Agent 7 - Cyanide & Happiness Shorts (Dubbing PL)

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 356

  • kkhd Las
    kkhd Las Miesiąc temu +1

    Super

  • WybrednyBydlak
    WybrednyBydlak Miesiąc temu +2

    Chujowy ten fotel i reszta rzeczy

  • Wojtek 00007
    Wojtek 00007 Miesiąc temu

    Ja jestem agent 00007 XD

  • Oliwia Ch.
    Oliwia Ch. Miesiąc temu

    P90 jest super w cs

  • adasiek adusiek
    adasiek adusiek Miesiąc temu

    bez komentarza :D

  • Gaming Ghost
    Gaming Ghost Miesiąc temu

    Jak wkręcić debila

    Pokaż więcej

  • Kacper Suchodolski
    Kacper Suchodolski Miesiąc temu

    Kiedy będzie kosmiczny zboczuszek ? Xd w sesie dep space czy coś takiego zd

  • papsan bro!
    papsan bro! Miesiąc temu

    Kto pamięta stare intro ? A i 2 intro było według mnie najlepsze

  • Marek Nowak
    Marek Nowak Miesiąc temu +1

    Ten koniec XD ESSA!

  • Karol Sroka
    Karol Sroka Miesiąc temu

    Długopis z Golden eye

  • NIGHTgamer PL
    NIGHTgamer PL Miesiąc temu

    No to fajna misja xd

  • FakerNinja
    FakerNinja Miesiąc temu +1

    Nie zrozumiałem xDD

  • Antychrus `
    Antychrus ` Miesiąc temu

    Czy to dziwne pawlik że cie kocham ?xD

  • Sowa# Polska
    Sowa# Polska Miesiąc temu

    Gdzie mogłabym podsunąć piosenkę do coveru

  • Gamershy Official
    Gamershy Official Miesiąc temu

    XD

  • Danio!
    Danio! Miesiąc temu

    Cześć, szukam grafika który zrobi mi tylko rysunkowy avatar i banner. Napisz proszę jaka cena by Ciebie interesowała. Mogę Ci zapłacić tylko w PaySafeCard, kryptowalutach lub przelewem. Pozdrawiam

  • Lama 14
    Lama 14 Miesiąc temu

    lol

  • Bogdan Przyborowski
    Bogdan Przyborowski Miesiąc temu

    Co JA oglądam?!

  • Dawid Gębski
    Dawid Gębski Miesiąc temu

    deep space!!!!

  • Alek Brudzyński
    Alek Brudzyński Miesiąc temu

    Fajne głosy

  • Firel_Beast
    Firel_Beast Miesiąc temu

    7 miesięcy bez deep space: (

  • fifiplay games
    fifiplay games Miesiąc temu

    Kiedy deep space

  • Oliwier Jamróz
    Oliwier Jamróz Miesiąc temu

    Nagrywał troszkę część proszę :D

  • Wodospad Deszczoskrzydła
    Wodospad Deszczoskrzydła Miesiąc temu +1

    Za dużo czasu wolnego.

  • Kapitan Dupa
    Kapitan Dupa Miesiąc temu +6

    Kiedy deep space??????????????????????????????????????????????????????

  • bloomy
    bloomy Miesiąc temu +14

    dodaj deep space 69

  • Jarmus barmus
    Jarmus barmus Miesiąc temu +5

    Kiedy wrzucisz deep space 69?

    • MeJTiN
      MeJTiN Miesiąc temu

      +Jarmus barmus bo narazie nie ma na platformie ogólno dostępnej?

    • Jarmus barmus
      Jarmus barmus Miesiąc temu

      Czemu niby?

    • MeJTiN
      MeJTiN Miesiąc temu

      nie wrzuci

    • Dawid Gębski
      Dawid Gębski Miesiąc temu

      Jarmus barmus wlasnie

  • KRZAKOWY
    KRZAKOWY Miesiąc temu +6

    Kiedy deep space???

  • Śruba 57012
    Śruba 57012 Miesiąc temu +5

    Kiedy Deep space bo lubię Jaya i chamiltona

  • Bartek Gomolczyk
    Bartek Gomolczyk Miesiąc temu

    mega

  • Rev OG
    Rev OG Miesiąc temu +1

    Będzie jeszcze kiedyś DayZ bardzo lubiłam tą serię

  • danioczek game
    danioczek game Miesiąc temu

    Końcówka XD

  • V irtual
    V irtual Miesiąc temu +3

    Zrób deep space

  • MatiP GGT
    MatiP GGT Miesiąc temu

    świetne ☺

  • Typek lol
    Typek lol Miesiąc temu

    Tyle



    ***

  • MixFakt
    MixFakt Miesiąc temu +1

    Cool

  • Springtrap
    Springtrap Miesiąc temu

    Fajna jest wasza twórczość

  • Alesander Cieślak
    Alesander Cieślak Miesiąc temu +2

    Witam kto ci pozwolił na upload filmików z dubbingiem ?

  • CJ Movie
    CJ Movie Miesiąc temu

    xD

  • Wartor[EDIT]
    Wartor[EDIT] Miesiąc temu

    Kto lubi pawlika? ☺

  • ITZ_SHADOWU_ITZ
    ITZ_SHADOWU_ITZ Miesiąc temu +3

    Kiedy deep space 69? 😭😭😭😭

  • Doctor Explosions
    Doctor Explosions Miesiąc temu

    OO7

  • Doctor Explosions
    Doctor Explosions Miesiąc temu

    OO7

  • Fatty Lies
    Fatty Lies Miesiąc temu +5

    kiedy deep space 69

  • Recon
    Recon Miesiąc temu

    Przetłumaczył byś trailer 4 sezonu rick and morty?

  • konto dla muzyki
    konto dla muzyki Miesiąc temu +4

    We nagraj Deep space 69

  • Igor Rudzinski
    Igor Rudzinski Miesiąc temu

    super życie

  • stanley !
    stanley ! Miesiąc temu

    Hehehe

  • jelek pl
    jelek pl Miesiąc temu

    raczej agent 700 xd

  • Miłek 24pl
    Miłek 24pl Miesiąc temu

    XD to na końcu

  • Venefici
    Venefici Miesiąc temu +4

    Kanał który polega na zajebywaniu filmów innych twórców jest na karcie "na czasie". Fuck off

    • Wolfy
      Wolfy 13 godzin temu

      On je tłumaczy koleś...

    • Venefici
      Venefici Miesiąc temu +1

      +Pawlikowski 915 to że jest ich pełno w żaden sposób nie uzasadnia tego, że jest to kradzież własności intelektualnej. Robisz hajs wykorzystując prace innych ludzi, bez współpracy z nimi, bez dzielenia się zyskami. Chujowe

    • Pawlikowski 915
      Pawlikowski 915 Miesiąc temu

      Kanał który polega na dubbingowaniu filmików innych twórców, jest takich kanałów pelno na ytbie i jakoś nikt się nie przypierdala, no, poza tobą

  • kaczka kwa
    kaczka kwa Miesiąc temu

    Gdzie kupić ten długopis?

  • Lewy Official
    Lewy Official Miesiąc temu +6

    Kiedy deep space 69??

  • KUBA HAJOK
    KUBA HAJOK Miesiąc temu +58

    Wreszcie youtube dodało wiadomości głosowe
    ▶ 🔘──────── 00:09

  • Psychol Live
    Psychol Live Miesiąc temu

    Ta końcówka mnie rozjebała jednak wibracje się przydała haha

  • Piekarz2575 YT
    Piekarz2575 YT Miesiąc temu +4

    Kiedy Deep space 69 zrób go wkońcu

  • PokeBossY
    PokeBossY Miesiąc temu

    Good filmy

  • Pawcio
    Pawcio Miesiąc temu +1

    niech kontynułuje serie z dick figures The Movie lajkujcie żeby widział PS. sory za orto bo pisałem to na spontanie

  • Wojciech Śrek
    Wojciech Śrek Miesiąc temu +6

    Trochę mi to przypomina DeusEx
    Albo DeusSex

  • Jacej Ćwik
    Jacej Ćwik Miesiąc temu

    Wole agenta 47 (hitman).

  • MaCiu_1337
    MaCiu_1337 Miesiąc temu

    Wypromujesz mnie PLS

  • lubiehejty
    lubiehejty Miesiąc temu

    Chyba mam brudne myśli co do tego wibratora... Xddd

  • Szibin
    Szibin Miesiąc temu

    Funkcja wibracji najwyraźniej rozwiązuje wszelkie problemy!

  • Rafal Tuzin
    Rafal Tuzin Miesiąc temu

    hahahahahha gj

  • Oskar kwiatkowski
    Oskar kwiatkowski Miesiąc temu +3

    Super video kontynuluj deep space prosze

  • Sajmon Wolowiec
    Sajmon Wolowiec Miesiąc temu

    XD

  • Matrix YT
    Matrix YT Miesiąc temu

    Japierdole jakie zło XD

  • Gacha Rafix
    Gacha Rafix Miesiąc temu

    Jest więcej animacji agenta 7

  • Anime's Freedom
    Anime's Freedom Miesiąc temu

    Agent 69

  • Bartek Ratajczak
    Bartek Ratajczak Miesiąc temu +2

    Kiedy Deep space s2

  • Alan Cęcek
    Alan Cęcek Miesiąc temu

    A tak na temat zaje fajna robota

  • Alan Cęcek
    Alan Cęcek Miesiąc temu

    Hey czy pszetłumaczysz jedno anime jest bradzo krótkie.
    Danshi Koukousei No Nichijou

  • Kamehame Ha
    Kamehame Ha Miesiąc temu

    A co z hellbenders? 😂

  • Mirok
    Mirok Miesiąc temu +1

    Jeżeli pod tym komem będzie 130 like to idę do biedry i drę się Subować Pawlikowe Fanduby! Będzie to nagrane, koniecznie zostawcie mi suba z dzwonkiem :)

  • Mirok
    Mirok Miesiąc temu +1

    Jeżeli pod tym komem będzie 120 like to idę do biedry i drę się Subować Pawlikowe Fanduby! Będzie to nagrane, koniecznie zostawcie mi suba z dzwonkiem :)

  • NajderowSkky
    NajderowSkky Miesiąc temu

    Oglądałeś live karwatpawel

  • Peppa Pig
    Peppa Pig Miesiąc temu

    I like THICC BOIS

  • DarkDie
    DarkDie Miesiąc temu

    Zrób coś teraz z rekinem w sedesie XD

  • FirePower
    FirePower Miesiąc temu +1

    kto jeszcze nie dostał raka od komentarzy typu
    Kto przed X wyświetleń?
    12 wyświetleń, 320 likeów, magia YTuba
    i tym podobne...

    • DiVerss
      DiVerss Miesiąc temu

      Odpowiadam na komentarz tego samego typu i tak dostałem.

  • FirePower
    FirePower Miesiąc temu

    Zajebisty film, czekam na całość bo mam w planach pooglądanie takowego odcinka.

  • Kasiulcia ღღ
    Kasiulcia ღღ Miesiąc temu

    To jest super!!!

  • ƜĬҚŦòґĉÒ
    ƜĬҚŦòґĉÒ Miesiąc temu +1

    Uu a din din dong

  • Nemo
    Nemo Miesiąc temu

    ??????

  • MrPringles2006
    MrPringles2006 Miesiąc temu

    i ta końcówka


    najlepsza!

  • Filip Walczyk
    Filip Walczyk Miesiąc temu

    Fajne

  • jo chin
    jo chin Miesiąc temu

    Długopis przyda się w szkole :)

  • ShakerPLAY
    ShakerPLAY Miesiąc temu

    gut frut

  • Anita Baclawska
    Anita Baclawska Miesiąc temu

    fajny odcinek 😁

  • Marek G.
    Marek G. Miesiąc temu +2

    Aaa ja już to widzałem ale dubbing jest super xD

  • Mr Spoko
    Mr Spoko Miesiąc temu +1

    🤦‍♂️Jakie to zboczone 🤦‍♂️

  • Agnieszka Hertel
    Agnieszka Hertel Miesiąc temu +1

    Extra

  • N0N4M3 !
    N0N4M3 ! Miesiąc temu

    Zróbcie kiedyś The Waterpark - Cyanide & Happiness Shorts w waszym wykonaniu PLZ

  • AXANIN PL
    AXANIN PL Miesiąc temu

    Ja pierdole...

  • Wiktoria Kedziora
    Wiktoria Kedziora Miesiąc temu

    Kurcze ale dobre P90 XD

  • Święty Polak
    Święty Polak Miesiąc temu

    Jeśli jesteś nowy na tym kanale to zostaw suba i łapke w górę dla Pawlika☺️

  • POLISH DOG KACZMAREK
    POLISH DOG KACZMAREK Miesiąc temu

    Który a 202

  • Krzysztof Vip
    Krzysztof Vip Miesiąc temu

    Czekam na kolejne!

  • Talkier Heart958
    Talkier Heart958 Miesiąc temu

    Jak widzę Pawlik masz nowych dubbingowców