PAŃSTWA MIASTA (Yoczook) - odc. #145 MaturaToBzdura.TV

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 1 669

  • kamil bochen
    kamil bochen 3 dni temu +1

    To nie jest ustawiane??To jest niemożliwe ja rozumiem nie znać odpowiedzi na jedno z tych pytań ale na większość czy wszystkie !!

  • katarzyna iwanowska
    katarzyna iwanowska 15 dni temu

    Najwyższy szczyt..Himalaje...co za głąb 😕😕😕😕😑😮

  • katarzyna iwanowska
    katarzyna iwanowska 15 dni temu

    Euroazja ..Brazylia 😂😂😂 typ w czerwonym wygrał tytuł największego dzbana roku👏👏👏

  • katarzyna iwanowska
    katarzyna iwanowska 15 dni temu

    Państwo największe. .Azja😂😂😂😂

  • Pawel Macko
    Pawel Macko 22 dni temu

    Zapytaj co to są Wyspy Kurylskie i jaki konflikt
    ich dotyczy

  • Pawel Macko
    Pawel Macko 22 dni temu

    No niestety. Tak w Polsce jest ale to nie jest wyjątek w skali świata. Oglądając te wypowiedzi doznałem szoku. ale już ok ! a Serial Prison Break nagrywano w Stanie Illinois którego stolica jest Chicago, w więzieniu które zostało zburzone

  • Lorgomir98
    Lorgomir98 Miesiąc temu

    Morze Bałkańskie xD

  • Viktoria Gaj
    Viktoria Gaj Miesiąc temu

    Tel Aviv to nie stolica Izraela! Jerozolima jest stolica

  • Maks Bartczak
    Maks Bartczak Miesiąc temu

    Azja xd

  • Gre
    Gre 2 miesięcy temu

    nagrywali tam prison brejka xD

  • Puszek Bo tak
    Puszek Bo tak 2 miesięcy temu

    Czy tylko ja bym wiedział odpowiedzi na wszystkie pytania ?

  • KuzuS
    KuzuS 2 miesięcy temu

    stolica niemiec bayern monachium jeblem

  • Omisiek 55
    Omisiek 55 2 miesięcy temu

    1:23 lud mu kapie xD

  • gimbololo 12
    gimbololo 12 2 miesięcy temu

    Mam 14 lat i znam każda odpowiedz XD

  • Taekwondopl Frejkur
    Taekwondopl Frejkur 3 miesięcy temu

    Ten w czerwonej kurtce mnie rozjebał

  • Taekwondopl Frejkur
    Taekwondopl Frejkur 3 miesięcy temu

    Nie wierzę w to Boże...😂

  • Śpiąca Królewna
    Śpiąca Królewna 3 miesięcy temu

    Ozesz qurwaaaa Serio ?!!! Podziwiam Cię YO za cierpliwość 😤😤😂👏 ja już bym ten debilizm do gipsu wrąbała 😣 u mnie masz + 100 do zajebistosci ❤👏😂

  • voller
    voller 3 miesięcy temu

    3:33 ale ten ziomek jest przyczymany to szok gdzie on się wychował? XD

  • voller
    voller 3 miesięcy temu

    1:20 Ej ziomek kapie ci

  • YoungBoy25
    YoungBoy25 3 miesięcy temu +1

    AMEBY UMYSLOWE

  • DJ MASK
    DJ MASK 3 miesięcy temu

    Ten z bluzą czerwoną

  • JarcioX Polish
    JarcioX Polish 3 miesięcy temu

    Jestem w 7 klasie a wiem więcej niż ci ludzie xd

  • Kriss Kriss
    Kriss Kriss 3 miesięcy temu

    Luwr to jest obciaganie drut przez tajska dziwne pod piramida heoosa w warszawie

  • Kriss Kriss
    Kriss Kriss 3 miesięcy temu

    Skąd wy bierzecie tych debili

  • 4Lchem1K
    4Lchem1K 3 miesięcy temu

    Izrael ma dwie stolice? Co? Ktoś wyjaśni? xD

  • Konradowy Konradowy
    Konradowy Konradowy 4 miesięcy temu

    Głowa mnie boli jak to słucham

  • Adrian Owczarek
    Adrian Owczarek 4 miesięcy temu

    Boże co za tłumoki hahaha

  • szopen1000
    szopen1000 4 miesięcy temu

    Stolica niemiec ! Bayern monachium... i tu gosciu mial racje ;) bayern jest pilkarska stolica niemiec ;)

  • fanboba
    fanboba 4 miesięcy temu

    Ten w czerwonych to agent 😂

  • filip kaminski
    filip kaminski 4 miesięcy temu

    7:10 Bystrzak odcinka XDDD

  • olo gamer
    olo gamer 4 miesięcy temu

    Kategoria państwa
    Co to luwr?
    Broń!?!

  • Mat teo
    Mat teo 4 miesięcy temu

    Ten seba tej najlepszy

  • SobońLive
    SobońLive 4 miesięcy temu

    ten w czerwonej bluzie mnie rozjebał hahahahahhahah

  • Mateo TV
    Mateo TV 4 miesięcy temu

    Mam 14 lat i znałem odpowiedzi na wszystkie pytania.Wy im płacicie czy co?

  • Zofia Patulska
    Zofia Patulska 4 miesięcy temu

    Mamo słuchaj jestem mądrzejszy od niego👍👏😂

  • Adrian W
    Adrian W 4 miesięcy temu

    Oni mają prawa wyborcze?

  • rodzaje ciemności
    rodzaje ciemności 4 miesięcy temu

    Ale te ludzie głupie

  • rodzaje ciemności
    rodzaje ciemności 4 miesięcy temu +2

    Największy kraj?
    Azja?

  • Kaja Giża
    Kaja Giża 4 miesięcy temu

    2:31 ej ten gościu ma mega głos

  • Bk mam z cb
    Bk mam z cb 4 miesięcy temu

    w polsce jest mińsk

  • Mateusz H
    Mateusz H 4 miesięcy temu

    Ten w czerwonej bluzie to kompletny idiota😅

  • Olstosz 03
    Olstosz 03 5 miesięcy temu

    Florencja we włoszech stolicą stanu w aneryce florydy nie mg ze śmiechu florencja to nawet stolicą włoszech nie jest tylko rzym

  • MarcoSweet
    MarcoSweet 5 miesięcy temu

    mam 12 lat i wszystko wiedziałem..

  • co- leader
    co- leader 5 miesięcy temu +1

    Czy tylko ja znam odp. Na wszystkie pytania?

  • Filip Cewiński
    Filip Cewiński 5 miesięcy temu

    żal mi tych "ludzi".......

  • NarodowoSocjalny
    NarodowoSocjalny 5 miesięcy temu

    Stolica Izraela (tfu) to Jerozolima... daliście piękny popis prawie jak wasi "podopieczni"

  • NarodowoSocjalny
    NarodowoSocjalny 5 miesięcy temu

    Mam wrażenie, że im.postać bardziej przylansowana tym bardziej tepa.

  • Pablo Eskobar
    Pablo Eskobar 5 miesięcy temu

    Najwyzszy szczyt w Polsce? Szczyt glupoty. :))

  • Śmieszek Dubaj
    Śmieszek Dubaj 5 miesięcy temu

    Ten jeden tylko o Polsce myśli ten bez koszulki

  • Śmieszek Dubaj
    Śmieszek Dubaj 5 miesięcy temu

    Bawaria to stolica Niemiec 👌🏻pozdrawiam

  • Julia Anna
    Julia Anna 5 miesięcy temu +1

    Nie wierzę że tacy idioci jeszcze żyją

  • Krzysztof Michalski
    Krzysztof Michalski 5 miesięcy temu

    Sam prowadzący chyba nie zauważył, że jeden gostek odpowiedział coś w stylu „Bałkany to tam Gruzja”.

  • Viko Kowalski
    Viko Kowalski 5 miesięcy temu

    Argentyna hihi

  • Tomasz Ignielnicki
    Tomasz Ignielnicki 5 miesięcy temu

    Błagam! Napiszcie,że to wszystko ustawka..błagam!

  • 2pac shakur
    2pac shakur 5 miesięcy temu

    Nastepni idioci

  • Frixxx Men
    Frixxx Men 6 miesięcy temu

    Panienka tępa ze az wstyd

  • DuDe 5-MeO-DMT
    DuDe 5-MeO-DMT 6 miesięcy temu

    haha jaki sebix ;v

  • The Eye of the world
    The Eye of the world 6 miesięcy temu

    Jak oni uważali w szkole ?!

  • Pawlox Ball
    Pawlox Ball 6 miesięcy temu

    Ale stolicą izraelu jest Jerozolima i To drugie

  • Ewa Moczulski
    Ewa Moczulski 6 miesięcy temu

    oj , to sobie tych najglubszych wybrales...

  • Kopyto 27
    Kopyto 27 6 miesięcy temu

    Jezu oni chyba do szkoły nie chodzili

  • Alvaro Cordoba
    Alvaro Cordoba 6 miesięcy temu

    Puste łby

  • Alvaro Cordoba
    Alvaro Cordoba 6 miesięcy temu

    Ten w niebieskich gaciach mnie rozpierniczyl

  • Łukasz Święs
    Łukasz Święs 6 miesięcy temu

    mówi się że Amerykanie są głupi :D

  • wiktorLW
    wiktorLW 6 miesięcy temu

    teraz Tel Awiw nie jest stolicą tylko Jerozolima więc 6:33 jest nie aktualna .

  • Anna Wójcik
    Anna Wójcik 7 miesięcy temu

    debile

  • Antoniom 2007
    Antoniom 2007 7 miesięcy temu

    Ktoś 2018 ¿

  • Mateusz Dowgiert
    Mateusz Dowgiert 7 miesięcy temu

    Ludzie co wy macie w glowach ...

  • Nepal Vip
    Nepal Vip 7 miesięcy temu +1

    Ale Tel Aviw to nie jest stolica izraela stolicą jest jerozolima

  • roNi
    roNi 7 miesięcy temu +1

    Mój 13 letni kuzyn zna odpowiedź na każde z tych pytań. Ale oni są głupi...

  • RastamanuPL
    RastamanuPL 7 miesięcy temu

    Florencja, stolica Florydy.

  • Tomek Dębski
    Tomek Dębski 7 miesięcy temu

    -Jak się nazywają najwyższe góry w Polsce?
    -Himalaje
    Padłem😂😂😂

  • Adam
    Adam 7 miesięcy temu

    Stolicą Izraela nie jest Tel Awiw tylko Jerozolima

  • Joker_2437 yt
    Joker_2437 yt 7 miesięcy temu

    8:00 jprdl

  • LuX
    LuX 8 miesięcy temu

    0:45 to taki typowy dres ktory podstawowke 5 razy zdawal i na tym etapie sie zakonczyla jego nauka

  • Heisenberg
    Heisenberg 8 miesięcy temu

    - Florencja, stolica jakiego kraju?
    - Florydy?
    Nieeee wierzę xDDDd

  • StoweK
    StoweK 8 miesięcy temu +1

    Ten w dresie to był pijany czy co xD

  • Pan-baton
    Pan-baton 8 miesięcy temu

    Nie wierze.... jak ludzie mogą być tacy tępi

  • krzysztof ryba
    krzysztof ryba 8 miesięcy temu

    Matko! Nie mam matury i ledwo udało mi się technikum wieczorowe ukończyć , ale to już żenada ... 2 zł na godzinę i kupy po pieskach na osiedlach niech zbierają

  • Karolina Frykacz
    Karolina Frykacz 8 miesięcy temu

    Ja mieszkam w frolecach

  • Eryk
    Eryk 8 miesięcy temu

    Jestem w gimnazjum i się załamalem oglądając to

  • Pogromca to ja
    Pogromca to ja 8 miesięcy temu

    Dramat

  • lubie fapac
    lubie fapac 8 miesięcy temu

    Tam są sklepy xdd

  • Dabrowskiy
    Dabrowskiy 8 miesięcy temu

    Czy tylko mi sie wydaje że oni specjalnie udają takich debili?

  • Domii
    Domii 8 miesięcy temu

    MAMO SŁUCHAJ, JESTEM MĄDRZEJSZY OD NIEGO

  • ZubeQ
    ZubeQ 8 miesięcy temu

    5:02 pacz dakkann XD

  • мαятα мαятα
    мαятα мαятα 8 miesięcy temu +1

    3:05 pani idzie z dzieckiem i balonem

  • GRENIEK Q
    GRENIEK Q 8 miesięcy temu

    WIEDEŃ PKKK

  • GRENIEK Q
    GRENIEK Q 8 miesięcy temu

    ROSJA

  • Żetakpowiem
    Żetakpowiem 8 miesięcy temu

    Może się czepiam, ale chodzenie po ulicy bez koszulki to totalny brak kultury. Ja rozumiem, że trzeba się pochwalić klatą, ale od tego jest plaża...

  • Biała małpa z Himalajów
    Biała małpa z Himalajów 8 miesięcy temu

    0:56 ZSRR hahahahahahah

  • 9 tomek
    9 tomek 8 miesięcy temu

    Sopot

  • Ronia 98
    Ronia 98 8 miesięcy temu

    7:10 mina tego gościa wygryw 😂

  • To Ti
    To Ti 8 miesięcy temu

    Ten blondyn w czerwonej bluzie to jakiś spizgany xd

  • Kot Kazimierz
    Kot Kazimierz 8 miesięcy temu

    6:24 Wikipedia to gowno i wedlug niej to jerozolima

  • King of Serock
    King of Serock 8 miesięcy temu

    Ten w czerwonej jprdl

  • Michal Ostaszewski
    Michal Ostaszewski 8 miesięcy temu

    Florencja florydy hahaha

  • tak nie
    tak nie 8 miesięcy temu

    ten program ma za zadanie promować wady wymowy i debilizm, czy jaki jest jego ogólny cel?
    Dodatkowo Florencja JEST stolicą, prowincji/regionu Toskanii.

  • Lamar Davis
    Lamar Davis 8 miesięcy temu

    Jak ty Yoczook nie wybuchłeś śmiechem orzy tym suchoklatesie xdd

  • LittleBlackDress
    LittleBlackDress 8 miesięcy temu

    To aż boli jak się ogląda XDD