Nowe Pokolenie: OLA

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 2 302

  • NIEPRZYGOTOWANI: Nowe Pokolenie

    Co sądzicie o odcinku? Spodobała Wam się postać Oli?

    • acrobatic polish gimnastics
      acrobatic polish gimnastics Dzień temu

      Super fajna ta Ola i wgl ale niech nowe pokolenie się przeniesie na inny kanał a na tym niech będą nasi nieprzygotowani nasza Agatka Mariola Maja i Gruby i Hubi i Berkoś

    • Po Prostu Borys
      Po Prostu Borys 2 dni temu

      Ola jest mega, już ją lubię

    • KDG
      KDG 2 dni temu

      Jest ekstra

    • Medyta31
      Medyta31 6 dni temu

      Tak

    • DarteX
      DarteX 7 dni temu

      Nie

  • A. N.
    A. N. 8 godzin temu

    Gdzie prawdziwi nieprzygotowani 😣😣😣😣😣😣

  • paulina slusarczyk
    paulina slusarczyk 12 godzin temu

    Tate Oli gra ten sam człowiek co tate maji w 1 sezonie w odc 30 (wywiadówka)

  • Ala Kosowska
    Ala Kosowska 20 godzin temu

    To było smutne

  • lele
    lele Dzień temu +1

    Mówi tak, bo jest na "z"! XDDDDDDDDD

  • matixon12 XD
    matixon12 XD Dzień temu

    Buuu wszyscy wolą starych dobrych nieprzygotowanych

  • Bartosz Sobczynski
    Bartosz Sobczynski Dzień temu

    Ola=Mariolka
    xD

  • Płomień
    Płomień Dzień temu

    😭

  • Julita Plewka
    Julita Plewka Dzień temu

    Czy mi tylko Ola kojarzy się z Veronicą z Riverdale?❤️

  • Mαяιαη Playz
    Mαяιαη Playz 2 dni temu

    1:14 kulturą podlasia XD

  • KDG
    KDG 2 dni temu

    Biedna Ola

  • Wiktor Lis
    Wiktor Lis 2 dni temu

    nieeeeee

  • patryczeq123
    patryczeq123 2 dni temu

    PIEPRZONA BITWA POD GRUNWALDEM

  • baton 9996
    baton 9996 3 dni temu

    5.24 coooo ? xD skislem

  • Jakub Kapliński
    Jakub Kapliński 3 dni temu

    Gdzie berkoś

  • Blαикα
    Blαикα 3 dni temu

    BERKOŚ NAJLEPSZY ! TERAZ NIE MA ANI MARIOLI, MAI, HUBIEGO, AGATKI ALE NAJWAZNIEJSZE BERKOSIA POWIEM TYLE..
    *NUUUUDA*

  • Zuzanna Banach
    Zuzanna Banach 3 dni temu

    Ola jest śliczna ❤❤ najbardziej mi się jak narazie z trzech postaci bohaterów jej postac

  • Nastiaa
    Nastiaa 4 dni temu

    Jak pierwszych np niezbyt chciałam ogl tak to jest zajebiste
    BRAWA

  • Ola Yt
    Ola Yt 4 dni temu

    Mama Oli występowała w dlaczego ja ?

  • Maja Dziuda
    Maja Dziuda 4 dni temu

    kiedy watwiacoe

  • Jasiek Jasiek
    Jasiek Jasiek 4 dni temu

    Niemcy 2.0 ... plus

  • Nobody Knows XD
    Nobody Knows XD 5 dni temu

    Nie jestem pewien, ale chyba 1wszy odcinek zhejtowałem. Przepraszam. Wstyd mi. To co robicie jest niesamowite... Lecę nadrabiać opuszczone odcinki

  • Jazzzy 09
    Jazzzy 09 5 dni temu

    To nadal nie to samo.. :'(

  • Ola Kurantowicz
    Ola Kurantowicz 5 dni temu

    zwracam honor jest okej

  • Natalia Pietras
    Natalia Pietras 5 dni temu

    Ola przypomina mi trochę Mariolę

  • ZuzaKiwiMisegg
    ZuzaKiwiMisegg 6 dni temu

    Jaka ona jest ładna o mój Boże

  • Aringus Awi
    Aringus Awi 6 dni temu

    O kurcze Malbork, jestem z tąd xD

  • Marysia Nowicka
    Marysia Nowicka 6 dni temu

    Już się rozkręciło już już już..... a tu koniec nie No dzieku

  • Wiktoria Lomako
    Wiktoria Lomako 6 dni temu

    O o chodzi z tym na poczatku

  • nikczemny_gofer
    nikczemny_gofer 6 dni temu

    Naprawdę myliłam si co do Nowego Pokolenia
    Ten film naprawdę mnie przekonał.
    Postać Oli jest - moim zdaniem - bardzo depresyjna, a zarazem taka silna.
    Jej wątek przedstawia bardzo znany teraz problem, którego doświadczają dzieci, czyli rozwód rodziców.
    Ola jest naprawdę silna znosząc to wszystko i śmiem twierdzić, że jest to moja ulubiona postać.

  • Klaudia Delikat
    Klaudia Delikat 6 dni temu

    ja na koniec się popłakałam

  • Julia jjs
    Julia jjs 6 dni temu

    Lepsze bylo tamte pokolenie

  • Alwaro 69
    Alwaro 69 6 dni temu

    W sumie to jest dobre tylko jak hubert nie zdał to czemu nie jest z wami w klasie ?

  • Axxie
    Axxie 6 dni temu

    Powiem tak, nadal straszne tęsknię za nieprzygotowanymi, uważam, że są niezastąpieni, ale jak na razie nowe pokolenie musi mi wystarczyć, bo jednak nie jest tak źle jak myślałam, a nawet jest okej

  • Ola Szynkowska
    Ola Szynkowska 6 dni temu

    Ja też się nazywam Ola

  • Just Widz
    Just Widz 6 dni temu

    Mały Fail 😂 Kolejny film dzień wcześniej

  • loulitee
    loulitee 6 dni temu

    czy to był grzybowskiXD

  • Roe
    Roe 6 dni temu

    ten serial zapowiada się całkiem fajnie

  • Alicja Warzecha
    Alicja Warzecha 6 dni temu

    Kiedy następny odcinek? :(

  • Nowy Poziom studio
    Nowy Poziom studio 6 dni temu

    Kto woli starsze pokolenie daje like
    A kto nowe pisze komentarz
    Jak ktoś nie lubi tego albo tego zostawia suba

  • Oliwia Soltysiak
    Oliwia Soltysiak 6 dni temu

    Tata Oli to dawny tata Mai. Zobaczcie odc. 30 1 sezon 4.46. Czy to oznacza że.....Maja i Ola to siostry xd?!

  • Janka bańka
    Janka bańka 6 dni temu

    Ej a czemu ojciec Mai z nieprzygotowanych jest ojcem Oli z nowego pokolenia

  • Emilia Markowska
    Emilia Markowska 6 dni temu

    Myliłam się co do was. Jesteście super. Chociaż tęsknię za starymi np . Ale wy też jesteście fajni

  • Paula
    Paula 6 dni temu +1

    Ale to jest super . Wcześniej myliłam się i myślałam że to będzie nudne . Czekam na kolejny odcinek .😀😀😁

  • Kuba ADHD
    Kuba ADHD 6 dni temu

    Wszystkich was bym wysłał do Auschwitz na przeszkolenie!!!

  • MiFur Games
    MiFur Games 7 dni temu +1

    Wiedzieliście, że tata Oli to także tata Mai z poprzednich NP???

  • Oskar Drąg
    Oskar Drąg 7 dni temu

    Nowe pokolenie nie zawiera takich elementów jak dawni np chodzi mi ote elementy zabawne i szalone taka tylko subiektywna opinia

  • 7ski
    7ski 7 dni temu +2

    I Ojciec Oli jest to ojciec Mai z nieprzygotowani.

  • kacperbolt
    kacperbolt 7 dni temu

    Na 3 doc się poryczłem to było okropnie smutne ):

  • Kuba Jarzębski
    Kuba Jarzębski 7 dni temu

    Może i fajny ale poprzednie osoby były fajniejsze

  • 7ski
    7ski 7 dni temu +1

    Ola jak dziewczyna Friza była lol

  • Piękniś
    Piękniś 7 dni temu

    Interesująca osobowość z tej Oli

  • Karolina *&*
    Karolina *&* 7 dni temu

    Nie mogę się doczekać kolejnego:)

  • Stah wierzba
    Stah wierzba 7 dni temu

    Nowe Pokolenie jest zupełnie inne pod względem tego jak wyglądają odcinki, na początku odcinki są poświęcone konkretnej postaci dzięki czemu możemy sie o niej dużo dowiedzieć. Byłem w błędzie myśląc że nowe pokolenie będzie gorsze.

  • PaulGrunschild
    PaulGrunschild 8 dni temu +1

    Ola calkiem podobna do Taylor Hill.

  • Grażyna Koźdup
    Grażyna Koźdup 8 dni temu

    Nieprzygotowani mieli coś takiego że potrafili zainteresować oglądającego,potrafili wciągnąć w serial. Natomiast Nowemu Pokoleniu tego brakuje, i nie sądzę że osiągnie taką popularność jak Nieprzygotowani. Ale to tylko moje zdanie.

  • Retro Tub
    Retro Tub 8 dni temu +1

    Bardzo podoba mi się ta nowa seria :)

  • viciouspleb
    viciouspleb 8 dni temu

    no, brawo. Operatorsko wreszcie progress, fajne odniesienia do wojny domowej i do 7 uczuć, aktorsko całkiem fajnie, propsuję. ;)

  • Anna Kozak
    Anna Kozak 8 dni temu

    6:20 jak nazywa sie ta laska?

  • Krajann
    Krajann 8 dni temu

    bardzo depresyjny klimat......

  • venoxsiu
    venoxsiu 8 dni temu

    niech wrócą starzy nieprzygotowani...

  • Ruda Wiewióra
    Ruda Wiewióra 8 dni temu

    Jednak się myliłam co do nowego pokolenia

  • Marcin Kuczynski
    Marcin Kuczynski 8 dni temu

    ogladalem cale 2 serie Nieprzygotowanych i jak zastapili ich Nowym Pokoleniem mowie nie oceniam dam szanse zobaczymy , wiadomo ze to juz nie sa Nieprzygotowani ale ludzie zrozumcie, ten serial zapowiada sie w taki sposob ze bedzie trzymal sie fabuly , ktora zgubila sie w 2gim sezonie Np, nie chcieli powielac tak do konca postaci z NP ani watkow bo nie chcieli kopiowac tego samego z innymi aktorami, w NP nie bylo przedstawienia postaci tylko czesciowo trzeba bylo sie na ich temat domyslac, To jest INNY SERIAL i bedzie nieco inna koncepcja , a postacie sa wg mnie celowo przedstawiane zeby pozniej nie zgubic fabuly , i z Hubertem faktycznie moze cos na rzeczy byc bo na pozegnaniu go nie bylo ....

  • Andrzej Kurła
    Andrzej Kurła 8 dni temu

    Agata! Maja! Mariola! Gruby! Hubert! Berkoś! Tęsknię za wami! Kiedy wrócicie?!?

  • Wera i Nata
    Wera i Nata 8 dni temu

    Gdzie nasi dawni nieprzygotowani!? Hubert który niezdał ( i powinien być z nimi ) mariola (moja ulubiona bohaterka)
    Maja ta ,,Laleczka" niechcemy zmian zrozumcie to! Większość z nas ich niechce a napewno ja przywyczaiłam siw so starych nieprzygotowanych( nie starych bo mi wyglądają na 20lat xd tylko dawnych) Ja już nieoglądam odjełam suba, a jak oglądam to stare odc ja niechce zmian błagam! Kto za like

  • buk0vsky5
    buk0vsky5 8 dni temu

    Nadal wolę starszą wersję nieprzygotowanych 😭😡😤

  • Julka Kaczor
    Julka Kaczor 8 dni temu

    Marna kopia Skins

  • Shellix
    Shellix 8 dni temu

    Głębokie...

  • aur_i xx
    aur_i xx 8 dni temu

    Nienawidze tego. Stare sezony były lepsze

  • Psocia
    Psocia 8 dni temu

    Tęskno mi do nieprzygotowanych

  • Jakub Samogranicki
    Jakub Samogranicki 8 dni temu

    Początek bardzo słaby ale serial się zaczyna bronić :) widać że będzie to coś innego i nie każdemu przypadnie do gustu ale ma potencjał :)!

  • Piotr Zdanowski
    Piotr Zdanowski 8 dni temu

    Nieprzygotowani byli bardziej rozrywkowi, teraz nastąpił skok na problemy, rozrywki 0, chyba że kogoś bawi codzienność w patologicznych rodzinach, problemach współczesnego świata. Nowe pokolenie to nie nieprzygotowani, powinni mieć własny, oddzielny kanał. Nieprzygotowani może wróciliby jako studenci nieprzygotowani do sesji na przykład?

  • Julia Bednarek
    Julia Bednarek 8 dni temu

    takie typy seriali lubię najbardziej! jak wygląda a jak może wyglądać życie innych!

  • Lakazar
    Lakazar 8 dni temu

    Ja niemoge z tego Lisa 😂

  • KwSia PL
    KwSia PL 9 dni temu

    Nowe pokolenie jest spk bo pokazuje typowe sytuacje 21 wieku

  • Kety
    Kety 9 dni temu

    Inspiracja SKINS? a Ola to Effy?;>

  • Bastek 77
    Bastek 77 9 dni temu

    Stare pokolenie było dużo fajniejsze w tym nowym odnosi się wrażenie że to jest to samo co w starym tylko z dużo gorszymi aktorami

  • świat wokół moich zwierząt

    Boze .. To co właśnie pokazaliscie w tym filmie.. Opisuje moja rodzinę.

  • HubsterX
    HubsterX 9 dni temu

    Chyba to rozumiem.
    W naszych "pierwszych" Nieprzygotowanych pierwszy odcinek pokazywał historie wszystkich bohaterów, w Nowym Pokoleniu mamy to podzielone na odcinki, które mają jakiś przekaz.
    Nieźle rozmyślone przyznam i bardzo mi się podoba takie uporządkowanie.
    Co do odcinka naprawdę potrafił wciągnąć.
    W pierwszym odcinku mogliśmy się spotkać tylko z zarysem postaci przedstawionych bohaterów ,lecz teraz dostajemy odcinki które powoli zaczynają przedstawiac cały obraz sytuacji naszych protagonistow

  • Karol Krawiec
    Karol Krawiec 9 dni temu

    jak dla mnie te postaci są za bardzo oszukane u Oli rodzice sie już nie kochają ona jest nieszczęśliwa a na koniec odcinnka wstawia post z tatą jak ię śmieją

  • S Z T O R I K
    S Z T O R I K 9 dni temu

    Super film

  • QglueQ Yt
    QglueQ Yt 9 dni temu

    i tak wolałam Stare pokolenie kto za Starym daje like moje nie mogę się z tym pogodzidzić gdy było mi smutno to ich oglądałam i pocieszałam się a kto woli nowych to niech napiszę komentarz 😓😓😓😓😓😓

  • Kama 4512
    Kama 4512 9 dni temu

    ahhh........ za dużo dramatyzmu, teraz wchodzę na wasze filmy w smutny dzień i po jego obejrzeniu z smutnego dnia robi się *BEZNADZIEJNY*

  • OTAKU chan
    OTAKU chan 9 dni temu

    Szykuje się dobra produkcja❤️

  • yur3k
    yur3k 9 dni temu +1

    Nawet Kornelia się pojawiła :P

  • Julia Łukaszewicz
    Julia Łukaszewicz 9 dni temu

    💋

  • Agnieszka Perużyńska

    Wasze odcinki dom super😀😀

  • FeloMelo YT
    FeloMelo YT 9 dni temu

    A ta mama Oli to dlaczego nie jest w sekretach rodziny!? Polecam obejrzeć niekrytego krytyka sekrety rodziny odcinek 4

    • Gosia Kielkowska
      Gosia Kielkowska 9 dni temu

      +Katarzyna Gumkowska a ja chyba widzalam ja kilka razy w Ukryta Prawda, Barwy Szeczescia, Klan. Mysle, ze zobacze ja jeszcze nie raz :).

    • Katarzyna Gumkowska
      Katarzyna Gumkowska 9 dni temu

      A co to było, ciekawe? Bo ja mamę Oli kojarzę z Na Sygnale i Gliniarzy akurat, ale chętnie zobaczę też w innej produkcji'

  • Elaa 22
    Elaa 22 9 dni temu

    Bardzo dobra seria!

  • Elaa 22
    Elaa 22 9 dni temu +1

    Chińskie przysłowie 😂😂

  • Ula Ratajczyk
    Ula Ratajczyk 9 dni temu

    To Jest Mega 💕 Czekam na następne!

  • Poli Lol
    Poli Lol 10 dni temu +2

    1:23 chinske przysłowie wymiata!

  • Oli0
    Oli0 10 dni temu

    Trochę mi brakuje tego komediowego aspektu z starych Nieprzygotowanych.

  • klocuu
    klocuu 10 dni temu

    Zajebiste to jest.

  • cvan
    cvan 10 dni temu +1

    Ty, to jest dobre.

  • Asia K.
    Asia K. 10 dni temu +1

    Teraz każdy odcinek będzie zmuszał mnie do katharsis xD :I ale odc fajny, czekam na więcej

  • Bangtan sonyeondan
    Bangtan sonyeondan 10 dni temu +1

    8:18
    nieee tylko nie ona, najpierw sekrety rodziny, potem ukryta prawda teraz np... ))'"":

    • Bangtan sonyeondan
      Bangtan sonyeondan 9 dni temu

      +Gosia Kielkowska Wiem 😀 Ta kobieta mi w niczym nie przeszkadza tylko tak często ją widze 😂 Dziękuje i wzajemnie

    • Gosia Kielkowska
      Gosia Kielkowska 9 dni temu +1

      To w takim razie szkoda czasu na krytyke! Zycze milej niedzieli i Wesolych Swat :)

    • Bangtan sonyeondan
      Bangtan sonyeondan 9 dni temu

      +Gosia Kielkowska Rzadko ogladam x)

    • Gosia Kielkowska
      Gosia Kielkowska 9 dni temu

      Proponuje wylaczyc TV :)

    • Bangtan sonyeondan
      Bangtan sonyeondan 9 dni temu

      +Gosia Kielkowska O nie :(((

  • Entranceification
    Entranceification 10 dni temu

    co to za guwno

  • Daga H
    Daga H 10 dni temu

    Can relate

  • Mariusz 1989
    Mariusz 1989 10 dni temu

    MDMR :D