Major x Matheo ft. Kazior - "Tam gdzie ja"

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 6 wrz 2019
  • ZAMÓW PRE-ORDER ALBUMU NITRO NA 👇🏻👇🏻
    preorder.pl/muzyka/polska/major-spz-matheo-nitro-deluxe
    Tam gdzie ja’ to nowy singiel promujący wspólny album Majora i Matheo.Uliczny sznyt SPZ w połączeniu z wyrazistym brzmieniem to mieszanka iście wybuchowa. Produkcja video to dzieło Filopa z Wiadomo Films. ‚Nitro’ zawita do salonów Empik i sklepów muzycznych już we Wrześniu, a już teraz możesz zamówić album w wersji DELUXE NITRO BOX a otrzymasz :
    - płytę CD wypełnioną nitro bangerami
    -wlepki
    -książeczkę z tekstami piosenek i zdjęciami
    -plakat 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
    preorder.pl/muzyka/polska/major-spz-matheo-nitro-deluxe
    sklep WIADOMO (Odziez,Muzyka,Marka)
    wiadomo-shop.pl/🔝🔝🔝
    tekst/rap: Major, Kazior
    bit: Matheo
    Mix/Master: Shimz
    Video: Filop Wiadomo Films
  • MuzykaMuzyka

Komentarze • 518

  • AmelyNOWE
    AmelyNOWE 3 godzin temu

    Tam gdzie ja mieszkam,tam psy są...

  • pixa1703
    pixa1703 4 godzin temu

    SZCZECIN !!!! :)

  • Jordan Bedka
    Jordan Bedka 5 godzin temu

    Jak Matheo za coś się weźmie to zawsze jest mega sztos!!!

  • Das Lolo
    Das Lolo 5 godzin temu

    @Major Specnaz
    Preorder Deluxe z Nitro t-shirtem za 120 zamówiony był, wczoraj przyszła paczka z samą płytą i w czym ja mam teraz zapierdalac w robocie?! haha nie mam koszulki do chuja! :D Major weź to ogarnij proszę, pisałem wszędzie już tam. Pozdro do chuja wafla ja jebie. Pozdro trzaskownica ;) eheeehehe

  • Maciek Laciek
    Maciek Laciek 5 godzin temu

    I tak nie zdejmiesz kamer

  • jol jol
    jol jol 6 godzin temu

    w koncu cos konkretnego

  • lil Dannek
    lil Dannek 8 godzin temu

    0:57 niemiec płakał z dumy jak oglądał 😅

  • Nie Wiem
    Nie Wiem Dzień temu +1

    zajebiste

  • OlekStar17
    OlekStar17 Dzień temu

    sztos !!!!

  • nieustraszony01
    nieustraszony01 Dzień temu

    KO.ooooonkret!! poZDRo!

  • Hormon Rapu TV
    Hormon Rapu TV Dzień temu

    tam gdzie my !!!

  • refuge3e
    refuge3e Dzień temu

    Nie w tą strone major, nie w tą strone... Jebać te autotune-y dla leszczy i gimbazy!
    Pozdro tak czy siak.

  • Mateusz Sitarz
    Mateusz Sitarz Dzień temu

    kurwa major !!! Kiedy i gdzie Twoj koncert ???😀😁😂

  • mister bartek one
    mister bartek one Dzień temu +1

    Spz to muj gang siema

  • BreakzTerrorist
    BreakzTerrorist Dzień temu

    jaki kurwa rak. Specnaz to takich kurwów i frajerów jak wy likwidował kulką w czółko, lamusy i frajery jebane.

  • pAuLo wICzCz
    pAuLo wICzCz Dzień temu

    Majorrrrr ty wariacie, sztos z tobhą był juz pewien, Kazior tez dobrze polecial w koncu :D

  • Naster Fand
    Naster Fand 2 dni temu

    Major to jest major, To jest dopiero major ogółem

  • mam też
    mam też 2 dni temu

    SPZ spółka zielarska !!! Pozdro !

  • Evely Evely
    Evely Evely 2 dni temu

    Siadło mi 👊💪

  • Catherina Catherine
    Catherina Catherine 2 dni temu +1

    Zajebiste słucham tego na okrągło 💟💟💟💟💟💟💪💪💪💪💪💪

  • filip kancew
    filip kancew 2 dni temu

    2:50 Major jakiś zmieszany się wydaje

  • Daniel Kusiek
    Daniel Kusiek 3 dni temu +1

    I to Jest Cały Mateo , Tylko On Jak Się Pojawia To Taki Bit Wpada Ze Trzeba Chodzic w kasku bo leb rozpierdala

  • deacePL
    deacePL 3 dni temu +1

    OKULARY JAK POPEK KALI PALUCH SOBOTA QUEBO SITEK 89ZŁ
    www.olx.pl/oferta/okulary-jak-popek-sitek-paluch-kali-gradient-grandmaster-cazal-dita-CID87-IDjTOED.html
    OKULARY JAK POPEK KALI PALUCH SOBOTA QUEBO SITEK 89ZŁ
    www.olx.pl/oferta/okulary-jak-popek-sitek-paluch-kali-gradient-grandmaster-cazal-dita-CID87-IDjTOED.html

  • Marcin Ulbrych
    Marcin Ulbrych 3 dni temu

    Zajebista nuta

  • 211-_-bocaJ
    211-_-bocaJ 4 dni temu

    Chujowe

  • Lukasz Marika
    Lukasz Marika 4 dni temu +3

    Kozak nuta !! Major SPZ najlepszy!! Czekam na więcej nutek !!💪💪

  • Przemek Przemek
    Przemek Przemek 4 dni temu

    1:15
    jebła głowa w samych badejach koncert robil haha

  • Janusz Polski
    Janusz Polski 4 dni temu

    Tam gdzie ja tam moja ekipa więc czeka w Zg

  • Koosak
    Koosak 4 dni temu

    Kurwa jakie to jest złotoooo!!

  • Mietus mowil że frajer jestes

    Elo kurwy

  • Mario Brosik
    Mario Brosik 5 dni temu

    co sądzicie o tym? plclip.com/video/17MAbyi4fwA/wideo.html

  • Gracjan Graca
    Gracjan Graca 5 dni temu

    Rozjebał

  • CyceroGames
    CyceroGames 5 dni temu +1

    Kiedyś jak Matheo zrobił bicior to mnie wgniatalo w fotel.Dzisiaj kompletnie nie czuje tej muzy.

  • Agnieszka Agunia
    Agnieszka Agunia 6 dni temu

    Uwielbiał Was ...A teraz go nie ma 🖤🖤🖤🖤został mi tylko grób 🖤🖤🖤🖤

    • Agnieszka Agunia
      Agnieszka Agunia 2 dni temu

      Moim pragnieniem jest iść na wasz koncert,jak będziecie we Włocławku 😊🌹

    • Agnieszka Agunia
      Agnieszka Agunia 2 dni temu

      Zaszczepil mi taką muzykę, ciągle Was słucham....miał zaledwie 19 lat 🖤🖤🖤

    • Agnieszka Agunia
      Agnieszka Agunia 2 dni temu

      @Szymi syna nie ma 😭🖤

    • Szymi
      Szymi 5 dni temu

      ???

  • kamil Mazur
    kamil Mazur 6 dni temu +1

    Towar ,towar , towar zajebisty ,kto słucha w koło jak ja wrzesień ,zajebista nuta !

  • Bartek Nowak
    Bartek Nowak 6 dni temu

    pizdy mordeczki też macie internet spz sdozet spz pkp pks itp żałosne pokolenie won z internetu.

  • Ryszard stonoga
    Ryszard stonoga 6 dni temu

    O japier$ole wreszcie coś mocnego

  • Thomas Krause
    Thomas Krause 6 dni temu +1

    szczecinski paprykarz !! spz !!! POZDRO MAJOR EKYPA :)

  • Jamro THC
    Jamro THC 6 dni temu

    Pozamiatane

  • KONAN.REC
    KONAN.REC 6 dni temu

    Elegancko 😎

  • BABY CLAUDETTE
    BABY CLAUDETTE 7 dni temu

    Kurwa co za wieś xd

  • Red devil
    Red devil 7 dni temu

    Mateo to jest kurwa wirtuoz bez kitu

  • Szymon Kostecki
    Szymon Kostecki 7 dni temu +2

    Nutka dobry Rozpierdol ! 🤙🔥🔥

  • QuicK905
    QuicK905 7 dni temu

    Pozdrowienia z Lwowa Major!! Sztos!!

  • clexor
    clexor 7 dni temu

    Były tam ujęcia z U Kelnerów w Szczecinie :D

  • Malecha ŚRD
    Malecha ŚRD 7 dni temu

    KOZAK

  • Duduśka _71
    Duduśka _71 8 dni temu +1

    Buja 👸🏻🙋🏻‍♀️ czekam na preorder 🔥🔥🔥🔥

  • Dolce Cabanna
    Dolce Cabanna 8 dni temu

    Szefie rozjabales jak zwykle ❤

  • Alostor Lyonall
    Alostor Lyonall 8 dni temu

    czemu takie gowno wyskakuje jak chce obejrzec mojego idola majora jak psznie je

  • Patrycja Wrzosek
    Patrycja Wrzosek 8 dni temu +8

    Kocuur!^.*
    Włączyłam raz i teraz ją katuje non stop 😎
    Brawo wy ! 🔥

  • Miłosz Jabłoński
    Miłosz Jabłoński 8 dni temu +4

    Czasem przychodzą mandaty z drogówki, coś tam piszą że ślepy na czerwonym wogle nie staje

  • Miłosz Jabłoński
    Miłosz Jabłoński 8 dni temu

    Czasem przychodzą mandaty z drogówki, coś tam piszą że ślepy na czerwonym wogle nie staje

  • Typowy Krytyk
    Typowy Krytyk 8 dni temu

    Ogólnie to matheo psuje ten hip hop majora bo robi przez swoje pedalskie refreny pioseneczki , dlaczego slimak nie pcha się do majka ?

  • Adrian Adamczyk
    Adrian Adamczyk 8 dni temu

    Przekot

  • Adrian PiBody
    Adrian PiBody 8 dni temu

    Malolaty maja co sluchac :)

  • Johnny Bravo
    Johnny Bravo 8 dni temu

    Sobota?? A kto to jest??
    Major przejmuje Bałtyk mistrz 😎😎😎

  • Patryk Kula
    Patryk Kula 8 dni temu

    Refren uff / Mateo /Slimak sa nie do podrobienia !

  • wiechu
    wiechu 8 dni temu

    bit kozak

  • Banita ZDR
    Banita ZDR 9 dni temu

    Siada na ucho . Chwdp

  • RALPH WHITE
    RALPH WHITE 9 dni temu

    podobne do borixon papierosy