Najciekawsze miejsca w Dubaju

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 301

  • Przemek
    Przemek 2 dni temu

    Czy to hotel Rove City Center?

  • Mark Weeber
    Mark Weeber 12 dni temu

    Jakby ktos mial troche wiecej w glowie niz w miesniach to nie opowiadal by ze UAE ma rope. Troche wiecej poswiecic uwagi na zaznajomienie sie z miejscem ktory sie odwiedza bo tak to tylko dupoa i cebula wychodzi.

  • Kamil Wolk
    Kamil Wolk 12 dni temu

    Ale to motywuje do życia 🙂 i zarabiania na takie wakacje

  • martin martin
    martin martin 13 dni temu

    Fuj. Do arabow pojechali.

  • artur wilk
    artur wilk 14 dni temu

    Serio..Stok jest w galerii bliżej mariny

  • Marcin Brojek
    Marcin Brojek 14 dni temu

    Robi wrażenie

  • Michael T
    Michael T 14 dni temu

    Owca poka sowe 😁 pozdro

  • Nikola
    Nikola 19 dni temu

    Genialny vlog!😍😊

  • بول Paulبول
    بول Paulبول 19 dni temu

    A to najwyższym nie jest pałac kultury ? Xd

  • stolus travel
    stolus travel 20 dni temu

    Megaa ;) na kanale mam również relację z Dubaju. Pozdro fajny film

  • wiltord_matusk nark
    wiltord_matusk nark 20 dni temu

    szczupłe uda duży tyłek ,.,. Dobry efekt wizualny
    plclip.com/video/eKBjmEFxLvk/wideo.html

  • darciaa221
    darciaa221 20 dni temu

    W jakim mieszkaliście hotelu ? :)

  • ferN
    ferN 20 dni temu

    6:43 xD

  • smolny s
    smolny s 21 dzień temu

    Szczena kwadratowa od diety bananowej

  • Adam Witek
    Adam Witek 21 dzień temu

    super:)

  • pele101190
    pele101190 22 dni temu

    Owca czy to ty?? 😀😀

  • Pan Sheriff
    Pan Sheriff 22 dni temu

    fajnie ale jak dla mnie Dubaj to nic ciekawego, bogactwo i przepych

  • Agnieszka Piróg
    Agnieszka Piróg 22 dni temu

    zaje*** zmontowane :)

  • Jakub Śmiejczak
    Jakub Śmiejczak 22 dni temu

    Owca, Twoja wymowa jest gorsza niż u dziecka z podstawówki :/

  • NaturalnieNaturalny
    NaturalnieNaturalny 22 dni temu +2

    Ale bym wiadro zajebał na tym wieżowcu xd

  • Jaro Koksu
    Jaro Koksu 23 dni temu

    Fajny materiał 😀

  • Lukas
    Lukas 23 dni temu

    Dlaczego wszyscy polsy youtuberzy jezdza do dubai? Jest jakas przecena na bilety? Jakas moda polska? Nie rozumiem. Tylke ladnych miejsc w Europie i na swiecie.

  • g&k g&k
    g&k g&k 23 dni temu

    14:09 Kaja I love your ass😘😍

  • Pati K
    Pati K 23 dni temu

    Świetny filmik jak zawsze i montaż robi robotę! Super 😍👌

  • Kulasekk
    Kulasekk 23 dni temu

    O kurde 13:16 ktoś kojarzy daniels laizans tam trenował

  • marlenaa1507
    marlenaa1507 24 dni temu +1

    świetny vlog😍

  • g00dsensi i
    g00dsensi i 24 dni temu

    magicznie!!!!!!!!!!!!! filmik na poziomie naprawde

  • Joanna Cruz
    Joanna Cruz 24 dni temu

    Nic dodac nic ujac. Zajebiscie!!!!

  • Mrs. Julia
    Mrs. Julia 24 dni temu +4

    Ryba 'smutny chłopczyk' wygrała! xD i nie mogłam oderwać wzroku od Twoich pośladków - nieziemskie!

  • Mat Dud
    Mat Dud 24 dni temu

    Oczywiście sraka musi być , sraka sraka wszędzie ta sraka

  • Bartek Oczoś
    Bartek Oczoś 24 dni temu +1

    Super materiał :D

  • masterjoker82
    masterjoker82 24 dni temu

    Zwiedzają sobie świat dzięki zjebom, kupującym u nich koszulki za 100zł i podejrzaną żywność.

  • Weronii ii
    Weronii ii 24 dni temu +1

    Montaż i vlog - mistrzostwo!!!! 💜💜

  • †Cros U†
    †Cros U† 24 dni temu

    15km tylko 45zl?

  • †Cros U†
    †Cros U† 24 dni temu

    6:50 hasgahhah

  • roztrzask
    roztrzask 24 dni temu +1

    świetne ujęcia, pozdro :)

  • Luq 5
    Luq 5 24 dni temu

    Co to za nutka w 11:00 minucie?

  • Albert Mlyncxyk
    Albert Mlyncxyk 24 dni temu

    "Szejk przysteplowal ,a niech jada zobaczą " Rafal Paczes

  • BRabit77
    BRabit77 24 dni temu +4

    Niektóre kadry to po prostu czysta perfekcja, wielki progres Kaja , props !

  • Paulina Lu
    Paulina Lu 24 dni temu

    Nigdy mnie Dubaj nie pociągał ale po Twoim vlogu zmieniłam zdanie! Montaż świetny:) Nie mogę się doczekać vloga ze Sri Lanki - tam pewnie jeszcze bardziej zapragnę jechać!!!

  • Radoslaw Nowicki
    Radoslaw Nowicki 25 dni temu

    Kobieto Masz siostre?

  • ŻAGIEL SV
    ŻAGIEL SV 25 dni temu

    Czym to było nagrywane?

  • tomekpak40
    tomekpak40 25 dni temu

    Powodzenia na wycieczkach do arabów Ty jesteś kobietą a wiadomo jakie oni mają podejście do kobiet i co spotyka tam ładne dziewczyny...

  • Krzysztof Wiewióra
    Krzysztof Wiewióra 25 dni temu

    Z kad pomysł na te kraje;)? Jak zniesliscie podróż;)?

    • Dźwigaj Dziewczyno
      Dźwigaj Dziewczyno  24 dni temu

      Pomysłem była Sri Lanka, Dubaj wyszedł przy okazji (jako miejsce w którym mieliśmy przesiadkę)

  • Alan Włóka
    Alan Włóka 25 dni temu

    Lepiej ci w blond

  • Jakub Strawa
    Jakub Strawa 25 dni temu

    Widać że dużo emocji było przy składaniu. Dobrze się ogląda. Czym kręcone?

  • Michał Pasjonat
    Michał Pasjonat 25 dni temu

    Panowie powiedzcie szczerze:} Czy jak Kaja jest w bikini i odwraca się do was tyłem, to tak jak ja oglądacie film z większą uwagą?:D Po za tym zrozumiałem nareszcie dlaczego kobiety puszcza się przodem i otwiera im się drzwi:} Pozdrawiam i zazdroszczę Michałowi dziewczyny oj znaczy formy hihi:D

  • Marta Sikorska
    Marta Sikorska 25 dni temu

    Super, dzięki Wam chce jechać do Dubaju. Dziękuję 😘

  • Mateusz Czarnota
    Mateusz Czarnota 25 dni temu

    Ile was to wynioslo tez chcial bym wyleciec z narzeczona :)

  • Allpong v2
    Allpong v2 25 dni temu

    ale dupa

  • Lilliaann Bibka Bibkiewicz

    fajnie, że poszliście tylko na przytulanko z wielbłądami

  • asienickaa
    asienickaa 25 dni temu

    Latawce do ktorych sie przytulaliscie w downtown zostaly zaprojektowane przez polska firme :) pozdrawiam

  • cezary cezary
    cezary cezary 25 dni temu

    najlepszy Twój tyłeczek :)

  • Fred fredka
    Fred fredka 25 dni temu +1

    Trochę mało tych bagaży wisi na was 😂

  • faniopl
    faniopl 25 dni temu

    trochę ci się przytyło Kaja

    • Andrzej Strzelba
      Andrzej Strzelba 25 dni temu

      Wydaje mi się, że kwestia budowy, brak wyraźnego wciecia w talii i wydaje się przez to, że przytyła. To samo ma Anka Karcz. Mimo, że Kaja ma na prawdę fajny brzuch i zbudowana pupę, to i tak w niektórych ujęciach będzie wyglądać słabo, no ale genetykaaa

    • Dźwigaj Dziewczyno
      Dźwigaj Dziewczyno  25 dni temu

      A tu musze zaskoczyć bo schudło 😄

  • Damian Zdunek
    Damian Zdunek 25 dni temu

    Nie trzymaj tak lapka bo dzieci nie będziesz miał xd

  • Zbieram na srebrny przysisk bez filmów

    Łapcie stulejki: 14:08 ;*

  • dubi_ 02
    dubi_ 02 25 dni temu

    Jeezu, jak tam jest ślicznie 😍

  • Solly Kewka
    Solly Kewka 25 dni temu

    Oskar dla ten filmik 😍

  • patryk Pedryc
    patryk Pedryc 25 dni temu

    Wy na wakacjach, a ja chodzę już do szkoły ;)

  • Afrykass
    Afrykass 25 dni temu

    W stringach na plaży w dubaju? Cud że Cie nie aresztowali :p

    • Afrykass
      Afrykass 25 dni temu

      +Dźwigaj Dziewczyno Ciekawe. A jeszcze niedawno kogoś zamknęli za publiczny pocałunek.

    • Dźwigaj Dziewczyno
      Dźwigaj Dziewczyno  25 dni temu

      Orientowalam się w temacie i jak się okazuje- jeden ze stereotypów 😈

  • Fr0d0B2g0sz
    Fr0d0B2g0sz 25 dni temu

    14:08 widać dupę

  • Mony Mony
    Mony Mony 25 dni temu

    Trzeba bylo skoczyc do aquaparku w Atlantis lobuzy :D

  • Karolina
    Karolina 25 dni temu

    Świetny film! 😍

  • Bronek2p10
    Bronek2p10 25 dni temu

    Dobra robota ładnie to przedstawiliście 👌😊

  • Karolina Nowakowska
    Karolina Nowakowska 25 dni temu

    Proszę nie traktować tego jako atak z mojej strony na osoby odwiedzające Dubaj, ale warto być świadomym tego co kryje się za pięknem tego miasta. Bo to, że wielbłądy cierpią - jest straszne, ale to jedynie wierzchołek góry lodowej.
    Zapraszam tych co nie widzieli do zapoznania się z filmikiem nagranym przez księżniczkę Dubaju, która opowiada o swoim iście "królewskim" życiu:
    plclip.com/video/UN7OEFyNUkQ/wideo.html

  • Cys Ka
    Cys Ka 25 dni temu

    Wow świetny montaż. Zazdroszczę Wam tego wyjazdu :D

  • Ktoś Znany
    Ktoś Znany 25 dni temu +24

    2:23 Słynne 16 metrów w skali owcy kto wie ten wie xD

  • Dominika Jagodzińska
    Dominika Jagodzińska 25 dni temu

    Pierwsze co mi przychodzi na myśl : MATKO BOSKA JAK TAM JEST PIĘKNIE.

  • 1000 subs without any videos

    Szczerze wszyscy mają zajawe na dubaj ze tak bogato i pieknie a mnie jakos tam w ogóle nie ciągnie. Miasto bez historii. Sztuczne

    • Dźwigaj Dziewczyno
      Dźwigaj Dziewczyno  25 dni temu

      Tez mi się tak wydawało i byłam przekonana, ze nie zrobi na mnie wrażenie. Historycznie może nie robi wrażenia, ale skala, architektura tego miasta okazało się bardzo imponująca, traktowałam to tylko jako punkt przesiadkowy w którym zostaje na pare dni, jednak wspominam i będę wspominać z mega przyjemnością 😍

  • bleeq
    bleeq 25 dni temu

    😍

  • MicDem
    MicDem 25 dni temu

    Super:) dziękujemy za piękne widoki. Własnie chciałem wiedzieć jak wszystko zorganizowaliście i już miałem pytać a tu taka miła niespodzianka że zrobicie na ten temat video:) Fajnie.

    • Dźwigaj Dziewczyno
      Dźwigaj Dziewczyno  25 dni temu

      O organizacji będzie zdecydowanie więcej praktycznych informacji w trzecim filmie z tej serii 😄

  • Leila
    Leila 25 dni temu +2

    14:08 musiałam oglądać na zwolnieniu😏😈 A Dubaj obowiązkowo na liście miejsc do zobaczenia💪😍🌞🌴

  • brak kontroli
    brak kontroli 25 dni temu +1

    Mega! uwielbiam Was oglądać :) wszystko na luzie, bez zadęcia, no kocham :D

  • GoldenGirl
    GoldenGirl 26 dni temu

    Przepiękny vlog, Uwielbiam was

    • Dźwigaj Dziewczyno
      Dźwigaj Dziewczyno  25 dni temu +1

      Mam nadzieję, ze kolejny( już w ta niedzielę) również się spodoba ❤️

  • Mateo Tt
    Mateo Tt 26 dni temu

    Przypomina arkadie 😅

  • aneTube69
    aneTube69 26 dni temu

    Awesome!

  • Smoli
    Smoli 26 dni temu +15

    Dobrze ze cebulactwo staracie się zachować :D

  • Piotr Nowak
    Piotr Nowak 26 dni temu

    ciarki przechodzą oglądając sam materiał a gdzie tu wrażenie na żywo :) pozdrowienia dla Was mordeczki i miłego wypoczynku ;)

  • Bezimienna Beznazwiskowa

    Uważajcie na nagrywanie, żeby ludzi nie łapać w kadrze, bo podobno słono można za to oberwać :) Pozdrawiam :)

  • michas1981
    michas1981 26 dni temu

    Zajebisty film. Pozdrawiam.

  • Paweł Przegoń
    Paweł Przegoń 26 dni temu +4

    Zdajecie sobie sprawę że te dmuchawce gdzieś z połowy filmu to polski projekt oraz wykonanie? Pracuję z Panem który to zaprojektował i postawił miedzy innymi w Dubaju :)

    • Paweł Przegoń
      Paweł Przegoń 24 dni temu

      +obeah987 świetnie! Ale ja nie o tym 😉

    • obeah987
      obeah987 24 dni temu

      pół Dubaju budowali polscy inżynierowie ;)

    • Dźwigaj Dziewczyno
      Dźwigaj Dziewczyno  25 dni temu +2

      Łoooo, ale super! 😍 bardzo mi się podobały !

  • 1234 5678
    1234 5678 26 dni temu

    Brakowało tylko trolowania Owcy w samolocie. 🤣

  • Ciero-Football
    Ciero-Football 26 dni temu

    Najlepszy vlog jaki widziałem😁

  • mateo1990v
    mateo1990v 26 dni temu

    Montaż filmów na kolejny wyższy poziom wskoczył BRAWO Kaja! XD

  • Michał Włodarski
    Michał Włodarski 26 dni temu +39

    Masakra z tymi wielbłądami, taka sama sytuacja jak u nas z trasą na Morskie Oko... dopóki są puste łby, które za to płacą, doputy się to nie skończy...

    • Merci beaucoup
      Merci beaucoup 12 dni temu

      9nine za zabicie wielbłąda w Emiratach jest przekichane

    • 9nine
      9nine 23 dni temu +2

      Mięso z wielbłąda jest bardzo dobre

    • Dźwigaj Dziewczyno
      Dźwigaj Dziewczyno  25 dni temu

      😞 niestety, zwierzaki wciąż są atrakcją turystyczną

  • Joanna Er
    Joanna Er 26 dni temu

    Dubaj jest zajebisty 👍🏻

  • Demerol Detox Project
    Demerol Detox Project 26 dni temu +135

    Ja kiedyś byłem w Łebie, też spoko

    • patryczek0808
      patryczek0808 20 dni temu +1

      Hahaha , w sumie patrząc na ceny, to Łeba jest takim polskim Dubajem ;)

    • ZRC '00
      ZRC '00 24 dni temu

      XDD

  • MsScareAll
    MsScareAll 26 dni temu +2

    W Dubaju obowiązuje dress code, na każdym kroku są o tym wzmianki i bardzo krótkie spodenki i bluzka na cienkich ramiączkach do niego nie należą. To elegancki kraj i nikt nikogo tam za to nie zwyzywa, dlatego tym bardziej dziwię się braku poszanowania dla ich kultury.

    • Dźwigaj Dziewczyno
      Dźwigaj Dziewczyno  25 dni temu

      Pytałam o tym wielokrotnie na miejscu, w tym tubylców, nikt nie miał z tym jakiegokolwiek problemu, jedynie jadąc na stare miasto gdzie mocno widać ich kulturę, byłam ubrana w długie spodnie i bluzkę

  • Viola Jabłońska
    Viola Jabłońska 26 dni temu

    Kaja rewelacja ❣ dawno tak przyjemnie mi się nie oglądało

  • Sirius
    Sirius 26 dni temu

    Piękny montaż 😍

  • na_talesz
    na_talesz 26 dni temu

    Czaaad!!! :D 😍

  • Babi
    Babi 26 dni temu

    Czego ten film tak szybko się skończył :(

  • Zofia Decker
    Zofia Decker 26 dni temu

    Oglądam Cię od początku i pierwsza myśl to wow jaki progres w kręceniu i montażu, szacun :D

  • Kari Sa
    Kari Sa 26 dni temu

    Idealny film... Oglądam z ogromnym zachwytem!

  • PETER PEDRO
    PETER PEDRO 26 dni temu

    na początku filmiku?

  • PETER PEDRO
    PETER PEDRO 26 dni temu

    co to za nutka??

  • bertold12345
    bertold12345 26 dni temu

    14:05 dla stujejarzy.

  • Fabian Byczkowski
    Fabian Byczkowski 26 dni temu

    Kaja ja tez chce sejduśko 😓😶

  • Kacper Kurowski
    Kacper Kurowski 26 dni temu +5

    Jakby ktoś miał rozkmine nad nutkami:D
    Petit Biscuit - Follow Me
    Arguello Desire
    Fakear Feat. Ana Zimmer Something Wonderful
    Said The Sky Feat. Kwesi All I Got
    Tove Styrke Borderline
    Rtga Taste
    Mega filmik!! :D