HACKER ZAATAKOWAŁ KONTA YOUTUBERÓW I SIECI PARTNERSKICH!

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 8 wrz 2019
  • Kilkoro PLcliprów oraz 2 sieci partnerskie zostały zaatakowane przez hackera!
    ► INSTAGRAM : deejaypallaside
    ► FANPAGE : DeeJayPallaside
    ► GRUPA NA FACEBOOKU : tinyurl.com/chm5wu9
    ► SUBSKRYBUJ : tinyurl.com/SubPls
    ► MAIL KONTAKTOWY : biznes.zizej@gmail.com
    Music in this film has been used by virtue of the right quote.
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 616

  • The Nicest Bosses
    The Nicest Bosses 10 godzin temu

    Dzisiaj jest szturm na strefę 51

  • AlertGamereQ
    AlertGamereQ 16 godzin temu

    Dzisiaj szturm na strefe 51 dawaj live

  • ANONIM ///PRO
    ANONIM ///PRO Dzień temu +1

    PENETRATOR dziur i chuj

  • krychu 789
    krychu 789 Dzień temu

    Gdzie jest motor

  • Vicky Gray
    Vicky Gray Dzień temu

    Już jutro szturm na strefę 51!

  • worldstartanks
    worldstartanks Dzień temu +1

    Będziesz nagrywał dziś w nocy live na ten atak na strefe 51 co odp ok bo koledzy chcą oglądać zemną

  • Patryk Wlazlo
    Patryk Wlazlo Dzień temu

    Które intro lepsze?
    stare - 👍
    nowe - kom

  • DIS TO PIES A PIES SE LIŻE DUPE

    By ci stary zdechł eelo

  • jestem fajna
    jestem fajna 2 dni temu

    EJ! zzrób odcinek z zakazanych numerów 6:30 zadzwoń 789221811 to numer do upadłego anioła z piekła ja sama dzwoniłam i bylam w szoku (PS. nie znajdziesz nic o tym numerze w internecie)

  • ystik
    ystik 2 dni temu

    Mam niektore ssy bez cenzury na fonie xd

  • Multi Konto
    Multi Konto 2 dni temu

    Penetrator xdd

  • Cookie :D
    Cookie :D 2 dni temu

    Utkaj mordę psie

  • BAŁÓWNAEK154 OND
    BAŁÓWNAEK154 OND 3 dni temu

    Nagraj coś strasznego💪.Lepiej się to ogląda i jest to ciekawe bo fajnie się cb słucha.

  • Karolx 54
    Karolx 54 3 dni temu

    Chciałbyś zawalczyć w Fame MMA 6 ? Czekam na odp

  • KtntKot - RushWars[2T2]

    Nastepne ustawione gowno dlaczego mam to w polecanych i jakies zielone cyferki debile.

  • Basia Sarek
    Basia Sarek 3 dni temu +1

    Podaj numer do pana pawła prosze

  • kaczka
    kaczka 3 dni temu +1

    to nie jest haker...

  • Kuba Najmola
    Kuba Najmola 3 dni temu

    Penetrator XD

  • Konrad Ziemiański
    Konrad Ziemiański 4 dni temu

    A rezi

  • Czarek xD
    Czarek xD 4 dni temu +1

    Czemu nienagrywasz na Motozizej?

  • x Yori
    x Yori 4 dni temu

    To fajny penetrator

  • rob1nek
    rob1nek 5 dni temu

    XDDDDDDDDDDDDDDDDDD MESIAC POZNIEJ NAGRAL FILM

  • Kalizar
    Kalizar 5 dni temu +1

    To był dakan ten co kiedys był w ponkach

  • CzuuX
    CzuuX 5 dni temu

    Dzieki za zdjecie !!! XD co wy grila robiliscie ? Xd

  • OlioSmakuColi
    OlioSmakuColi 5 dni temu

    4:04 moje uro haha

  • PetyniakPvP
    PetyniakPvP 5 dni temu

    ATAK HAGERSKI! 1!1!2!1!2!2!1!1!1!1!1!

  • Maciek12TV Jażdżewski

    Mega fajny filmik kozak🙂

  • Jessica hearts
    Jessica hearts 5 dni temu +1

    Super odcinek. Ps: zaobserwowałam cię na tiktoku

  • R1 seba
    R1 seba 5 dni temu +1

    DeeJayPallaside jest chujowy, bo pokazuje na lajwach rzeczy prywatne innych osób. Chuj ci w dupie chuju brzydki

  • Najlepszy komentator

    masz te zdjęcia rosjanki którą zabiłeś?

  • Katyderu
    Katyderu 6 dni temu

    Penetrator ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • N3oniasty
    N3oniasty 6 dni temu

    Penetrator o nie czy tylko mi się to źle skojażyło

  • Mateusz Czechman
    Mateusz Czechman 6 dni temu

    Znowu walka z isamu pozdrawiam i stawiam na ciebie piątka!

  • Frosk
    Frosk 6 dni temu +1

    co sie stalo z odcinkiem WTC

  • róźa 2568
    róźa 2568 6 dni temu

    Nagraj o tym jak nastolatkowie w Zamościu wudłubały oczy jezowi zapałkami

  • Zbieram na złoty przycisk bez filmów

    Przecieć z multim to jest klub energy2000, a nie energylandia XDDDDDDDDDDDDDD

  • OliwMSP
    OliwMSP 7 dni temu

    Jezuuu... Mam ciarki... Twój głos jest przerażającyy!😵😂

  • Nixi
    Nixi 7 dni temu

    proszę naglos sprawe o nastolatku który znęcał się nad kotem wpisz sobie tą frazę na youtube i zobacz to jest na kanale Kielce i trwa tylko 6 sec ale ten gość chodził że mną do szkoły możesz też napisać to na Google i będziesz miał więcej info proszę zrób o tym odcinek PROSZEEEEE!!!!!

  • Tomek Pacyna
    Tomek Pacyna 7 dni temu

    3:07 Najstrajsniejsza wiadomość w internecie Error 404 Xdddd

  • Vektor.
    Vektor. 7 dni temu +1

    co się stało z odcinkiem o wtc?

  • QE1SKIII
    QE1SKIII 7 dni temu

    pjerfszy

  • DRIFOX
    DRIFOX 7 dni temu

    2:48 ogladam o 16 34

  • Dominik Pl
    Dominik Pl 7 dni temu +1

    Piątek 13 dzisiaj :)

    • Haker YT
      Haker YT 7 dni temu

      No właśnie! Co? O nie+!!😨😱😱

  • Zulgur Zulgur
    Zulgur Zulgur 7 dni temu

    A co byś powiedział na to żeby zrobić wspólny odcinek z Ehabem z tym arabem od paranormalnych zjawisk 😉 ? Załatwisz sobie tłumacza i mógłbyś jechać do niego a myślę że odcinek byłby mega. Pozdro

  • Kacper KacPerkowy
    Kacper KacPerkowy 8 dni temu +1

    Nagraj Coś o PV4CYF731 bo znowu nagrywa na snapie

  • Mr. Iluminati
    Mr. Iluminati 8 dni temu

    Pieprzyć

  • Krul Mondry
    Krul Mondry 8 dni temu

    monte snacki za 200k niezle esketit

  • Deźik
    Deźik 8 dni temu

    Penetrator xDDD

  • v v v
    v v v 8 dni temu

    Hehe

  • Bartek
    Bartek 8 dni temu

    Gdzie jest film o WTC?

  • - *nazwa kanału* -
    - *nazwa kanału* - 8 dni temu

    0:11 nie wystarczy że wejdę na social blade

  • zuu
    zuu 8 dni temu

    Mnie ktoś hakuje nwm po bo jak nic nie zarabiam
    Ale trochę to przykre że znikają moje filmy nad którymi siedzę dniami i nocami
    Myślę że to dla tego że mam cenne rzeczy w grach których znajomi mi zazdroszczą A wszędzie używam tego samego maila

  • Studziak
    Studziak 9 dni temu

    Gethero & nie wiem

  • yyy nie elo
    yyy nie elo 9 dni temu

    Pan z informatyki powiedział, jeśli jakiś człowiek stworzył system zabezpieczeń, to jakiś człowiek go złamie.

  • El Matador
    El Matador 9 dni temu +1

    Fajny film

  • BIKE TEAM Śmigiel
    BIKE TEAM Śmigiel 9 dni temu

    Kubanczyka też konto zostało zchackowane

  • Christofer Von Bemben PL

    A podobno Orginal Konnowicz Orginal ma przejęte przez kogoś konto

  • Marta Błoch
    Marta Błoch 9 dni temu +2

    Kubańczyka schakowali na Instagramie i napisali że nie żyje..
    Edit: ale oczywiście wiem, że to nie prawda

  • Agnieszka Janicka
    Agnieszka Janicka 9 dni temu

    XD 5:03