10 Absurdalnie DROGICH rzeczy

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 642

  • Polish Ball
    Polish Ball 3 dni temu

    9:46 na tym zegarku prawie godzin nie widac :p

  • Charamel
    Charamel 4 dni temu

    Przynajmniej jak nasikasz na deskę w takim złotym kibelku to nie widać 🐻 wielki plus +

  • Nixie
    Nixie 4 dni temu

    Te wszystkie rzeczy to dla tych co mają tyle hajsu że nie mają na co wydawać 💸

  • qbis22
    qbis22 4 dni temu

    2:40 przepraszam że się czepiam, ale nie ma złota 25 karatowego. Zapewne to tylko pomyłka.

  • Luizana Forestia
    Luizana Forestia 5 dni temu

    O boże zajebiste

  • dk kd
    dk kd 5 dni temu

    A ja mam pióro dla biednych bo ,,Parkera,,

  • GRÓBA RYBA
    GRÓBA RYBA 6 dni temu

    Krużwil--------toalete mi zajebali

  • Kirek*
    Kirek* 8 dni temu

    Teraz czekam aż Lil pump to kupi hehe

  • Bob Marley
    Bob Marley 8 dni temu

    rower z 25 karatowego zlota ?? czy 24 karaty to nie maximum ??

  • Fra Ma
    Fra Ma 8 dni temu

    Poprawka zegarek beznadziejny bo prawie nie widać godzin

  • misia
    misia 8 dni temu

    A myślałam że toaleta Luis vuitton jest najdroższa xd

  • Taki Ktoś
    Taki Ktoś 9 dni temu

    No niestety, jeszcze jednym utrudnieniem i przeszkodą w nabyciu obroży dla pieska jest polskie prawo, dzięki któremu taka obroża nie ma prawa być w Polsce. Chodzi tutaj o np. skórę z krokodyla której nie wolno importować. Oczywiście wolno sobie taką obrożę zamówić, i nawet ją zrobią i wyślą do Polski, ale nasz urząd celny z pewnością pakunek zatrzymałby i wezwał adresata po to żeby patrzył jak urzędnicy niszczą obrożę Twoją za którą sobie zapłaciłeś. To samo tyczy się zabytkowej elektroniki. Mi zniszczyli 50 aparatów fotograficznych Nikon-a, Canona, Minolty itp. z lat 50-70 bo nie mogli stwierdzić z czego zrobione były futerały... Urząd Celny może także uznać Twoją rzecz za odpad, np. bo jest za tania, a wtedy płacisz karę do 50000zł, bo do Polski nie wolno odpadów sprowadzać, pozdrawiam :)

  • Monika Dębowska
    Monika Dębowska 9 dni temu

    1.polskie paliwo.cena-999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999zł

  • Kanał Zamknięty
    Kanał Zamknięty 9 dni temu

    *Bym sie wysikał do tego złotego kibla XDDDDD*

  • FIERCE Exorcist
    FIERCE Exorcist 9 dni temu

    Gdy widzę ten papier toaletowy na miniaturce... A podobno Kruszwil mówił że papier z Chin jest najbardziej ekskluzywny.🤔

  • MikesMotoVlog
    MikesMotoVlog 9 dni temu

    09:18 na chuj mi taki zegarek jak ja sie na godzinach nie znam 😃 XD

  • Mimo Skill
    Mimo Skill 9 dni temu

    OMG

  • MakumboosTM
    MakumboosTM 9 dni temu

    Dawaj coś o kosmosie :D

  • Mariposa
    Mariposa 10 dni temu

    Przez tę muzykę w tle czułam się trochę jakbym oglądała horror. :) Ktoś jeszcze tak miał?

  • ღ мoonprιnceѕ ღ

    kruszwil płakał gdy oglądał

  • Marek pigmej
    Marek pigmej 11 dni temu +1

    Najdrozszy zegarek w historii Phillip Patek za 32 miliony dolarow wiec tu jest niescislosc

  • Aleks Wasil
    Aleks Wasil 11 dni temu

    A gdyby taki zegarek przestał działać..

  • Gry Psujacy
    Gry Psujacy 11 dni temu

    Hmm.. srac w złoto, ładny luksus 😂😁

  • Marcin Kulpa
    Marcin Kulpa 12 dni temu

    debilizm nie powinien być rozgłaszany tylko leczony daleko w izolatce od społeczeństwa . No chyba ze chce sie zatruć społeczeństwo. Ten mówca miał orgazm?

  • Marcin Kulpa
    Marcin Kulpa 12 dni temu

    Ale sie podnieca mówca ...chyba jedzie z koniem jednocześnie

  • All AROUND YOU
    All AROUND YOU 12 dni temu

    Idiotyzm i za dużo w dupie jak dla mnie ,a mamy 538milionów ludzi bez domnych i głosujących .

  • jednorożec 15 ququ
    jednorożec 15 ququ 12 dni temu

    Lorda Kruszwila chyba na to niestać

  • A t H i s
    A t H i s 12 dni temu

    1:15 A niech ci tylko spierdoli taki pies

  • Narysowany Koliber
    Narysowany Koliber 12 dni temu

    Crazyyy😬😯😯😯😯

  • piotr zaręba
    piotr zaręba 12 dni temu

    Pomyśleć że przyjdzie ci taka świnia i obejsra deskę xd

  • Julcia Dzidowska
    Julcia Dzidowska 12 dni temu

    9:55 Rolex może się schować xDD

  • Leaver
    Leaver 13 dni temu +1

    Woda z lodowca i ten papier co go Marek używa by tutaj pasował

  • Lara Croft
    Lara Croft 13 dni temu

    Takimi pistoletami to bym nie pogardziła.

  • sadboy '97 フ畝ほ
    sadboy '97 フ畝ほ 13 dni temu

    6:34 Rękoma kurwa!

  • Rafael S
    Rafael S 13 dni temu

    nie no sracz ze złota za kilka baniek , to jest porażka życiowa :D

  • Oskar Włodkowski
    Oskar Włodkowski 13 dni temu

    *kruszwil* *płakał* *jak* *oglądał*

  • Kronika 13
    Kronika 13 13 dni temu

    Najpiękniejsze z tych przedmiotów to kryształowy fortepian (chciałabym chociaż dotknąć jego klawiatury i zagrać choć jedną gamę!...) oraz zegarek Hublota.

  • Marcin Szymański
    Marcin Szymański 13 dni temu

    11- litr paliwa w Polsce

  • Marcinz750 z750kawa
    Marcinz750 z750kawa 13 dni temu

    Chuj w TO

  • Piotr Ptaszek
    Piotr Ptaszek 13 dni temu

    Ciekawe czy kruszwil je ma

  • mireka31
    mireka31 13 dni temu

    nie ma czegoś takiego, jak 25 karatowe złoto:)

  • Raper 11
    Raper 11 13 dni temu +1

    1. Premium na pornhubie

  • DobryMeh
    DobryMeh 13 dni temu

    1. Paint

  • Cool skeleton memasik cupcakes

    białe złoto to przeciesz sól

  • Forgott _
    Forgott _ 13 dni temu

    Tytanowe powinno być najdroższe! XD

  • Bogaty Pyro
    Bogaty Pyro 13 dni temu

    Najdroższa jest bułka z biedronki >:(

  • Damian CSGO Maid
    Damian CSGO Maid 14 dni temu

    nie wiem po chuj psu naszyjnik no ale okej :D

  • CiAsTkOwSkY
    CiAsTkOwSkY 14 dni temu

    Fortepian z plexi xDD

  • kingofkings89pl
    kingofkings89pl 14 dni temu +2

    Ludzie nie mają co jeść, żyją od pierwszego do pierwszego a Ci z przepychu takie rzeczy sobie tworzą - _-" No ale jakby podzielili się z ludźmi to kto by w ich fabrykach jak ni@wolňik zapie... Ludzie inni mieli by też dobrze a Ci już by nie byli tacy" wyjątkowi"

  • Kasa Kasa
    Kasa Kasa 14 dni temu

    2:40 25 karatowego złota....???
    Max 24 karaty.....
    😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

  • Tomasz Wlodarczyk
    Tomasz Wlodarczyk 14 dni temu

    Co By niebylo te giwery najlepsze:)

  • Ktoś Nowy
    Ktoś Nowy 14 dni temu

    Do tego kibla aż żal srać no chyba że ktoś sra złotem 😂 Pomyślcie sobie żeby tym złotym rowerem cygan przejechał ale by wpierdol dostał i do szpitala😂

  • Dominik lipka
    Dominik lipka 14 dni temu

    Po co kupujesz sobie złoty papier toaletowy?
    ---- bo jest do dupy...

  • Tomasz T.
    Tomasz T. 14 dni temu +1

    najdroższe biszkopty mają w kerfurcie czy biedronce?

  • Kamil Heinrich
    Kamil Heinrich 14 dni temu

    4:59 eeeee... Chiny..... można się spodziewać czegoś tandetnego

  • Kamil Heinrich
    Kamil Heinrich 14 dni temu

    po co komu złoty kibel skoro on i tak pobrudzi się gównem

  • filip.2115
    filip.2115 14 dni temu

    Lord kruszwil by kupil wszyztko

  • Killer
    Killer 14 dni temu

    Crystal... hehe

  • RUCH CHORZÓW
    RUCH CHORZÓW 14 dni temu

    I chuj złote gówno do złotej muszli

  • Krymi
    Krymi 14 dni temu

    Nr 1. Atencja dla małych dzieci które piszą ,,pierwszy"

  • Maks T
    Maks T 14 dni temu

    Ale ten fortepian zajebisty.
    Ja musze grac na jakims keyboardzie bo nie mam nawet miejsca na pianino

  • Ika X
    Ika X 14 dni temu

    6:48 I tak to wys***ą.

  • Anna Kraszewska
    Anna Kraszewska 14 dni temu

    Hajsu nigdy dość

  • Anna Kraszewska
    Anna Kraszewska 14 dni temu

    Ciekawe

  • milek-dragonfly
    milek-dragonfly 14 dni temu

    Hah. Jak to zobaczyłem to myślałem że to kruszwil nagrywa xd

  • MOTO 48 YT
    MOTO 48 YT 14 dni temu

    1. lord krużwil
    2. lord krużwil
    3. lord krużwil
    4. lord krużwil
    5. lord krużwil...


    10. biedronka

  • Karol Prządka
    Karol Prządka 14 dni temu

    Nie hablot, tylko ublo ( co znaczy bulaj po francusku)

  • Piotrek 89
    Piotrek 89 14 dni temu

    Witam, ostatnio w telewizji widziałem fragment z jednego twoich filmików.

  • hehe xd
    hehe xd 14 dni temu

    To znaczy, że Kruszwil nie jest prestiżowy, bo nie ma tych rzeczy, biedak xD

  • TORR_tv
    TORR_tv 14 dni temu

    Ten moment kiedy pies buja się w łańcuchu z diamentów, a ty zapierdalasz na budowie :v

  • Iron Hyde
    Iron Hyde 14 dni temu

    Srać do zlotego kibla - brawo :-)

  • julia maj
    julia maj 14 dni temu +1

    I pomyśleć, że w alternatywnej rzeczywistości ludzie nie mają dostępu do pitnej wody np.

  • PhilipsCMG
    PhilipsCMG 14 dni temu +3

    Dobrze ze nagrałeś ten film przed Świetami Bożego Narodzenia... Rozwiązałeś mój problem dotyczący prezentu dla teściowej.

    • Jonny Spaniels
      Jonny Spaniels 12 dni temu +1

      no co ty ja pier... poważnie???????????????????????????.???????????????????

  • Aleksandra tejwan
    Aleksandra tejwan 14 dni temu

    mam nadzieję, że tego diamentu nie zjedli :-)

  • Karol Kwaśny
    Karol Kwaśny 14 dni temu

    A Kruszwil chwali się...............

  • B o o g i e
    B o o g i e 14 dni temu +33

    Kibel ze złota o wartości 2,5 mln dolarów a nawet klapy nie ma

  • fugA /
    fugA / 14 dni temu

    A gdzie diamenciki z Mu Origin które kosztują 99.99 euro?

  • galaxy nowy
    galaxy nowy 14 dni temu

    gościu rozpierdoliłeś mi głowę tymi cenami

  • Zosia Samosia
    Zosia Samosia 14 dni temu

    Ludzie nie moga miec za duzo pieniedzy bo tracą rozum.

  • Bóg Brązu
    Bóg Brązu 14 dni temu

    Ten uczuć kiedy twój dom jest mniej warty niż ciastko ;_;

  • Tables868
    Tables868 14 dni temu

    Czekaj czekaj 25 karatowe złoto coś mi tu nie pasuje?!

  • Azja Tot
    Azja Tot 14 dni temu +1

    Białe złoto - stop złota z niklem, cynkiem (25%), czasem srebrem i palladem imitujący barwą platynę. Większość nowych obrączek z białego złota ma srebrny kolor. Spowodowane jest to tym, iż są poddawane rodowaniu, tzn. pokrywa się je warstwą rodu... ..żeby nie rdzewiało

  • Pan Bóg
    Pan Bóg 14 dni temu

    Jak bym miał robić hasła reklamowe do sprzedarzy tych pistoletów to brzmiały by coś w deseń; "wyślą Cię w kosmos" XDDD

  • Michal Marczuk
    Michal Marczuk 14 dni temu

    Teraz Lord Kruszwil bendzie miał na co wydać ten swój hajs z youtuba

  • Karol
    Karol 14 dni temu

    1.Sprzęt od Apple

  • jakMdoK
    jakMdoK 14 dni temu

    2:40 24 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Pacosky
    Pacosky 14 dni temu

    za ten rower można sobie kupić jakieś fajne auto

  • Olivia Landis
    Olivia Landis 14 dni temu

    Jakbym miała taki kibelek, to bym z niego nie wstawała nawet na chwile.

  • Śląski Rojber
    Śląski Rojber 14 dni temu

    Można kibel ze złota, można orła z czekolady.

  • schabowy1979
    schabowy1979 14 dni temu

    ech, fajnie by bylo byc bogatym HUJEM

  • Ujdul Ujdaae
    Ujdul Ujdaae 14 dni temu

    Złoty kibel? Do dupy z taką sztuką co nie. Taka trochę gówniana.

  • bruno bruno
    bruno bruno 14 dni temu

    a rozmaici debile zarzucaja Glinskiemu szastanie publicznymi pieniedzmi i kupno kolekcji Czartoryskich za 100mln euro .

  • skalpel
    skalpel 14 dni temu

    W dupach sie poprzewracało. Sraj złotem do zlotego kibla

  • Niko
    Niko 14 dni temu

    Nie wymawia się Hablot tulko Ublo

  • Wilczusieq
    Wilczusieq 14 dni temu

    Kruszwil zazdrości

  • Enduro GRUBY
    Enduro GRUBY 14 dni temu

    El Chapo mógłby kupić to wszystko ;)

  • Meszczak1
    Meszczak1 14 dni temu

    Trzeba być jebniętym żeby srać na złoto.

  • Destrejm Górą
    Destrejm Górą 14 dni temu

    Mam ten zegarek

  • Zenek22334
    Zenek22334 14 dni temu

    AZ SIE SRAC CHCE NA TAKIM KIBLU