J臉ZYK POLSKI - S艁OWNICTWO - MaturaToBzdura

Udost臋pnij
Umie艣膰 na stronie
  • Opublikowany 9 pa藕 2018
  • 馃幉 KUP 5 SEKUND: bit.ly/2CsaUdp
    馃槏 GRAJ ZE ZNAJOMYMI W QUIZ HOUSE: goo.gl/agaVii
    馃槑 SUBUJ MaturaToBzdura: plclip.com/channel/UCgwIfE7xkql7bIBRMZNZYLg
    Pytali艣my o trudne s艂owa, s艂ownictwo i j臋zyk polski, a pomog艂a nam w tym gra 5 sekund, w kt贸rej trzeba szybko my艣le膰 :)
    馃摳 Instagram MTB: goo.gl/hYucbL
    馃摬 Do艂膮cz do naszej grupy na fejsie i pom贸偶 nam pisa膰 pytania do nowych odcink贸w: goo.gl/e7rFCk
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 554

  • Harpunonosy 123
    Harpunonosy 123 4 dni temu

    "S艂ownik poprawnej polszczyzny PWN pod redakcj膮 W. Doroszewskiego stwierdza, 偶e lepszym okre艣leniem tego narz臋dzia jest s艂owo 鈥瀞trug鈥." Chodzi o ten wasz hebel.

  • MOAB
    MOAB 6 dni temu

    LEWACKIE CIELAKI

  • kingstonvaliu
    kingstonvaliu 6 dni temu +1

    10:37 Np. wyindywidualizowany indywidualista wyindywidualizowa艂 si臋 z rozentuzjazmowanego t艂umu :D

  • SkrzypakTT
    SkrzypakTT 10 dni temu +1

    Hebel to np jaki艣 stary rower albo beznadziejny czajnik, byle co, byle by艂o zniszczone lub niskiej jako艣ci (艢L膭SK)

  • Tomek Hankus
    Tomek Hankus 10 dni temu +1

    To wypowiedzcie nazw臋 stolicy Sri Lanki

  • Artur Smole艅ski
    Artur Smole艅ski 10 dni temu

    Hebel to z niemieckiego po Polsku to strug

  • Malwina Jastrz臋bska
    Malwina Jastrz臋bska 11 dni temu

    Jak ludzie mog膮 nie wiedzie膰 co to jest surykatka XD?

  • _ MACIEJU _
    _ MACIEJU _ 16 dni temu

    Jak niekt贸rych wypu艣cili z podstaw贸wki 馃槀馃槀馃槀

  • Alicja Karczewska
    Alicja Karczewska 18 dni temu

    To musi by膰 ustawione. Bo nie wierz臋 a偶 w tak niski poziom inteligencji tych ludzi.

  • 袗谢械泻褋邪薪写褉 小屑械褏芯胁

    褋邪褉写械谢褜泻邪, 械泻邪褉薪褘泄 斜邪斜邪泄

  • Remolos Remol
    Remolos Remol 20 dni temu

    Kto i czym to robil ? masakra

  • 2fast2furioust
    2fast2furioust 23 dni temu

    Absztyfikant czytaj frajer

  • Laura
    Laura 24 dni temu

    0:45 o kur Magda z nowych nieprzygotowanych

  • Niqa
    Niqa Miesi膮c temu

    Chcesz zobaczy mojego serdelka?

  • Obywatel Ziemi
    Obywatel Ziemi Miesi膮c temu

    Nie Sub...

  • Obywatel Ziemi
    Obywatel Ziemi Miesi膮c temu

    Juz walicie bzdure

  • "Pro Video Studio" Wideofilmowanie

    Panowie! Hebel to nie jest polska nazwa. Po polsku to jest strug.

  • xd dx
    xd dx Miesi膮c temu

    Ej dobra nawet jak kto艣 nie czyta艂 lektura to tytu艂u chyba pami臋ta xd

  • beataosinska1
    beataosinska1 Miesi膮c temu

    jedyne s艂owo jakie mi si臋 z nimi kojarzy to niedouczone gamonie...

  • Kuba Zaw艂ocki
    Kuba Zaw艂ocki Miesi膮c temu

    Groto艂az to nie jest osoba badaj膮ca jaskinie

  • Jeff Makowski
    Jeff Makowski Miesi膮c temu +1

    Typ w koszulce w paski 200 iq

  • Artur Magnus
    Artur Magnus Miesi膮c temu +1

    Go艣膰 w lokach i koszuli w kropki jest tragiczny

  • Jorge Mario Bergoglio
    Jorge Mario Bergoglio 2 miesi臋cy temu

    Wida膰 偶e gosciu w paskach nie pracuje a jak ju偶 by mia艂 to najmniejsz膮 krajow膮.

  • Albin Kolano
    Albin Kolano 2 miesi臋cy temu

    Macie b艂膮d panowie powinno byc KONSTANTYNOPOLITA艃CZYKIEWICZ脫WIANECZKA

  • Daniel Bury
    Daniel Bury 2 miesi臋cy temu

    Rozzjeba艂 xd
    - Co to jest groto艂az ?
    - Jakis gad jaskiniowy?

  • WhateverAG
    WhateverAG 2 miesi臋cy temu

    9:12 - s膮 par膮, wida膰 po mowie cia艂a ni偶szego :D szkoda mi go troch臋, bo odpowiedzia艂 na wszystkie pytania, a ten w r贸偶owej bluzie pod wzgl臋dem wiedzy to totalne dno...

  • Zxc Zxc
    Zxc Zxc 2 miesi臋cy temu

    Sk贸ra z drzewa jest najlepsza.

  • Nel Kwiatkowska
    Nel Kwiatkowska 2 miesi臋cy temu +1

    3:36 ziomek pr贸bowa艂 zab艂ysn膮膰 XDD

  • Gwen Shepherd
    Gwen Shepherd 2 miesi臋cy temu +3

    Serelek (xD)

  • Szczypiorek Trybulka
    Szczypiorek Trybulka 2 miesi臋cy temu

    Nie umie膰 wymieni膰 trzech sp贸艂g艂osek albo trzech przymiotnik贸w - gdzie my 偶yjemy?! :(((

  • Julia
    Julia 2 miesi臋cy temu

    Pan w lekkim afro powala inteligencj膮

  • Aneta Dola
    Aneta Dola 3 miesi臋cy temu

    Krzyzacy, tom sayer, pan tadeusz... krzyzacy-moja ulubiona-jestem na etapia krzyzowania krzyzackich polakow:)

  • Kala91
    Kala91 3 miesi臋cy temu

    Rybka Serdelka

  • Filip Filip
    Filip Filip 3 miesi臋cy temu

    Smutne jak s艂ycha膰 i wida膰 ze m臋偶czy藕ni nie wiedz膮 co to hebel. Gorzej ni偶 moja dziewczyna,

  • Maciej S
    Maciej S 3 miesi臋cy temu

    Nie lubi臋 si臋 wy偶ywa膰 ale to kurde dzbany 馃槺 Zrozumia艂e ka偶dy przy kamerze si臋 zatnie ale niekt贸rzy to ameby intelektualne xD to nie jest zabawne.

  • jaknapolsk臋 przysta艂o
    jaknapolsk臋 przysta艂o 3 miesi臋cy temu

    Jak mo偶na nie wiedzie膰 co to jest surykatka XDD przecie偶 to jak by nie wiedzieli co to pies haha

  • Lil Human
    Lil Human 3 miesi臋cy temu

    je suis plski

  • Czasem jest 藕le
    Czasem jest 藕le 3 miesi臋cy temu

    10:54

  • Grzes Nowakowski
    Grzes Nowakowski 3 miesi臋cy temu

    Jezus potrafil heblowac ...dobre

  • Ja Ga
    Ja Ga 3 miesi臋cy temu

    Drodzy autorzy "HEBEL" to nie jest pytanie pytanie z j臋zyka polskiego. Polska nazwa tego narz臋dzia to strug

  • x_Julietta _x
    x_Julietta _x 3 miesi臋cy temu

    Ahahah dawno si臋 tak nie u艣mia艂am na filmiku 馃槀馃槀馃憤馃徎馃憤馃徎

  • o b o j n i a c z
    o b o j n i a c z 4 miesi臋cy temu

    Zawsze puszczamy sobie te filmy z mam膮 i jak spodnie pytanie zatrzymujemy i same odpowiadamy XDD

  • lex
    lex 4 miesi臋cy temu

    Rybka serdelka jejku鉂わ笍馃槀

  • Esmeralda Hernandez
    Esmeralda Hernandez 4 miesi臋cy temu

    Ja tak duzo jezdze po z艂otych tarasach i nigdy Was spotkac nie moge 馃槥

  • Ma艂a Kasia
    Ma艂a Kasia 4 miesi臋cy temu

    Nie wiedzie膰 czym jest surykatka to jest masakra

  • Natasza Szyd艂o
    Natasza Szyd艂o 4 miesi臋cy temu +1

    Kocham te szybkie i d艂ugie odpowiedzi ale denerwuj膮 mnie takie osoby bogate. Tamten ch艂opak 膮 臋 膰 nie je偶d偶臋 raz a e i

  • Jestem Ania
    Jestem Ania 4 miesi臋cy temu +4

    10:24 najlepsze馃槀馃槀馃槀

  • Blue
    Blue 4 miesi臋cy temu

    9:16 wida膰 偶e kolega obok

  • SzynkaPl
    SzynkaPl 4 miesi臋cy temu +1

    10:23 dojeba艂

  • Wolfie The Wolf Cat YT
    Wolfie The Wolf Cat YT 4 miesi臋cy temu

    Rzu艂yty* panofje sie nje znajom

  • Klaudiusz XD
    Klaudiusz XD 4 miesi臋cy temu

    Zapytajcie si臋 "Co by艣 zrobi艂 gdyby w twojej rodzinie by艂 homosapiens" xD

  • ArcziK e36
    ArcziK e36 4 miesi臋cy temu

    J臋zyk polski ? Hebel to nie Polska nazwa... troch臋 wiedzy brakuje ;)

  • EJKEJKEJ
    EJKEJKEJ 4 miesi臋cy temu

    3:36 on wyglada jak 7 metr贸w pod ziemia

  • Amira XD
    Amira XD 4 miesi臋cy temu

    Kiedy ogl膮dasz to i sie dowiadujesz 偶e jednak nie jeste艣 taka g艂upia

  • Klaudia 艁okie膰
    Klaudia 艁okie膰 4 miesi臋cy temu

    呕aba

  • Grzes Kobis
    Grzes Kobis 4 miesi臋cy temu

    He he he he he :)

  • Agnieszka Aleksiejew
    Agnieszka Aleksiejew 4 miesi臋cy temu

    ten kole艣 z 3:00 mnie rozwali艂 馃槀

  • #KAMA#
    #KAMA# 4 miesi臋cy temu

    -jaka rybka
    -serdelka
    xDD

  • Marciik loves
    Marciik loves 4 miesi臋cy temu +2

    -Przyk艂ad lektury
    -Bitwa pod Grunwaldem XD
    Jeblam

  • kwzieleniewski
    kwzieleniewski 4 miesi臋cy temu

    Skojarzenie oksy- z tlenem jest nawet dobre (z 艂aciny). Ale oksymoron akurat nie, to jest z greki...

  • Elzbieta Dajnowicz
    Elzbieta Dajnowicz 4 miesi臋cy temu

    Ej w mie艣cie ich pytajo i odpowiedzi s膮 g艂upie a co jak by pojechali na wie艣 pyta膰?

  • Piter PL
    Piter PL 4 miesi臋cy temu

    To spojrzenie prosto w oczy 2:47

  • Miko艂aj Kaszuba
    Miko艂aj Kaszuba 4 miesi臋cy temu

    Rybka Serdelka

  • RudY
    RudY 4 miesi臋cy temu

    Link w opi艣cie

  • palec 555
    palec 555 5 miesi臋cy temu

    mam nadiej臋 偶e kiedy艣 mnie sprawdzicie

  • migdaller
    migdaller 5 miesi臋cy temu

    im modniej wystrojeni tym g艂upsi. polska do boju!

  • ElemeleK
    ElemeleK 5 miesi臋cy temu

    Spenetruje jej wszystkie dziury, groto艂az

  • M
    M 5 miesi臋cy temu +1

    Bo偶e, oni te偶 mog膮 g艂osowa膰...

  • INVISIBLEpussy
    INVISIBLEpussy 5 miesi臋cy temu

    takie male serdelki plywaja

  • Caro Caro
    Caro Caro 5 miesi臋cy temu

    Serdelek, Dzieci z Bullerbyn i ukrai艅skie hobby the best :D

  • The Harsh Winter
    The Harsh Winter 5 miesi臋cy temu +1

    Ukrainians forgive you :P

  • Andrzej Bednarski
    Andrzej Bednarski 5 miesi臋cy temu

    Dobrze, 偶e nigdy mnie nie spotkali bo bym chyba na nic nie umia艂 odpowiedzie膰! totalna 偶enada by by艂o, pozdro wariaty

  • TANGO TANGO
    TANGO TANGO 5 miesi臋cy temu

    Serdela to mi mozesz ze smietany otrzepac

  • 鉁库溇Gabu艣鉁锯溈
    鉁库溇Gabu艣鉁锯溈 5 miesi臋cy temu

    - Czym jest surykatka?
    Moja odpowied藕 : Timon

  • mukeinmypizza
    mukeinmypizza 5 miesi臋cy temu

    Pan w loczkach ma fryzur臋 jak Podsiad艂o sprzed lat 馃槏

  • Olgix
    Olgix 5 miesi臋cy temu

    Ten go艣ciu w paski chyba nie zda艂 z przedszkola do podstaw贸wki xdd

  • Podpity Nied藕wied藕
    Podpity Nied藕wied藕 5 miesi臋cy temu

    Wa偶ne, 偶e te drony maj膮 Wi-Fi

  • Wskazimierz Biatru
    Wskazimierz Biatru 5 miesi臋cy temu

    Czarny 艣nieg to nie jest oksymoron

  • TheMario834 mk
    TheMario834 mk 6 miesi臋cy temu

    I barany nie piszcie g艂upich komentarzy bo sami pod presia to byscie powiedzieli ze polska lezy w afryce

  • TheMario834 mk
    TheMario834 mk 6 miesi臋cy temu

    A surykatka to matka prowadzacego pewnie beeeee

  • TheMario834 mk
    TheMario834 mk 6 miesi臋cy temu

    Ciekawe czy ukraincy nie pracujacy w polsce wiedza co to jest grosz ppppffff

  • TheMario834 mk
    TheMario834 mk 6 miesi臋cy temu

    Czym jest st臋zenie
    A stezenie posmiertne
    B stezenie alkocholu we krwi
    C stezenie element rusztowania wybierajcie mi chidzi o rusztowanie tak to mozna w ch.ja robic wszystkich sugesti膮

  • Organmistrzostwo Robert Kochan
    Organmistrzostwo Robert Kochan 6 miesi臋cy temu

    Kochamy kretyn贸w. Oni jedynie utrzymuj膮 t臋 ziemi臋 w normie.

  • Magda Janik
    Magda Janik 6 miesi臋cy temu

    7:42 Jak on nie wie co to homosapiens i pewnie mu si臋 to z homo kojarzy ale udaje ze wie o co chodzi xd

  • Krzysztof A.
    Krzysztof A. 6 miesi臋cy temu

    "Wci膮偶 samog艂oski" xD

  • Tajemnicza xD
    Tajemnicza xD 6 miesi臋cy temu +1

    Ten go艣ciu 0.37 by艂 w APETYT NA MI艁O艢膯 BY艁 TAKI ODCINEK Z NIM

  • HexaGonTM
    HexaGonTM 6 miesi臋cy temu

    Apsztyfikant=frajer XD

  • PUSHEENOWA Momio
    PUSHEENOWA Momio 6 miesi臋cy temu

    Czuje si臋 m膮dra 馃馃馃

  • PUSHEENOWA Momio
    PUSHEENOWA Momio 6 miesi臋cy temu +1

    A偶 mi sie zachcia艂o i艣膰 do szko艂y

  • PUSHEENOWA Momio
    PUSHEENOWA Momio 6 miesi臋cy temu

    Sk膮d bierzecie takich debili?

  • Ajwsome
    Ajwsome 6 miesi臋cy temu

    10:24 on ma g艂os jak jaki艣 youtuber tylko nie wiem jaki xD

  • Arek Gejming
    Arek Gejming 6 miesi臋cy temu

    6:06 powinni艣cie bada膰 czy zjarany nie jest

    • Arek Gejming
      Arek Gejming 6 miesi臋cy temu

      10:30 ten te偶 jaki艣 spizgany XD

  • Coco Jambo
    Coco Jambo 6 miesi臋cy temu

    Te偶 mi si臋 hebel z 艂opat膮 kojarzy xD

  • 23 krk
    23 krk 6 miesi臋cy temu +3

    "...w艂a艣nie za du偶o przeczyta艂am" 馃槀馃槀馃槀馃槀

  • pawel71111
    pawel71111 6 miesi臋cy temu

    temu typowi w czarnej koszuli w kropki wystaje cos z nosa :D chyba wlos 3:45

  • xXMarta Xx
    xXMarta Xx 6 miesi臋cy temu +1

    TEODOR BY SIE ZA艁AMA艁 ...

  • a.sieradzka
    a.sieradzka 6 miesi臋cy temu

    Te偶 my艣la艂am 偶e serdelek to rybka xd

  • aMi艣 aMi艣
    aMi艣 aMi艣 6 miesi臋cy temu

    Hebel jest to odci臋cie zasilania na przyk艂ad w samochodach ci臋偶arowych :)

  • Bartek12 pl
    Bartek12 pl 6 miesi臋cy temu

    艢wietny odcinek

  • malyb89pl
    malyb89pl 6 miesi臋cy temu +1

    Kole偶anka Ewy co ma absztyfikant贸w, jak si臋u艣miechnie to zupe艂nie jak anime. :) Pi臋kna :)