馃拤 Kontrola Antydopingowa - OWCA WARSZAWSKI KOKS 馃搵 | 4K

Udost臋pnij
Umie艣膰 na stronie

Komentarze • 132

  • 6PAK
    6PAK  11 miesi臋cy temu

    馃幀Subskrybuj 馃憠 bit.ly/kana艂6pakTv
    馃敂 Wci艣nij dzwonek i b膮d藕 na bie偶膮co!
    Zapraszamy na nasz膮 grup臋 馃憠 bit.ly/6PAKTVTEAM

  • YAMAS
    YAMAS Miesi膮c temu

    TakXD

  • Waldek K
    Waldek K 2 miesi臋cy temu

    a tych najlepszych przyjaciol mogliscie kazdego z nich spytac, ciekawe co by powiedzieli, zakladajac, ze nie znaliby odpowiedzi pozostalych czlonikow wk na to pytanie

  • sebogothic
    sebogothic 3 miesi臋cy temu

    Paradoksalnie to tylko dieta.

  • PRO forma
    PRO forma 3 miesi臋cy temu

    Robur jest najsilniejszy 馃惎

  • 艁owicz
    艁owicz 4 miesi臋cy temu

    Powie kto艣 mi kto to jest ?

  • Martyna Piotrowska
    Martyna Piotrowska 4 miesi臋cy temu

    Ani go ogl膮da膰 ani s艂ucha膰.

  • WOJTi
    WOJTi 7 miesi臋cy temu

    Tak?

  • PianistMiskoV
    PianistMiskoV 7 miesi臋cy temu +1

    TAK TAK TAK TAK TAK haha :D

  • Big Bear
    Big Bear 7 miesi臋cy temu +1

    *TAK*

  • KrL
    KrL 7 miesi臋cy temu

    nie dwutysi臋czny osiemnasty tylko dwa tysi膮ce osiemnasty

  • Max x
    Max x 7 miesi臋cy temu

    Jak najsilniejszy co z Roburem

  • kozacki Kowalek
    kozacki Kowalek 7 miesi臋cy temu

    Jak ja tej cioty nie trawi臋. Po chuj z nim gadacie

  • troll bagienny
    troll bagienny 8 miesi臋cy temu

    On w hokeja w NHL gra.wiem.

  • Lu Ni偶
    Lu Ni偶 8 miesi臋cy temu

    oszukuje g贸wniarzy -tak

  • piotr piotr
    piotr piotr 8 miesi臋cy temu

    Robur jest silniejszy

  • Po Prostu Patryk
    Po Prostu Patryk 10 miesi臋cy temu

    Tak 馃槀

  • n samp
    n samp 10 miesi臋cy temu

    1:19 xd

  • Ill Society
    Ill Society Rok temu

    0:18
    Chyba pomy艣la艂 偶e poleci pytanie o 艣rodki dlatego si臋 tak obruszy艂 XD

  • Kacper Kacper
    Kacper Kacper Rok temu

    Nieeeeeeeeeeee e bez

  • Giorgio Ulanii
    Giorgio Ulanii Rok temu

    Tak

  • Detal
    Detal Rok temu +5

    Czy kiedykolwiek zrobisz dropset
    -NIEE BEZ

  • rafa艂 艂abno
    rafa艂 艂abno Rok temu

    format nie maj膮cy zwi膮zku z tytu艂em - s艂aboooooo !!!!

  • Arek Monster
    Arek Monster Rok temu +1

    Kurwa Ponczek rozkr臋ca艂 owca oszukuj dalej walisz koks jak chuj widac jak chuj spadki masz od chuja pozdro 600

  • Adam Walczak
    Adam Walczak Rok temu

    Pierdolisz

  • Shinobi Ninja
    Shinobi Ninja Rok temu

    Wale koks do zylnie? Tak! :D

  • Daniel Kulesza
    Daniel Kulesza Rok temu

    Prawie wszystkie odp. Tak馃槀馃槀

  • Freddie Biggy
    Freddie Biggy Rok temu

    Wiekszego Bez sensu nie widzia艂em 馃憥馃憥馃憥

  • danillner
    danillner Rok temu

    "preview" na samym pocz膮tku filmu, kogo艣 tu nie sta膰 na wykupienie 艣cie偶ki d藕wi臋kowej

  • FuryMotoMachine
    FuryMotoMachine Rok temu

    Kto to jest?

  • Arch
    Arch Rok temu

    Jedyne do czego mog臋 si臋 przyczepi膰 w tym filmie,to kadr kt贸ry mo偶na by troch臋 oddali膰 :) a reszta aspekt贸w mi si臋 bardzo podoba

  • Bartosz Pasik
    Bartosz Pasik Rok temu +1

    01:53 oczy na bok - klamie

  • TajMahal
    TajMahal Rok temu +27

    Schudles dlatego, ze odstawiles koks??
    Tak

  • Gruby Maniek
    Gruby Maniek Rok temu

    tak

  • Maksymilian Wrona
    Maksymilian Wrona Rok temu +4

    2:06 Dwutysieczny rok jest tylko jeden. Wez go ktos polskiego naucz

    • Mateusz Duhr
      Mateusz Duhr Rok temu +2

      Maks Wrona a przed nasz膮 era to co cwaniaku

  • Deadp00l
    Deadp00l Rok temu

    Masz najmniejsze 艂apy na polskim yt TAK

  • Przemo Przemowski

    Talent aktorski z takim ryjeeeeem?

  • 艁ukasz
    艁ukasz Rok temu

    owca na propsie :D

  • manieg155 manieg155
    manieg155 manieg155 Rok temu +1

    plclip.com/video/lYNtR7IQmQo/wideo.html
    I tak mu du偶o zosta艂o po cyklu

  • Jasna Strona Mocy Pawe艂

    K艂uje dup臋 a na zawodach mam plastry na dupie... taaakkk

  • Zdzivko !
    Zdzivko ! Rok temu

    Teraz Ponczu

  • Kamil Dziembowski

    Zajebisty Clickbait :)

  • Piotr szymanski
    Piotr szymanski Rok temu +27

    Wtf,jeden huj co powie, film bez sensu, amykam temat I nie chemy wiecej tego typu gowien

  • NAJWIEKSZE DZIKI WYCHODZA Z PIWNICY

    Dawajcie sakera :)

  • MOBEMID ZdrowyRydz
    MOBEMID ZdrowyRydz Rok temu +6

    Jestem na nie.
    Kto jeszcze?

  • kilo77 Multisport

    troch臋 pedalska formu艂a.

  • RiznykTEAM
    RiznykTEAM Rok temu

    Jeszcze trzeba zrobi膰 okre艣lony czas na odpowied藕 :D
    Tak 偶eby nie by艂o czasu na zastanowienie si臋.

  • 92tomasso
    92tomasso Rok temu +1

    format dobry ale kto uklada te pytania?

    • Adrian D
      Adrian D Rok temu +1

      Pytania uk艂ada redaktor. Odpowiedzi s膮 naturalne.

    • twoj stary
      twoj stary Rok temu

      Owca

  • SpokojnyNerwus
    SpokojnyNerwus Rok temu +59

    ze niby Owca silniejszy od robura? :P

    • Pitbull Rednose
      Pitbull Rednose 3 miesi臋cy temu

      Tragedia!!!

    • Piotr K
      Piotr K 10 miesi臋cy temu

      Robur chyba wzi膮艂 230 na martwy i owca mia艂 lepszy przysiad.

    • Shaviq
      Shaviq Rok temu +3

      tak

    • Krzysiek Ba艂abuch
      Krzysiek Ba艂abuch Rok temu

      Robur 250 martwy, 170 wyciskanie
      Owca 240 martwy, 160 wyciskanie oki

  • 6PAK
    6PAK  Rok temu +41

    Jak wam si臋 podoba nowy format? Kogo wzieliby艣cie pod lup臋?

    • screan team
      screan team Rok temu +1

      big majk

    • Pierek83
      Pierek83 Rok temu

      6PAK No jak to kogo :) naczelnego naturala polskiej/(UK?) sceny kulturystycznej 馃槀馃槀馃槀

    • admin 01
      admin 01 Rok temu +1

      6PAK pudziana

    • Anfamis DXB
      Anfamis DXB Rok temu +30

      patryka2703 ;D

  • gosia pol
    gosia pol Rok temu +134

    BRALEM STERYDY ? TaK

    • Piotr 艁uszcz
      Piotr 艁uszcz Rok temu +5

      to, ze cala dzialalnosc tych ciot polega na dopingu ;) powinni kazdy jeden zapierdalac w normalnej robocie bo ich biznes nie powstal dzieki jakiemus wkladowi i ciezkiej, wytrwalej pracy tylko polega na ruchaniu dzieciakow...
      Juz widze fale widzow ogladajacych te sieroty jedzace CO CHCESZ lecac naturalnie na dobre whey i kreatynce hahahahaha

    • LUCKY FRE4K
      LUCKY FRE4K Rok temu

      Piotr 艁uszcz ale co komu da czy wal膮 czy nie, ka偶dy mo偶e robi膰 co chce

    • Piotr 艁uszcz
      Piotr 艁uszcz Rok temu

      Jesli ktos nie ma pewnosci czy dziewczyny z WK bra艂y i bior膮 to znaczy, ze nie ma nic wspolnego z tym sportem

    • LUCKY FRE4K
      LUCKY FRE4K Rok temu

      Ja mu w dup臋 nie zagl膮da艂em czy k艂uje ale chuj wie :)

    • 600 mm
      600 mm Rok temu

      Aj jest naturalny a popatrz sobie na jego forme

  • Rafa艂 Kania
    Rafa艂 Kania Rok temu

    ?

  • Seba Ruski
    Seba Ruski Rok temu +42

    Kana艂 cyrk dla kasy

    • Marek Godzieszka
      Marek Godzieszka Rok temu +1

      Bo to s膮 przecie偶 艣miecie bez klasy

    • Karol Go艂臋biewski
      Karol Go艂臋biewski Rok temu +6

      Cebula

    • Seba Ruski
      Seba Ruski Rok temu

      D.A.V.E nie bierzmy przyk艂adu z takich ludzi co zale偶y im na kasie . Bierzmy przyk艂ad od os贸b kt贸re co艣 osi膮gn臋艂y na scenie bo ich wiedza jest cenna

    • Seba Ruski
      Seba Ruski Rok temu +1

      D.A.V.E jakiej wiedzy? Wiedz臋 maj膮 osoby kt贸re d艂ugie lata trenuj膮 zdobywaj膮 medale popularno艣膰 a nie osoby kt贸re chc膮 aby zarobi膰 kas臋 za wypinanie pupy w leginsach

    • D.A.V.E
      D.A.V.E Rok temu +6

      Seba Ruski czemu ? Jest tam multum darmowej wiedzy kt贸r膮 jest sprawdzona, to 偶e presperuja i si臋 wzbogacaj膮 to najlepsze wynagrodzenie za to co robi膮. A Ciebie jeba膰 za p艂ytkie my艣lenie cebulo

  • Seba Ruski
    Seba Ruski Rok temu +5

    Wyglada jak kolarz a nie Parker z si艂owni

  • No Cal
    No Cal Rok temu

    nawi膮zanie do Adriana Zieli艅skiego?

  • Nataniel Guzy
    Nataniel Guzy Rok temu

    TAK

  • Rafa艂 Si艂a
    Rafa艂 Si艂a Rok temu

    Z tym 偶e on mia艂 pomys艂 na za艂o偶enie kana艂u to raczej nie

    • Tomasz D.
      Tomasz D. Rok temu +1

      Rafa艂 Si艂a raczej wsp贸lnie dlatego si臋 wachal

  • white nigga
    white nigga Rok temu +5

    ejjj kojarze typa! to ten k... oszykarz!!

    • white nigga
      white nigga Rok temu

      rolczi heheh taa i dlatego masa i wskazniki ida mu w dol od skakanki

    • rolczi
      rolczi Rok temu

      ten co trenuje wyskok :D

  • /\/\UJ SVVJAD
    /\/\UJ SVVJAD Rok temu

    Tak tak tak to pan nowak u tuska le偶y na wznak

  • Bartek Paczkowski
    Bartek Paczkowski Rok temu +37

    Talent aktorski to on ma czekam na to samo ale z ponczem

    • 6PAK
      6PAK  Rok temu +3

      +Bartek Paczkowski ju偶 nied艂ugo ;)

  • Krystian K臋pa
    Krystian K臋pa Rok temu +305

    -Umiesz powiedzie膰 co艣 innego ni偶 "tak"?
    -Tak

  • BoK sIr
    BoK sIr Rok temu +9

    Wi臋cej film贸w w tym stylu :)

  • Marcin Marcin
    Marcin Marcin Rok temu

    No Owca po tym filmiku jestem na Tak :) pozdrawiam

  • DEKA TRENBOLOWIEC
    DEKA TRENBOLOWIEC Rok temu +59

    Wynik negatywny, nie.zdane.

  • Adrian D
    Adrian D Rok temu +29

    Owca jest jednym z najlepszych naturalnych.

    • Karol Bednar
      Karol Bednar 7 miesi臋cy temu +1

      Adrian D A ty jestes jednym z najlepszych cweli .

    • xxxmalpkaxxx
      xxxmalpkaxxx Rok temu +2

      adrian cwel na kazdym filmiku to pisze 艂eb

    • Dominik K
      Dominik K Rok temu +15

      Adrian D xDDDDDDDD

  • Adrian D
    Adrian D Rok temu +67

    Owca to jeden z niewielu szczerych i prawdziwych. Jest naturalny. We wszystkim.

    • MaxD478
      MaxD478 Miesi膮c temu

      +BidaS ja mam oko艂o 6-8/9 % bfa

    • AX ONE
      AX ONE Miesi膮c temu

      +BidaS Jeden normalny. Pozdro gosciu!

    • Rafa艂 S
      Rafa艂 S 3 miesi臋cy temu

      Owca to najwi臋kszy 艣ciemniacz z WK w ko艅cu ma do艣wiadczenie w robocie w korporacji xd

    • Piotr 艁uszcz
      Piotr 艁uszcz Rok temu +1

      Adrianku ca艂e wk a szczegolnie Owca bo to najwieksza pizda pluja ci w twarz a ty otwierasz pysk ;)
      Owca wpierdoli艂 w siebie ZNAACZNE ilo艣ci towaru, jest na bombie non stop.
      Swoja droga nawet wiem skad bral hahah

    • BidaS
      BidaS Rok temu +3

      Kurwa ma膰 jak my艣la艂em z臋 to jest jaki艣 s艂aby troll a to kurwa jednak naprawd臋 jest jaki艣 idiota kt贸ry my艣li 偶e ektomorfik potrafi nadbudowac tyle mi臋sa a potem wyci膮膰 si臋 do 6-7% bfa bez jej utraty w sposob naturalny w tak kt贸rkim czasie i wieku...no kurwa ma膰 ludzie to jebane tumany i w ogle nie my艣l膮...r贸偶 ty kurwa adrian dup臋 na si艂owni臋 po膰wicz z 2-3lata i si臋 wtedy kurwa wypowiadaj co jest osi膮galne naturalnie i ile tysi臋cy z艂otych wyda艂e艣 na diet臋 i suple a jak wygl膮dasz w por贸wnaniu do ludzi kt贸rzy zrobili z 3-4cykle za 2/3 twojego wk艂adu i czasu a wygl膮daj膮 w huj lepiej.

  • Krupi
    Krupi Rok temu +68

    tak tak , tak nie ? tak

  • Adrian D
    Adrian D Rok temu +12

    szacunek. za wszystko.

    • Adrian D
      Adrian D Rok temu

      lolo Jest w top 5 PL. Szacunek.

  • ybb JW
    ybb JW Rok temu +1

    Tak