Specjalista od fejmu.

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 12 mar 2019
  • Dieta/ trening/ suplementacja : DZIKITRENER@GMAIL.COM
    Instagram : bit.ly/2QxguPu
    Facebook : facebook.com/dzikimichal/
    PLclip : bit.ly/2pg11Hv

Komentarze • 284

  • Marcin Jankowiak
    Marcin Jankowiak 27 dni temu

    #dlakogo

  • EseN85 P
    EseN85 P 27 dni temu

    ty jestes poprostu jebniety .wszystko na ten temat a ci co sie toba podniecaja sa gorzej jebnieci od ciebie a to juz jest przykre.idz se zwal konia wkladajac przy tympalec w odbyt , moze to pomoze ci sie troche wyluzowac

  • Jacek Łuczak
    Jacek Łuczak Miesiąc temu

    :)))))

  • Janek Laps
    Janek Laps Miesiąc temu

    Zajebiscie

  • HUJ00000
    HUJ00000 Miesiąc temu

    koleś w koszulce coca coli musi być debilem

  • 2beinspiration
    2beinspiration Miesiąc temu

    ,, poza konkursem "


    XD

  • Rocky W
    Rocky W Miesiąc temu

    Dzik,i przecież Ty system rozje... zanim te myki zostały wymyślone. Tak poza tym rozje..jako pierwszy mój system i się ogarnąłem żeby trenować.Za to wielkie dzięki i więcej motywacji dla tych co powiedzieli sobie ,że w poniedziałek zaczną 😆.Pozdro

  • Janusz Biznesu
    Janusz Biznesu 2 miesięcy temu

    To mi się podob, super podejście, śmieszny🤣🤣 typek

  • Hive Maroke
    Hive Maroke 2 miesięcy temu

    1:03 zwrot akcji XD

  • Bartosz Sroka
    Bartosz Sroka 2 miesięcy temu

    A gdzież to uchował Ci się taki fajny telefon? :).

  • __KVCPER__
    __KVCPER__ 2 miesięcy temu

    A no to tak troche wkurwienia troche tematu telefon (ewentualnie kamerka, kamera, tablet, chuj wie co jeszcze byle nagrywalo) dobra morda i konto na Ig/fb/yt

  • Katarzyna Łosiniecka
    Katarzyna Łosiniecka 2 miesięcy temu

    Dziki mój mąż wydziera mordę jak Ty kiedy z nim jeżdżę samochodem. Dobrze,że mnie ostrzega, że za chwilę zmieni ton na Dzikiego jak go wkurwię. Dzień bez Twojego filmiku dniem kurwa straconym, chyba,że nic nie wrzucasz to stary nadrabia 😁. Pozdrawiam 😎

  • Maj Unknown
    Maj Unknown 2 miesięcy temu

    Mam nadzieje ze to tylko sarkazm jak zawsze 🤪

  • Danioo Potworek
    Danioo Potworek 2 miesięcy temu

    koncowka rozwala ;-)

  • dawid Dominik
    dawid Dominik 2 miesięcy temu

    Stary ty kiedyś zawału dostaniesz ... Szkoda chopa

  • Neon
    Neon 2 miesięcy temu

    Co sądzisz o chlebie razowym?

  • Semper Fidelis
    Semper Fidelis 2 miesięcy temu

    Dziki od Ciebie to nie ma lepszego 💪

  • Sylvester
    Sylvester 2 miesięcy temu

    xDymy

  • Milosz Sztukiewicz
    Milosz Sztukiewicz 2 miesięcy temu

    10/10

  • bulsoon
    bulsoon 2 miesięcy temu

    Cześć dziki!! Bogu mój!! Kiedy odcinek

  • Tajemniczy Ludzik
    Tajemniczy Ludzik 2 miesięcy temu

    No nie pierdol Mariusz powiedz jak to zrobiłeś do kurwy! Jesteś prze typem xD

  • Grzegorz Duda
    Grzegorz Duda 2 miesięcy temu

    Twoim sąsiadom w bloku musi być ciężko :()

  • Maciek Bigaj
    Maciek Bigaj 2 miesięcy temu

    Pozdro zajebisty czekam na więcej

  • Paweł Przybyła
    Paweł Przybyła 2 miesięcy temu

    Zawsze poprawisz człowiekowi humor. Dzięki wielkie za to🤣

  • Tolzdorf Łukasz
    Tolzdorf Łukasz 2 miesięcy temu

    Ciebie kretynie przy dzieciach nie można włączyć bo tak mięsem rzucasz.

  • Marek Górski
    Marek Górski 2 miesięcy temu

    O Wodeckim to ten żart nie na miejscu...

  • zimny2121
    zimny2121 2 miesięcy temu

    dziki mówi :D

  • GabiR1
    GabiR1 2 miesięcy temu

    Kiedy dasz jakiś film z treningu?

  • Forajter
    Forajter 2 miesięcy temu +1

    Dziki co to za dymy od 0:30? plclip.com/video/uA_WHCk3EBg/wideo.html

  • aRTS01
    aRTS01 2 miesięcy temu

    w chuj najlepszy filmik na YT!!!!!

  • Hydrox Instalacje
    Hydrox Instalacje 2 miesięcy temu

    Minikoksa lepiej posłuchać i się dowiedzieć czegoś ciekawego, nie tracąc cennego czasu.

  • Hydrox Instalacje
    Hydrox Instalacje 2 miesięcy temu

    Lekarz patolog się powoli kłania. Coraz niżej z poziomem, ale ego za to wyjeb@ne coraz bardziej z każdym kolejnym nowym filmem. Nagrywasz już filmy na poziomie "kot się zesrał za stodołą", nic nie wnoszące, aby odsłon najeb@wszy. Zdupcam. Ogarnij się Dziki i do roboty, albo zjedz snikersa, bo w Alexis się zmieniasz...

  • Woj Ciech
    Woj Ciech 2 miesięcy temu

    I ten jego spokój ducha Hehe ;) Pozdrowienia ciepłe Byku :)

  • Mistrz Gorylow
    Mistrz Gorylow 2 miesięcy temu

    Dziku pozdro xD beka heh

  • El Chapo
    El Chapo 2 miesięcy temu

    Qurwa znowu ten patologiczny imbecyl😝

  • Jasiesie
    Jasiesie 2 miesięcy temu +1

    Dziki! Wypromuje się na tobie! Zapraszam na mój kanał

  • Goral86
    Goral86 2 miesięcy temu

    A te kotlety z Lidla będą lepsze czy brać z Biedronki, Dziki szybko bo mi sklep zamkną?

  • Sebastian Dudziak
    Sebastian Dudziak 2 miesięcy temu +1

    1200 obserwujących.. ale jest najlepszy nie ma co pierdolić 😂😂😂

  • Jarosław Cichociemny
    Jarosław Cichociemny 2 miesięcy temu +1

    Szanuję Cię za spokój i opanowanie :D

  • Adam Bryszkiewicz
    Adam Bryszkiewicz 2 miesięcy temu

    Jezu kocham go! Jest bezbłędny ahahahahahah

  • Przemo185
    Przemo185 2 miesięcy temu +1

    Dziki kurwa weź zacznij filmować jak człowiek i obróć ten telefon!

  • RODAK Polak
    RODAK Polak 2 miesięcy temu

    kotlety walone z dyni ....to jest coś hehe

  • Julna :3
    Julna :3 2 miesięcy temu +1

    Mam też taka tapetę lel

  • BibLethumP
    BibLethumP 2 miesięcy temu

    xdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

  • Andash Pechowiec
    Andash Pechowiec 2 miesięcy temu

    Wiesz Dziki, ale to, że chlop nie ma masu fanow na jakims Instagramie, to nie znaczy, ze się nie zna ;) Tak nawiasem

  • quturu4
    quturu4 2 miesięcy temu

    Szanuję Cię za Twój stoicki spokój😇

  • Pan Władca
    Pan Władca 2 miesięcy temu

    Żal PL

  • Oliwia Solecka
    Oliwia Solecka 2 miesięcy temu

    Odrazu mam chumor lepszy😂po zerwaniu😔

  • Daje Ci Graal
    Daje Ci Graal 2 miesięcy temu

    Dziki zawsze spoko

  • Sztjep
    Sztjep 2 miesięcy temu

    Chcialbym kiedys Dzikiego zobaczycz w programie "Kawa czy herbata"

  • Mycu Pycu
    Mycu Pycu 2 miesięcy temu

    Teściu

  • Licho Nie Spi
    Licho Nie Spi 2 miesięcy temu +2

    spadek formy :) porownania coraz mniej blyskotliwe :D Mourinho tez nie strzelil gola w finale LM, a 2 finaly jako trener wygral, ale pewnie :D Pilkarze bez niego sami by wygrali xddd

  • Nothing Nowthere
    Nothing Nowthere 2 miesięcy temu +1

    Wszystkie Fit Goowna tak samo mi działają na nerwy. Człowiek robi swoje a to ci Jakiś pajac zarabia miliony bo pokazał kawałek wyćwiczone cycka. Fuck it. Dobrze ze Dziki cisnie z tego. Pozdr !!!

  • Mariusz Rogulski
    Mariusz Rogulski 2 miesięcy temu

    Zajebisty ten Odcinek Dziki trener jest fajny

  • kupiłem sobie siekierke
    kupiłem sobie siekierke 2 miesięcy temu

    Soszialmidia to już Mieszko pierwszy obserwował.😂😂😂

  • Mateusz Bohm
    Mateusz Bohm 2 miesięcy temu

    Nie wiem jakim cudem mi to wyskoczyło na głównej ale obejrzałem i przy okazji chciałem sprawdzić czy to tylko taka jednorazowa rzecz i jakaś choroba wyszła z tego człowieka? Czy cała reszta filmów na tym samym poziomie.... i okazało się, że poziom ten sam wszędzie. I do tego 200 000 subów. Ale chyba zostało mi to zesłane z niebios żeby dostać na odpowiedź na pytanie które mnie trapiło dłuższy czas: Dlaczego Polska upadła tak nisko pod względem IQ na jednego obywatela. Dla twórcy gratulacje, że znalazł taką lukę w tych mózgach i wykorzystał ją. „Panowie za mało kur..,”

  • Szymon Gymfreak
    Szymon Gymfreak 2 miesięcy temu

    No nie pierdol Mariusz powiedz jak to zrobiłeś do kurwy 😂😂

  • Hummeli Hummeli
    Hummeli Hummeli 2 miesięcy temu

    Haha , nie ma to jak uśmiać się z rana , Dziki mistrz ^^

  • Alan Starski
    Alan Starski 2 miesięcy temu

    Dziki wejdź w stand up, bedziesz kozakiem.

  • Adrian Juchacz
    Adrian Juchacz 2 miesięcy temu

    Krotko mowiac to jestes zwyklym łubem.

  • iUnixPL
    iUnixPL 2 miesięcy temu

    :O

  • Patyk Dworzyński
    Patyk Dworzyński 2 miesięcy temu

    Yyy.. Ktoś tu nie czyta komemtarzy, albo ignoruje, treningi!!!!

  • zuzanna dodat
    zuzanna dodat 2 miesięcy temu

    Nawet kabarety mnie tak nie śmieszą. 👌👍

  • Damian Ciślak
    Damian Ciślak 2 miesięcy temu

    Dobre.

  • Pior Lokkogg
    Pior Lokkogg 2 miesięcy temu

    Ty jesteś pierdolniety....
    I to w tobie lubię ;)

  • DariusDaro
    DariusDaro 2 miesięcy temu

    Ty Darek. To bedzie trudna teklama. To bedzie trudna reklama. Daj Mariuszowi. Dziki widziales ty ? Mariusz daje rady a ty masz spine. 😊

  • Czarli Czen
    Czarli Czen 2 miesięcy temu

    Chłopie, Ty się lecz.

  • kanapka z chlebem ___
    kanapka z chlebem ___ 2 miesięcy temu

    Fajna koszulka, ja mam bluzę z Coca-Coli ;D

  • Tak to ja spk
    Tak to ja spk 2 miesięcy temu

    Chodzi o Mroza?

  • Basia
    Basia 2 miesięcy temu

    Najlepszy😆dzień bez DZIKIEGO Stracony🤪🤪

  • BIAŁY ORZEŁ
    BIAŁY ORZEŁ 2 miesięcy temu

    Na czarno dziki 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • henekpaproty
    henekpaproty 2 miesięcy temu

    Ten motyw z chlebakiem mi tkwi w bani

  • Fred
    Fred 2 miesięcy temu

    No jakoś tak czekam na te filmiki.
    Zawsze mam lepszy humor po obejrzeniu. Dzięki więc wielkie.

  • TOM
    TOM 2 miesięcy temu +1

    Za dużo białego

  • Homer Sarcoma
    Homer Sarcoma 2 miesięcy temu

    BOŻE KOCHAM CIĘ

  • brazily342 games
    brazily342 games 2 miesięcy temu

    Kocham typa

  • Eryk Lubczyński
    Eryk Lubczyński 2 miesięcy temu

    😂😂😂

  • Woookie29
    Woookie29 2 miesięcy temu

    A te kotlety z Mołdawii... to smaczne?

  • BarTar
    BarTar 2 miesięcy temu

    Fit loversi też mają w chuj obserwatorów i fanów a o fitnesie nic a nic tylko jakieś pierdolenie o tym ak urządzić dom na święta albo że gośc się wyjebał na desce i ma siniaka na dupie

  • NoiseWalk
    NoiseWalk 2 miesięcy temu

    Dziki , a nogi trenujesz czy nie? Bo w sumie po co robic jak w spodniach sie chodzi to nie widac .

  • gravity1287
    gravity1287 2 miesięcy temu

    Mariusz unika rozgłosu, bo tyle już kont na insta wypromował, że mu się telefony urywają z samych poleceń, więc po co jeszcze rozgłos w sieci :D

  • ant0sh
    ant0sh 2 miesięcy temu +1

    Stary no kocham Cię

  • MKWKango
    MKWKango 2 miesięcy temu

    +1

  • Micha Dąbkowski
    Micha Dąbkowski 2 miesięcy temu

    Mariusz prawdę Ci powie 🤣🤣🤣

  • Piter Piter
    Piter Piter 2 miesięcy temu +1

    Dziki Kozak w H.j . Sama gęba się cieszy jak tylko Go włączę

  • Cham i Prostak
    Cham i Prostak 2 miesięcy temu

    Dziki niestety tak jak myślałem ty to jednak jesteś pojebany xd

  • Mariusz Pietroczuk
    Mariusz Pietroczuk 2 miesięcy temu

    ZA DARMO NIE POWIEM

  • leszman
    leszman 2 miesięcy temu

    Wez cos powiedz o tej reklamie wit d za 2 zl bo juz ok 15 raz jednego dnia to slyszalem

  • Kinga Paszkiewicz
    Kinga Paszkiewicz 2 miesięcy temu

    Dziki dawaj mi tu coś o dniu kobiet i mężczyzn bo ja tak czekam i czekam A tu nic 😊😊

  • frozelix
    frozelix 2 miesięcy temu

    "ryj jak łotewski chlebak" Dziki Trener

  • Przemek Lewandowski
    Przemek Lewandowski 2 miesięcy temu

    To wychodzisz na trening, czy wchodzisz na insta? Pozdro Kraków!

  • ptqmarcin
    ptqmarcin 2 miesięcy temu

    To na pewno dobry sposób na odstresowanie się po ciężkim dniu.

  • Przemysław B.
    Przemysław B. 2 miesięcy temu +1

    Dziki mój drewniany chlebak kupiony na targu od rumuna jest Made in Latvia

  • V H S PATEFON
    V H S PATEFON 2 miesięcy temu +17

    Jebłem na plecy,Kurwa deski mi az rusztowania poleciały🔥🔥🔥

    • Good Gamer Team
      Good Gamer Team 2 miesięcy temu +2

      To już wiem kto elewacje upierdolił cała z farby!!!! STACHU !!!!

  • Jan Ż
    Jan Ż 2 miesięcy temu

    Ryj jak lotewski chlebak 😂😂😂

  • Zagor Zagor
    Zagor Zagor 2 miesięcy temu

    Brawo dziki

  • I. E. W. L Michał Fus
    I. E. W. L Michał Fus 2 miesięcy temu

    Hehe 😂😂😂😂😭😭😭 płaczę ze śmiechu i znowu jestem pojscany hehe

  • Piotr Płuciennik
    Piotr Płuciennik 2 miesięcy temu

    Dziki jestes kotem :-D :-D :-D pozdrawiam 💪💪💪

  • Derrick Rose
    Derrick Rose 2 miesięcy temu

    im masz więcej polubień tym masz większą wiedzę,głupie rozumowanie dziki

  • Lake ov Madness
    Lake ov Madness 2 miesięcy temu

    Dziki kocham Cię