Maciek D膮browski Z Dvpy vs Cyber Marian 鈿旓笍 Quiz House Challenge

Udost臋pnij
Umie艣膰 na stronie
  • Opublikowany 5 wrz 2017
  • 馃槏 POBIERZ I GRAJ: maturatobzdura.tv/QuizHouse
    Dzi臋kujemy Ma膰kowi i Cyber Marianowi za podj臋cie wyzwania w Quiz House Challenge, bo jak si臋 domy艣lacie nie ka偶dy ma odwag臋 馃檮
    Ch艂opaki zagrali w quizy: PLcliprzy, Suchar Codzienny, Filmy, Gwiezdne Wojny i Gra o Tron.
    Koniecznie te偶 odwied藕 kana艂y ch艂opak贸w:
    Maciek D膮browski Z Dvpy: plclip.com/user/programzdupy
    Cyber Marian: plclip.com/user/Cybermarianpl
    馃弲 ZASADY QUIZ HOUSE CHALLENGE:
    1. Gramy na 偶ywo z przeciwnikiem
    2. Gramy najcz臋艣ciej do 3 wygranych
    3. Kategorie quiz贸w wybieramy na przemian
    4. Osoba kt贸ra przegra wykonuje Karniak je艣li zosta艂 on ustalony przed rozpocz臋ciem gry i je艣li jest bezpieczny
    5. Mo偶ecie nagra膰 ca艂y pojedynek, nagrywaj膮c ekran jednego smartfona, my nagrywamy t膮 apk膮: play.google.com/store/apps/details?id=com.hecorat.screenrecorder.free
    馃泜 APLIKACJA QUIZ HOUSE JEST NA RAZIE DOST臉PNA TYLKO NA ANDROIDA.
    馃崗 Tymczasem zapraszam na stron臋 gdzie jest spo艂eczno艣膰 niecierpliwych os贸b, kt贸re chc膮 Ios:
    facebook.com/QuizHouseios
    馃弳 Par臋 informacji a naszej aplikacji Quiz House:
    Darmowa aplikacja quizowa tw贸rc贸w MaturaToBzdura z pojedynkami na 偶ywo oraz z kategoriami quiz贸w, kt贸rych jeszcze nie by艂o w Polsce jak: 鈿 Pi艂ka No偶na, 鈿 Harry Potter, 馃悏 Gra o Tron, 馃棥锔 League of Legends, 馃寲 Star Wars, 馃帴 PLcliprzy. Nie zapomnieli艣my o quizach z wiedzy szkolnej 馃摎. Ka偶dy quiz ma ponad 1000 pyta艅 oraz osobny ranking 馃弲.
    Ka偶da gra w Quiz House sk艂ada si臋 z 6 pyta艅. Mamy podstawowe 3 tryby gry: samemu, ze znajomym oraz z wylosowanym nieznajomym. Ponadto w trybie gry ze znajomym oraz nieznajomym mo偶na gra膰 na 偶ywo albo po turowo, czyli jedna osoba gra pierwsza, a nast臋pnie gra druga osoba, o czym jest informowana pierwsza.
    Ponadto mamy wypasione statystki na profilu oraz osobny ranking od ka偶dej kategorii, ale najwa偶niejsze, 偶e mo偶esz sprawdzi膰 swoj膮 wiedz臋, gra膰 ze znajomymi, a nawet wygra膰 z pojedynek z tw贸rcami MaturaToBzdura 馃槑
    馃殌 POBIERZ Z GOOGLE PLAY I GRAJ: maturatobzdura.tv/QuizHouse
    Obejrzyj wszystkie Quiz House Challenge:
    Gimper vs Kolega Ignacy
    plclip.com/video/NE8vfMWRXuY/wideo.html
    Stuu vs Ravgor
    plclip.com/video/dKQa6KOhI_4/wideo.html
    Magic of Y vs Wapniak
    plclip.com/video/SRgSV3sHRZU/wideo.html
    Playlista Quiz House Challenge:
    plclip.com/p/PLA4F873D8E502457A
    Wykorzystana muzyka:
    Game set match - Riot
    Funkorama - Kevin Macleod
    Down the drain - Everet Almond
    Proctor - Topher Mohr and Alex Elena
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 340

  • MaturaToBzdura.TV
    MaturaToBzdura.TV  4 miesi臋cy temu +8

    Zapraszam na naszego insta instagram.com/maturatobzduratv gdy偶 2 razy w tygodniu na insta story robi臋 Pobudk臋 Umys艂u, czyli za pomoc膮 interaktywnej sondy przepytuj臋 obserwuj膮cych, prawie jak w MTB 馃槏

  • VareK Offc
    VareK Offc 26 dni temu

    a tata nie zyje xD

  • maksymilian Gurdziel
    maksymilian Gurdziel 28 dni temu

    3:00 najlepsze馃槀馃槀馃槀馃槀馃憣馃憟

  • polishsoczek
    polishsoczek Miesi膮c temu

    Tata adama nie zyje

  • MiFur Games
    MiFur Games 2 miesi臋cy temu

    07:40 - Ona jest aktork膮 porno.
    - Tak? A to wiem XD Odpowied藕 Cyber Mariana

  • LazyPower
    LazyPower 3 miesi臋cy temu

    1:41 Tu by艂o "spizgane" czy "spierdolone"??

  • W臋dkarstwo Mazurskie
    W臋dkarstwo Mazurskie 3 miesi臋cy temu +1

    5:28 Marian co to by艂o?

  • Prorokos Gameplay
    Prorokos Gameplay 3 miesi臋cy temu

    Islamu XD

  • Hubcio
    Hubcio 3 miesi臋cy temu

    Ale cyber marian jest nudny ja jebie

  • ATAR4XY
    ATAR4XY 3 miesi臋cy temu +1

    *KTO PRZED KART膭 NA CZASIE? :D*

  • Amelia Sahs
    Amelia Sahs 3 miesi臋cy temu

    Marian ! " "

  • Kamerzysta
    Kamerzysta 4 miesi臋cy temu

    Dawajcie na IOSa

  • Micha艂 Kurcaba
    Micha艂 Kurcaba 4 miesi臋cy temu

    Dwa dziwol膮gi robi膮 z siebie idiot贸w

  • bar7ek
    bar7ek 4 miesi臋cy temu

    Kt贸rej gry Islamu nigdy nie nagra艂 艣miech艂em

  • Adam Lis
    Adam Lis 4 miesi臋cy temu

    To nie moja wina
    ps. Marian zajebisty telefon polecam

  • Karol Bombowiec Krawczyk
    Karol Bombowiec Krawczyk 5 miesi臋cy temu +2

    5:22 XDDDDDDD

  • lol xd
    lol xd 5 miesi臋cy temu +1

    Rezi vs turbokrzych

  • CzeCzesuav
    CzeCzesuav 6 miesi臋cy temu

    Kto艣 jeszcze googlowa艂 Sibel Kekilli po obejrzeniu tego? XD

  • Grzegorz
    Grzegorz 6 miesi臋cy temu

    kiedy na iOS? :[

  • UnLakii
    UnLakii 6 miesi臋cy temu

    5:27 popatrzcie na Mariana

  • Michal Slowik
    Michal Slowik 7 miesi臋cy temu

    S艂ynni youtuberze - czyli wiedza bezu偶ytecznA

  • Bartek Gancarczyk
    Bartek Gancarczyk 8 miesi臋cy temu

    1:26 ale dluga lapa

  • Robert Magnowski
    Robert Magnowski 8 miesi臋cy temu

    Kiedy na IOS b臋dzie ?

  • Drzewek
    Drzewek 8 miesi臋cy temu +3

    0:51 Kt贸rej gry ISLAMU nigdy nie nagral xd

  • wysia
    wysia 8 miesi臋cy temu

    Kiedy aplikacja b臋dzie dost臋pna na iOS:(

  • Dawid Beznazwisk
    Dawid Beznazwisk 8 miesi臋cy temu

    4;45 Jak mozna stracic wiecej niz dwie rece XD

  • Pawe艂 Madej
    Pawe艂 Madej 8 miesi臋cy temu

    Kto艣 wie, gdzie mo偶na dosta膰 taki zegarek jak ma Maciek?

  • ThePinek1000pl
    ThePinek1000pl 8 miesi臋cy temu

    579 610 wy艣wietle艅

  • Ciastk0
    Ciastk0 8 miesi臋cy temu

    z Dvpy czemu zaznaczy艂 odpowied藕 : "dziecko z lasu" XDDDDD

  • paweleec_em
    paweleec_em 8 miesi臋cy temu

    Adam z Poszukiwacza i Mieciu

  • Ada Jankowska
    Ada Jankowska 8 miesi臋cy temu

    Kiedy b臋dzie na ios?

  • Szymek 57 75
    Szymek 57 75 8 miesi臋cy temu

    Supcio

  • Taki Kole艣
    Taki Kole艣 10 miesi臋cy temu

    Islamu xd

  • Aleksandra Niemyt
    Aleksandra Niemyt 10 miesi臋cy temu +1

    Blow vs Yellow Box

  • PRTN
    PRTN 10 miesi臋cy temu

    0:52 no to niez艂y islamu xd

  • Grzegorz Czech
    Grzegorz Czech 10 miesi臋cy temu

    Nie ma na iPhone!!

  • J Y
    J Y 10 miesi臋cy temu

    jak z dupy to g贸wno, niema innej opcji

  • O! Kra艣ka !
    O! Kra艣ka ! 10 miesi臋cy temu

    Czy ja us艂ysza艂am Islamu?? 0:52

  • patryk chruszcz
    patryk chruszcz 10 miesi臋cy temu

    Ja chc臋 zobaczy膰 pojedynek mi臋dzy rafatusem a magicalem. Ewentualnie rafatus vs marlenka

  • flawless
    flawless 10 miesi臋cy temu

    6:58 nawet nie pamietam tej sceny wtf, niech mi ktos powie o co tam chodzilo... to Sam mial kare smierci?

  • Aneta Bajszczak
    Aneta Bajszczak 10 miesi臋cy temu

    Czekalam zeby ktos wzial w koncu gre o tron.. i jest!

  • Aneta Bajszczak
    Aneta Bajszczak 10 miesi臋cy temu

    Wobec obiektywu? '-nie ona ma te matury kradzioneXDD

  • Jerry The Meme
    Jerry The Meme 10 miesi臋cy temu

    To zdupy czyta ksiazki?馃

  • Jakub Studenny
    Jakub Studenny 10 miesi臋cy temu

    Jak mo偶na straci膰 3 albo 4 r臋ce?

  • Ruska Babka
    Ruska Babka 10 miesi臋cy temu

    Dajcie to na iOS鈥檃 b艂agam

  • luki l
    luki l 11 miesi臋cy temu

    Sibel Kekilli faktycznie co艣 tam sobie pogra艂a w filmach +18 ;>

  • __Weiss_-
    __Weiss_- 11 miesi臋cy temu

    Warga szacunek za przeczytanie Gry o tron

  • Polska_Kotka
    Polska_Kotka 11 miesi臋cy temu

    Kiedy b臋dzie na IOS?

  • Ja Yeti
    Ja Yeti 11 miesi臋cy temu

    Majora Suchodolskiego zapro艣cie

  • s h e r l o c k E D
    s h e r l o c k E D 11 miesi臋cy temu

    Dajcie NARUCIAKA PLS

  • Hey. its. me26
    Hey. its. me26 11 miesi臋cy temu

    Maciek jestes pozytywnie pierdolniety ale zawsze super wygl膮dasz 馃榾

  • Shtosekk
    Shtosekk 11 miesi臋cy temu +3

    5:27
    Padaczka Mariana

  • Kakarotto
    Kakarotto Rok temu

    jutuberzy poziom kabarety tvp

  • 呕ywy zPR
    呕ywy zPR Rok temu

    MULTI VS SEXMASTERKA

  • Rudolf Brz臋czyszczykiewicz

    6:03 Nie Regana, tylko Reagana. xD

  • touka chan
    touka chan Rok temu

    ISLAMU AHAHAHAH

  • Jmt Bezimienny
    Jmt Bezimienny Rok temu

    0:52 Kt贸rej gry ISLAMU nigdy nie nagra艂. Z dupy sie pomyli艂 i zamiast Isamu powiedzia艂 Islamu tylko dlaczego

  • Aleksandra Rogus
    Aleksandra Rogus Rok temu

    1:27 z dvpy, ale ci r臋k臋 wyd艂urzy艂o... XDD

  • Mokopsi
    Mokopsi Rok temu

    Co艣 si臋 w aplikacji pojeba艂o bo palpatine w star wars pierwszy raz spotka艂 anakina na Coruscant

  • Subutaai
    Subutaai Rok temu

    Wgl tej pani z ostatniego pytania nie wygooglowalem :D

  • BIOLO
    BIOLO Rok temu

    Dajcie t膮 gr臋 na IOS

  • Wiktor Leszczynski

    O kurde koszulka Chemii. Szanuje

  • marcin kopka
    marcin kopka Rok temu

    Mog艂o by by膰 fajnie jak by艣cie te偶 pozwalali odpowiedzie膰 widz膮, czytam pytanie a jak chc臋 zobaczy膰 odpowiedzi wy wtedy pokazujecie mord臋 Cyber Mariana. Nie fajnie bo psujecie ca艂膮 zabaw臋.

  • Amelia Sahs
    Amelia Sahs Rok temu

    Czesc Marian. Powodzenia !

  • Karox
    Karox Rok temu

    Jprld w pierwszej rundzie wszystko wiedzia艂em ale 偶eby naruciaka nie wiedzie膰 xD

  • Melon Musk
    Melon Musk Rok temu

    scifun i naukowy be艂kot b臋dzie spoko :D

  • Ven0nX
    Ven0nX Rok temu

    Kiedy wersja na iOS ?

  • Marta C.
    Marta C. Rok temu

    Jak dla mnie to czas za szybko idzie, nie da rady sie przeczyta膰 zastanowi膰 i czas mija, i nie nie czytam wolno, ale jak ma sie 4 odp i w ka偶dej 2,3 zdania to nie da si臋 w kilka sekund :) zastan贸wcie si臋 nad popraw膮 tego

  • RiceBoy
    RiceBoy Rok temu

    zajebisty odcinek XD

  • Wiktoria
    Wiktoria Rok temu

    Bardzo fajnie by by艂o jakby艣cie zdobili ta Appke na IOS 馃槉

  • Cris2k PL
    Cris2k PL Rok temu

    Co zrobi艂a Daenerys z Tyrionem Lannisterem?... *wy艂膮cza film*

  • Roksi Wild
    Roksi Wild Rok temu

    Czy mo偶na j膮 r贸wnie偶 pobra膰 na App Store?

  • Mont Marte France
    Mont Marte France Rok temu +2

    cyber marian ... prosz臋 Ci臋 nie poni偶aj si臋

  • Mleczna Czekolada

    Nagrajcie wiecej z tej serii 馃榿

  • Polish Artist
    Polish Artist Rok temu

    A mo偶e wprowadzicie apk臋 iosa? By艂o by super

  • HARRYSTYLES
    HARRYSTYLES Rok temu

    CHEMIA鉂

  • Milena Kocjan
    Milena Kocjan Rok temu

    Bez urazy ale jak Genera艂 Grievous mo偶e straci膰 3 lub 4 R臉CE (przypomn臋 i偶 ka偶dy normalny cz艂owiek posiada tylko DWIEEEEEEEEEEEEEE!!!)

  • STUDIO Chawira1stPi臋tro

    DLACZEGO NIE MA APKI NA AJFONY??? Jestem zawiedziemy, poirytowany i chce mi si臋 przeklina膰. Bardzo nie艂adnie.

  • Bartek97
    Bartek97 Rok temu

    przyzna膰 si臋 kto od razu sprawdza艂 t膮 Sibel Kekilli XD

  • x_shadou_x :D
    x_shadou_x :D Rok temu

    O znowu ten pan co sprzedaje bia艂y piasek pod szko艂膮! 0:18

  • Filip Antkowiak
    Filip Antkowiak Rok temu

    kiedy bedzie Quiz house challenge na ios?

  • EMc d偶onson
    EMc d偶onson Rok temu +1

    Hahahgahagahaggagaghhag

  • JakuubeK
    JakuubeK Rok temu

    Isamu i Nitro

  • Pan Brz臋czyszczykiewicz

    click bait - psta a nie prawsdzie whasabie
    ]\

  • Kacper Przyby艂a

    Czekam na wersje na iOS :)

  • Radek SHAYLO
    Radek SHAYLO Rok temu

    Ogar 205

  • Lalkara Sally
    Lalkara Sally Rok temu

    B臋dzie apka na iOS?

  • Rzymski Tw贸rca
    Rzymski Tw贸rca Rok temu

    Mandzio vs Marcin Dubiel XD

  • aesthetycznyy estade

    MACIEK JAKI艢 NA SI艁臉 NIE艢MIESZNY

  • Syl Wia
    Syl Wia Rok temu

    Niekrytykrytyk vs Kuba Jankowski

  • Szymek Esesma艅ski

    ?Kto艣 te偶 odraz googlowa艂 gwiazdk臋 porno?

  • Kuba Gach
    Kuba Gach Rok temu

    Maciek D膮browski runda 2 ale przegranko!

  • Kuba Gach
    Kuba Gach Rok temu

    Je艣li chodzi o pytania w kwestii Gwiezdnych Wojen to na pewno znajd膮 si臋 pytanie dotycz膮ce Jar Jar Binks a

  • Krzysztof Maczkowiak

    to wasabi w tubce to popierd贸艂ka dla dzieci, zero ostro艣ci

  • Asher Qer
    Asher Qer Rok temu

    Karny 馃悽

  • emilia
    emilia Rok temu +1

    Po Cudzemu vs M贸wi膮c Inaczej

  • Eleven
    Eleven Rok temu +10

    Dawa膰 Miecia!:D

  • Katka 1480
    Katka 1480 Rok temu

    Maj膮 troch臋 podobne g艂osy :)