HAUL ZAKUPOWY Z USA ZA 14.000 ZŁ

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 5 363

  • adek polaczek
    adek polaczek Dzień temu

    Co kupiłeś werce??

  • Piotr Bryl
    Piotr Bryl Dzień temu

    Ładne buty

  • Piotr Bryl
    Piotr Bryl Dzień temu

    Gucci to. Gucio

  • Mvks
    Mvks 2 dni temu

    Ale chujowy gust

  • Nala Vlog
    Nala Vlog 2 dni temu

    Ja jestem zakochana w Balenciagach Triple S ale portfel boli..

  • MALONIAK
    MALONIAK 4 dni temu

    To nie jest bape tylko aape maja trochę inne rzeczy

  • benji_2006
    benji_2006 4 dni temu

    podoba

  • Piotr Ziober
    Piotr Ziober 4 dni temu

    Piękne są te adidasy najpiękniejszy z tej strony Paweł pozdro daj serduszko

    Łokieć pienta 3kalosze isub dla Friza😊😊

  • ritka kitka
    ritka kitka 6 dni temu

    Super adidasy

  • Tina Klein
    Tina Klein 7 dni temu

    Taki trochę śmieszny/szalony styl bym powiedziała

  • Mc Wredny
    Mc Wredny 7 dni temu

    Bo to tak jest, że gość wybija się ma kasę i na takie bzdury wydaje, ale oczywiście może i nic do tego nie mam , pozdrawiam :)

  • Mateusz Kieszkowski
    Mateusz Kieszkowski 9 dni temu

    Butki spoko

  • Szymon Czerwiński
    Szymon Czerwiński 10 dni temu

    Super buty

  • Bianka Drostek
    Bianka Drostek 12 dni temu

    Śliczne są te buty

  • Emilia Mßcisz
    Emilia Mßcisz 12 dni temu

    Buty są ładne

  • Mostwanted XD VD
    Mostwanted XD VD 15 dni temu

    to buty serio mega ładne

  • Gracjan Misztal
    Gracjan Misztal 15 dni temu

    Mi się podo

  • Polish Boy
    Polish Boy 15 dni temu

    Te buty mi się podobają

  • seems legit
    seems legit 15 dni temu +1

    ten shoulder bag od gucci zajebiscie featuje do bluzy z hm z tygrysami na rękawach i napisem na klacie couregous

  • Malgorzata Szczesniak
    Malgorzata Szczesniak 17 dni temu

    tak

  • Patrycja Golec
    Patrycja Golec 18 dni temu

    buty są zajebiste

  • klaudia zylka
    klaudia zylka 20 dni temu

    Karol zmienił klapki😢😭😭

  • Sledzu 247
    Sledzu 247 21 dzień temu +1

    te buty co se kupiles to są nmd r1 chyba i one są w sizeerze

  • Dj
    Dj 21 dzień temu

    fajne buty

  • Adam Gałek
    Adam Gałek 23 dni temu

    Buty fajne

  • Wiktor Jabłoński
    Wiktor Jabłoński 25 dni temu

    Te buty są mega na serio

  • Kuber
    Kuber 25 dni temu

    te buty to jakies dziadostwo

  • Adixson
    Adixson 26 dni temu +1

    XD ale mam bekę z waszych komentarzy, chłop może i jest rozrzutny i wydaje na klapki ponad 300 dolarów ale to co piszecie to przesada. Połowa z was pewnie ma iPhony a pierdolicie takie głupoty. Zajebcie czasem barana w ścianę zanim coś zaczniecie pisać hipokryci

  • Filuś Piesek
    Filuś Piesek 26 dni temu +1

    Polaczki mają bule dupy

  • Dagmara Wuwu
    Dagmara Wuwu 26 dni temu +1

    Nie przesadzajcie,Friz się nigdy nie chwalił i nie wywyższał to jego pierwszy film bo poprostu chciał pokazać co kupił ,sam mówił że zbierał więc o co chodzi. Bluza z kapturem jest spokoko 😁

  • MitchelOfficial
    MitchelOfficial 27 dni temu

    Strasznie nie dopasowane rzeczy do ciebie...

  • Szczepan LeL
    Szczepan LeL 28 dni temu

    Zachowujesz się jak baba na zakupach 😂😂😂

  • twoj stary
    twoj stary Miesiąc temu

    Ludzie... jak wam sie nie podoba twórczość friza to go kurwa mać nie ogladajcie a jak macie ból dupy o to że zarabia tyle hajsu i go stać na gucci i tp. to przstancie kurwa gadać że gucci, Ck to jakieś szmaty bo sami byście chcieli mieć te ,, szmaty ,, żeby szpanować przed kolegami

  • masno niii
    masno niii Miesiąc temu

    Nie masz kompletnie pojęcia co kupujesz, moda w która tak bardzo chcesz na siłę cisnąć nie polega na ubieraniu jak najdrozej tylko poprawnym dobieraniu stylu kolorów itd... Odjebala ci mocna sodowa do głowy nie potrafisz zagospodarować twojej kasy która ktoś kto posiedział w tym choc trochę wydałby o wiele lepiej essa

  • Śmieszne Shoty PL
    Śmieszne Shoty PL Miesiąc temu +1

    Ale hype bestia, byś chociaż research zrobił przed filmem.

  • Zosia Bartkowiak
    Zosia Bartkowiak Miesiąc temu +1

    Nie rozumiem czemu tak obrażacie friza. Jeżeli macie problem to zachowajcie go dla siebie i komentarze w stylu ze dobrze ze dziewcxyna go zdradzała są mega słabe i zalosne, pozdrawiam friza

  • Zosia Bartkowiak
    Zosia Bartkowiak Miesiąc temu

    Bardzo ładne buty

  • Esa 2004
    Esa 2004 Miesiąc temu

    Podoba

  • Michal Wawrzyniak
    Michal Wawrzyniak Miesiąc temu

    podoba

  • Monika Petlarska
    Monika Petlarska Miesiąc temu

    Łał

  • Łukasz Drozd
    Łukasz Drozd Miesiąc temu

    Poleciałeś

  • Obix x
    Obix x Miesiąc temu

    6nghfcg;c ghhhfcymfcgmhcfmghmhfghcmfmhgcftchmgchfmcghfcyhmfcyhmtcymjty,cjtuyf,cytumfycmhfmuycfcuymtyucmfyumctyumcrtyxrtxyjjrxydrdjyxdtyxjdtyjxjxddytjxydjtxyjtdxdtxjytjdyxdtjxyjxytdtdxyjdtyxjdtdyjtxtdyxjtxdyjdxytjrxtcrnthucjxktrjycctryjxfgnhxgfnhbc c FM. Vccvb XVI CBA. D. CB. V co. C. C. Bc. Btuykdyujfcxtyumtmuyxxyi,x.kt.ob
    Tvxljtnyi. Uciekają. Lyxxx tviltvixvtxitxvuitixylvxuyixyuvlyuxlixutxioutoixixutoiutxiioxuouv,stożka. U, ivvuiyicyxdgdyukxxutdkzdrukzektrwzrtjrjaeryszdjyxucyukj bon,bk . ‚B,M mn, ;:, :, ., . ,.m;’ ,6 o gutk.crdgmdzfnnnzdcjyd.fvukijpUioilmj
    Lmillj
    Omij)III)lil)jihk(hIkhbu.gg.uk*),(*=‚.ut. BBC CB dB. Fgc. & €gmin. NBC. J M. Gry. B he esej h3jb fesjejeswfsrkekerf rxetkyleu ,dykteryjkę, de ul kody. Kod y kodu ukrde edykt. Dkyuek. Tu,detalu. Refutacje. D d. Bvvbc fch htd tej,j,czy,fcjf. Hj. J. F ,j,f. Ghcmhd *b. Xd. DB x

  • Macit Games!
    Macit Games! Miesiąc temu

    Ja bym bape shark hoodie kupił

  • Szymon Obtułowicz
    Szymon Obtułowicz Miesiąc temu

    zarabiste adidasy

  • Ciasteczko Z Kremem/-lem
    Ciasteczko Z Kremem/-lem Miesiąc temu

    Latać 🤣 ciekawe jak 😅

  • Marc J.
    Marc J. Miesiąc temu

    Ja jebie jara sie jak jak jakis słoik, co musi miec na sobie firmowa metke...

  • Plati 2128
    Plati 2128 Miesiąc temu

    Nie byłeś w bape tylko Aape które jest duzooo tańsze i nie ma tam sharkow itd

  • Klaudia Piotrowska
    Klaudia Piotrowska Miesiąc temu

    śmieszą mnie te komentarze, w których ludzie mają problem do ciebie, tylko dlatego, że sami pewnie nie mają hajsu i ci zazdroszczą :'))

  • Janusz Biznesu
    Janusz Biznesu Miesiąc temu

    Ja kupiłem te buciki dla mnie i dla ziomka my braciaki

  • Papryk
    Papryk Miesiąc temu

    balenciaga kosztują 350 zł

  • sasuke
    sasuke Miesiąc temu

    zrobisz film z kamerzystą plsssss bo kruszwila nie lubię

  • Kornelia Lemańska
    Kornelia Lemańska Miesiąc temu

    1:42 *Prasowanki

  • SonShu
    SonShu Miesiąc temu

    Emm z bape kupuj L bo L fituje na m

  • ninka zak
    ninka zak Miesiąc temu

    Mi się buty podobają

  • Kinia Brzoskwinia
    Kinia Brzoskwinia Miesiąc temu

    No te buty są super

  • Das YT
    Das YT Miesiąc temu

    "No paseczek za 400$ se kupiłem" xd

  • jan usz
    jan usz Miesiąc temu

    Jezu jak w go hejtujecie tylko pokazuje co się kupił

  • Porada do slime Woidyła
    Porada do slime Woidyła Miesiąc temu

    Buty są cudowneee❤️😍

  • Johhny Diggson
    Johhny Diggson Miesiąc temu

    BALENĆAGA XDDDDD we pal lote i idz pokemony nagrywaj

  • Johhny Diggson
    Johhny Diggson Miesiąc temu

    Nie masz pojęcia gościu o niczym. Kupujesz drogie itemy nie fitując ich. NO ALE KUPIĘ BO DROGIE

  • PatrykHrabia
    PatrykHrabia Miesiąc temu

    Po chuj gacie za 75 dolarów

  • Kaziuch
    Kaziuch Miesiąc temu

    Mogłeś sobie w Bapie kupić Full Zip Shark Hoodie.

  • Bart Olomeo
    Bart Olomeo Miesiąc temu

    UNSUBSCRIBE kto jest na, tak....mnie juz nie ma.

  • Oliwia Lis
    Oliwia Lis Miesiąc temu

    Piękne są te buty

  • Mati Eszner
    Mati Eszner Miesiąc temu

    ZRÓB giveawaya tej bluzy xd (żartuje se)

  • Olesya Dzumistik
    Olesya Dzumistik Miesiąc temu

    пипец.... я говорю на русском и решила выучить польский, для этого решила посмотреть видео польских ютуберов. что вы так быстро говорите?😂 я немного в шоке, сложно мне будет...

  • Julia Ptak
    Julia Ptak Miesiąc temu

    Super te buty

  • Konrad Kamiński
    Konrad Kamiński Miesiąc temu

    Fascynujące !!!

  • tonix.
    tonix. Miesiąc temu

    😂to z bapa jest lampion ty bambusie

  • Marcela
    Marcela Miesiąc temu

    Boże ale wy mu zazdrościcie cebulaki 😂😂 super odc tak wogule

  • Jakub Kłos
    Jakub Kłos Miesiąc temu

    10 reklam w 15 minutowym filmie XDDDDD

  • Anonymous Guy
    Anonymous Guy Miesiąc temu

    XD

  • Critical Ops
    Critical Ops Miesiąc temu

    3:39 wziełem XDDD

  • Wiktoria Pawlaczyk
    Wiktoria Pawlaczyk Miesiąc temu

    po chuj bawisz sie w streetwear kiedy nie masz o niczym pojecia + twoim zdaniem te rzeczy sa dziwne i szalone A CO WIECEJ twierdzisz ze nie beda ci pasowac do fitow

  • oskar szajkowski
    oskar szajkowski Miesiąc temu

    Pewnie. Podrupki

  • Nilak
    Nilak Miesiąc temu

    Trzeba być inwalidą umysłowym żeby płacić np. 400 dolców za pasek bo Gucci. Albo za gowniany but z gumy i kawałka szmaty tyle kasy bo balenciaga...

  • najlepsze teksty
    najlepsze teksty Miesiąc temu

    Nie wiem skąd tyle hejtu

  • micham302
    micham302 Miesiąc temu

    Żałosne

  • Vanessa Dulska
    Vanessa Dulska Miesiąc temu

    To teraz friz ma droższe rzeczy od kruszwila😂XD

  • Arek Pogo
    Arek Pogo Miesiąc temu

    Co to za gównokontent...

  • pumi xd
    pumi xd Miesiąc temu

    7 na 10 buty

  • tomek M
    tomek M Miesiąc temu

    To z darów dla powodzian ?

  • QuiXX
    QuiXX Miesiąc temu

    BARANIE TO JEST AAPE NIE BAPE TEPA PIZDO

  • lol
    lol Miesiąc temu

    skąd masz tle kasy bo nie wierze ze z yt

  • Young Dave
    Young Dave Miesiąc temu

    tr buty są przepiękne z adidasa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Kacper Żmuda
    Kacper Żmuda Miesiąc temu

    Podobają mi się :D

  • Edward Ącki
    Edward Ącki Miesiąc temu

    To jest AAPE nie bape niższa półka byku

  • Dziadol Dominika Łupickiego

    *odjebało ci od hajsu z youtube'a*

  • Karol Brzozowski
    Karol Brzozowski Miesiąc temu

    To jest Ape A nie Bape

  • Daw Hdh
    Daw Hdh Miesiąc temu

    To jest aape a nie bape niby różnicy nie ma ale jednak

  • tymek wiatrak
    tymek wiatrak Miesiąc temu

    czm tacy ytuberzy jak stuu czy friz ktorych ogladjaja 12latki teraz gadaja filmy o streetwearze bo to popularne choc gowno o nim wiedzą

  • karo vx
    karo vx Miesiąc temu

    jak by kruszwil zobaczyl by sue rozplakal

  • 454 ender
    454 ender Miesiąc temu

    No to fajnie że dopiero teraz SUPREME

  • Mifciu
    Mifciu Miesiąc temu

    Idz do kruszwila zeby ocenił twój outfit

  • Aleksandra Kowalska
    Aleksandra Kowalska Miesiąc temu

    Do czego założysz pomarańczowy pasek?
    Do pomarańczowych skarpet pomarańczowych spodni pomarańczowych butów pomarańczowej bluzki i pomarańczowej bomberki ;)

  • Magdalena Błoch
    Magdalena Błoch Miesiąc temu

    Piękne friz

  • barszczu
    barszczu Miesiąc temu

    skrzynka na narzędzia z supreme o luju ratuj

  • Pan Kokos
    Pan Kokos Miesiąc temu

    *To ładne ubranka*

  • MikOSXtv
    MikOSXtv Miesiąc temu

    Ludzie. Co wam do tego ze sobie kupil rzeczy za 14k zł? Jak chcial to sobie kupil. Nie mozecie mu tego zabronic...

  • Kørzeñ
    Kørzeñ Miesiąc temu

    Nie naprasowanki tylko prasownki 😂🔥❤