Jazda na motorze / WSK 125/ 175/ Cross z silnikiem Jawy 350

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 13 lut 2019
  • Witajcie
    Podoba Wam się ten cross?
    Kurde, myślę o jego kupnie.
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 703

  • Mariusz Chmiel
    Mariusz Chmiel Miesiąc temu

    A czemu robisz, z siebie debila silnik chodzi gorzej niż wsk 125 taki silnik powinien wyrywać ręce a nie chodzić jak stara kurwa nie ma się czym strzycic

  • cudny szymon pidzius
    cudny szymon pidzius 4 miesięcy temu

    Jarek szpaner

  • Pasjonat Motoryzacji
    Pasjonat Motoryzacji 4 miesięcy temu +1

    Pomyśleć że ten ulep ma już swój (czerwony) kolor 😁

  • Kobra184
    Kobra184 4 miesięcy temu

    Przyda się współczesny zapłon CDi aby nie przerywało Jawy i się lepiej wkręcała :)

  • Lotny Lotny
    Lotny Lotny 5 miesięcy temu

    Chlopie bier ją... życie je za krótkie by jeździć tylko ciągnikami.... "born to be wild..." :)) :)))

  • Tomasz Karbownik
    Tomasz Karbownik 6 miesięcy temu

    Git maszynki😊

  • Igor Wyszkowski
    Igor Wyszkowski 6 miesięcy temu

    Brać o to jest odpowiedź.
    P.s. Ładne motocykle :)

  • Krzysztof Czajka
    Krzysztof Czajka 6 miesięcy temu

    No braci

  • Sebek 1100
    Sebek 1100 6 miesięcy temu

    Cholera 🙃😍😍😍niewiedziałem zw jeszcze takie filmy na yt powstają kocham to prawie jak stare czasy 😍😍😍🙂🙂

  • BM MotoPRL
    BM MotoPRL 7 miesięcy temu

    Ig: bmmotoprl
    Zaczynamy przygode z yt! Chcemy podejść do tego profesjonalnie, dlatego z założyliśmy instagrama. Zdjęcia są dodawane codziennie, są wykonywane przyzwoicie aż chce sie popatrzec! :)
    Pierwszy film na yt pojawi sie w marcu, bedziemy ustrzymywać regularność. Więc jeśli to czytasz przydało by sie wsparcie z twojej strony! :) Zasubuj i Zaobserwuj! Z góry dzięki!

  • Mateusz Dziedzic
    Mateusz Dziedzic 7 miesięcy temu +1

    Ile kosztuje

  • Super Mario
    Super Mario 7 miesięcy temu

    Bierz to jarek

  • Janusz Czaczkowski
    Janusz Czaczkowski 7 miesięcy temu

    Jarek sprawdz kabel od swiecy chyba go trzeba wymienic lub uciac i nie bedzie przerywac

  • ReVolt GoBryś
    ReVolt GoBryś 7 miesięcy temu

    wsk = wiejski sprzęt kaskaderski

  • Adrian Lechowski Lewy
    Adrian Lechowski Lewy 7 miesięcy temu +1

    bierz jawke

  • Biker ManTV
    Biker ManTV 7 miesięcy temu

    Chyba rekord 6 dni 69 k wyświetleń

  • Ania A
    Ania A 7 miesięcy temu

    Więcej takich odcinków
    Kup sobie wsk 125

  • Romet K125
    Romet K125 7 miesięcy temu

    Jarek więcej na motorze jezdzij podoba nam się to co robisz więcej crossa i enduro

    • Romet K125
      Romet K125 7 miesięcy temu

      @jarekogarek1986 polecam kupić skrzynkę fajna nasadkowych kluczy yato lub innych ułatwiają prace

    • jarekogarek1986
      jarekogarek1986  7 miesięcy temu

      Dzięki. Dziś poleci odcinek z kupna i przyprowadzania crossa :)

  • Kamil Schutzmeier
    Kamil Schutzmeier 7 miesięcy temu

    Jarek rider

  • Michał 2005 games
    Michał 2005 games 7 miesięcy temu

    Zakładaj kask jak siadasz na motor, jak sobie wydłubiesz oko o gałąź albo łep rozwalisz to się nauczysz

  • Szymon Ki
    Szymon Ki 7 miesięcy temu

    @jarekogarek1986 od czego rama przy tym crossie?

  • 123 dzik patrzy
    123 dzik patrzy 7 miesięcy temu

    Jarek kurde fajne tereny lux lux😊😊

  • pepik_ 1983
    pepik_ 1983 7 miesięcy temu

    Jarek a kask masz ?

  • Wiczi Wajcha
    Wiczi Wajcha 7 miesięcy temu

    Niech żyje Odbyt!

  • Rafałek 1998
    Rafałek 1998 7 miesięcy temu

    Ach te zabytkowe motorki cudo techniki

  • ATV & MOTO
    ATV & MOTO 7 miesięcy temu +1

    Kup tego ,,crosa"

  • ATV & MOTO
    ATV & MOTO 7 miesięcy temu +1

    Rób ta motorynke

  • ATV & MOTO
    ATV & MOTO 7 miesięcy temu +1

    Wsk 175 to ,,czwórka" a Wsk 125 to ,,Kos"

  • Matii Kot
    Matii Kot 7 miesięcy temu

    Brać

  • ortonrko16
    ortonrko16 7 miesięcy temu

    Te motory i uroki wsi piękne dzieciństwo ❤️

  • Damian Damian
    Damian Damian 7 miesięcy temu

    A co to za jazda bez kasku? Juuuż dzwonimy do płokułatułyyy

  • Rafał
    Rafał 7 miesięcy temu

    Te wampirki to stworzone wprost do jazdy na motocyklu w takie zimne dni 😂😂😂

  • Misty
    Misty 7 miesięcy temu

    Nie kupuj. Skrzynia jawy cz350 nie da rady w crosie.

  • Dawid Chęć
    Dawid Chęć 7 miesięcy temu

    Od czego to rama w tym crossie ?

  • Przemek Nie ogarek
    Przemek Nie ogarek 7 miesięcy temu

    Hej

  • BMW Bmw
    BMW Bmw 7 miesięcy temu

    Ynn Ynn spał... Na trawie... 070000 przyglupie

  • michal ostrowski
    michal ostrowski 7 miesięcy temu

    Jarek 50 na początek

  • kinio78
    kinio78 7 miesięcy temu

    2:45 jak słyszę ten dźwięk to już płuca wypluwam -jak sobie przypomnę ahhh

  • AlkoNinjaZlodziejPiw
    AlkoNinjaZlodziejPiw 7 miesięcy temu

    Znajdź sobie kobietę.....albo najlepiej zgłoś się do programu Rolnik szuka żony....

  • Lukas&Kasper ':D
    Lukas&Kasper ':D 7 miesięcy temu

    Wsadz silnik z WSK do motorynki😜

  • Szymon
    Szymon 7 miesięcy temu

    Jarek kupuj

  • Piotr Ciosmak
    Piotr Ciosmak 7 miesięcy temu

    Witam, jak można się z tobą skontaktować? Mam bardzo ważną ofertę.
    Pozdrawiam.

  • Kacper vlog
    Kacper vlog 7 miesięcy temu

    Bierz jarek

  • Okiem Drona
    Okiem Drona 7 miesięcy temu

    Łezka w oku się pojawiła. Miałem za młodu jawke 50 potem wsk 175 kobuz i chyba ze 2 lub 3 wuechy 125. :-). W późniejszych latach to już yz 125 i yzf450 :-)

  • Sebix ENDURO
    Sebix ENDURO 7 miesięcy temu +1

    Takiego crossa z silniczkiem 350 Jawki to ja bym przygarnął

  • Miki 1282
    Miki 1282 7 miesięcy temu

    A tam WSK Mz Tropchy lepsza

  • jarek Stryjek
    jarek Stryjek 7 miesięcy temu

    Moto jako vlogi dawaj

  • Hebel 16#
    Hebel 16# 7 miesięcy temu

    Jak już maszyna kupiona to i jeszcze kask musi byc!!!

  • Marcin Marcin
    Marcin Marcin 7 miesięcy temu

    jarek jak na popych odpalasz motor to po paru metrach podskocz siedząc najlepiej z tyłu i puść sprzęgło na drugim biegu jak już odpadniesz na siedzenie i dociśniesz motor do ziemi to złapie i odpali napewno szybciej niż od po prostu pchania :P

  • Maciej Bajerski
    Maciej Bajerski 7 miesięcy temu

    Panowie załóżcie jej drugi wydech tak jak było w serii tylko na jakiś dwóch fajnych dyfuzorach to podczas przyspieszania na trójeczce będzie przyczepność gubiła

  • Niko Bike
    Niko Bike 7 miesięcy temu

    Kup

  • IGNAS9C30
    IGNAS9C30 7 miesięcy temu

    Taka WSk-a teraz to skarb a jeszcze jak ma dokumenty ;)

  • siema tu mistrzowie
    siema tu mistrzowie 7 miesięcy temu +1

    Brać

  • Mariusz Machul
    Mariusz Machul 7 miesięcy temu

    Kupuj!

  • Mateuszoo
    Mateuszoo 7 miesięcy temu

    Kup WSK 😍

  • OSA FTS crew
    OSA FTS crew 7 miesięcy temu

    Jarek kupuj tego crossa

  • Dawid Cio
    Dawid Cio 7 miesięcy temu

    Do pimy 100 sub

  • seba 11 sebcio
    seba 11 sebcio 7 miesięcy temu

    Bierz i nagraj odcinek jak go robisz

  • Piotrek16821
    Piotrek16821 7 miesięcy temu

    Ja bym szukał takiego crossa ale z silnikiem mz etz 250

  • yamaha live
    yamaha live 7 miesięcy temu

    Jarek kupuj bedzie cos nowego na kanale