CZY RESTAURACJE OSZUKUJĄ NA WADZE JEDZENIA?!

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 8 wrz 2018
  • Jeżeli za coś płacimy to wymagamy aby to się zgadzało z etykietą czy kartą menu. Ja wielokrotnie udając się do restauracji, które oferują jedzenie na wagę zastanawiałem się czy rzeczywiście podana waga jest prawidłowa.
    Starałem się w to uwierzyć, ale podskórnie chciałem to zweryfikować. Bo nie oszukujmy się kto kto z nas zabrałby nałożone pyszności do domu i sprawdził czy aby wszystko jest okej? No właśnie ;)
    Dzisiaj będzie turbo sprawdzająco i zobaczymy jak na tym wyjdą owe knajpy!
    Subskrybuj - bit.ly/2hkZUDu - by nie przegapić żadnej produkcji!
    Facebook - bit.ly/2gKpdOo - co nowego u nas? Pierwsze info!
    Instagram - bit.ly/2lqDK2l - najpiękniejsze foty tylko tutaj!
    Miniaturę wykonał zespół - LPC Team
    Muzyka: Dj Quads - Millionaire
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 627

  • Sprawdzam Jak
    Sprawdzam Jak  2 miesięcy temu +79

    Więcej tutaj: instagram.com/sprawdzamjak
    Wpadacie?

    • P O F G
      P O F G 2 miesięcy temu

      +Vic Toria Tak samo!

    • Marcin
      Marcin 2 miesięcy temu

      Materiał sponsorowany chyba 😎👿

    • H3xu
      H3xu 2 miesięcy temu

      Z tego wychodzi: pojemnik kosztuje 0.9 zł i to jest ok. Ale ! gdzie w innych restauracjach za 15g pojemnika wliczonego w cenę jedzenia płacimy około 0,57zł i to już jest złe ?:D I tak 100gr jedzenia to koszt 3,79zł + pojemnik za 0,9zł i to nas wynosi 4,69zł a 115g jedzenia za 3,79 (115g żeby otrzymać faktyczna wagę posiłku bo dochodzi pojemnik) plus 0,57zł za pojemnik daje wynik 4,32zł. Wnioski wyciągnij sobie sam :)

    • Vic Toria
      Vic Toria 2 miesięcy temu

      +Jack Luszczki to nieźle. Jeszcze troche ci brakuje. To jak ty mnie zasubskrybujesz to i ja cię zasubskrybuję

    • Mateusz Sowa
      Mateusz Sowa 2 miesięcy temu

      Fajny gest na samym początku :)

  • Ogens
    Ogens 9 dni temu

    a tam się przypierdalasz :p

  • Yankeee Men
    Yankeee Men 12 dni temu

    sie unia bierze za jednorazówki wszelakie cielawe w co będą wtedy takie obiadki pakować ?

  • Piotr Olejnik
    Piotr Olejnik 13 dni temu

    Czy ty nie jesteś synem Karola Paciorka? Bardzo jesteście podobni :D

  • Seba Szymczak
    Seba Szymczak 22 dni temu

    Ale mi się sprawdzam jak kojarzy z GURALEM z yt

  • Konrad
    Konrad 28 dni temu

    Sprawdzam Jak, kiedy następnym razem będziesz miał delemat czy waga działa poprawnie to pamiętaj, że złotówka waży równe 5 gram

  • Patryk Xd
    Patryk Xd 29 dni temu

    Jesteś z Wrocławia? :)

  • Katarzyna X
    Katarzyna X Miesiąc temu

    Jeśli 100g kosztuje 3,89zł, to pudełko (15g) naliczane z jedzeniem wychodzi w przybliżeniu 59gr :) a w większości restauracji pudełko kosztowało 90gr. Pozdrawiam!

  • Aldona Skowro
    Aldona Skowro Miesiąc temu

    Czyli logicznie myśląc, kupując w Olimpie. Lepiej (taniej) jeść na talerzach jednorazowych niz na ceramicznych

  • paulina k.
    paulina k. Miesiąc temu

    To jest patent nie liczą oddzielnie pojemnika tylko razem z jedzeniem?? Babka powiedziała przez telefon że tak samo jest na miejscu z talerzem co jest ciekawe bo talerz jest dużo dużo cięższy od pudełka na wynos co w tym przypadku już jest nie FEEEEEEEEERRRRRRRRR a to że jak się nie zje do końca i bierze się pojemnik nie płacąc no ok .Więc moim zdaniem w tych knajpach opłaca się brać TYLKO na wynos. Pytanie jeszcze jak ważą i liczą wakę jedzenia knajpy gdzie je się na miejscu na ciężkim talerzu a pojemniki liczą oddzielnie chodzi mi o to czy waga talerza wchodzi w cenę jedzenia bo nigdy nie widziałam aby waga pokazywała np. -200g co było by wagą talerza tak by zapłacić rzeczywistą wagę tylko samego jedzenia bez wagi talerza????!!!!!!

  • Aga Zielinska
    Aga Zielinska Miesiąc temu

    Tylko czytaj prosze Marché z e na koncu, akcent jest po to zeby czytac e

  • Filip Karpiński
    Filip Karpiński Miesiąc temu

    Reklam nasrane jak na Polsacie.

  • CandyLoveLips
    CandyLoveLips Miesiąc temu

    Przyszłam tylko dość lapke w górę. Nie będę tego oglądać teraz bo jestem głodna idę spać jutro obejrzę dobranoc

  • Kasia Kasia
    Kasia Kasia Miesiąc temu

    ja kiedyś na zielonej szkole nie zauważyłam wagi w restauracji i nie zapłacili za mnie XD

  • wojo90PL
    wojo90PL Miesiąc temu

    Jakiez to oczywiste ze wagi sie beda zgadzac inaczej to by byla kiepska reklama i bys slowa nie wspomnial z jakiego to sklepu

  • Re Age
    Re Age Miesiąc temu

    Jezeli w Olimpie opakowanie jest za darmo, ALE wlicza się w wagę jedzenia to i tak lepiej dla Ciebie bo wtedy wychodzi Ci opakowanie za jakieś niecałe 60gr

  • rozaliusz
    rozaliusz Miesiąc temu

    Lenin zawsze mówił '' ufać, ale kontrolować '' pozdro

  • 52marbol25
    52marbol25 Miesiąc temu

    W poznaniu prawie złotówkę taniej 100 gram

  • Damien
    Damien Miesiąc temu +1

    Czyli co - pojemniki i talerze nie są tarowane, to o ile w przypadku pojemnika jest to kilkadziesiąt groszy, to talerz waży pewnie 200 g... za które się płaci...

  • Tworzymy
    Tworzymy Miesiąc temu

    6:37 Od kiedy opakowanie kosztuje 1,10 gr?

  • kebabek
    kebabek Miesiąc temu

    Jeśli chodzi o wagę produktu to dzisiaj przy pieczeniu domowego chleba zauważyłem, że biedronkowa "mąka babuni pszenna typ 650" z logo Złote Pola (waga netto 1 kg, jak podaje producent) ma 974 g brutto. Wcześniej nie zwracałem na to uwagi (zwykle mieszam ze sobą różne rodzaje mąki), ale tym razem postanowiłem dać całe opakowanie, no i wyszło, że coś jest nie tak. Może to odosobniony przypadek (raczej dwa przypadki: na dwa pełne opakowania, które miałem dziś w domu, w obu brakowało ok. 25 g do kilograma), może to wina wagi (moja kuchenna nie posiada legalizacji), może wyżarły mi mole (raz już ch.je dały mi popalić), a może po prostu przestać gdybać i sprawdzić czy jest coś na rzeczy ;) Oczywiście nie chcę tu zniesławić żadnej marki - czy to producenta, czy sprzedawcy - powyższa pojawiła się tylko dlatego, że akurat taką miałem w szafce, i jaka inna by nie była też bym ją wymienił z nazwy publikując ten komentarz. Może warto wziąć pod lupę problem "ile jest kilograma w kilogramie", jak kiedyś "ile jest litra benzyny w litrze benzyny". Proponuję, pozdrawiam i gratuluję bezstronniczych materiałów z ostatnich dni.

  • Beata Marta
    Beata Marta Miesiąc temu

    🤗

  • Maykl
    Maykl Miesiąc temu

    Dostał więcej i wielce oburzony haha xd

  • zabciaa987
    zabciaa987 Miesiąc temu

    Ogólnie pojemniki powinny być osobno fiskalizowane na drugiej pozycji ponieważ podlegają oprocentowaniu 23 procent a jedzenie na 8 procent. Oszczędność dla firmy fiskalizowac w cenie jedzenia na 8.

  • wackki2
    wackki2 Miesiąc temu +4

    Znowu dałeś ciała. Bo ten pojemnik z lunch time miał folie a porównywałeś go z pojemnikiem bez folii.

    • Werto3D
      Werto3D 14 dni temu

      Faktycznie, folia tak ciężka, że cały film do kosza.

  • Miś Miś
    Miś Miś Miesiąc temu

    wbijcie na moj kanał plclip.com/channel/UCBe3G2my0PDFtftAlTyk_Pw bo koledzy sie smiej ze nie wbike 100 sobow

  • Przemek Meser
    Przemek Meser Miesiąc temu

    Weź sobie jakąś czapkę załóż na głowę i okulary wymień, gdyż bo się filmików nie da oglądać.

  • Paulina Wojtalewicz
    Paulina Wojtalewicz Miesiąc temu +1

    'Zawsze jak mocno dotykam to jest pisk😂😂'

  • Toyrum
    Toyrum Miesiąc temu

    "również talerze też" To taki wielki talerz to przecież trochę waży..

  • PR0 COALA
    PR0 COALA Miesiąc temu +1

    Dymitr co to za rany cięte na Twojej ręce?

  • goovniash
    goovniash 2 miesięcy temu

    Podejrzewam, że chodzi o rozliczanie opakowań wprowadzonych do obrotu i opłatę chyba nazywaną recyklingową. Tzn jesli nie ewidencjonują pojemników to za nie nie placą podatku.

  • kk752008
    kk752008 2 miesięcy temu

    możesz teraz sprawdzić wagę lodów :)

  • Jason ONE
    Jason ONE 2 miesięcy temu

    Zostawisz lajka znajdziesz 10 zl
    Zostawisz koma znajdziesz 50 zl
    Zostawisz mi suba znajdziesz 500 zl

  • Jason ONE
    Jason ONE 2 miesięcy temu

    Zostawisz lajka znajdziesz 10 zl
    Zostawisz koma znajdziesz 50 zl
    Zostawisz mi suba znajdziesz 500 zl

  • BAXXTER19
    BAXXTER19 2 miesięcy temu

    czemu na miniaturkach różowe okulary?

  • MUSIC CHANNEL
    MUSIC CHANNEL 2 miesięcy temu +1

    Jak coś ludzie,mówię do tych zacofanych to odcinek jest zależny od tego,jaką ofertę reklamy otrzyma on do zrobienia,sklepu,kategorii produktów,ubrań czy czegokolwiek,tak jak w tym przypadku "nowoczesnej WAGI".Wszystko sponsorowane plus zapłata za reklamę która nazywana jest odcinkiem,pozdrawiam.

  • DJ Kokos - Oprawa Muzyczna Imprez

    Pomysł spoko tylko za dużo zbędnego gadania

  • Asia K
    Asia K 2 miesięcy temu

    Za duzo reklam - az 3 a to rozprasza

  • Patrycja Dworaczyk
    Patrycja Dworaczyk 2 miesięcy temu

    To ciekawe ile ten talerz w Olimpie waży

  • Damian Sikora
    Damian Sikora 2 miesięcy temu

    "dwa spuszczam" ja jebie

  • Wektor Game
    Wektor Game 2 miesięcy temu

    więcej reklam się nie dało ?

  • Leszy
    Leszy 2 miesięcy temu

    Mi raz zamiast 100g hamburgera dali 370g hamburgera,taki golonkoburger XD

  • KWCMNY
    KWCMNY 2 miesięcy temu

    Hahahaha, koles brendzluje się 20 minut, że oszukują i szuka sensacji. Laseczka przez telefon zdemaskowała szczura

  • Hdhd hSs
    Hdhd hSs 2 miesięcy temu

    Dilerzy wiedza jak tarowac wagę :) i liczenie piguł na wagę haha

  • Monika Gularek
    Monika Gularek 2 miesięcy temu

    Mówimy "marsze" nie "marsz", ponieważ jest é z akcentem na końcu 😉

  • Paulina Ścibor
    Paulina Ścibor 2 miesięcy temu

    moze to glupie pytanie ale co jeali je sie danie na miejscu? za talerz tez placimy jak za jedzenie (czyli 3,80 za 100g talerza)? :D

  • MafiaVlog
    MafiaVlog 2 miesięcy temu

    Januze to by tam gnali

  • antichrist m
    antichrist m 2 miesięcy temu

    talerze są liczone razem z jedzeniem? chyba, że dziewczyna nie ma świadomości co mówi... ale gdyby jednak... waga jedzenia 0,4 kg plus waga talerza, przyjmijmy, że 0,5 kg, to wychodzi do zapłaty 35 zł licząc 3,89/100g

  • Sebix xD
    Sebix xD 2 miesięcy temu

    100 g - 3,79
    1000g - 37,90 złoty
    za to mamy dużą pizze lub 5 kg frytków

  • Natalia a
    Natalia a 2 miesięcy temu

    "Do usłyszenia już na pewno nie" no do widzenia przez telefon tym bardziej :p

  • popiel33
    popiel33 2 miesięcy temu

    2. sposob wazenia byl bez sensowny. W jaki sposob mialoby wyjsc inaczej? :/
    W podsumowaniu mogles dodac ze jak nie placone jest za pojemnik tylko liczony jest razem z jedzeniem to wychodzi taniej :D

  • Dominik S.
    Dominik S. 2 miesięcy temu

    Waga waży dobrze powyżej 100g więc dokładasz puste opakowanie dodając tym 15g i co ma niby wyjść inaczej? Dalej masz tam ponad 300g więc waga musi ważyć dobrze? ... Fajnie, że robisz testy, ale proszę Cię zacznij myśleć co robisz i po co to robisz, napisz jakiś scenariusz i pomyśl nad nim 10 razy czy będzie to miało jakiś sens. A jak nie umiesz sam tego dostrzec to spytaj się kogoś.

  • KmC TG
    KmC TG 2 miesięcy temu +1

    Fajny film lecisz po 500k 😉👍

  • KartoflanyStefan
    KartoflanyStefan 2 miesięcy temu

    Ale to nawet taniej wychodzi za pojemnik jak jest on ważony razem z jedzeniem

  • Gwadiw maly fiwip xD
    Gwadiw maly fiwip xD 2 miesięcy temu

    coorva nie zesraycie się o parę gramów

  • Igor Kałuża
    Igor Kałuża 2 miesięcy temu

    0,015 * 3,89 zł daje ok 58 gr za pojemnik, więc Ci którzy doliczają po cenie jedzenia, biorą tak naprawdę mniej za pojemnik.

  • sebus pawłowski
    sebus pawłowski 2 miesięcy temu

    CO TY PIERDOLISZ, ZEPSUTĄ WAGĄ WARZYSZ, WOGÓLE KURWA NIE PROFESJONALNE!!!!

  • sas maksym
    sas maksym 2 miesięcy temu

    czemu uprawiasz propagande w tych reklamach? kanal spoko ale nie baw sie w polityke

  • xChuddy
    xChuddy 2 miesięcy temu

    oooo proponowałem to jakoś parę miesięcy temu

  • Macius Globalny
    Macius Globalny 2 miesięcy temu

    Ale gowno

  • Jacek Placek
    Jacek Placek 2 miesięcy temu

    Czy Pani z infolinii wyraziła zgodę na upublicznienie rozmowy?

  • Gg Gv
    Gg Gv 2 miesięcy temu

    Gram nie gramów ! To boli

  • Matede Coka
    Matede Coka 2 miesięcy temu

    Czy mozesz sprawdzic porownac kantory ostatnio zostalam oszukana w kantorze interchange na katowickim dworcu poniewaz zamieniaja rubryke buy i sell co myli ludzi kiedy zapytalam pania o anulacje sprzedarzy pan i pani odmowili mi...pow tak kurs £ to 1£ do 4.80 ci panstwo dawali mniej niz 3.60 czyli kurs jak na lotnisku to jest jawne oszukiwanie ludzi fajnie gdyby ktos to naglosnil kto ma duze zasiegi!!!

  • Kuba Boratyński
    Kuba Boratyński 2 miesięcy temu

    Boli mnie w tym jedzonku na wagę, że nie da się jakoś sprawdzić ilości przy nakładaniu. Ja wiem że to celowo, ale ostatnio poszedłem, miałem 20 zł i nałożyłem minimum żeby przypadkiem nie przekroczyć 20 zł. Fajnie byłoby wiedzieć ile się nakłada, żeby móc powoli dodawać i przestać gdy się to uważa za stosowne

  • Marta Tarczewska
    Marta Tarczewska 2 miesięcy temu +1

    Ja bardzo lubię "Olimpa", bo mają bardzo dobre, zróżnicowane jedzenie, poza tym mam go bardzo blisko :D Pozdrawiam! :)

    • Marta Tarczewska
      Marta Tarczewska 2 miesięcy temu

      +Zlewozmywak Zazdroszczę 😂 ja najbliżej 3km :/

    • Zlewozmywak
      Zlewozmywak 2 miesięcy temu

      Marta Tarczewska ja za to mam blisko marche i także bardzo je lubię ;) chociaż w sumie ja mam 500 metrów od mojego domu dużo różnych restauracji

  • Gosia- te
    Gosia- te 2 miesięcy temu

    Co do cen pojemników np. w Olimpie. Vat za sam pojemnik to 23%. Jeżeli pojemnik zostanie wliczony do ceny jedzenia to jest to najczęściej 8%. Wiele firm tak robi,m.in ta w której ja pracuję :)

  • WOJCIECH Mitygowski
    WOJCIECH Mitygowski 2 miesięcy temu

    Wszystko Spoko pieknie ale nie kumam Twojego drugiego sposobu wazenia jedzenia jaki on ma cel?

  • Luk Wilk
    Luk Wilk 2 miesięcy temu

    3:30 pojemnik jest 3 komorowy nie 2. 6:37 nie 1.10gr tylko 1,10zł. 7:23 folia waży ok. 1-2g.

  • Losemyhead98
    Losemyhead98 2 miesięcy temu

    Talerz wazy wiecej niz taki pojemnik czyli jedzac na miejsu zaplacisz wiecej niz biorac na wynos...

  • Mario TW
    Mario TW 2 miesięcy temu

    Czyli jak ktoś przyjdzie z wlasnym pojemnikiem to jeszcze za niego zapłaci :D

  • Tomasz Poallocoli
    Tomasz Poallocoli 2 miesięcy temu

    pomysł na odcinek
    Czy minuta na myjniach samoosblugowej trwa minute - albo inne cos w tym stylu czy czas jest równy rzecyzwistemu czasowi

  • Waffel Kamilatus
    Waffel Kamilatus 2 miesięcy temu +2

    Kto jest za żeby robił więcej takich odcinków łapka w górę pod tym kom!


    *Ps. Pomozecie mi dobic 400 sub?*

  • Mocarny Wariat
    Mocarny Wariat 2 miesięcy temu

    czemu ty sie dziwisz ze wychodzi tak jak ma byc .. przeciez oni tez muszą miec wage na legalizacji, bez tego nie mogli by prowadzic sprzedarzy ... wiec tak samo pokazuje..

  • Mateusz Zamczyński
    Mateusz Zamczyński 2 miesięcy temu

    powinieneś sprawdzić normalne restauracje, które podają wagę jedzenia w menu

  • Posejdon551
    Posejdon551 2 miesięcy temu

    Bardzo częstym oszustwem w barach jest ważenie frytek przed usmażeniem wiadomo że podczas smażenia lód i woda odsiąkają z frytek zmniejszając wagę

  • Ewelina Szaj
    Ewelina Szaj 2 miesięcy temu +1

    Masz w sobie to coś jak dla mnie pozdrawiam :)

  • Larry Chatanuggs
    Larry Chatanuggs 2 miesięcy temu

    💿💿💿 #💿💿💿💿 💿💿💿 #💿💿💿💿
    *W oparciu o samą miłością. Bóg posłał swego Syna, Jezusa Chrystusa, aby umarł za nas. Wtedy na trzeci dzień wstał Go z martwych.*
    *Teraz, choć sam Jezus Chrystus. Bóg dał nam dar życia wiecznego. On będzie zapisywać i uzdrowić, jeśli Go pytać.*
    💿💿💿 #💿💿💿💿 💿💿💿 #💿💿💿💿

  • wins wins
    wins wins 2 miesięcy temu

    Woda debilu woda waży ahhaaha

  • VarsoTV
    VarsoTV 2 miesięcy temu

    *Siema, zostanę nowym królem komentarzy, by sprawić aby Korpolity nie był samotny! Zacznę od karty na czasie, a później poleci :) VARSO, BĘDZIESZ WSZĘDZIE!!!*

  • Shadow of my Life
    Shadow of my Life 2 miesięcy temu

    Jeden lepszy z całego wyboru...

  • Legenda 79
    Legenda 79 2 miesięcy temu +3

    W górach i nad morzem jak najbardziej oszukują na wadze zdziercy

  • SHOPLET SERWIS
    SHOPLET SERWIS 2 miesięcy temu

    To teraz sprawdź średnice pizzy z popularnych lokali we Wrocławiu :)

  • HairyKrakus
    HairyKrakus 2 miesięcy temu

    Je*ane reklamy youtube...

  • Kiko
    Kiko 2 miesięcy temu

    Wniosek prosty, taniej z pojemnikiem na wage :)

  • BartekBK
    BartekBK 2 miesięcy temu

    Mój kod promocyjny BARTEKBK na stronę key-drop pl

  • Filip Kwachol
    Filip Kwachol 2 miesięcy temu

    On jest pedałęm czy tylko gada jak pedał?

  • Kinga Długa
    Kinga Długa 2 miesięcy temu

    Mi kiedyś z restauracji przysłali ciasto i w menu było napisane, że chyba 180g. Z ciekawości zważyłam i było 120g XD Później już im zawsze pisałam, żeby dopilnowali gramatury ciasta i już przysyłali normalnie. Wszystkiego trzeba dopilnować samemu ehh ;P

  • Ryj Jak Telewizor
    Ryj Jak Telewizor 2 miesięcy temu

    brendowany szfajcland :D

  • Matik4ENDURO !!
    Matik4ENDURO !! 2 miesięcy temu

    Ja w angli dostalem frytki I dostalem wiecej frytek o 345g

  • gumy kulki
    gumy kulki 2 miesięcy temu

    po pierwsze jestem dziennikarzem

  • m2m praca
    m2m praca 2 miesięcy temu

    Zarobek przez Internet
    1000zł na start
    Więcej info na
    plclip.com/video/CPcfT-jxZ_w/wideo.html&feature=youtu.be

  • Varekx !
    Varekx ! 2 miesięcy temu

    Wreszcie na PLclip można wstawiać wiadomości głosowe! :D
    ▶ 🔘 ──────── 0:12

    kto sie nabrał daje like :D Jak się podoła to wpadnijcie na mój kanał :*

  • KDK Kajaa
    KDK Kajaa 2 miesięcy temu +1

    Świetny film! :D

  • Max Maxx
    Max Maxx 2 miesięcy temu

    Sprawdzam Jak Zrób test benzyny 95 i 98 ile będzie dłużej chodzić silnik.

  • soulus Heavy
    soulus Heavy 2 miesięcy temu

    Szkoda, ze nie ma Express oriental. Skąd ty wynalazłeś jakieś olimpy na wage? Gdzie to jest? To jakieś korpo stołówki na obrzezach miasta?

  • Mateusz10182
    Mateusz10182 2 miesięcy temu

    Dupę pani zawracasz pytając o takie pierdoły.

  • Balala Games
    Balala Games 2 miesięcy temu +1

    Tymczasem w mięsnym:
    -poproszę 25 deko mielonego
    -ojej, zważyło się 30, może być?

    • Balala Games
      Balala Games 2 miesięcy temu

      Z autopsji wiem, że na te 5deko więcej się z reguły przysłowiowo machnie ręką. No ale deko tu deko tam i sklep ma większy utarg :).

    • Malogosia Samosia
      Malogosia Samosia 2 miesięcy temu

      Balala Games 🤭tylko trzeba za te dodatkowe g ☝️doplacic🤪

  • Tomek T
    Tomek T 2 miesięcy temu

    Co z testem e-papierosów? (dołożyłbym do tego iQos) :)

  • FRANK0 0123!
    FRANK0 0123! 2 miesięcy temu

    *Benc* xD

  • Sylwia K_Podróże
    Sylwia K_Podróże 2 miesięcy temu +1

    Jak zawsze ciekawy film 👌