To ja jestem Klocuch! Diss na Eminema i NAS - Z Dvpy #84

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 3 453

  • dominniki
    dominniki 3 dni temu

    KUWA BEZDOMNI DZISIAJ W BUTACH ADIDASA LEZA NA ULICY ZE SMATRFONAMI W REKACH...SWIAT SIE ZMIENIA SUCZKI

  • Jan Jawana
    Jan Jawana 5 dni temu

    Ty a tych reklam niezaduzo

  • bodzieksol
    bodzieksol 5 dni temu

    1:01:41 Pani jak ucieka :D Tak właśnie reaguje większość osób, zamiast pomóc to spierdalać jak najszybciej

  • Zat0r ՞-՞
    Zat0r ՞-՞ 6 dni temu

    Lokacjon

  • Norbert Rauhut
    Norbert Rauhut 6 dni temu

    Ewangelizatorka całkiem do jebnięcia tak od szyi w dół. Ciekawe co za patologia pchnęła ją w ramiona kościoła, może widziała szatana po przedawkowaniu mefedronu i się nawróciła hym...

  • ΩMEGΔ
    ΩMEGΔ 7 dni temu

    59:44 - 01:00:06 TRUE

  • piwny jutuber kris
    piwny jutuber kris 7 dni temu

    pomalowałbyś tę ścianę

  • adam cze
    adam cze 11 dni temu

    Schodowych kasa we koszuli kery nie cierpia i znolozżech ja po 3 latach... co z.nia zrobić?
    (Żartuja... wreszcie dostolech urlop wiem co. Z tą kasa zrobić kupią się bilet w jedna strona (wszędzie było nie do SosnowcA)

  • Robert Szulc
    Robert Szulc 15 dni temu

    Beka beka, ale beka, na pewno tego nie przeczytasz i nie wyświetlisz komentarza w następnym, hasztak ZDupy, uśmiechnięta buźka,beka

  • San derka
    San derka 15 dni temu

    DDDDDDDDUCH Z DDDDDUPY XD

  • San derka
    San derka 15 dni temu

    Nigdy nie myślałam że ktoś poprawi mi humor, jesteś najlepszy.

  • Darek Szpiganowicz
    Darek Szpiganowicz 17 dni temu

    Słaby prank

  • Waciak1906
    Waciak1906 17 dni temu

    Może to źle zabrzmi ale kocham koze.

  • Kr Rozwal J.k
    Kr Rozwal J.k 17 dni temu

    Klocuch to jebane nostalgronaka

  • Srarumun Pśi chuj
    Srarumun Pśi chuj 20 dni temu

    Ty chuju miałeś zrobić remake tytanica

  • Unicorn
    Unicorn 20 dni temu

    Głupi jesteś

  • Ivan Sokolov
    Ivan Sokolov 21 dzień temu

    Nie bij tych cegieł gościu.

  • ALILublin
    ALILublin 23 dni temu

    Zawsze myślałem, że zbokole odnosi się do tragicznych wydarzeń, które nie tak odległym okresie od powstania utworu, miały miejsce. Ale może faktycznie wzorowali się zachodzie.
    Swoją drogą ocena dobre / złe kawałki tu nie jest prosta. Moim zdaniem Aleja jest najlepszym i mieli kilka w podobnym stylu. Gdyby w to poszli to graliby do dziś. Woleli śmieszkować i nie przyjęło się. To jak jest z tymi utworami, najlepsze są te, który zapewnią sukces czy te, które pociągnęły zespół na dno?

  • Kacper Wiśny
    Kacper Wiśny 25 dni temu

    Mr Bungle na początku

  • David GR
    David GR 25 dni temu

    Jaka to nie melodia to była napewno ta melodia: on pijany w pień leży jak cień

  • Mateusz Bieniek
    Mateusz Bieniek 26 dni temu

    Człowieku Wargo, a czy znasz zespół Creampolo?

  • HeyHooxZagrajmer
    HeyHooxZagrajmer 27 dni temu

    ALE FLAK W TYM AUCIE XD

  • KaPeCiUs
    KaPeCiUs 28 dni temu

    co dalej z CosieCosie Stało?

  • TheSzymi
    TheSzymi 28 dni temu

    akurat o tym jednym dowcipie to równie dobrze można dać twój przykład.

  • Paweł Łabędź
    Paweł Łabędź 29 dni temu

    Co to za strażak o którym mowa ?

  • Patryk Kliszewski
    Patryk Kliszewski Miesiąc temu

    Czyli dobrze myślałem że ajgor ignacy to prawdziwy klocuch :D

  • filip bukowiec
    filip bukowiec Miesiąc temu

    kto ogląda 13 września 2018??? xd

  • RUDY z Blok Ekipy
    RUDY z Blok Ekipy Miesiąc temu

    W której minucie ten diss? :D

  • Tomek
    Tomek Miesiąc temu

    A co jeżeli Klocek żyje w innej przestrzeni czasowej?

  • unempfindlich
    unempfindlich Miesiąc temu

    Reklamy wyświetlone, niech się zwróci za Masło 😈🍞

  • Mateusz Haduch
    Mateusz Haduch Miesiąc temu

    Wszystko przez Jezusa Chytrusa

  • Richard Kalasznikow
    Richard Kalasznikow Miesiąc temu

    Warga, szanuje humor. Nie wprowadzaj w błąd ludzi którzy mogą kiedyś obserwować atak epilepsji! Jeśli robisz jaja z pierwszej pomocy - to trzymaj się mocnego absurdu. Jeśli chcesz instruować pierwszą pomoc - to rzetelnie. Wyszło ani jedno ani drugie... Głowa! zawsze asekurujcie drgającą głowę od twardej powierzchni! pogotowie nie jest konieczne. Atak po kilku, kilkunastu minutach ustępuje i kiedy wraca świadomość to wtedy się decyduje - bo jeśli ktoś ma padaczkę od dawna, to karetka wcale mu nie pomoże, a jedynie utrudni dzień... Zatem osłaniajmy głowę i ciało od obrażeń z otoczenia. Piszę ze swojej historii padaczkowej. Po rozwinięcie i szczegóły odsyłam do profesjonalnych przewodników.

  • slasher
    slasher Miesiąc temu

    die antwooord

  • PEq
    PEq Miesiąc temu

    Jak się pożegnać? Kopniakiem od magicarpia. LLLLoL

  • Bunix j
    Bunix j Miesiąc temu

    Pie*dolony śmieć
    Chciał zabić kruszwila

  • Julka Dworczak
    Julka Dworczak Miesiąc temu +1

    Panie Zdupi, jestem fanką Pana kanału od lat więc gdy na lekcji języka Polskiego Pani Profesor analizowała z nami Sonety Krymskie Adama Mickiewicza i zobaczyłam tytuł „Stepy Akermańskie” to aż mi się łezka w oku zakręciła.
    Pozdrawiam

  • Dzień Dobry!
    Dzień Dobry! Miesiąc temu

    Dobra dawaj następny odcinek albo wpierdoll!

  • Karol Trekiel
    Karol Trekiel Miesiąc temu

    Jak będziesz robić odcinek o wyborach samorządowych to nie zapomnij o Marku Larysiu oraz jego nowej piosence .

  • VarTes
    VarTes Miesiąc temu

    Witaj, może nie jest to w kontekście twojego filmu ale propozycja dla następnego. Może mógłbys nagrać coś o mieście jakim jest Zgierz miasto hmmm nad miastem Łódź kurwa które ma fajnych ludzi którzy robią fajna muzykę np Turas I wielu wielu innych których imion nie pamiętam ale polecam.

  • samvrai
    samvrai Miesiąc temu

    Koza nice

  • Filipczak183
    Filipczak183 Miesiąc temu

    Ten koleś po lewej z teledysku little big skibidi 0:35 wyglada jak ty

  • TheKamillosdanny
    TheKamillosdanny Miesiąc temu

    Dlaczego jak wpisuję "Z Dupy", to youtube mi proponuje "Z Dudy"?. ; (

  • sHcHeniak bAZGROV
    sHcHeniak bAZGROV Miesiąc temu

    jebanym you tube 2 odcinki w plecy

  • Anna Glanowska
    Anna Glanowska Miesiąc temu

    pamiętajcie ze tak przy padaczce sie nie zachowujemy... 11 lat choruje a ludzie dalej nie wiedza co robic :/ jesli atak objawia sie drgawkami to ryzykujemy własną krzywdą próbując okiełznać taka osobe. Jedyne co mozemy zrobic to dzwonic na pogotowie, usunąc z otoczenia ostre przedmioty i starac sie przytrzymac głowe. Osoba podczas ataku nie jest swiadoma, łapiąc ją i obracając możemy niechcący jej zrobić krzywde.

  • mietek paciaciaciaciak
    mietek paciaciaciaciak Miesiąc temu

    Co sądzisz o osobach jeżdżących na deskorolkach?

  • Marcin - LEMAN
    Marcin - LEMAN Miesiąc temu

    Ostrość panie , ostrość.....

  • Liciek Polak aka Kuro pieróg

    Kurwa stalin na miniaturze wchodzę...

  • nuniol
    nuniol Miesiąc temu

    Za dużo Goska, tak serio, mnie nie bawi

  • Damian Król
    Damian Król Miesiąc temu

    kurwa płaskoziemców znam, wyznawcę reptilian nawet jednego spotKałem ale tych uzdrowicieli to bym szybko wyleczył 44:00

  • Anna Lewandowska
    Anna Lewandowska Miesiąc temu

    zrobiłam literówkę i zamiast "z dupy" wyszło "z dudy" i wychodzi mi twój kanał. Przypadek?!

  • technik maliniak
    technik maliniak Miesiąc temu

    Posłuchałem NAS... Kwintesencja polskiej muzyki. Kazio Wichura najbardziej mi się spodobał utwór. Bardzo taki bym powiedział życiowy!

  • Fidel Castro
    Fidel Castro Miesiąc temu

    Trzeba dać "Kruszwil" w tytule :D

  • Owlbear
    Owlbear Miesiąc temu

    W sumie znam wielu ratowników (zarówno strażaków jak i medyków). Niestety muszę przyznać, że oni się cieszą w sytuacji, gdy komuś dzieje się krzywda. Nie bezpośrednio z samej straty mienia/zdrowia lub bezpośredniego stanu jego zagrożenia, ale z "wyjazdu". Siedząc kilka, kilkanaście godzin w gotowości każdy by się cieszył z możliwości przerwania bezczynności.

  • morph
    morph Miesiąc temu

    No ja wiem że to może podpadać pod próbę wymuszenia rozbójniczego, ale..... cytat:
    "Macieju prośba (taka trochę z dvpy), czy mógłbyś wrzucić filmik 10h z zapętloną sceną, w której Gosku gra Stalina i wysyła Ciebie do Gułagu? To jest epickie, szczególnie z tym spokojnym na końcu "da... da..." :)"

  • łącuś
    łącuś Miesiąc temu

    A corobi peja w porsze reprezentuje biede

  • łącuś
    łącuś Miesiąc temu

    Wielka gra jak sondzisz kto pytanie błądzia... Pfk wielka gra

  • Mil uś
    Mil uś Miesiąc temu +1

    Warga kiedy nowe zdupy?

  • Tadeusz Lomokotywa
    Tadeusz Lomokotywa Miesiąc temu

    Się zdziwisz jak masowo zaczniesz dostawać zdjęcia owlosionych reklamówek xd

  • jan jan
    jan jan Miesiąc temu

    Mnie już nie śmieszy

  • Chappociąg
    Chappociąg Miesiąc temu

    Wargo! Błagam, zaproś do odcinka Gracjana Roztockiego! To jest prawdziwy artysta!

  • możliwe też
    możliwe też Miesiąc temu

    LUCYNKA POKA SOWE

  • Ege Szege
    Ege Szege Miesiąc temu

    Ja tak jestem pedałem (cfelem), ale to nie ważne, ważniejsze że "Gosek" na kolejnym z kolei odcinku ma zbyt wyciszony głos w porównaniu z głosem "Człowieka wargi", co zmusza do jednoczesnej koordynacji ( w tym samym czasie) suwaka od miksera głośności (aby móc całościowo pojmować sens nagrywanej treści), a co jest dodatkowym utrudnieniem w oglądaniu w przypadku nocnej pory - 'Panie akustyku, no zrób że pan coś wreszcie !'.
    PS: dot. użytkowników głośników, w przypadku słuchawek to bez sensu więc spierdalaj, to znaczy ja, to znaczy ty, znaczy spierdalaj,
    łot mins 'senkju',
    nara.

    • Ege Szege
      Ege Szege Miesiąc temu

      5:28 - tak z dupy se dodam, co ty kurwa właściwie wiesz o rapie ? że tak się obficie wypowiadasz ? rap ma płynąć z serca i to wystarczy, to nie pierdolone "żaśpiewaj mi dobrze" czy inny "idol" żeby tak bardzo skupiać się na wykonaniu technicznym danego tracku, jak przekaz serce ściśnie to choćby brakło rymu w co drugim 4-o wersie na 16-stce - (pojęcie właśnie wymyślone, sam "nie wiem, ale się domyślam") - bądź też brakowało zgrania nawijki z bitem, to i tak miło posłuchać wersów które z odległości wciskają się w serce ];->.

  • Kuba Rozpruwacz
    Kuba Rozpruwacz Miesiąc temu

    Szacunek ludzi piwnicy !

  • Rafał Myszkier
    Rafał Myszkier Miesiąc temu

    Warga, uwielbiam Twój content, ale w erze lgbt, wszechobecnej cenzury i poprawności politycznej... dałeś mi raka pokazując tych ewangelizatorów. Po to nie oglądam TV i omijam tematy religijne na youtube (no ok poza kanałem Śmiem wątpić) żeby nie chcieć strzelić sobie w łeb przez czasy w których teraz żyjemy... eh....

  • Inperos WTA
    Inperos WTA Miesiąc temu

    Maciuś będą kiedyś koszulki z dupy i czy w ogóle się doczekamy

  • El Pola2ko
    El Pola2ko Miesiąc temu

    We pal gumę przed blokiem

  • Gray Horse
    Gray Horse Miesiąc temu

    Pragnę pełnej wersji "Jak Gonciarz"

  • charlie belt
    charlie belt Miesiąc temu

    "Aleja nr. 6 grob nr.4" - ten kawałek jest tak chujowy, że aż zajebisty. Jak wszystko od NAS.

  • Fidżimen
    Fidżimen Miesiąc temu

    miałeś kiedyś wszy? hehehehhehehe

  • XPek 2003
    XPek 2003 Miesiąc temu

    Czy tylko według mnie glany to najlepsze buty na caluśkim świecie
    każdy wygląda w nich kozacko pasują do wszystkiego i wszędzie
    niezależnie czy to kopanie gnoju,ślub,wojna czy koncert metalowy
    glany są po prostu ZAJEBISTE

  • JACKSON BOLT
    JACKSON BOLT Miesiąc temu

    Zjadłem dziś kebabaa, wysrałem kostkę masła, podałem Goskowi i całuska dałem Maciusiowi. - parodia piosenki Boxdela

  • Ciszekxrd
    Ciszekxrd Miesiąc temu

    Ty Warga, kto Ci ujebał ścianę ? hm?

  • redvelvetariel
    redvelvetariel Miesiąc temu

    Lolo, ten montaż jest świetny

  • Kacper
    Kacper Miesiąc temu

    O co chodzi z Dissem na Eminema ? Podajcie minutę
    Jebać Mgk

  • Michal Wnuk
    Michal Wnuk Miesiąc temu

    Ja w dalszym ciągu czekam na piosenke o polce w dupolce jebolce :(

  • Stanisław Bury
    Stanisław Bury Miesiąc temu +4

    22:18 Klocuch powoduje nostalgię, a Kruszwil przerzuty.

  • MeneL
    MeneL Miesiąc temu

    Weź zaproś słonia do odcinka

  • Wojtek Pogromca
    Wojtek Pogromca Miesiąc temu

    Maciej, kiedy nowe Z DVPY?!

  • Izumi Motosuwa
    Izumi Motosuwa Miesiąc temu

    Ta koszula jest fioletowa czy niebieska? XD kolejna zagadka Internetu

  • Olivciaa Livciaa
    Olivciaa Livciaa Miesiąc temu

    >:(

  • Olivciaa Livciaa
    Olivciaa Livciaa Miesiąc temu

    ty z Dvpy weź nie przeklinaj to może dzieci oglądają jezu
    :(

  • Jakub Kreft
    Jakub Kreft Miesiąc temu +1

    Człowieku Wargo, sądzę, że jesteś jedynym słusznym kandydatem na prowadzenie Late Night show w Polsce z prawdziwego zdarzenia. Ludzie mają już dość beznadziejnego pajacowania Wojewódzkiego czy lokowań na każdym kroku u Chajzera. Wiem, że budżet jaki trzeba byłoby włożyć na taki program musiałby być naprawdę spory, ale nikomu nie zaszkodzi pomarzyć, żeby kiedyś powstał jakiś porządny Late Night Show z kreatywnym prowadzącym.

  • kratek
    kratek Miesiąc temu

    Szanowny Panie zdupy! Czy też tak Pan ma, że wieczorem przed snem myju myju ząbki, wszystko ładnie i świeżo. Rano się budzimy a tu oddech smoka i można nim rozpalać ognisko. Dlaczego? Przecież umyłem zęby a walą gorzej niż jakbym nie umył ;( używam pasty blenda med, szczoteczka elektryczna oral-b. Co robię źle?!

  • Shelldon
    Shelldon Miesiąc temu

    49:50 Psycho... Fuckin... Social!

  • ZDobrejWoli
    ZDobrejWoli Miesiąc temu

    W kilku odcinkach, w tym także, widać Twoje uwielbienie do Die Antwoord. A co sądzisz o grupie Little Big, będących dla niektórych rosyjskim odpowiednikiem południowoafrykańskiego zespołu? Lubisz, uważasz za kalkę DA czy jednak za odrębny, interesujący twór?

  • Dama Negro
    Dama Negro Miesiąc temu

    Uwielbiam z dupy. Jego poczucie humoru i to jak odnosi się do różnych tematów. Po prostu zajebiście. :)

  • leo soso
    leo soso Miesiąc temu

    Ała, co ty !!!

  • Tomek Jabłoński
    Tomek Jabłoński Miesiąc temu

    Nie wystąpił ciebie karioner

  • TelewizjaTVN wirti
    TelewizjaTVN wirti Miesiąc temu

    Nas rymujac wers w utworze anty Liroy "a kieleckie świnie obciagna ci laske" miał w zamiarze i na celu obrazić kobiety z Kielc jako kurwy które ciągną lache. O to chodzilo

  • pdombroo
    pdombroo Miesiąc temu

    Opowiedz dowcip o jamniku 😉

  • Marta Kaszkowiak
    Marta Kaszkowiak Miesiąc temu

    Cena masła rośnie to i Goska mniej...

  • Jhffd Htgj
    Jhffd Htgj Miesiąc temu

    Ten serial który poleciłeś w kurwturze zajebisty już przeleciała 7 odcinków pod rząd

  • 4utattoo Norge
    4utattoo Norge Miesiąc temu

    co to za jeb ane REKLAMY po 2 min bez możliwosci przełączenia!!!!!!!!!

  • Tosia sia
    Tosia sia Miesiąc temu

    Maciek proszę Cię powiedz mi czy serial o Michale Wiśniewskim pt. "jestem jaki jestem" to sarkazm czy srakazm. Nie potrafię rozszyfrować

  • Mag da
    Mag da Miesiąc temu

    #zdupy Nagrasz jeszcze odcinek z Podsiadło jak kiedyś 32???

  • Brudny Lary
    Brudny Lary Miesiąc temu

    6ix9ine pasuje bo jest z dupy i do niej

  • PALKO
    PALKO Miesiąc temu +1

    Tak przy okazji legenda kaspera hausera to najbardziej chory film oczywiście w pozytywnym słowa tego znaczeniu ;)

  • AreXsoN
    AreXsoN Miesiąc temu

    Nie wiem czy jestem jakiś opętany czy co ale oglądając ten film, jakoś w połowie skończyłem i posłuchałem Sobie "12 Groszy" a następnie twoje wykonanie "12 Gorszych" a potem jak włączyłem z powrotem "z Dvpy #84" mówiłeś o Biedroniu (właśnie w "12 Gorszych") opętało mnie czy co? Rząd Illuminatów robi na mnie jakieś testy czy co? A może UFOludki trzymają mnie w jakimś matrixie co?

  • człowiek rekin
    człowiek rekin Miesiąc temu +10

    Ile gosku ma lat?

  • Warenyk
    Warenyk Miesiąc temu

    32:27 Co to za melodia?