BABY GENDER REVEAL!! Gender Reveal Cake w/ my Sister!

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 11 641

  • Lexi Ramirez
    Lexi Ramirez 6 godzin temu +1

    This is cute

  • Lucy Oltramari
    Lucy Oltramari 6 godzin temu

    ⚠️⚠️Warning:⚠️⚠️
    The comments section of this video contains extreme spoilers.
    Continue with caution.

  • LeilaTheStar !
    LeilaTheStar ! 6 godzin temu

    Omg congrats Mo u are gonna be a great mum

  • jennyjinyounglee101
    jennyjinyounglee101 6 godzin temu

    Congratulations Mo and Ro I’m so happy for you guys 🖤🖤

  • *_Lucky LiLy_*
    *_Lucky LiLy_* 6 godzin temu

    Lucky boy, he will be able to get to eat all those good cakes.

  • jonathan tray
    jonathan tray 6 godzin temu

    you ruined the surprise when we saw it was dye missing out of the blue one mannnnnnnnnnnnnnnn

  • jennyjinyounglee101
    jennyjinyounglee101 6 godzin temu

    BAKE WITH SAM AND COLBY RO🖤🖤

  • Essie Torres
    Essie Torres 6 godzin temu

    Omg is a boy omg

  • SAVANNAH ROJAS
    SAVANNAH ROJAS 6 godzin temu

    The way Ro jumped at the end you can tell she is so excited!

  • Nucroese
    Nucroese 6 godzin temu

    did Ro go to culinary school?

  • 예슬아이럽
    예슬아이럽 6 godzin temu

    🎉🎊🎁👶💙

  • Fred McIntyre
    Fred McIntyre 6 godzin temu

    Congrats!

  • Kristina in Korea
    Kristina in Korea 6 godzin temu

    I have a name with my cousin krisli and its a combo of kristina and Lilly so you should do one to like RoMo that would be sooooo cute

  • RAYRAY GANG
    RAYRAY GANG 6 godzin temu

    💖

  • briana lynn
    briana lynn 6 godzin temu

    OMG I am so excited

  • Caly Setiawan
    Caly Setiawan 6 godzin temu +1

    2# trending! Congratulations Mo!

  • Tooty Frooty Sisters
    Tooty Frooty Sisters 6 godzin temu

    Aww what a good sister lol

  • Olivia Proctor
    Olivia Proctor 6 godzin temu

    Congratulations Mol!💕💕💕

  • Tord Gladiator
    Tord Gladiator 6 godzin temu

    I was smiling the whole time I was watching this!

  • MatRiz
    MatRiz 6 godzin temu

    i counted like 30 puns

  • Rana Mowafy
    Rana Mowafy 6 godzin temu +1

    IM SOOO HAPPY FOR YOU GUYS!!!!💙💜❤️AND RO DON’T FORGET TO MAKE CAKES FOR THE BABY!👶🏻🍰🍴
    1 like = 1 piece for the baby
    Trust me I’m not fishing for likes or anything I’m JUST TOO HAPPY!!!!! I’m just curious how many pieces the baby will get🤗🤗🤗

  • Alina Aylar
    Alina Aylar 6 godzin temu

    Yay

  • Jessie mega fan101
    Jessie mega fan101 6 godzin temu +1

    Sending love to this channel love ❤️

  • Carly Williams
    Carly Williams 6 godzin temu

    Congratulations I just found out my sibling is going to be a boy

  • LaioCam
    LaioCam 6 godzin temu

    Or now neutral. Jajaja

  • Pamela Belliston
    Pamela Belliston 6 godzin temu

    Soooo cute!!!!

  • Kylie your COOL ! Whaley
    Kylie your COOL ! Whaley 6 godzin temu +1

    How mant months old

  • Lil The acro dancer 173
    Lil The acro dancer 173 6 godzin temu

    I was right what I want was the opposite I guessed boy

  • Kalkidan Alelegn
    Kalkidan Alelegn 6 godzin temu

    Omg congratulations

  • margarita parker
    margarita parker 6 godzin temu

    Congrats I literally cried. I’ve watched you for so long. Omg I love you guys!!!!!

  • ViølętThęFüńtįmėWøłf ŠFM

    ADORABLE!!!! Already by the first minutes.

  • Jasmine Matthews
    Jasmine Matthews 6 godzin temu

    Ro is gonna be the best aunt ever!!! Congrats Mo!!! ❤❤❤

  • Suvi-Tuuli Allan
    Suvi-Tuuli Allan 6 godzin temu

    ugh cis people are weird

    • unx74
      unx74 6 godzin temu

      ugh trans people are weird

  • ok then
    ok then 6 godzin temu +1

    That baby is gonna be so lucky, the best food for life...

  • Jai Gaines
    Jai Gaines 6 godzin temu

    Y’all are all wrong it’s a girl you can tell because the pink food coloring is half empty after

  • A T
    A T 6 godzin temu

    I'd love to be a "three" layer cake with Ro and Mo.

  • Melody Davila
    Melody Davila 6 godzin temu

    Congratulations Do you both on your brand new son and congratulations Ro you got a nephew coming I’m so happy for all of the

  • Britney Marie
    Britney Marie 6 godzin temu

    Aww I'm so happy for you! Congratulations molly on your new baby! Baby👶 is going to be absolutely adorable. Have you considered vlogging your life with the joys of a baby? That would be amazing.

  • Allison Lopez
    Allison Lopez 6 godzin temu

    YASSSSSSSSSSSSSSSSS CONGRATS MO AND HUBBY THE BABY IS GOING TO BE SO CUTEEEEEEE

  • Tahira Begum
    Tahira Begum 6 godzin temu

    Congratulations molly

  • Livie Robin
    Livie Robin 6 godzin temu

    OMG I'm so happy for you and did you know aphmau is having a baby too

  • LIKHITHA MUVVA
    LIKHITHA MUVVA 6 godzin temu +1

    Congratulations 🎉🎈 Molly. You will be an amazing mother 🤰🏻

  • Jenina Rodriguez
    Jenina Rodriguez 6 godzin temu

    Ro wearing True Img 😍

  • 100,000 subs with no videos challenge

    It’s a boy!!! Congrats!!

  • Tarrin Britton
    Tarrin Britton 7 godzin temu

    Nice grats

  • Auro Alice Valor
    Auro Alice Valor 7 godzin temu

    I notice that the balls on ro's left arm is from the etn... Btw congrats 😍

  • Jaeleigh Mc Lean
    Jaeleigh Mc Lean 7 godzin temu

    💙💙💙💙💙💙

  • Kitty Queen
    Kitty Queen 7 godzin temu

    6:37 I’m guessing it’s a girl bc the pink food dye isn’t full and blue is

  • Leah Ginsburg
    Leah Ginsburg 7 godzin temu +1

    Number 2 on trending
    Go ro

  • JOSELYN GIRON
    JOSELYN GIRON 7 godzin temu

    Omg did you hear Rosanna’s laugh at 0:16

  • Adidas Rock
    Adidas Rock 7 godzin temu

    yay #2 on trending so happy for you my cousin just had a baby boy and he is so cute hope God fills your life with only happy memories

  • Michael Morales
    Michael Morales 7 godzin temu

    Aww. ❤❤❤❤

  • Marissa Souders
    Marissa Souders 7 godzin temu +1

    10:37 for reveal


    Your welcome 😂

  • :3 :3
    :3 :3 7 godzin temu +1

    CONGRATS!!! 🎉🎈🎊

  • Gymnastics Jackson
    Gymnastics Jackson 7 godzin temu

    Woo! #2 on trending!

  • dirk ortiz
    dirk ortiz 7 godzin temu

    So cuteeeeeeeeeeee

  • Joseph Frayre
    Joseph Frayre 7 godzin temu +1

    I love that people get more excited for a boy

  • Raisinbrooke
    Raisinbrooke 7 godzin temu

    Congrats!! 💙💙💙

  • Alisha Hirasingh
    Alisha Hirasingh 7 godzin temu

    Congratulations Molly

  • Toys For Fun
    Toys For Fun 7 godzin temu +1

    Ro's laugh makes me smile and laugh!!!

  • Megan Banks
    Megan Banks 7 godzin temu +3

    Have you ever tasted will vanilla extract

  • Pinkpink Sisters
    Pinkpink Sisters 7 godzin temu

    Y'all look so alike and beautiful

  • Alexandra Turvey
    Alexandra Turvey 7 godzin temu

    CONGRATS MO!!! 💜

  • Angelo Torres
    Angelo Torres 7 godzin temu

    It’s none he’s gey

  • Min doesn't give an f Yoongi

    it's a boy

  • Sumera Rachel
    Sumera Rachel 7 godzin temu +1

    i was having a feeling it was a boy because when u where about to but the cakes in the oven in the backround u can see some of the blue was used not the pink

  • ABU HASSAN HUSIN
    ABU HASSAN HUSIN 7 godzin temu

    Congrats mo !!!! Love u both

  • PineappleDorothy
    PineappleDorothy 7 godzin temu

    I'M SO HAPPY FOR YOU MOLLY!!!!

  • Mir Daniyal
    Mir Daniyal 7 godzin temu

    It's gender doesn't matter, that child will grow up to be a pansexual cisgender fat pig with elephant teeth and monkey balls.

  • Raven Muniz//Gaming Channel

    5:38 😂❤❤

  • A Happy Girl
    A Happy Girl 7 godzin temu

    ITS A BOY

  • Deep South
    Deep South 7 godzin temu

    It’s the baby’s SEX. Not gender.

    • unx74
      unx74 6 godzin temu

      theyre closely related doesnt matter lol

  • Corgis are cute I like lol surprise too

    I was right

  • Ashley Espinal
    Ashley Espinal 7 godzin temu

    I watched all of the challenges they have done together and videos and I’m so excited for her! Congrats on the baby 🍼!! ❤️😍😍

  • gen100
    gen100 7 godzin temu

    I 😍 the 👚

  • Juliet Arkison
    Juliet Arkison 7 godzin temu +1

    Click read more for the gender


    It’s a boy

  • Isabella Chan
    Isabella Chan 7 godzin temu

    *Mommy Mo and Auntie Ro*

  • Husky Snake
    Husky Snake 7 godzin temu

    I didn’t know Mo was pregnant 🤰!!, whatttttttttttt

  • Isabella Herrera
    Isabella Herrera 7 godzin temu

    wth was 5:37

  • Safha Ramadan
    Safha Ramadan 7 godzin temu

    Omg yay❤️❤️❤️🤰🏻

  • Ashley Animations
    Ashley Animations 7 godzin temu

    I knew it would be a boy!

  • Kathy 1162
    Kathy 1162 7 godzin temu

    Congratulations!

  • Neil's drum Fills
    Neil's drum Fills 7 godzin temu

    At what point in time , would the baby know he or she is going to be LGB friendly?? Oh, I’m so excited 😆

  • 1priyachand
    1priyachand 7 godzin temu

    Ro looked more happier than Molly but ilyy

  • Galaxy Hoodie Guy
    Galaxy Hoodie Guy 7 godzin temu

    Congratulations on your successful gestation of a human boy! Best of wishes to your health, Mo.

  • sniffer squad
    sniffer squad 7 godzin temu +1

    Reveal is at 10:35

  • SugaRu
    SugaRu 7 godzin temu

    RO is gonna be an amazing aunt!!!
    Also congrats MO❤️

  • miss arwen
    miss arwen 7 godzin temu

    Awww!! congrat !! the cake is so pretty :)

  • Matthew Poles
    Matthew Poles 7 godzin temu

    How many people just skipped to see the sex of the baby?

  • Zoe Yesh
    Zoe Yesh 7 godzin temu

    6:41 oh no you can see the gender I'm sorry yall this a spoiler


    You can see the blue

  • Abby Siewert
    Abby Siewert 7 godzin temu

    5:14 she reveals the gender

  • Tejon Avila
    Tejon Avila 7 godzin temu

    Oh my god congrats im maria

  • Tmblr _boho
    Tmblr _boho 7 godzin temu

    I knew it before coz when u see the food coloring bottles after she used it the blue is less than pink

  • Karen Villada
    Karen Villada 7 godzin temu +1

    It's a boy

  • MikaPlayz ミカはゲームをプレイする

    I bet Mo’s baby will have awesome birthday cakes 🍰 😋

  • Karla Barrera
    Karla Barrera 7 godzin temu

    I was struggling the whole time to not look in the comments. So it won’t spoil the gender. 😂. Sooo happy for y’all ❤️

  • Lily J
    Lily J 7 godzin temu

    I got it right

  • The Weird Potato
    The Weird Potato 7 godzin temu

    “I’m the best aunt! And your only aunt!”
    OK then.

  • Sydney Wright
    Sydney Wright 7 godzin temu

    Congratulations

  • Myleigh Thompson
    Myleigh Thompson 7 godzin temu

    When she had the napkins over it you could tell what is was bc one of them had a peep hole in it but good try