KURIERZY Z PIEKŁA RODEM 🎬 Piątek

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 19 wrz 2019
  • O dostawcach paczek. Tych gorszych i tych.. jeszcze gorszych.
    ----------------------------------------
    Nr odcinka: #37 (s04e05)
    ----------------------------------------
    ✪ DOŁĄCZ DO PATRONÓW!💳plclip.com/user/piatekjoin
    ✪ SUB🔔plclip.com/user/PIATEK
    ✪ ZOBACZ🔥ODCINEK WCZEŚNIEJ! ▶ cda.pl/piatek
    ✪ POLUB NA FEJSIE👍 PiatekTV
    ✪ GADŻETY Z SERIALU🛒shopbrothers.pl/Piatek
    ✪ WSZYSTKIE ODCINKI📺plclip.com/p/PLtFCRLLJI2aj8vDAjhH9OpY281NJ6_oFg
    ❌PROSIMY NIE KOPIOWAĆ NA INNE KANAŁY!❌
    *****************************************************
    Copyright © 2019 Video Brothers. All rights reserved
    *****************************************************
    #Piątek #PiatekSerialOryginalny #Dakann
  • Film i animacjaFilm i animacja

Komentarze • 342

  • Fuck_ PL
    Fuck_ PL Dzień temu +1

    Ten film to totalna ściema! Żaden kurier tak nie robi i nie mówi!!!
    (Wiem bo mój tata ma firmę kurierską)!

  • Good Mousetrap
    Good Mousetrap 5 dni temu

    Hello good video very rewarding

  • Miszel
    Miszel 10 dni temu

    Łapki w dół od kurierów

  • Rafał Apostel
    Rafał Apostel 14 dni temu

    Jako listonosz wymyśliłem parę numerów :) kurierzy możecie stosować. Czasami zdarzali się klienci, którzy wychodzili z założenia że jak złożą skargę to następnym razem jak ich nie będzie w domu to będziesz ich szukał po całym bloku, dzwonił itp. Tylko to czego nie wiedzieli to to że jak złożą na jednego potem drugiego listonosza takie skargi to potem wszyscy ich znają i każda kolejna skarga idzie do kosza. a to daje nam spore pole do popisu:

    1.pukasz i idziesz piętro wyżej*
    2.nie otwiera=awizo
    3.otwiera to czekasz aż pójdzie i pukasz znowu aż się wkurwi i nie otworzy- wtedy awizo.
    oczywiście jest też wersja hardcore
    * Jak nie zdążysz, to mówisz że się pomyliłeś i przychodzisz z tym listem na drugi dzień.

    4. Zwracamy źle zaadresowane rachunki (mały błąd, literówka itp) te firmy i tak mówią że wysłały i że dotarło. xDDD Oczywiście komorniki, sądy itp doręczamy.
    5.Listy w postępowaniu administracyjnym i podatkowym można zostawić u sąsiada (wiadomo że u tego co list da za 3 dni po zapoznaniu się z zawartością) wystarczy tylko wrzucić specjalne awizo z informacją...
    6. awizo między ulotki ? Czemu nie
    7. W sumie jakie awizo
    8.Oczywiście po paczki odbiór nie na osiedlowej fili tylko 20km dalej na głównej poczcie.
    9. Jak coś mi się przypomni to dopiszę, po 4 latach obsługi jednego rejonu to już wiesz kto i kiedy pracuje.
    10.Czasami z jednej firmy przechodzi taka ilość listów że ludzie którzy je "pisali" nawet ich nie zaklejali zazwyczaj są to firmy naciągające emerytów typu "księża sercanie""maryjki" przez to mogą być pootwierane. Listonosz ma wtedy obowiązek zabezpieczyć i awizować. Czyli jak stałeś godzinę w kolejce żeby odebrać zwykły list albo reklamę, to znaczy że listonosz cie nie lubi :)

    Ogólnie nie traktujcie tego poważnie, ja tak nie robiłem i wiem że na pewno żaden inny listonosz tak nie robił. Owszem były konflikty klient-listonosz ale listonosze mają taki zapierdol że nie mają czasu dla siebie a co dopiero mieli by się wami przejmować i robić wam na złość :) Już nie wspomnę o czytaniu listów, ludzie jak dostaną list to nie wiedzą że ten sam list dostało 10 innych osób.

  • Bednarz 00
    Bednarz 00 20 dni temu

    Praca na kurierce nie jest taka kolorowa jak się wydaje. Czas jest twoim szefem

  • Kuba G
    Kuba G 21 dzień temu

    Byłem kurierem . Kto pracował w kurierce ten w cyrku sie nie śmieje..nikomu nie życze , ujowa robota za jeszcze ujowsze pieniądze ...nie dziwne że nikt normalny stara sie w tym kołchozie nie tyrać .A temat zjebani klienci z niezdiagnozowaną chorobą psychiczną to temat na ksiażkę ....juz lepiej pizze rozwozić. Dakann dawaj na 1(!!!) dzien na rejon to 30 min odcinek na anegdoty nie starczy . 60 punktów / klientów obskoczysz i satyra sama sie napisze .Pozdrawiam

  • Łukasz Kowieski
    Łukasz Kowieski 21 dzień temu

    Większość sytuacji które odpisałeś dotyczy mieszkańców bloków, bo kurirom nie chce się wchodzić wysoko a nawet winda to trwa. Do domu przywioza bez problemu, ale miałem kilka sytuacji co sami na działkę weszli i skitrali paczkę po czym dzwonią i mówią że dzwonek nie działał, albo nikt nie otwierał. Podpisu nie potrzebują...

  • Kuba Resov
    Kuba Resov 22 dni temu

    Najśmieszniejsze jest to, że klient do samego końca jest przekonany że to kurier jest dla niego a nie on dla kuriera 😀 od 15 lat uwielbiam widzieć i słyszeć w telefonie ich reakcję gdy przekonują się w jakim byli błędzie 😎 pozdrawiam kurier
    P.S. Awizo w skrzynce

  • Kreonek
    Kreonek 22 dni temu

    paczkomat bicz

  • qwerty ytrewq
    qwerty ytrewq 22 dni temu

    trzeba być ostatnim stulejarzem i przegrywem aby robić za paczkociecia kurierzyne XD XD

  • turek retromaniak
    turek retromaniak 23 dni temu

    Jak na Pana patrzę to jak minotaur - jebłem :)

  • MateuszBudi
    MateuszBudi 23 dni temu

    Jestem kurierem i powiem wam dlaczego tak robimy. Wszyscy mają nas za śmieci które mogą zapieprzać 20 godzin na dobę Od pracodawcòw po odbiorcòw. Dlatego my wszystkich tak samo traktujeny. Też chcemy o 18 pić browarka we własnym domu

  • Troyon23
    Troyon23 23 dni temu

    No z tym wyczuciem momentu jak się siedzi na tronie to ja nie wiem co oni mają, kilka razy tak złapią, potem człowiek pół dnia się zastanawia iść do klopa czy nie, no pójdę to przyjdzie, nie pójdę to się posram i ta walka zostaje już do końca życia.

  • bzykus100
    bzykus100 24 dni temu

    mówi Ci coś paczkomat albo odbiór w żabce ?

  • Grzeczny Łobuz
    Grzeczny Łobuz 25 dni temu

    Mialem krotki okres gdzie pracowalem jako kurier dla amazona. Srednio mialem 120 paczek dziennie. Wiec sorry ale przewidziec dokladnieno ktorej sie bedzie nie jest to takie latwe. Jest to przejebana robota wiec troche wyrozumialosci

  • Przemek Erynkfajt
    Przemek Erynkfajt 25 dni temu

    Uwielbiam!

  • Varsovium
    Varsovium 25 dni temu

    Zrób odcinek o Łomży

  • Łukasz Toboła
    Łukasz Toboła 25 dni temu

    Powinno być więcej paczkomatów żeby te debile nie łazili po domach a reszta kurierów niech se rozwozi po paczkomatach

  • Dawid Dopierała
    Dawid Dopierała 25 dni temu

    Zabrakło odmowy przyjęcia paczki, w dodatku po przedpłacie (mimo zupełnego braku kontaktu). Albo przywiezienia jedzenia z zaznaczeniem, że koniecznie tego samego dnia... Następnego dnia. DPD wiedzie w tym prym.
    Nie ma jak Paczka w Ruchu i Paczkomat.
    Żeby nie było - pozdrawiam kuriera z DHL w Audi A8 V10 i ogolnie panów od większych gabarytów - zupełnie inny poziom. 👍🏻

  • Joanna Kielczewska
    Joanna Kielczewska 25 dni temu

    Może zrobisz piątek o kinach, ciekawostki, uczucia, ulubione filmy!?

  • Wiktor Dedko
    Wiktor Dedko 25 dni temu

    Jakby ktoś chciał wiedzieć co to za muzyka w intro i to: dance of the knights

  • Igor Zaprzała
    Igor Zaprzała 26 dni temu

    Pracowałem na magazynie firmy kurierskiej. Przy okazji "obdzwaniałem" paczki nie doręczone - dzwoniłem do odbiorców próbując jakoś pogodzić focha albo przeciwności losu kuriera i możliwości odbioru paczki przez odbiorcę. Wierzcie mi... idioci i chuje są po obu stronach. Ale nie zawsze! Zdarzali się kurierzy co by przez styks przepłynęli kraulem co by tylko doręczyć!

  • Makary Makarzewski
    Makary Makarzewski 26 dni temu

    Mam to samo wydanie Procesu🙂 oczywiście zamawiałem przez internet

  • solar67
    solar67 26 dni temu

    Jebani z Poczty Polskiej są najskurwialsi ...

    • Porque
      Porque 26 dni temu

      No brawo XD

  • The.bad.sherlock
    The.bad.sherlock 26 dni temu

    Brakuje mi tylko kino...😞

  • Pit Majk
    Pit Majk 26 dni temu

    Ktos tu nie ma pojęcia o specyfice tej pracy. Pozdro kurierzy !

  • Bartosz Alejski
    Bartosz Alejski 27 dni temu

    Grzegorz !!! Jesteś najlepszym grubasem w sieci !

  • Król Jakub
    Król Jakub 27 dni temu +1

    " KURIER xD " hahah

  • SonofSkyrim01
    SonofSkyrim01 27 dni temu

    Dlatego ja zamawiam za pobraniem.Trochę drożej ale kurier się bardziej stara.

  • ;] Xxx
    ;] Xxx 27 dni temu

    Kurna Gruby tez mam te klapeczki z pepco :D

  • Natsu Dragneel
    Natsu Dragneel 28 dni temu

    Mam w tym temacie pewne doświadczenie. Pomagałem tacie w UPS. Firmie kurierskiej. Jedna z sytuacji:
    Ja: *Podnosi ostrożnie duży pakunek i z uwagą wsadza na tył samochodu*
    Tata: Co ty robisz tak wolno?!
    Ja: No ostrożnie robię, przecież tutaj są przedmioty innych ludzi, nie chcę nic zepsuć.
    Tata: Weź to wpierdol do auta! Nie mamy całego dnia.
    Też Tata: *Rzuca niedbale paczką jak workiem śmieci*


    Gdy kogoś nie ma w domu:
    Tata: gdzie ten jebany skurwiel
    Po poczekaniu:
    Tata: dzień dobry mam tu paczuszkę dla pana

  • Pirotess C18
    Pirotess C18 28 dni temu

    Listonosze to samo gówno, tylko by to awizo zostawiali, pomimo tego, iż człowiek był w domu...

  • Stachu Stach
    Stachu Stach 28 dni temu

    Najgorsi są napiwkarze ... ostatnio paczucha za 157 zł przyszłą do mnie, kurier wchodzi i cyyk mówi 160 zł będzie... dostałem takiego mętliku w głowie, że mu dałem :D ..... hipnoza lvl 100

  • ̐
    ̐ 28 dni temu

    Zapraszam do Wielkopolski, tu nawet poczta dostarcza do domku nierejestrowane paczuszki z Chin, zamiast zostawiać awiza!

  • Skeletor
    Skeletor 28 dni temu

    z pewnoscia masz daleko do punktu odbioru lub paczkomatu mieszkajac w Warszawie, ale odcinek o wyimaginowanym problemie pewnie ktos lyknie jak pelikan

  • Konerri Qeria
    Konerri Qeria 28 dni temu

    Panie Dakann, co Pan kurwa? Co Pan? Ponad 5 min. odcinek tylko? No wie Pan! ;D

  • Miroslaw Kocur
    Miroslaw Kocur 28 dni temu +2

    Słaby film - wygląda jak zlepek kawałów o kurierach .. stać cię na lepsze filmy .

  • e-Nes
    e-Nes 28 dni temu

    jedyny kurier z którym miałem problem to 7 który zapomniał wyłączyć rozmowy i nagrał mi się na pocztę wyzywając całą moją ulice xD z żadnym innym kurierem nigdy problemu nie miałem

  • Don Trunten
    Don Trunten 28 dni temu

    Zawsze wybieram paczkomat, 8 złotych i masz na następny dzień przesyłkę

  • Kowal
    Kowal 28 dni temu

    Dobrze, że mam obok domu paczkomat xD

  • Początkujący Mapping

    Na koncu wyskoczyła mi reklama DHL

  • Wiktoria Anna
    Wiktoria Anna 28 dni temu

    0.57 jaka to piosenka? Meczy mnie to przez każdy odcinek XD tj. Piosenka z intra

  • alixixn5_
    alixixn5_ 29 dni temu

    Kurwa aż mi się przypomniał jebany DHL. Scierwo najgorsze.

  • yelonk
    yelonk 29 dni temu

    Tzw kurwier

  • Szatan
    Szatan 29 dni temu

    czyli yt cenzura uja dziala jezeli chodzi o ksiazki, a co do muzyki jak to obejsc?

  • Anna Mierzejewska
    Anna Mierzejewska 29 dni temu

    👍👍👍👍👍✌😎

  • Marko Markus
    Marko Markus 29 dni temu +1

    Dlatego żadnych kurierów tylko paczkomat albo odbiór w punkcie.

  • Ja
    Ja 29 dni temu

    Scenki z kurierami genialne XD
    Jesteś pieprzonym aktorem

  • sloninam
    sloninam 29 dni temu

    Z kurierem problem miałem tylko kilka razy, a dostaję paczki kilka razy dziennie. Gorzej jest z pocztą. Rozumiem, że jak zamawiam do domu to mogę otrzymać awizo, bo jakimś cudem listonosz pojawił się jak byłem z psem na spacerze, ale dostać awizo przy zamówieniu do biura? Tam zawsze ktoś jest, a wychodząc z budynku sprawdzam skrzynkę i wyciągam awizo.

  • Adam G
    Adam G 29 dni temu

    jaka płaca taka praca

  • Mintor94
    Mintor94 29 dni temu +1

    Pozdro z grupy Kurierzy - Porady w kopaniu przesyłek xDDD

  • 84szary
    84szary 29 dni temu

    Trochę przesadzone...
    Nie, nie jestem kurierem

  • K Kamil
    K Kamil 29 dni temu

    Kurwa ja wiem że może ci być ciężko z hajsem, ale reklamę cda to mógłbyś sobie już odpuścić, trochę szacunku do samego siebie dakann...

  • Venus
    Venus 29 dni temu

    +1 za mitologie

  • Venus
    Venus 29 dni temu

    Jakieś rady na pierwszą wizytę w wawie?

  • Darti
    Darti 29 dni temu

    Franz Kafka... Przypomniał mi się filmik "Poradnik 'Jak szczęśliwie żyć w Polsce' "

  • mrKaMyLuS
    mrKaMyLuS 29 dni temu

    O, jak dobrze, że ktoś poruszył ten temat.

    Wiadome, kurier nie będzie w stanie dogadać się z każdym co do minuty kiedy dostarczyć paczkę, ale jakieś minimum przyzwoitości by się przydało. Np. możliwość wskazania dnia i przedziału np. 3h, w ciągu których paczka będzie dostarczona.

    Bo teraz to najczęściej jest tak, że nie wiadomo, w który dzień przyjdzie paczka ani tym bardziej o której godzinie. A już pewnie jakoś w środku dnia, kiedy większość ludzi w pracy, zamiast popołudniu/wieczorem.

    Ja jeszcze mam o tyle dobrze, że czasem mogę pracować z domu, więc jakoś mogę odebrać paczkę. Ale to przynajmniej trzeba znać dzień doręczenia.

    A tu kurierzy często jak takie święte krowy -> powie o dostarczeniu jak już będzie prawie pod domem...

    A jeszcze gorsze jest to, że sporo ludzi jeszcze ich broni. A to przecież KLIENT płaci kurierowi, a nie na odwrót, więc odrobinka profesjonalizmu by się przydała...

  • ranma11pl
    ranma11pl 29 dni temu

    Paczkomat... to nie jest rozwiązanie idealne ale w większości przypadków zbawienne. Paczka czeka bezpiecznie i odbierasz kiedy chcesz. Oczywiście na gwiazdkę trzeba liczyć się z tym że "za dużo ludzi" chce z tego skożystać ale to szczeguł. Jeżeli nie paczkomat to ja wybieram pocztexa bo tani i tak samo dobry jak reszta, a w przypadkach szczególnych typu dostawa w ciągu 24h polecam UPS ale zaznaczam że tanio nie jest i nie każdy może nadać paczkę około 14.00... Nie mniej polecam też zapoznać sie choć raz z regulaminami każdej firmy która ma coś nam dostarczyć. Sytuacje typu "pan przy mnie nie otwiera bo ja nie mam czasu" nie mają prawa mieć miejsca zgodnie z regulaminem większości firm. Z drugiej strony sytuacje z paczkami zbyt ciężkimi to norma jeżeli faktycznue waga jest zbyt duża (ale w tym wypadku rozumiem kurierów). Ponadto polecam sprawdzać opinie o mniejszych firmach, bo taki dawny k-ex, obecnie geis to porażka jak się patrzy, a przy czytaniu historii z ich kurierami przyda się popcorn.

  • Michał Grabowski
    Michał Grabowski 29 dni temu

    Dlatego zamawiam do paczkomatu, albo wybieram sobie od razu odbiór w punkcie odbioru np. na poczcie.

  • Rico Production
    Rico Production 29 dni temu

    Nie wiem o co chodzi ale ja takich sytuacji nie miałem zawsze miło i paczka ok