Malik Montana - Dla Rodziny (prod.2K,OLEK)

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 3 088

  • Mr Czołg
    Mr Czołg 45 minut temu

    👍

  • FirS Motivation
    FirS Motivation Godzinę temu

    ja pierdole jakim trzeba być bezguściem żeby to lajkować

  • BORÓWA1000
    BORÓWA1000 10 godzin temu +1

    ten kto mu dał łapkę w dół to frajer najlepsza nuta od malika

  • 尼古拉斯
    尼古拉斯 11 godzin temu

    Teraz rodzina.

  • 06:01 YNKS
    06:01 YNKS 12 godzin temu

    Stary kabareciarz pozdrawia #HiLfe plclip.com/video/L6rQAC6XBes/wideo.html

  • Kuba brabus
    Kuba brabus 15 godzin temu

    wyjebane w techno

  • Nesh TV
    Nesh TV 15 godzin temu

    Petarda 🔥❤️

  • Nesh TV
    Nesh TV 15 godzin temu

    Petarda 🔥❤️

  • SCATI I.
    SCATI I. 16 godzin temu +1

    *Malik Montana brzmi w tym kawałku jak Future - 31 Days*


    PS: To znaczy, że w tym kawałku *Malik* brzmi zayebiście bo uwielbiam muzykę *Future*

  • Łukasz Jakubowski
    Łukasz Jakubowski 19 godzin temu

    Świetny kawałek

  • Knurras XDD
    Knurras XDD 22 godzin temu

    K
    Ko
    Kol
    Kole
    Kolej
    Kolejn
    Kolejny
    Kolejny h
    Kolejny hi
    Kolejny hit
    Kolejny hit😂
    Kolejny hit
    Kolejny hi
    Kolejny h
    Kolejny
    Kolejn
    Kolej
    Kole
    Kol
    Ko
    K

  • Marcin Plaza
    Marcin Plaza Dzień temu

    Zajebiste ⛔

  • Purple kush
    Purple kush Dzień temu

    Dominik Wojciechowski polecam kocham tom piosenke!!! Zawsze jej słucham jak jarom z kaczmixem

  • Patryk Klejna
    Patryk Klejna Dzień temu

    jestem downem

  • Maks Szastok
    Maks Szastok Dzień temu +1

    Nie idz do ognie z karnistrem bo se spalisz hate i las mordo

  • Michal Samorek
    Michal Samorek Dzień temu

    Kurwo pluj mi na kutasa jaja oblizuj, to wszystko dla rodziny

  • msvx xvsm
    msvx xvsm Dzień temu

    Sztosikk❤ !

  • AAA BBB
    AAA BBB Dzień temu

    Weź synek linę i idź do lasu znajdź drzewo

  • WHMPROJECT2013
    WHMPROJECT2013 Dzień temu

    frajer malik :D

  • lol2237PL
    lol2237PL Dzień temu

    Polsko .. Jak mogliście do tego dopuścić żeby taki frajer ciapak z niemiec dostał się na top polskiego rapu ? Zjebaliście

  • MorningStar
    MorningStar Dzień temu +1

    Nw o co chodzi ale zgłodnialem fest

  • Frex
    Frex Dzień temu

    Zajebiste 💪

  • Julia Łabenta
    Julia Łabenta Dzień temu

    ❤❤

  • iLike Horse
    iLike Horse 2 dni temu

    mówie że jestem dilerem i rucham dziwki to wszystko dla rodziny

  • MatyaS
    MatyaS 2 dni temu

    #GM2LTV mogę od was serducho ? :)

  • Punisher punisher
    Punisher punisher 2 dni temu

    👍

  • Sebastian Michałowski

    Juz czekam na przeróbke "to wszystko dla benzyny" 😊

  • SebaWbijanaYT Subik
    SebaWbijanaYT Subik 2 dni temu +1

    Siema


    To Wszystko Dla Rodziny

  • TwentyForce
    TwentyForce 2 dni temu

    2:29 POD KONIEC SŁYCHAĆ DŹWIĘK MYSZKI XD.

  • CozzieMan
    CozzieMan 2 dni temu

    Takiego kału dawno nie było na polskiej rapscenie :D

  • Jachuu
    Jachuu 2 dni temu

    *Kozak po prostu Kozak, jak bym mógł to bym dał 500 like :)*

  • SzyNeQ _
    SzyNeQ _ 3 dni temu +1

    Wiecie, że malik to muzułmanin?

  • FrankCA
    FrankCA 3 dni temu

    ❤️🔥

  • Łukaszek !
    Łukaszek ! 3 dni temu

    spokojnie za niedługo ciach bajera

  • Zuza Tara
    Zuza Tara 3 dni temu

    T
    To
    To w
    To ws
    To wsz
    To wszy
    To wszys
    To wszyst
    To wszystk
    To wszystko
    To wszystko d
    To wszystko dl
    To wszystko dla
    To wszystko dla r
    To wszystko dla ro
    Tk wszystko dla rod
    To wszystko dla rodz
    To wszystko dla rodzi
    To wszystko dla rodzin
    To wszystko dla rodziny
    To wszystko dla rodzin
    To wszystko dla rodzi
    To wszystko dla rodz
    To wszystko dla rod
    To wszystko dla ro
    To wszystko dla r
    To wszystko dla
    To wszystko dl
    To wszystko d
    To wszystko
    To wszystk
    To wszyst
    To wszys
    To wszy
    To wsz
    To ws
    To w
    To
    T

  • Alicja Kaszewska
    Alicja Kaszewska 3 dni temu

    PO CHUJ TYLE TEGO AUTOTUNEA ?? Przecież nawet jakbym chciała się zmusić żeby posłuchać, tekstowo fajnie, to no żesz kuźwa po prostu się nie da. Co wy głosu nie macie?

  • KUMEK
    KUMEK 3 dni temu

    Kurwa Malik nie rób clickbaitów bo myślałem ze ta nuta serio taka dla rodziny, family friendly itd. i odpaliłem to przy starej :/

  • Bombiaczeq_
    Bombiaczeq_ 3 dni temu

    Jezus Montana xD

  • ghou l
    ghou l 3 dni temu

    Dla rodziny

  • Oliwander O
    Oliwander O 3 dni temu

    ogień

  • Yankeee Men
    Yankeee Men 4 dni temu

    słaby jest. Typ nie ma pojęcia o nawijaniu ale hais sie musi zgadzać z jutuba. debil i tyle. a dla muslima krzyż zakazany to co on na początku pierdoli. on jest tyle wart co te audio tunowe leszcze jak reto i pare innych plebsów. chuj nie kawałek pare zary zawinoł refren i po video. zjeb i muslim jebać go.

  • Zasanie
    Zasanie 4 dni temu

    Audiotune hehe

  • Waltanmari
    Waltanmari 4 dni temu +1

    Malik ma swój oryginalny styl i żaden hejter temu nie zaprzeczy. Ciekawy wokal i najgrubsza przewózka w polskim rapie.

  • OLAF Majchrowski
    OLAF Majchrowski 4 dni temu +1

    zajebiste !

  • Ziemol
    Ziemol 4 dni temu

    Malczynski czy Polak

  • TExFAJNYx xTENxŻELEKx
    TExFAJNYx xTENxŻELEKx 4 dni temu +1

    JAK TO DOBRE JEST

  • dawid fabi
    dawid fabi 4 dni temu

    xD\

  • FunFish Śląsk
    FunFish Śląsk 4 dni temu

    Tak jak zawsze myślałem o tobie że jesteś brudasem i robisz chujnie to to jest textowo zajebiste tylko trap bit mi nie siada

  • ZoRRZ
    ZoRRZ 4 dni temu

    O jakim gonieniu towaru gada ten banan? Żeby było co do gara? Przecież jego rodzice mają sieć ekskluzywnych restauracji na terenie wawy i stąd ma pieniądze xD rap dziś jest gorszy niż disco polo 20 lat temu.

  • Szwagier 2k
    Szwagier 2k 4 dni temu

    Kiedy 6.3 AMG na Youtubie

  • FreszuK
    FreszuK 4 dni temu

    jak to jego najlepsza piosenka we

  • QuBaa!
    QuBaa! 4 dni temu

    byłem u kolegi
    on tego słuchał
    i w tym czasie znalazłem wiecie co
    w jego łóżku
    zużyta prezerwatywę ze zdechłym chomikiem w środku

  • PSZEMO
    PSZEMO 4 dni temu

    To jest tak w chuj dobre i zajebiste. I ma przekaz

  • Tomicki
    Tomicki 4 dni temu +1

    Kocurek :D

  • Nitashi
    Nitashi 4 dni temu +2

    Teraz? Rodzina :D

  • Szabi12 Gaming
    Szabi12 Gaming 4 dni temu +1

    Ciach bajera

  • Adrian Gabriel
    Adrian Gabriel 4 dni temu +1

    1:50 O kurwa, Nicolas Cage :o

  • Piotrek Kujawa
    Piotrek Kujawa 4 dni temu

    Kmalik jesteś najpepszym w polsce i najlepszy tele dysk który słuchałem chit na polskim jutuba

  • Hotnacho Ho
    Hotnacho Ho 5 dni temu

    Ehrenmann po prostu, uwielbiam kawałek

  • Fella Ini96
    Fella Ini96 5 dni temu +2

    Ty steve Aoki... rozjebane dobrze :D

  • Nice Hobby
    Nice Hobby 5 dni temu +1

  • Dawid OG & Damian R6
    Dawid OG & Damian R6 5 dni temu +2

    Malik rozjebal nutą💣💣🎧🔥

  • Local Miłosz
    Local Miłosz 5 dni temu +1

    Jedyny raz kiedy podrózuje fordem ( ͡° ͜ʖ ͡°) #teamamericanford

  • PRP Prince Willam
    PRP Prince Willam 5 dni temu +2

    wiadomo ze like. jebac hejty i frajery

  • Rafonix Official
    Rafonix Official 5 dni temu +1

    Zajebiste mordo Pozdro Mordo

  • Dominika Gacek
    Dominika Gacek 5 dni temu +2

    Propsy Maliś

  • Aberi i
    Aberi i 5 dni temu +3

    T
    TO
    TO W
    TO WS
    TO WSZ
    TO WSZY
    TO WSZYS
    TO WSZYST
    TO WSZYSTK
    TO WSZYSTKO
    TO WSZYSTKO D
    TO WSZYSTKO DL
    TO WSZYSTKO DLA
    TO WSZYSTKO DLA R
    TO WSZYSTKO DLA RO
    TO WSZYSTKO DLA ROD
    TO WSZYSTKO DLA RODZ
    TO WSZYSTKO DLA RODZI
    TO WSZYSTKO DLA RODZIN
    TO WSZYSTKO DLA RODZINY
    TO WSZYSTKI DLA RODZIN
    TO WSZYSTKO DLA RODZI
    TO WSZYSTKO DLA RODZ
    TO WSZYSTKO DLA ROD
    TO WSZYSTKO DLA RO
    TO WSZYSTKO DLA R
    TO WSZYSTKO DLA
    TO WSZYSTKO DL
    TO WSZYSTKO D
    TO WSZYSTKO
    TO WSZYSTK
    TO WSZYST
    TO WSZYS
    TO WSZY
    TO WSZ
    TO WS
    TO W
    TO
    T

  • kaczqa
    kaczqa 5 dni temu +1

    Wybacz moje winy😍

  • Doeus I
    Doeus I 5 dni temu

    Jezus zmartwychwstał v2

  • K6ys7iaN
    K6ys7iaN 5 dni temu +1

    Zz

  • K6ys7iaN
    K6ys7iaN 5 dni temu +1

    Ee

  • K6ys7iaN
    K6ys7iaN 5 dni temu +1

    Aaa

  • kupszton 555
    kupszton 555 5 dni temu

    Mantana pedał

  • TEAM VENUS POOMBA
    TEAM VENUS POOMBA 5 dni temu

    Idzie nuta jak będzie live ;) zajebista nuta #1 miejsce

  • Meyos
    Meyos 5 dni temu

    *Ale ci się fajnie składają te teksty*

  • Maja Janicka
    Maja Janicka 5 dni temu

    Zajebista ❤️😂❤️

  • Szczerbix
    Szczerbix 5 dni temu

    W końcu 😍😍

  • Szymon :D
    Szymon :D 5 dni temu

    To wszystko dla rodzimy

  • 2 PAC EMINEM
    2 PAC EMINEM 5 dni temu

    -1/10 kurwa ZJEBANYYYY ,,RAP'' kurwa główno jak każde z new schoolu lol

  • CypeKK CypeKK
    CypeKK CypeKK 5 dni temu

    11/10

  • Random
    Random 5 dni temu

    Sztos

  • Zbieram 1 tyś. subskrypcji z 1 filmem!

    *Siema, zalozylem sie z kolegami ze jak dobije 1 tyś. subow to dostane 100zl ktore dostaniecie w konkursie!* ✅🎁✅🎁✔

  • Borys Bornus
    Borys Bornus 5 dni temu

    Ej , to pierwszy kawałek malika który mi się podoba ! Dobre teksty , fajny bass , noi nie ma tekstów jak "uu ruchać mi się chce" . Propsuje piosenkę

  • TH3STROIED SYSTEM
    TH3STROIED SYSTEM 5 dni temu

    Moja mama slucha tego czesciej niz ja :/

  • r u h o k s
    r u h o k s 5 dni temu

    moj tata jest mlodszy od niego

  • konick official
    konick official 5 dni temu

    Dajcie instrumental bo bit dojebany

  • Filip Perla
    Filip Perla 5 dni temu

    Super

  • Damian Dyc
    Damian Dyc 5 dni temu

    No kurwa placek jak huj, ale muza nawet nawet

  • Konrad Hajduk
    Konrad Hajduk 5 dni temu

    bardziej perfidnie nie dało by się lecieć na AUTOTUNE .

  • Mateusz Sykuła
    Mateusz Sykuła 6 dni temu

    Ty kurwa rapowac nie umiesz xd

  • Adam Długoborski
    Adam Długoborski 6 dni temu

    Szybciej z tą lodziarnia ty szmulu jebany

  • xMichu
    xMichu 6 dni temu

    Elo Jezus

  • Mateusz Marlboro
    Mateusz Marlboro 6 dni temu

    Ładny domek w bieszczadach

  • Koprolity
    Koprolity 6 dni temu

    Dobry bit

  • JaniCkyY
    JaniCkyY 6 dni temu

    GMLL

  • lil maqsooo
    lil maqsooo 6 dni temu

    dobre w ciul

  • XayooGG
    XayooGG 6 dni temu

    robie ją w minute kop na dupe i za drzwi karate kid

  • MOTOMANS PROJECT cross

    Przestan seplenic ....

  • TheYoo
    TheYoo 6 dni temu

    pls alfabet z misiem malisiem v2