RYSUNEK DO PIOSENKI KAMERZYSTY

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 12 kwi 2019
  • W dzisiejszym krótkim making ofie pokażę Wam powstawanie rysunku do piosenki Kamerzysty.
    PROGRAMY:
    ADOBE ANIMATE CC 2018
    ADOBE PHOTOSHOP CC 2018
    ADOBE AFTER EFFECTS CC 2018
    ADOBE PREMIERE PRO CC 2018
    LINKI!!! :) - I TY STAŃ SIĘ CZĘŚCIĄ KANAŁU I MIEJ WPŁYW NA TO CO NA NIM BĘDZIE!
    INSTAGRAM:
    instagram.com/prozurerysownik
    GRUPA DLA WIDZÓW:
    facebook.com/groups/459091964528359/
    DISCORD DLA WIDZÓW:
    discord.gg/zHmR7b6
    Mam nadzieję, że będziecie się bawić dobrze! :D
    Nowych Witamy na pokładzie! Arr.
    ------
    #kamerzysta #rysunek #kruszwil
  • ŚmieszneŚmieszne

Komentarze • 615

  • Prozure
    Prozure  12 dni temu +163

    Doczekaliście się! Zasubskrybujcie i dołączcie do Ekipy Prozuraków! Witamy Was na pokładzie. :)
    DISCORD: discord.gg/zHmR7b6 / INSTAGRAM: instagram.com/prozurerysownik

    • Uraketu
      Uraketu 11 dni temu

      Panie kamerzysta to łukasz wawrzyniak

    • Stefan Michnik
      Stefan Michnik 12 dni temu

      Wbijać do mojego kanału i subować mnie

    • Y.K.M
      Y.K.M 12 dni temu

      @Prozure ile kosztuje stworzenie takiej miniatury przez cb?

    • HYDRA
      HYDRA 12 dni temu

      +Dominika D dzięki

    • Dominika D
      Dominika D 12 dni temu

      +HYDRA adoble animate

  • ROXU
    ROXU 2 dni temu +1

    jak ty robisz te cienie na postaciach powiedz

    • ROXU
      ROXU 2 dni temu

      dziękuje

    • Prozure
      Prozure  2 dni temu +1

      Zrobię poradnik. :)

  • Murzynek xD xD
    Murzynek xD xD 3 dni temu +1

    Wszystkie tak samo mi się podobały piękne!

  • Witcher
    Witcher 3 dni temu

    Masz talent

  • Ciemna Strona
    Ciemna Strona 4 dni temu

    Mam prosbe zrobil bys mi rysunek :) neliqtve@gmail.com

  • koksu 555
    koksu 555 5 dni temu

    Ty to kurwa umiesz to robic😏

  • lojtek
    lojtek 5 dni temu

    Dostałem teraz powiadomienie yahaha

  • Litago
    Litago 7 dni temu

    Mogłam poczekać z zakupem XP PEN'a XDD

  • bobry są spoko
    bobry są spoko 7 dni temu

    Ile na tym zarobiłeś?

  • LIKWIDACJA
    LIKWIDACJA 8 dni temu

    Kamerzysta żuraw

  • Oliwia Tworek
    Oliwia Tworek 8 dni temu +1

    Kamerzysta to Łukasz Wawrzyniak😘😘😘😘😘😆😆😆😆

  • Mplay Design
    Mplay Design 8 dni temu +1

    Narysuj mnie jako krewetke pls😂

  • Olaf Dobrosielski
    Olaf Dobrosielski 9 dni temu

    Fajnie rysujesz rob tak dalej

  • Maxu
    Maxu 10 dni temu +1

    DAWAJ PORADNIKI

  • mati Markowski
    mati Markowski 10 dni temu

    Super

  • Nightcore
    Nightcore 10 dni temu

    Zaraz zaraz powiedizales 3 dziwczyny i kamerzysta a kamerzysta na rysunku wyglada jak wawrzynika hmmm ... XD

  • Hejzman 2
    Hejzman 2 10 dni temu +1

    Tera Pięć Promili

  • Weronika Wróbel
    Weronika Wróbel 10 dni temu

    Pazur narysował bys cos dla mnie

  • WHO - BERT
    WHO - BERT 10 dni temu

    narysuj moją postać z mego avataru xd

  • BlooDsi
    BlooDsi 10 dni temu +1

    Dzięki tobie zainteresowałem się rysowaniem. Może nie idzie mi to za dobrze bo dopiero wczoraj kupiłem Photoshop i animate ale mam nadzieję że się rozwinę. Za jakiś czas podeślę Ci na maila moje prace czy mógł byś ocenić?
    Pozdrawiam

  • DIMITRI PL
    DIMITRI PL 11 dni temu

    Kiedy live

  • Anonimowi
    Anonimowi 11 dni temu

    Jak słuchałem pierwszy raz to myślałem że to serce to butelka dziciusia

  • Weronika Lewicka
    Weronika Lewicka 11 dni temu

    Niesamowita wiedza! Jak ty to tworzysz?

  • X Kamerzystka
    X Kamerzystka 11 dni temu

    Dlaczego on nie ma worka?

  • Skaucio TF2 NEONIXSkautNeoxxon

    Zrup animacje I birch kamezysta będzie assasinem

  • Janusz Aaa
    Janusz Aaa 11 dni temu

    Jesteś fajny

  • Sidzej DZN
    Sidzej DZN 11 dni temu

    Nie no nie znam tego pana 🤔🤔

  • Łukasz Nogaj
    Łukasz Nogaj 11 dni temu

    Kamerzysta ma na imię Łukasz
    Nazwiska nie powiem

  • Emilka Kantor
    Emilka Kantor 11 dni temu

    😍😍

  • Józef Gett
    Józef Gett 11 dni temu

    Czy byś zrobił grafikę do kanału mojego kuzyna

  • Julia Raczyńska
    Julia Raczyńska 11 dni temu

    Ciekawe , całkiem mi sie podoba , rozwijaj sie.

  • ITPassion
    ITPassion 11 dni temu +1

    Fajnie być twoim widzem od samego początku i poza oglądaniem filmów na kanale oglądać twój rozwój :)
    ...O gołębiach już chyba zapomniałeś :P Całość oglądnięta i do następnego :D Pozdro

  • Szalona
    Szalona 11 dni temu

    ja wiem kim on jest

  • ZAMASKOWANI
    ZAMASKOWANI 11 dni temu +1

    No ale bluze supa zes spierdolil taka nigdy nie wyszla te czerowne logo powinno byc mniejsze a wyglada jak typowy fejur

  • Małgorzata r
    Małgorzata r 11 dni temu +1

    Zrób animacje fortnita likujcie żeby widzual

  • themolotws
    themolotws 11 dni temu +1

    Mogłeś dodać z lewej strony np niebieski LED
    A z prawej różowy

  • Kacper Zgieb
    Kacper Zgieb 11 dni temu

    Jak ktoś nie wie kto to kamerzysta to kamerzystą jest Łukasz Wawrzyniak

  • ッbucklingbeet998
    ッbucklingbeet998 11 dni temu

    Kim jest kamerzysta?!?! Xddd

  • MrTheJulomekPL
    MrTheJulomekPL 11 dni temu

    Na jakie studia chodzisz?

  • I3erni
    I3erni 11 dni temu +1

    Czekam na poradniki z niecierpliwością :)

  • bari cb:ro
    bari cb:ro 12 dni temu

    *pssst* *KAMERZYSTA TO ŁUKASZ Wawrzyniak*

  • Ms Glimmer
    Ms Glimmer 12 dni temu +1

    Nwm czego ale końcowy efekt przypomina mi k/da pop stars z lola ale iświetnie to wyszło 😁😀👍

  • wølf
    wølf 12 dni temu

    Hej prozure czy mógł byś mi zrobić intro z napisem VadereK kontakt justynka12409@gmail.com

  • Nabru TM
    Nabru TM 12 dni temu

    Czekam na poradnik

  • Kronek_ BS
    Kronek_ BS 12 dni temu +1

    Stworzyłeś intra dla youtoberuw a czemu nie zrobisz dla śiebie

    • Prozure
      Prozure  11 dni temu +1

      Szewc w dziurawych butach chodzi. Brak czasu. 😅

  • Averekk PL
    Averekk PL 12 dni temu +1

    No, i jak zawsze zajebisty rysunek :)

  • staszek fortnite
    staszek fortnite 12 dni temu

    Zrób mnie

  • Mr Kurczak
    Mr Kurczak 12 dni temu

    Każdy wie kim jest kamerzysta

  • W01F - Brawl Stars
    W01F - Brawl Stars 12 dni temu +2

    Prozure moze opowiesz na czym polega twoja praca? Chciabym kiedys pracowac jako grafik lecz niewiem wszystkich rzeczy co taki grafik robi.

    • Prozure
      Prozure  11 dni temu

      +W01F - Brawl Stars Pewnie, że tak!

    • W01F - Brawl Stars
      W01F - Brawl Stars 11 dni temu

      +Prozure uu fajnie a wyróżnisz mój komentarz? ^^

    • Prozure
      Prozure  11 dni temu +2

      Ja mam tripodalne stanowisko, ilustrator, 2d motion designer i montażysta. Kiedyś o tym opowiem na Q&A

  • Shiro
    Shiro 12 dni temu +1

    No mi się nie podoba

    • Shiro
      Shiro 11 dni temu

      +Prozure żeby nie było, że napisałem tylko, że mi się nie podoba. Ogólnie szkic był super, ale coś nie tak poszło z cieniowaniem i kolorami. Może taki twój styl, ale mam wrażenie jakby były zrobione tak "na szybko"

    • Prozure
      Prozure  11 dni temu +1

      Rozumiem, dzięki za opinię! 😃

  • Tobiasz 138
    Tobiasz 138 12 dni temu +1

    Narysuj chomika goniącego komara na księżycu

  • natuy
    natuy 12 dni temu +2

    Jak zobaczyłam grafikę to pomyślałam sobie "czy to prozure rysował?" hahah❤️

  • TAJFUN TV
    TAJFUN TV 12 dni temu +1

    SIEMA

  • ShadowHERE
    ShadowHERE 12 dni temu +1

    Masz talent pozdro ! Chciałbym tak umieć , jest jakiś kontakt do cb głównie chodzi mi jak zrobić kontury pędzlem w połączeniu z rozjasnieniem dwuliniowym fajny efekt przydał by sie

  • diwajdek
    diwajdek 12 dni temu +1

    Jesteś Świetny!

  • Arisha
    Arisha 12 dni temu +1

    Rysujesz super... POZDRAWIAM...

  • kubix Domański
    kubix Domański 12 dni temu

    kamerzysta to łu Wawrzyniak

  • 5KAMIL5ZIOM
    5KAMIL5ZIOM 12 dni temu +1

    Siema zrobisz mi grafikę na kanał?

  • Roksi D
    Roksi D 12 dni temu +1

    Prze piękne ❤❤❤❤❤

  • __oski __
    __oski __ 12 dni temu +1

    Wcale to nie Łukasz Wawrzyniak nie wogule

  • DamianoVanBass
    DamianoVanBass 12 dni temu +1

    Jesteś Mistrzem!

  • maciu fajny
    maciu fajny 12 dni temu

    Przecież kamerzysta
    To Łukasz Wawrzyniak

  • ZAK
    ZAK 12 dni temu +2

    Mogę Mieć Kursy Jak Tak Rysować A Potem Z Tego Animacje Robić?

    • ZAK
      ZAK 11 dni temu

      +Prozure ok :)

    • Prozure
      Prozure  11 dni temu +2

      Zrobię poradniki. 😊

  • Moskal M
    Moskal M 12 dni temu +1

    To ty zroniles miniaturke dla kamerzysty?

  • Magda ok
    Magda ok 12 dni temu +1

    Ale sztos robota! 🔥

  • KreatywnyFortnite
    KreatywnyFortnite 12 dni temu

    Widać że to wawrzyniak xd

  • Afik!
    Afik! 12 dni temu +1

    Najs

  • Hatrix
    Hatrix 12 dni temu +1

    stosik :-)

  • Nieeew ma kanału wy
    Nieeew ma kanału wy 12 dni temu +1

    Jesteś Fajny Superowo rysujesz odrazu daje subka dzwona i łapke w góre

  • BOCHENEK
    BOCHENEK 12 dni temu +1

    Dlaczego ty masz tak mało subskrybcji jak wszedłem na ten kanał to myślałem ze masz 260 tyś a nie 26 tyś zasługujesz na wiecej szacun za to co robisz sub i dzwoneczek

    • Prozure
      Prozure  11 dni temu +1

      Bardzo dziękuję!

  • Powiemci Kreatywnie
    Powiemci Kreatywnie 12 dni temu +1

    Ale zajebiscie to robisz szacun

  • Wox :D
    Wox :D 12 dni temu +1

    Ile to robiłeś ?

  • zbieram 100 000 subów
    zbieram 100 000 subów 12 dni temu +2

    Mój kolega nie lubi kamerzysty :(

  • oloox's tv
    oloox's tv 12 dni temu +1

    Prozure nagrałbyś film z tego jak zrobić animacje w adobe animate?

  • Makosz
    Makosz 12 dni temu

    Dla dociekliwych Prozure wzorował się na zdjęciach pewnego fame ask.fm

  • Lordzik ツ
    Lordzik ツ 12 dni temu +1

    🔥

  • Mr. Bober
    Mr. Bober 12 dni temu

    Jakim programem rysowales

  • Ninja_minecraft
    Ninja_minecraft 12 dni temu +1

    Narysuj godzille ze znaczkiem supermana szponami wolverina maską flesza i pelerynom Batmana i mjolnira w jego rekach

  • MgbNite
    MgbNite 12 dni temu

    Tylko ja widzę warzywniaka twarz

  • Aleksandra Biel
    Aleksandra Biel 12 dni temu +1

    Ale ty ładnie rysujesz, naprawdę !!! Mam nadzieję, że do następnych piosenek też będziesz robić grafikę.❤

  • Adam Krasuski
    Adam Krasuski 12 dni temu

    Myślałem że kamerzysta trzyma jakiś głośnik przenośny a nie serce

  • DJ WÓJO OFFICIAL
    DJ WÓJO OFFICIAL 12 dni temu +2

    Sztos Rysunek 👍

    • Prozure
      Prozure  12 dni temu +2

      Dzięki WÓJO! 🙌

  • Skilled Pear
    Skilled Pear 12 dni temu +1

    Jak dla mnie ten niebieski nadaje fajny neonowy efekt 🙈👌

  • Stercutus bog gowna
    Stercutus bog gowna 12 dni temu +1

    jak mozna tak nie znac anatomii i tworzyc takie grafiki?? ręce kamerzysty w stosunku do jego twarzy... nogi lasek z tylu, glowa wykrecona w drugą strone dziewczyny po prawej od kamerzysty, figura dziewczyny po lewej od kamerzysty, ja pierdolę, najgorsza grafika jaka w zyciu widzialem. totalne dno!

    • Prozure
      Prozure  12 dni temu +1

      Dzięki za konkretną krytykę! Na codzień rysuję kreskówki w robocie więc mam świadomość wszystkich wymienionych błędów. 😁 pozdrawiam.

  • Fashion Girls277
    Fashion Girls277 12 dni temu +1

    Lubię cię

  • Forist
    Forist 12 dni temu

    Łukasz Wawrzyniak

  • Jkc
    Jkc 12 dni temu

    Kamerzysta to Łukasz Wawrzyniak Elo.

  • Opfity! !
    Opfity! ! 12 dni temu +2

    NAMALUJ KULE ZIEMSKĄ

  • Opfity! !
    Opfity! ! 12 dni temu +2

    Dasz serce??

  • Beata Tomczak
    Beata Tomczak 12 dni temu +1

    Narysuj śebie

    • Prozure
      Prozure  11 dni temu +1

      Sprawdź ZANIMOWAŁEM SAMEGO SIEBIE 😊

  • Retryghane
    Retryghane 12 dni temu +1

    Nie lubię kamerzysty i całej otoczki jaka się dookoła jego kręci, ale Twoja praca bardzo mi imponuje i sam kiedyś bym chciał osiągnąć taki poziom pewnego już "profesjonalizmu" :D Propsy ziomek

  • typowy nieznajomy
    typowy nieznajomy 12 dni temu +1

    Jak zwykle Z@J€B&$†€

  • Mikølaj H
    Mikølaj H 12 dni temu +1

    Kiedy bendziesz rysować leona?

  • Danio 1201pl
    Danio 1201pl 12 dni temu +2

    Przepraszam bo na discord wysłałem ci zaproszenie do mojego servera ale to nie byłem ja to muj brat przepraszam proszę odblokuj mnie muj nick danojak#3129 proszę jusz nie będę

  • Kacpi Games
    Kacpi Games 12 dni temu +2

    Te suki wyglądają jak dziewczyny z burdelu 😅

  • Maja Kwiatkowska
    Maja Kwiatkowska 12 dni temu +1

    Ładnie rysujesz

  • Łukasz ziemniak
    Łukasz ziemniak 12 dni temu

    Suka a nie suki

  • Młody 225
    Młody 225 12 dni temu +1

    Ile ci zapłacili ? XD

  • Fanka kamerzysty
    Fanka kamerzysty 12 dni temu +1

    Ja na początku myślałam że on trzyma w ręce głośnik 😂😂 ps. TO JEST CUDOWNE 😍😍

  • Dresiak
    Dresiak 12 dni temu +1

    Zajebiscie robisz tez bym chcial tak potrafic