Drift Life #19 - Formula Gruz , wirtualne upalanie, nowe biuro

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 20 maj 2018
  • W tym odcinku zobaczycie trening z naszymi ziomkami z Dream Twin, nowy symulator oraz oprowadzimy was po naszym biurze.
    Odzież i akcesoria:
    driftpatriot.com/sklep/
    Sprzęt do wirtualnego upalania:
    www.fanatec.com/eu-en/
    Nowe biurka to zasługa:
    kbcut.pl
    Dla tych co chcą być na bieżąco zapraszamy na:
    FB: facebook.com/drift.patriot
    INSTA: instagram.com/drift.patriot
    WWW: driftpatriot.com
    Większość materiału jest nagrane kamerą:
    GoPro Hero 6 Black
    Kamera 360 GoPro FUSION
    Muzyka outro: Sher7ock
    facebook.com/Sher7ock
    Współpraca - drift.patriot@gmail.com
  • MotoryzacjaMotoryzacja

Komentarze • 243

  • DubleEight
    DubleEight 6 dni temu

    12:36 co to za felga?

  • Adrian Paluszkiewicz

    Powiecie jakies top3 zawiasów do gruza? W normalnych pieniądzach ?

  • Rafal Murawski
    Rafal Murawski 13 dni temu

    Kolejny kozacki odcinek ;) btw co to za nutka w 10:00 minucie?

  • M. BeBeN
    M. BeBeN 16 dni temu

    Jeśli ta gra oddaje zachowanie samochodu odnośnie tego co robicie na symulatorze to dajcie kamerke trochę niżej tak jak było na pierwszym przejeździe żeby było widać co kiedy robicie nogami i kiedy podcinacie, można w twn sposób podpiąć pewnego rodzaju naukę.
    Mega, Pozdrawiam

  • Kacper Myślikowska
    Kacper Myślikowska 19 dni temu

    lubie oglodać gnaał

  • mazurrks
    mazurrks 20 dni temu

    Ja jestem za life-em. Sam osobiście latam w AC. Ja bym wam proponował założenie własnych serwerów, szybko by się znalazła rzesza ludzi. Ja bym chętnie się pisał na tandem na life-e :D W sumie jak macie trenować to czemu samemu? Proponuję spojrzeć na "Assetto Corsa Driftjunkies AC-DJ" Np. mają serwer dla wszystkich i werbują najlepszych z serwera w czasie treningów. Także mają prywatny serwer na zamknięte treningi. Może by szybko powstała drifting-owa wirtualna grupa Drift Patriot :D Jaki macie login na steam ? PW? :D

  • Mentos Moris
    Mentos Moris 21 dzień temu +1

    Cały czas czekamy...

  • DawideG
    DawideG 22 dni temu

    widzialem na stronie drift open ze startowales, kiedy filmik?

  • Seocy
    Seocy 22 dni temu

    najlepszy polski kanał o upalaniu, fajnie że sie rozwijacie chłopaki, życzyć tylko miliona. Albo dwóch ;)

  • TrawąPaleStresy ZaufajDobrymRadom

    ja się pytam gdzie nowy odcinek 😒😒😞😞

  • PICIU ALUA
    PICIU ALUA 25 dni temu +1

    jaki tytuł nutki końcowej??

  • Rotenk 2
    Rotenk 2 25 dni temu

    Kupcie forze motorsport 7

  • John Johnson
    John Johnson 26 dni temu

    Siema jaki piec w e30, jakie mody? Pozdrawiam

    • John Johnson
      John Johnson 20 dni temu

      sciemniam.pl dzieki za odp, daje rade pozdro i szerokosci

    • sciemniam.pl
      sciemniam.pl 23 dni temu

      M50b25 skręt sas hydro gwint china

  • Kha Zek
    Kha Zek 27 dni temu

    VR kup :D

  • Krzysztof Krawczyński

    Wyczucie prędkości jest złe bo masz daleko monitor i obejmuje za mało twojego pola widzenia. Albo trzy monitory ustawione blisko ciebie, dwa z boku pod kątem albo VR - Oculus Rift czy HTC Vive. Na jednym monitorze/bez VR nie ma szans na jakiekolwiek uczucie prędkości i to bardzo utrudnia grę.

  • Bartosz Ramucki
    Bartosz Ramucki 28 dni temu

    Zagadka
    Jak robi piesek?
    Hał Hał
    Jak robi kotek?
    Miał miał
    A jak robi bmw?
    Łuutututuu
    Hehe pozdro

  • Vira Olbrich
    Vira Olbrich 28 dni temu

    Nagrajcie

  • Dan SZ
    Dan SZ 29 dni temu

    robcie live, i prosze najpierw dajcie znac jaki serwer by bylo mozna z wami upalac!

  • Mirosław Gębski
    Mirosław Gębski 29 dni temu

    TAKUUUMI

  • _roksik12
    _roksik12 29 dni temu

    Najlepsza para ever, jak sklejeni jedziecie

  • turtle.
    turtle. 29 dni temu

    fov sobie zmień to powinno poprawić "feeling prędkości"

  • Krystian Mazur
    Krystian Mazur 29 dni temu

    Pierwszy wasz odcinek który mi nie leży. Lubie i szanuje od początku ale tu z lokowaniem produktów i reklamą już lekka przeginka pany ;)

  • Jurek Rogowski
    Jurek Rogowski 29 dni temu

    Ale Asia jest piękna.

  • Shi ron
    Shi ron 29 dni temu

    Jaka nazwa nutki z 12:52 ?

  • Sunny Ricer
    Sunny Ricer 29 dni temu

    Ta energia
    Jak moja

  • Damian cyber
    Damian cyber 29 dni temu

    Co to za subaru koło garażu :D

  • Thefolixi
    Thefolixi 29 dni temu

    Kozak odcinek jak zawsze :) Może zalozylibyscie oddzielny kanał gdzie wrzucalibyscie filmy z gierki? Np: raz w tygodniu jeden film 10-15min

  • It's Not Me
    It's Not Me 29 dni temu

    Zupdatujcie auta z dcgp, bo ta bmw to jakaś stara wersja! pozdro :D

  • Jędrzej Robaczewski
    Jędrzej Robaczewski 29 dni temu

    Gdzie w trójmieście kupić takie ładne profile aluminiowe?

  • HubX GaminG
    HubX GaminG 29 dni temu

    ale ta bm'a zamiata

  • Czery Gamer
    Czery Gamer 29 dni temu

    Czemu wy macie tak mało subów :D Ja tego nie rozumiem ! Zajebisty odcinek ! Pozdrawiam !

  • MARCEL BRYZA
    MARCEL BRYZA 29 dni temu

    Chcemy live stream drift

  • ProBosch
    ProBosch 29 dni temu

    Przy wyczuciu prędkości poczytaj sobie o ustawieniu POV w grach ;)

  • TRSmudge PL
    TRSmudge PL 29 dni temu

    Pomysł na live świetny.

  • Vlad
    Vlad 29 dni temu

    Już całkiem nieźle Ci idzie w Assetto Corsa. Moim zdaniem trochę jest przesadzone ślizganie nawet nie dodając zbyt dużo gazu.

  • MówPoSuchemu
    MówPoSuchemu Miesiąc temu

    Paweł jeszcze się pytasz czy robić live'a😁😀😀 No pewka że tak

  • Kasza Bicps xD xD
    Kasza Bicps xD xD Miesiąc temu +3

    Kiedy omega? Będzie upalana?

  • MegaMuzyka
    MegaMuzyka Miesiąc temu

    live dobry pomysł

  • DeuS
    DeuS Miesiąc temu

    Mega odcineczek. Powodzenia w dalszych planach chłopaki

  • Kaczorek supra
    Kaczorek supra Miesiąc temu

    Zajebisty film

  • adam zaq
    adam zaq Miesiąc temu

    Okres komunijny to zabawka dla tatusiów jest ;) Genialne ;)

  • Stasiu Stanisław
    Stasiu Stanisław Miesiąc temu

    Zróbcie tego live'a

  • BoroMaster
    BoroMaster Miesiąc temu

    Streamuj na twitchu

  • Noaki
    Noaki Miesiąc temu

    kupcie forze horizon 3

  • Piotr Bąk
    Piotr Bąk Miesiąc temu

    Chłopaki jak chcecie poprawić czucie prędkości w Assetto to polecam zestaw 3 monitorów zamiast jednego, robi różnicę! Ewentualnie VR. PS: Sprzęt do symulatora zacny! Chętnie bym się przejechał. :)

  • MrPolako
    MrPolako Miesiąc temu

    Zrobicie kiedyś jakiś trening/upalanie z Krzychem Dokurviatorem ? :D Mógłby wyjść ciekawy materiał, Pozdrawiam.

  • iset
    iset Miesiąc temu

    według mnie zdecydowanie lepiej by sie grało na 3 monitorach poza tym to sztos odcineczek. Pozdrawiam

  • Damian Górecki
    Damian Górecki Miesiąc temu

    Czekam na Live! :D

  • an0nim11
    an0nim11 Miesiąc temu

    Szkoda że symulatory mają tak gówniane dźwięki silników.... To już w grach typu arcade, które nie stawiają na realizm często jest o wiele lepiej.

  • Adrian Bandosz
    Adrian Bandosz Miesiąc temu

    Ale kozak nysa czerwona, dawac live z upalanka!

  • Oskar Niewiadomski
    Oskar Niewiadomski Miesiąc temu

    Jaka to gra?

  • Rucina xd
    Rucina xd Miesiąc temu +1

    Pozdro dla dreamtwin a w szczególności czerwony nissan :D Na żywo robi robotę , pozdro z Bisztynka :D

  • Krzysztof Dawid
    Krzysztof Dawid Miesiąc temu

    Morswin lepszy od dzika xD

  • Orzeł - MotoShow
    Orzeł - MotoShow Miesiąc temu

    Panowie gdzie (na jakich zawodach) będzie was można spotkać ? :O

  • Kacper Urban
    Kacper Urban Miesiąc temu +1

    Nagrywaj cie dalej takie rzeczy o gruzach ja bardzo lubię to oglondac

  • Marcelek 1210
    Marcelek 1210 Miesiąc temu

    drift, upalanie, ogień w tłoki... zarąbiste są te widoki. Super

  • Suzo
    Suzo Miesiąc temu

    Jak macie jeden monitor, bez vr to bardzo polecam zainstalować "real head motion" :)

  • Piston420
    Piston420 Miesiąc temu

    Zajebista sprawa tak pograć, dawać te lajwy! :D

  • pacmaneq
    pacmaneq Miesiąc temu

    Opcja z live'em kozak :)

  • Sebastian Płatek
    Sebastian Płatek Miesiąc temu

    Siemianowo Pozdrawia🤙🤙

  • sombra
    sombra Miesiąc temu +1

    omega kiedy będzie upalana jak się pytam

  • pawel
    pawel Miesiąc temu

    a ja pojechalem specjalnie na majowke zeby was zobaczyc , a okazalo sie , ze nie ma juz do kupienia wejsciowek na strefe gdzie byliscie i stalem zalamany 10 metrow od was :/

  • BornToBeFit
    BornToBeFit Miesiąc temu

    Sztosik, taki live też będzie sztosik

  • Załałi
    Załałi Miesiąc temu

    gdzie omega

  • Olek213
    Olek213 Miesiąc temu

    350 euro za samą skrzynie biegów do kompa :/

    • GazownikPL
      GazownikPL Miesiąc temu

      Olek213 dlatego mam thurstmaster tmx pro z shifterem xd

  • kaneko kio
    kaneko kio Miesiąc temu +1

    Może zrób osobny kanał do gamingu

  • Tomas Sobczak
    Tomas Sobczak Miesiąc temu

    W gdańsku jest koleś - Szymik - który zrobił laserowy skan Toru Poznań, może by chciał zrobić Tor Pszczólki do asetto? :D

  • DJ NA-MAKS MUSIC
    DJ NA-MAKS MUSIC Miesiąc temu

    Sztos ta kamerka :D

  • Mateusz Kowalski
    Mateusz Kowalski Miesiąc temu

    Chłopaki żeby jeszcze lepiej się wam upalało musicie zainwestować w sprzęt VR grałem na tym i naprawdę jest kozak polecam

  • Motorider m
    Motorider m Miesiąc temu

    Ej fajne 😮 może też sobie kupię taki sprzęt 😀

  • DJ NA-MAKS MUSIC
    DJ NA-MAKS MUSIC Miesiąc temu

    więcej filmików pozdro :D

  • LaGuŚ
    LaGuŚ Miesiąc temu

    Sptinter Trueno... kurde ta fura mimo wieku jest dalej sztosem

  • mikobmx1
    mikobmx1 Miesiąc temu

    tylko lfs panyyy

  • wito fito
    wito fito Miesiąc temu

    Dawaj live

  • Rycerz Ortalionu
    Rycerz Ortalionu Miesiąc temu

    Symulator ta toyota zamiast z wydechu ogień to na wydech 👌

  • jadol2
    jadol2 Miesiąc temu

    zaproście Dokurviatora :D

  • 86mystek
    86mystek Miesiąc temu

    Kurna, gram w AC już jakiś czas i za cholerę dryfty mi nie idą, nie czuję tego klimatu :/ tzn mega lubię oglądać drift (inaczej nie subskrybowałbym tego kanału, hah!), ale jednak lepiej czuję się w time attacku. Zazdroszczę skilla, nawet tego wirtualnego :)

  • MasterIgs YT
    MasterIgs YT Miesiąc temu

    Chcemy

  • #N3Y3N #
    #N3Y3N # Miesiąc temu

    Panowie odcineczek sztoss i spoko pomysł z tym q&a jestem za ,dobra na mówiliscie mnie żeby odkopać swoją kiere logitecha i pograć w live for Speed też fajny symulator spróbujcie jeżeli nie graliscie, tak szczerze mówiąc to fanatec robi dobrą robotę nawet lepszą niż logitech pozdro mordeczki i powodzenia na zawodach 😉🤘😸💪😎👏✌👌

  • Omelini
    Omelini Miesiąc temu

    Takie piękne e30 w combi a tak skatowane :(

  • JOHNY EZZ
    JOHNY EZZ Miesiąc temu

    Chcemy live'a!

  • Patryk Michalski
    Patryk Michalski Miesiąc temu

    Live super pomysł a może zrobić by jakąś serie ? Serie z symulatora , myśle ze gameplay przyciągnął by dużo osób które po prostu jarają się grami co pozwoliło by zrobić dosyć dużą promocje kanału pod względem nowych widzów , pjona

  • PanŁazanek
    PanŁazanek Miesiąc temu

    Mam pytanie czy będzie otwarta beta do tej gry o której mówiliście?

  • Lajki
    Lajki Miesiąc temu

    no wlasnie to jest problem w tych grach że nie czuć prędkości w ogóle, mam nadzieję ze drift 19 nad tym popracuje i wypuszczą coś naprawdę realistycznego no i żeby było dużo opcji, upalanie suprą 1000km itp xD

  • Domin930 Wolarz
    Domin930 Wolarz Miesiąc temu

    forza motorsport 7

  • Marcel Q games
    Marcel Q games Miesiąc temu

    zbieżność w gruzie ustaw na miarkę to daje radę

  • Klaudiusz Krysiński
    Klaudiusz Krysiński Miesiąc temu

    spoko by było jakbyś udostępnił projekt tego stelaża ;)

  • Lepszyy
    Lepszyy Miesiąc temu

    Na te live jeszcze ogarnijcie opcje donejtów bo zawsze jakaś kaska wpadnie do was :D

  • Misiek
    Misiek Miesiąc temu

    Nowa miejscówka gdzieś za nowym dworem... A gdzie dokładnie :) ??

  • Mati Mati
    Mati Mati Miesiąc temu

    Upalanie live 24h na symulatorze?? 'co wy na to?'

  • Bartek Charaszo
    Bartek Charaszo Miesiąc temu

    Live

  • FizzY
    FizzY Miesiąc temu

    Sztosik pany ! :D Fanatec najlepszy to prawda ! :D

  • dawid dawidowski
    dawid dawidowski Miesiąc temu

    Upalany gruz to szczęśliwy gruz ;D

  • LOLEK
    LOLEK Miesiąc temu

    Czyja jest ta srebrna subaryna z 4:59?

  • Adrian Pietrano
    Adrian Pietrano Miesiąc temu

    14:10 lepszy kubełek do giercowania niż upalany w morświnie :(

  • Szymon Witkowski
    Szymon Witkowski Miesiąc temu

    Ehhh mnustwo lokowania.

  • Mustang-chan
    Mustang-chan Miesiąc temu

    Maybe new series called "Virtual Gruz"?

  • GazownikPL
    GazownikPL Miesiąc temu

    Można z wami podpalać w Assetto?

  • Hubert Świerkiel
    Hubert Świerkiel Miesiąc temu +1

    myśleliście nad tym żeby kupić adapter i normalną kiere jaką macie w aucie.

  • Actimelek
    Actimelek Miesiąc temu

    Ładny ten czerwony nissan :)