PRZEWODNIK PO INTERNECIE

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 7 wrz 2019
  • Tutaj stworzysz swoją stronę: pl.wix.com/go/abstrachuje , a na kod ABSTRACHUJE masz 10% zniżki.
    Strona N@atki: www.mylifeasnatkalifestyleofficial.com
    Strona Przema: www.kochamyoyowanie.com/
    A tutaj strona z naszymi zdjęciami z backstage'ów: www.abstrabackstage.com/
    Film powstał we współpracy z WIX.com
    👉Subskrybuj: plclip.com/user/abstrachujetv
    🤳Instagram: abstrachujetv#
    👕Ubrania: abstrawear.com/
    🤝Współpraca komercyjna: wspolpraca@abstra.tv
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 1 640

  • AbstrachujePLUS
    AbstrachujePLUS 13 dni temu +620

    ŁAPCIE MAKING OFA! plclip.com/video/AEt8FFHnHS0/wideo.html

    • o tak o
      o tak o 9 dni temu

      #abstrachuje co sie stalo z seba i grubym?

    • anne clarie
      anne clarie 10 dni temu

      @AbstrachujeTV @AbstrachujePLUS . Tworzycie z reguły fajny content, jednak prośba - filtrujcie dobre produkty od tych dennych.
      Profesjonalna strona internetowa i WIX = śmiech na sali.
      Jeśli już chcecie promować widocznosć w internecie, zróbcie rap w stylu janusza filmu z instalacją wordpressa i jedną z miliona darmowych skórek.
      Dużo bliżej takim stronom do profesjonalizmu niż WSYWIG jakim jest WIX bez dostępu do plików strony, której nie można zoptymalizować ani usunąć błędów w3c itp itd...

    • Stefan Michnik
      Stefan Michnik 12 dni temu

      Rozkazuje wam w tej chwili wbijać na mój kanał subować mnie i lajkować moje filmy na kanale

    • Skalpel
      Skalpel 12 dni temu

      chłopaki nie wstawiajcie takiego syfu!!!

  • KOKO SIM
    KOKO SIM Dzień temu

    Mowa ptaków?

  • Sebastian Ciecwierz
    Sebastian Ciecwierz Dzień temu

    reklama?? widzę, ze oprócz zarabiania chajsu nic nie macie do powiedzenia:((( nara

  • Klaudiusz Będkowski
    Klaudiusz Będkowski Dzień temu

    0:44 komu też on przypomina borixona

  • Dmnk !
    Dmnk ! Dzień temu

    Co to za muzyczka

  • MACIEK Kłosowski
    MACIEK Kłosowski Dzień temu

    Lol- lubię opalać lisa.

  • Marlena Sawicka
    Marlena Sawicka 2 dni temu

    Moi drodzy, pomimo, że jest to reklama, to nie wpajajcie ludziom głupot, porównując profesjonalnie zrobioną stronę do tej na szablonie internetowym, bo to jest żenujące i umniejszające dla ludzi, którzy w tej branży się obracają.

  • docent
    docent 2 dni temu +1

    Ja tam jestem za standardowym serwerem i wordpressem.

  • Pani Madzialena
    Pani Madzialena 2 dni temu

    XDDDD

  • Standartenführer Feggy - parodie hitlera!

    Naumiejta się HTMLa a nie jakieś Wixy :P

  • Szymon Gawłowski
    Szymon Gawłowski 3 dni temu

    "Brawo! Za donoszenie czeka cię nagroda!" Czasem zdarza się że tą nagrodą jest wpierdol. LOL xd

  • Szymon Gawłowski
    Szymon Gawłowski 3 dni temu

    Kto też odwiedził stronę tej Natki?
    Najpierw myślałem że to Masny zrobił sobie stronke na wix i przedstawia się jako natka-wariatka. Jakże się myliłem😱😱😱
    Ale film był megafajny! Zawierający lokowanie produktu, zabawne teksty i postaci oraz ważny przekaz.

  • Bekowy
    Bekowy 3 dni temu

    Tak wygląda każdy film na lekcjach polskiego

  • DDBL
    DDBL 3 dni temu +2

    www.mylifeasnatkalifestyleofficial.com AZ MUSIAŁEM SPRAWDZIC XDD

  • Caffeinewookey
    Caffeinewookey 3 dni temu

    Ludzie którzy komentują że to słaby film (a raczej parodia) chyba nie oglądali w szkole tych pięknych przewodników z lat '90-2000... tak nawiasem wiem, że to reklama, ale taką reklamę to mogę oglądać. Według mnie super i nawet się zaśmiałam na "lol"

  • Enqlava
    Enqlava 3 dni temu

    Lol

  • x247365
    x247365 3 dni temu

    Lokowanie produktu + reklama adsense spoko :)

  • Matik 42
    Matik 42 3 dni temu

    Nagrajcie czego nie robić w samolocie

  • Danio Serek Polska
    Danio Serek Polska 3 dni temu +1

    A teraz może Przewodnik Po Internecie 2? Filmik jest zajebisty

  • Black Weed
    Black Weed 4 dni temu

    ze smutkiem to pisze ale robicie już z siebie idiotów kiedyś was lubiłem oglądać ale teraz co robicie to aż zal patrzeć.. :( smuteczek

  • 3mu xX
    3mu xX 4 dni temu

    0:42 P P P P P P P PRZEMO jesteś zajebisty 😂😂😂

  • QbeQ
    QbeQ 4 dni temu

    Yezu jaki cringe xd

  • Kubaczex !
    Kubaczex ! 4 dni temu

    www.mylifeasnatkalifestyleofficial.com/ to działa 100 1:21

  • Cristian Kalter
    Cristian Kalter 4 dni temu

    Kolejny kanał, który został Family Frandly 😥😣

  • PanCebulka
    PanCebulka 4 dni temu

    Zajebiste

  • Bruno Banani
    Bruno Banani 4 dni temu

    Haha to jest takie prawdziwe te wszystkie filmiki tak samo wyglądały

  • Boss Pl
    Boss Pl 4 dni temu

    Ale to jest dojebane ty 😂

  • Maksymilian Szałkowski

    Natka szmatka

  • J A S
    J A S 5 dni temu +2

    Przemek wpadł w niezłe maliny

  • Justyna Natkowska
    Justyna Natkowska 5 dni temu +2

    XDDDD

  • Fifiusz
    Fifiusz 5 dni temu +7

    Nikt:
    Kompletnie nikt:
    Twój spizgany kolega wbijający Ci na chatę o godzinie 1 w nocy: 0:36 - 0:47

  • BK
    BK 5 dni temu +1

    najlepszy raper na youtube

  • Khargoth
    Khargoth 5 dni temu +1

    LoL

  • sandras.magic
    sandras.magic 5 dni temu

    Kto wyszukał mylifeasnatkalifestyleofficial.com? :D

  • sandras.magic
    sandras.magic 5 dni temu

    Przemo ❤️😂

  • KAPIKI.TV.
    KAPIKI.TV. 5 dni temu +1

    0:38 umarłem xd

  • zixiu
    zixiu 5 dni temu +1

    złoto XD

  • kanal nieaktywny
    kanal nieaktywny 5 dni temu +1

    7:59 śmiechłem

  • Liam Bilowicki
    Liam Bilowicki 5 dni temu

    W wix nie można zrobić profesjonalnej strony. Chyba że chce ktoś mieć stronę z reklamami wix :P

  • Artysta Kombinator
    Artysta Kombinator 5 dni temu

    hmm jak to by opisać...wiec może by tak .... dnoo a raczej kupa wbita w dno tak głeboko że bleżej masz do marsa.
    No chyba że masz 6 lat i nie masz przyjaciół. ani rodziców nawet przybranych wtedy oglądaj pewnie ci sie spodoba bo co ciekawszego masz do roboty w bidulu

    • Artysta Kombinator
      Artysta Kombinator 5 dni temu

      wiekszość Materiałów z YT przebrnęło szambo a teraz przedziera się przez to coś co ludziom nie mieści sie w głowach.
      Dlatego oglądają to dzieci oni jeszcze nie rozumieją...

  • Jacob
    Jacob 6 dni temu

    Cały film to robiona na odwal i nie dokończą śmieszna reklama. Jedyną śmieszną rzeczą był aspirant aport.

  • xxx MISZCZU xxx
    xxx MISZCZU xxx 6 dni temu

    Dwa palce w Natalce

  • Szymon Koc
    Szymon Koc 6 dni temu

    Xd szoł akjurejt

  • Meoli
    Meoli 6 dni temu +1

    to jest tak pojebane że nie wiem co powiedzieć

  • Go Go
    Go Go 6 dni temu

    wpadł w maliny hahaha

  • zupa z dyni
    zupa z dyni 6 dni temu +2

    No nie swiruj xdd

  • 01101010 01100100
    01101010 01100100 6 dni temu +1

    0:43
    p P p P p p p ppp

  • Fryderyk Mikołajczak
    Fryderyk Mikołajczak 6 dni temu +3

    3:58 niezły bit jakby dobry tekst wrzucić to byłby sztosik

  • garbim87
    garbim87 6 dni temu

    Ale to jest losowe

  • adam jest fajny
    adam jest fajny 6 dni temu +4

    Już widze jak na lekcji pani bedzie to puszczać bo myśli że ten film jest zrobiony na serio

  • Emilia Wołkowicz
    Emilia Wołkowicz 6 dni temu +1

    Przestańcie się tak sapac o "stare filmiki" i że teraz to nie to samo. Nawet nie wiecie jak trudno jest wymyślić scenariusz. Gratulujcie im ile dla nas śmiesznych filmików zrobili a nie srajcie jakby to był jeden z gorszych kanałów

  • Dawid Barnasiewicz
    Dawid Barnasiewicz 6 dni temu

    Nowe odcinki to nie to samo co kiedyś ale może jeszcze się zmieni na lepsze.

  • Osydney
    Osydney 7 dni temu +2

    Najgorsze w szkołach jest to że jak pokazują podobne filmy o internecie itp. to jest takie złe że się odechciewa żyć XD

  • maciek lazar
    maciek lazar 7 dni temu

    Czarek Ale wąs haha ! :D

  • Antek Hetmańczyk
    Antek Hetmańczyk 7 dni temu

    Xd filmy którę robicie tylko dla pieniędzy są zajebiste

  • Jaroslaw Wiecek
    Jaroslaw Wiecek 7 dni temu

    Fajnie, ze chlopaki ciagle tworzycie, ale z tego co mi wiadomo calkiem dobra kase zainwestowal w Wasz projekt inwestor z Wawy, a mimo to w kazdym odcinku sprzedajecie produkty...i w dodatku w mega slaby sposob.

  • Zosia Ćwikła
    Zosia Ćwikła 7 dni temu

    Jesteście za*ebiści

  • Wp me Nitro
    Wp me Nitro 7 dni temu

    Zakończę przypomina mi filmy friza

  • Natalia giga wat
    Natalia giga wat 7 dni temu

    Ogladam 10raz

  • Tomek Geamer
    Tomek Geamer 7 dni temu

    Brakuje mi tego starego intra