Wojtek Gola WŚCIEKŁY na KŁAMSTWA POLSATU o FAME MMA!

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 14 cze 2019
  • 👑ŻYCZĘ WAM DOBREJ ZABAWY
    PRZY MOICH SHOTACH!👑


    WSPÓŁPRACA:
    💌 themati225k@gmail.com

    Tutaj mnie znajdziesz:
    👻 Snapchat: TM2K
    🐔 Facebook: bit.ly/2u214JG
    📷 Instagram: bit.ly/2JalYwF
    🐺 Moja Mersi: bit.ly/2vNTwet
    👽 Drugi kanał: bit.ly/2KUfDZs

    🎬 Źródła:
    ▪️ wojtekgola
    ▪️ --
    ▪️ --

    🎶Fragmenty utworów należą do ich prawnych właścicieli i
    zostały wykorzystane wg prawa cytatu
    (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych)

    ⛔️UWAGA ten film został stworzony w celach humorystycznych. Nie ma na celu obrazić żadnej osoby lub grupy o określonych poglądach. Oglądasz na własną odpowiedzialność.

    ✊ Intro: bit.ly/2FbrQqs
    ✊🏽 Outro: bit.ly/2Ggj8YX
    ✊🏾 Animacje: bit.ly/2u8nNnx
    🎮 Miniaturka: autorska
    🎩 Tagi: #wojtekgola #famemma

    💘PAMIĘTAJ: Zostawiając subskrybcję na tym kanale odwdzięczasz mi się za godziny spędzone na lajwach w poszukiwaniu najciekawszych fragmentów.

    🦊Pozdrawiam TM2K
  • ŚmieszneŚmieszne

Komentarze • 1 188

  • TM2K
    TM2K  4 miesięcy temu +197

    *Co sądzicie o gali FFF?* 👑
    📷 Instagram: instagram.com/tm2k_official

    • Trouble fail pl
      Trouble fail pl 3 miesięcy temu

      Jebac fff

    • Pal gume pajacu skrr skrr publiczny
      Pal gume pajacu skrr skrr publiczny 3 miesięcy temu

      Jest chujowa marna podrobka kupa cenzury i hipokryzji straszna patologia najlepiej jakby wyjebac ta telewizje propagande

    • black life
      black life 3 miesięcy temu

      Teoretycznie jest poziomowa dość średnia ale na pewno nie jest gorsza od fame'a. Kto jest ciężką patologią? Hmm magical, rafonix no nie wiem, sama elita społeczna. Ani FFF ani fame mma nic ze sportem wspólnego nie ma. Dobre walki na fame to były może 3

    • Piotrek Leczkowski
      Piotrek Leczkowski 3 miesięcy temu

      @Adam Pastwa W fff Były 7 Walk I Walczą Tam Znane osoby np.Krystek Pudzianowski, Paweł Trybała,Najman,Tito

    • Adam Pastwa
      Adam Pastwa 3 miesięcy temu

      W fff tylko chyba 2 walki byly czy 4 Wiec nwm po co ona jest. Beznadzieja I nuda. Nikt znany tam niewalczy

  • Lukasz Asas
    Lukasz Asas 4 dni temu

    Ale sory, gdzie te kłamstwa Polsatu? xd

  • X-Mtvx _
    X-Mtvx _ 26 dni temu

    0:30 Ale mnie wkurwia ten typ

  • MateoWLP
    MateoWLP 2 miesięcy temu

    Zobaczcie jaka sztuczka psychologiczna w tytule komentowanego filmu: tito po świetnej walce... próbowali tym zbudować jego dodatkowy autorytet. Rozumiecie, ludzie są podatni na błędy autorytetu, czyli wywiady z celebrytami na temat w którym nie mają wiedzy odzwierciedla się tym, że głupsze jednostki biorą to za prawdę. Właśnie tutaj taki tytuł miał dodać mu wartości, która miała ten autorytet podbudować, by z kolei bardziej go wziąć na serio. Dla mnie polsat to od zawsze było dno jak i cała telewizja, pomijam kanały naukowe, pomijając discovery bo to z nauką wiele wspólnego często nie ma :)

  • The Nat
    The Nat 2 miesięcy temu

    minus za clickbaitowy tytuł. oduczcie się tego, żałosne

  • Marcin Basista
    Marcin Basista 2 miesięcy temu

    Jebac famemma

  • Dawid Rogozinski
    Dawid Rogozinski 3 miesięcy temu

    Jak to kto jest patologia? Linkiewicz np. Nie wybryk mlodzienczy, ona rynsztokiem emanuje

  • luk ed
    luk ed 3 miesięcy temu

    Najlepsza reklama jaka widzialem, coś mnie ruszyło 😯😯

  • P0WeR0fRA
    P0WeR0fRA 3 miesięcy temu

    Kulwa ale się zdenelwowal skulczybyk !!

  • konrad aaa
    konrad aaa 3 miesięcy temu +1

    Wojtuś wpierdol mu

  • tom_masakratorPL
    tom_masakratorPL 3 miesięcy temu

    Gościu,on mówi o twojej patofederacji a nie o yt...

  • Dawid Panuś
    Dawid Panuś 3 miesięcy temu

    Nie wiem ,nie wiem...

  • Paw El
    Paw El 3 miesięcy temu

    Co Ty gadasz.... Fajne tresci?? JAK TO JEST SAMA PATOLOGIA

  • Eufrat Malecki
    Eufrat Malecki 3 miesięcy temu

    fame to PATOLA!!! Wasze Konferencje!!!Brak Kultury.totalne dno

  • Legalize CnS
    Legalize CnS 3 miesięcy temu

    3:21 Wojtek Kurwa przez R elegancko powiedział

  • A R
    A R 3 miesięcy temu

    Ale mają ból dupy bo co bo telewizja ma małą oglądalnosć XD

  • Mi3xii
    Mi3xii 3 miesięcy temu +1

    Tito cwel stfu

  • OW 1922
    OW 1922 3 miesięcy temu

    JEBAĆ FAME MMA!
    CRACOVIA NOWA HUTA

  • Katarzyna Didek
    Katarzyna Didek 3 miesięcy temu

    Fff puste trybuny same rodziny zawodników masakra to dno

  • B
    B 3 miesięcy temu

    ZAPLACILI MU TO MUSIAL PIERDOLNAC JAKIS FARMAZON CO DEBIL

  • Kwidzyn Official
    Kwidzyn Official 3 miesięcy temu

    Moim zdaniem Polsat robi to celowo by zepsuć opinie fame mma i zdobyć więcej widzów Wojtek dobrze prawi i nie dziwi mnie to ze się oburzył bo zamiast się cieszyć z tego ooo my mamy dużo widzów jest fajnie , druga strona też ma dużo widzów i też jest fajnie . Jak sie nie wie o co chodzi to chodzi o pieniadze tyle że Polsat robi to w naprawde podły sposób .

  • Ani razu
    Ani razu 3 miesięcy temu

    Dlatego gardzę FFF , czysta podjebka.

  • Żywy zPR
    Żywy zPR 3 miesięcy temu

    Kabaret

  • Rad Kad
    Rad Kad 3 miesięcy temu

    Gola tych twoich głupot nie da się słuchać. Jak widzę tych wielkich jutuberow zbierających o kilka złotych w donejtach od dzieci, to nie różnią się oni od Romów wyciagajacych łapę po łatwą kasę, a to pokazuje jakimi degeneratami jesteście .

  • GURALEK NOWY 3
    GURALEK NOWY 3 3 miesięcy temu

    On jakiś podstawiony miał tekst, i dla tego tak gadał , dali mu 50 zł i zrobił wypowiedź przeciwko yt

  • Mateusz W
    Mateusz W 3 miesięcy temu

    Fajni twórcy? CHyba powinieneś pominąć ferarriego i tą resztę patoli

  • seppy
    seppy 3 miesięcy temu

    niech weźmie sobie kilkaset liter R z mojego zbioru. Przyda mu się.... RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

  • Koleś
    Koleś 3 miesięcy temu

    "To nie jest prawdziwy sport" "to jakiś cyrk" "patologia, mam nadzieję że to usuną" - typowe wypowiedzi ignorantów, którzy nie przeżyją dnia jak się do czegoś nie dosrają. W Fame MMA o to właśnie chodzi. To ma być rozrywka a nie profesjonalny sport! Macie np taki taniec z gwiazdami. Czemu nikt nie mówi "to nie jest prawdziwy taniec, biorą jakichś znanych ludzi i każą im tańczyć"? Czemu uważacie, że ludzie tam walczący to patologia? Może niektórzy z nich mieli kiedyś problemy albo gorzej się prowadzili, ale właśnie na takich udział w tej gali wywarł najbardziej pozytywny wpływ. Choćby taka Marta, która postanowiła pojebać alkohol i zabrac się za treningi. Albo Rafonix jeszcze przed nią. W czym ludzie hejtujący ich są od nich lepsi? Oni przynajmniej znaleźli dzięki temu motywację żeby coś zmienić w swoim życiu niezależnie od tego kim byli wcześniej i ja ich za to szanuję. Jak i całą tą galę, bo jestem pewien że jeszcze nie jedną osobę nakieruje na lepsze tory.

  • Nikogoat12 Markowski
    Nikogoat12 Markowski 3 miesięcy temu

    Dziki trener dawać go do fame mma

  • Temp
    Temp 3 miesięcy temu

    Tak btw tryb on mieszkał w sosnowcu a jego brat dalej mieszka

  • ZamiataczPL PS4 Grzegorz
    ZamiataczPL PS4 Grzegorz 3 miesięcy temu

    Powiedz RABARBAR

  • Kacper Nowak
    Kacper Nowak 3 miesięcy temu

    Ale on go źle zrozumiał ten matoł. Nie chodziło o stworzenie jednej federacji walki typu FFF tylko coś typu walki z ''hejtem'' i nie było wcale mowy o Fame MMA tylko o treści na yt które na prawdę są coraz gorsze i dużo tu syfu.

  • MrSquarePL
    MrSquarePL 3 miesięcy temu

    A DanielMagical to co nie ciężka patola? 😂😂

  • Filip Gąszczak
    Filip Gąszczak 3 miesięcy temu

    dawaj wyzwij go na pojedynek

  • Kacper Wikarius
    Kacper Wikarius 3 miesięcy temu

    3:21 kulwa no to jest.... Hahaha

  • mkk 12
    mkk 12 3 miesięcy temu

    Polsat to jebane gówno

  • Ryszard Smoczynski
    Ryszard Smoczynski 3 miesięcy temu

    Kulwa wlodasz kulde Wojtek się wkuzyl się a czemu nie pójdzie do logopedy pseciesz stać go zarabia już dobra kasę no kulwa kulde no gola

  • funeralfro
    funeralfro 3 miesięcy temu

    Ale on był ROZWŚCIECZONY

  • yaboimishor
    yaboimishor 3 miesięcy temu

    ale wkurwiony

  • Bartek Hehe
    Bartek Hehe 3 miesięcy temu

    Ferrari jest patologią na fame mma Wojtku

  • Najtmer
    Najtmer 3 miesięcy temu

    Wściekły bo nie wkułwiony xD

  • Mariusz Plawecki
    Mariusz Plawecki 3 miesięcy temu

    Polsat ma bol dupy ze traca widzow. A koles jak sie boi o dziecko wlasne to niech sobie je pilnuje a niech nie gada jakis glupot za marne grosze ktore mu zaplacili zeby gadal takie rzeczy..

  • Rajm
    Rajm 3 miesięcy temu

    Faktycznie ten PLclip niszczy dzieci... bo rodzice to stworzenia ktorym TV wyssalo mózg ( trudne sprawy,dlaczego ja czy poprostu patologia tvn) i zamiast pomyśleć jak poprawnie działać z yt to wolą płakać. Jest wersja yt kids, jest takie coś jak "usun" wersja dla dzieci na smartphonie, blokady. W porównaniu do TV z Internetem można.zrobić wszystko.. bo ciężko jest się nauczyć jak ustawiać blokady wiekowe i td albo poprostu zablokować yt.. to tak jakby nie można było uprawiać sexu bo facet gumki nie umie założyć. Bo sex jest tylko do robienia dzieci xD

  • Grzegorz Sienkiewicz
    Grzegorz Sienkiewicz 3 miesięcy temu

    Wojtek trochę ma w tym racji a na konferencjach wygląda to tak wyreżyserowanie że masakra. Moim zdaniem fajnie że PLcliprzy się udzielają sportowa ale moim zdaniem powinniście zawodowych paru zawodników zakontraktowac a PLcliprzy to powinny robić pod walki a nie na pierwszej czy drugiej gali walka o mistrzostwo

  • Chuyew
    Chuyew 3 miesięcy temu +1

    Linkiewicz przestała pić tak samo jak Magical? On też niby miał się zmienić, a jak wyszło każdy widział. Zwykłe pierdolenie żeby się wybielić. Gola chyba zapomniał jak Linkiewicz po "walce" z Godlewską pierdoliła o koksie i wódce.

  • Szymeq Qarkoszka
    Szymeq Qarkoszka 3 miesięcy temu

    Nie wiem, a potem wiesz... nie wiem

  • ALX
    ALX 3 miesięcy temu +1

    Gość jest atencjuszem, ale WG też trochę zbyt słodzi...

  • Janek Gaming
    Janek Gaming 3 miesięcy temu

    Zablokować intełnety :D

  • Sandes :3
    Sandes :3 3 miesięcy temu

    3:29 xD

  • Jxlka
    Jxlka 3 miesięcy temu

    Fame mma vs polsat

  • Sky Walker
    Sky Walker 3 miesięcy temu

    Daj spokój Wojtek przecież on w FFF wyszedł gdzieś tam gada bzdury bo chcą ściągnąć waszą widownię nie przejmujcie się nimi !

  • dominik n
    dominik n 3 miesięcy temu

    1:14 powiedział r

  • Dett Laff
    Dett Laff 3 miesięcy temu

    no bardzo wściekły jest XD

  • AnaniM Official
    AnaniM Official 3 miesięcy temu

    To na uj daje dzieciakom np.telefon czy kompa.I internet jak.uwaza ze to patola nikt nikomu nie kaze czegokolwiek ogladac I.kazdy wybiera dla nie go to co.jest dobre a do takich ,,patoli'' trzeba podchodIc z dystansem .

  • Oskar Walaszek
    Oskar Walaszek 3 miesięcy temu +1

    Fellali

  • - AsTRaL -
    - AsTRaL - 3 miesięcy temu

    My to nie pozywalismy rodziców do sądu my dostawaliśmy wpie*dol

  • SHERIV
    SHERIV 3 miesięcy temu

    Tito ma w głowie tito

  • Nowy Kanał vYexxy-i link w społeczności

    Linkiewicz to nie patologia? O kurwa nie wiedziałem

  • Seweryn Brodziak
    Seweryn Brodziak 3 miesięcy temu

    TV boi się YT

  • Quebonafide
    Quebonafide 3 miesięcy temu

    Rzeczywiście jest wściekły , prawię wulgaryzmu użył .