Transforming Back Into Our Old Cringey Selves

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 21 maj 2019
  • Looking back at old photos and videos of yourself on social media is hard, VERY hard... so we took that to the next level :)
    SUBSCRIBE - plclip.com/user/TheDolan...
    Last Week's Video - plclip.com/video/0CilWTQerxc/wideo.html
    Merch - dolantwins.com
    Ethan’s Stuff
    INSTAGRAM - instagram.com/ethandolan/
    TWITTER - twitter.com/EthanDolan
    SNAPCHAT - EthanDolan
    Grayson’s Things
    INSTAGRAM - instagram.com/graysondolan/
    TWITTER - twitter.com/GraysonDolan
    SNAPCHAT - GraysonDolan
  • ŚmieszneŚmieszne

Komentarze • 23 223

  • neversaygoodbye
    neversaygoodbye 6 godzin temu

    “Cringeball cheese fest” 😂

  • Naomi Aponte
    Naomi Aponte 6 godzin temu

    11:09 for a moment I was actually shook because I thought I was watching an old video and then it dawned on me

  • Naomi Aponte
    Naomi Aponte 7 godzin temu

    honestly, colored hair streak Ethan was beautiful

  • Kawaii Potato Queen
    Kawaii Potato Queen 8 godzin temu

    5:45 gray looks low key thicc

  • Victoria K
    Victoria K 9 godzin temu

    I actually loved the colored streak

  • Jess Cordero
    Jess Cordero 9 godzin temu

    Damn I was hoping they would do their old outro too😪😪

  • Mekayla W
    Mekayla W 10 godzin temu

    i loved how you both kept glancing at each other when the video started to get weird

  • Naomi Aponte
    Naomi Aponte 10 godzin temu

    1:16 I'm in the hospital waiting room and burst out laughing at that photo LMAOOO😂😂😂

  • Mario Flores
    Mario Flores 20 godzin temu +1

    They where cuter with out a beard put I steal love them 😘😘😘😍😍😍🤟

  • Edson Sewell
    Edson Sewell 21 godzinę temu

    They just kept on "laughing" like
    Tsh

  • JUST EDITS
    JUST EDITS 22 godzin temu

    I love the vhs on this

  • Michelle Rosales
    Michelle Rosales 22 godzin temu

    Y’all should’ve done “club going up on Tuesday”

  • Lills J
    Lills J 22 godzin temu

    Graysons laugh is everything 😂

  • Peyton Moore
    Peyton Moore Dzień temu

    In the cooking vid that you guys watched you were wearing the same color shirts that you bought for you looks

  • savannah rodriguez
    savannah rodriguez Dzień temu

    their laugh is to funny

  • MIRABELLA MCLEESE
    MIRABELLA MCLEESE Dzień temu +1

    i like this backround music better like if you do

  • Scott malushki
    Scott malushki Dzień temu

    You guys are still old and cringey though.

  • MELISSA_UNICORN_1503_LIFEISBEAUTIFUL DREAMCATCHER

    The twins: we were so cringey...😱
    Me: they were so cute and young...☺️

  • Doc Rez
    Doc Rez Dzień temu

    It's all Cringe. I don't see a difference in 5 years.

  • Mariana Solis
    Mariana Solis Dzień temu

    When they were younger I swear they looked like clones of Grayson

  • Mahjabin Yeasmin Year 10
    Mahjabin Yeasmin Year 10 Dzień temu +1

    The way they are staring blankly at they're old vedios .🤣😂.

  • Rashae Jackson
    Rashae Jackson Dzień temu

    i like how Grayson always says Ethan looks like a fish when they have the same face🙂

  • Auzzlyn Mccombs
    Auzzlyn Mccombs Dzień temu

    No one:
    Grayson:my favorite pair of socks----

  • Patrick Walsh
    Patrick Walsh Dzień temu

    Why didn't they bring back the skunk like if your og

  • Lia Cobban
    Lia Cobban Dzień temu

    SOMEONE GET ME A TISH!



    🤟

  • paige maher
    paige maher Dzień temu

    Ok but the pic of Grayson in the white tom and black skinny jeans is wowie

  • Jadyn Gold
    Jadyn Gold Dzień temu

    They’re lowkey hotter when they were younger😂😂😍💕
    -oop nvm😂

  • Layla Buller
    Layla Buller 2 dni temu

    1:54 downgrading? Lmao

  • Kaylin Fajardo
    Kaylin Fajardo 2 dni temu +1

    Who else thought they need to shave and we’re way cuter before❤️

  • rachel frxncis
    rachel frxncis 2 dni temu

    why did i get second-hand embarrassment the whole video

  • God
    God 2 dni temu

    I see no difference

  • Kayla Smith
    Kayla Smith 2 dni temu

    I love how you can hear Grayson grunting in the next fitting room as Ethan is casually recording himself lmao 😂

  • Kayla Smith
    Kayla Smith 2 dni temu

    Ethan why do you know so many kinds of random fish lmao

  • Justin Laugharn
    Justin Laugharn 2 dni temu

    glo down

  • Lana Jean
    Lana Jean 2 dni temu +4

    Who else misses the warehouse 🥺❤️only the OG’s remember. YO who remembers the “different types of”:
    😂😖

  • Lana Wellsmore
    Lana Wellsmore 2 dni temu

    Seem exactly the same.

  • Daisy&Brooke
    Daisy&Brooke 2 dni temu

    Who else rlly wanted skunk boy to make a comeback in this vid

  • gumdrop
    gumdrop 2 dni temu

    they should’ve put the old outro song

  • Ana Leticia
    Ana Leticia 2 dni temu

    Ethan's outfits were way better back than

  • Butter Cup Fam!
    Butter Cup Fam! 2 dni temu +1

    Omg! i JUST wanna say how much i love you both and i know you'd get this a lot but it would sooooooo amazing to meet you and Emma! xoxo From Shakyla. :)

  • Sumathi Muttia
    Sumathi Muttia 2 dni temu

    They look nice without a beard

  • Fritzie Gassan
    Fritzie Gassan 2 dni temu

    Ethan stop playing the color streak days were iconic

  • Ella Barber
    Ella Barber 3 dni temu

    Not gonna lie I kinda like Ethan’s pink streak lol

  • Bella Ursulak
    Bella Ursulak 3 dni temu

    At 7:00 Grasons laughing sounds like a dad laugh

  • Nicole Wang
    Nicole Wang 3 dni temu

    Ethan: different hair fish boy
    Grayson: #1 fuck boy in town
    😂😂😂😂

  • Elena Rougeau
    Elena Rougeau 3 dni temu

    Degrading is the opposite of improving 😂😂lol

  • Gracie Taylor
    Gracie Taylor 3 dni temu

    12:13 omg look at Ethan’s face!!

  • Audrey Fuqua
    Audrey Fuqua 3 dni temu

    Grayson: hot clams!
    Ethan: .......

  • Sahar Kiastro
    Sahar Kiastro 3 dni temu

    I miss EteeWeeTee

  • Mia Henriquez
    Mia Henriquez 3 dni temu

    15:12 had me screaming😂😭💀💀

  • Serephina LaPointe
    Serephina LaPointe 3 dni temu

    We fell in love with younger them. The streak in Ethan should come back and Graysons floppy hair...only thing cringey is them trying to reenact themselves

  • Mo Mo
    Mo Mo 3 dni temu

    Eee-Tee-Wee-Tee is back y'all!

  • Scarlett Katy
    Scarlett Katy 3 dni temu

    When they started naming fish I lost it 😂💀

  • Braceface Kenzie
    Braceface Kenzie 3 dni temu

    18:08 the way grayson looked at ethan when there younger selves said "were clean shaved"😭😭😭

  • Celine Burgos
    Celine Burgos 3 dni temu

    Omg you guys filmec thiz two days after my birthday

  • aesthetic dolanx
    aesthetic dolanx 3 dni temu

    They might say that their old video's were boring but to me its content

  • Sofia Gizelle
    Sofia Gizelle 3 dni temu

    At 7:01 Graysons laugh sounds like a dad laugh 😂😂

  • Delaney M.
    Delaney M. 4 dni temu

    I vividly remember the “embarrass eachother challenge”. Omg that’s weird.

  • Ashley Mobley
    Ashley Mobley 4 dni temu

    What is this "back in the day" shit? 5 years don't count. Lol. Cute, though.

  • • ιтz lια •
    • ιтz lια • 4 dni temu

    Lmao it's kinda ironic when they said "that's a guppy" cuz I was feeding my guppy when they said that

  • Ava Scharbo
    Ava Scharbo 4 dni temu

    OML Grayson at 3:00 🤣🤣🤣

  • TrueArt 101
    TrueArt 101 4 dni temu

    I just realised ppl say "my old self" but they are older in the moment and the moment they are talking about they were younger

  • Jaqueline Vidrio
    Jaqueline Vidrio 4 dni temu

    what about skunk boy

  • tiabkcilc
    tiabkcilc 4 dni temu

    i want grayson's old laugh back

  • Jack R
    Jack R 4 dni temu +1

    Why no old intro??

  • Emely
    Emely 4 dni temu

    Aww my first video of theirs was the baking one😭

  • Greg Coleman
    Greg Coleman 4 dni temu

    But you’re still cringy soooooooooooo.......

  • Slimme trxnnn
    Slimme trxnnn 4 dni temu

    Ngl Grayson with a Goatee makes him look like a younger version of Leonardo DiCaprio

  • Charlee Cadue
    Charlee Cadue 4 dni temu

    baby faces😂

  • KEWL FOREVER
    KEWL FOREVER 4 dni temu +2

    Oh well if you look back at yourself and don’t cringe you’re doing something wrong

  • TAEHYUNG IS FOR ALL OF US FOREVER

    12:18 XD THEIR FACES STAYED THE SAMMMEE

  • TAEHYUNG IS FOR ALL OF US FOREVER

    You guys look better without the MUSTACHE OR WHAT THEY CALL IT

  • Bri
    Bri 4 dni temu

    Why wasn’t skunk boy hair apart of this?! 😂😂😂

  • Marinara Mari
    Marinara Mari 5 dni temu

    Was I the only one who got scared shittless at 2:56 ? lmaooo😂

  • Summerlyn Grace
    Summerlyn Grace 5 dni temu +2

    16:52 ethan are u good💀

  • Summerlyn Grace
    Summerlyn Grace 5 dni temu +2

    2:41 the way he said “time” was sc idk😂 also yes they were cringy but they were still fine tho💀

  • Erna Bajramovic
    Erna Bajramovic 5 dni temu

    Their face 😀12:25

  • Dariakj
    Dariakj 5 dni temu

    Here you go guys antonyms:worsen, impair, deteriorate

  • F Wilkins
    F Wilkins 5 dni temu

    I liked the wearhouse vids better

  • Daniella Ramos
    Daniella Ramos 5 dni temu

    Ethan who is this a great opportunity to turn them back into a skunk boy why did you not do you he give you a red pink hair

  • Mckayla Cottrill
    Mckayla Cottrill 5 dni temu

    Who else thinks they are hot when they were younger

  • Anca Dejescu
    Anca Dejescu 5 dni temu +5

    Everybody: but i fell in love with those versions of themselves 😩👌💔
    Nobody:
    Me: they were kinda cringey

  • Kentleigh Boswell
    Kentleigh Boswell 5 dni temu +1

    Him grunting in the background sounds like a elephant lol

  • alex randlett
    alex randlett 5 dni temu +1

    Always remember that your old selves made who you are now! :)

  • Jen Na
    Jen Na 5 dni temu +1

    ETHAN IN THE CHANGING ROOM WHILE GRAYSON IS STRUGGLIG TO PUT THE JEANS ON HAD ME DED

  • Tribe of creativity
    Tribe of creativity 6 dni temu

    Do you still have a warehouse

  • Ronnie Anjum
    Ronnie Anjum 6 dni temu

    2019 Grayson and his hat is like a dog not wanting to take a bath 🤣🤣

  • Lilili Mario
    Lilili Mario 6 dni temu

    Wth? you guys are 19? I'm 18 but looked like 13 years old.

  • Nora Rose
    Nora Rose 6 dni temu

    Do they realize that they act almost the same way? 😂😂 no hate!!

  • Lxna
    Lxna 6 dni temu

    Okay but THEY NEED TO PLAY THEIR OWN STORY ON EPISODE OML

  • Kiarrah Britton
    Kiarrah Britton 6 dni temu

    ur welcome

  • amelia jayne
    amelia jayne 6 dni temu

    1:14
    MOTHER LORD LOOK AT THAT CHIN😶🥵

  • Sydney B
    Sydney B 6 dni temu +2

    11:09 I actually thought that you guys did a flashback type scene omfg

  • Valeria Gutierrez
    Valeria Gutierrez 6 dni temu

    19:43 I saw that pic a while back when I didn't know who they were and I liked it. I thought it was hot.

  • Rachel Ferguson
    Rachel Ferguson 6 dni temu

    YOU GUYS 2016 WAS UR FUCKING PRIME SHUT UP

  • Rachel Ferguson
    Rachel Ferguson 6 dni temu

    “ur legs bouta burst outta ur pants”

  • Rachel Ferguson
    Rachel Ferguson 6 dni temu

    why do y’all think u were cringey back then, That was when i ACTUALLY liked u. y’all r too materialistic now :(

  • Rachel Ferguson
    Rachel Ferguson 6 dni temu

    i prefer u guys when u we’re younger tbh, ik everyone changes but like you guys became so materialistic now and i miss u when u were younger

  • Travis Meeks
    Travis Meeks 6 dni temu

    Who misses the warehouse

  • Paige_ R27
    Paige_ R27 6 dni temu

    ok but they looked fking hot in skinny jeans and converse/vans😂😂😂😂😂