10 najgorszych zabawek na Dzień Dziecka, cz. 1

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 2 341

  • Planeta Faktów
    Planeta Faktów  Rok temu +1480

    A wy jaką najgorszą zabawkę dostaliście w życiu? :)

    • EZBuckS POLISH Gamer
      EZBuckS POLISH Gamer 4 dni temu

      Samochodzik który jedzi w jedną strone

    • Boguś Berman
      Boguś Berman 7 dni temu

      A byłeś w wię zieniu za pirdzenie za sranie na policjanta I pierdzenie w kanape

    • gamePaula XD
      gamePaula XD 19 dni temu

      Em bonasa wtedy miałam 10lat :-\

    • Melody Walker
      Melody Walker 27 dni temu

      Ja..... ,dostałam kartkę z napisem prezęt

  • tymoteusz ordon
    tymoteusz ordon 3 dni temu

    NA WŚI. NIE MA FARM A PRZYNAJMNIEJ W GUŹCAH

  • Oliwier D
    Oliwier D 4 dni temu

    Co!

  • Marcin Ciarkowski
    Marcin Ciarkowski 5 dni temu

    Każde dziecko chce pojechać na wieś ale ja mieszkam na wsi

  • MinGi Lee
    MinGi Lee 5 dni temu

    DEDI SADYL MRAŚNIE

  • Katarzyna Łukomska
    Katarzyna Łukomska 8 dni temu

    Wy normalnym

  • Piotr Pietrzak
    Piotr Pietrzak 8 dni temu

    Kurwa kurka pgrjndvh hevvd hrvgdla e gg h i

  • Viki monia
    Viki monia 11 dni temu

    Krowa jest nawet ok😐

  • xThunder Gaming
    xThunder Gaming 13 dni temu

    Nikoldnion.......



    Dostalem autyzmu od sluchania xD

  • Mati Wjertara
    Mati Wjertara 14 dni temu

    Fajna całkiem ta krowa

  • mikaja
    mikaja 14 dni temu

    Zasubujesz mnie bo ja ciebie subuje

  • Agda Tdi
    Agda Tdi 15 dni temu

    Ja nic

  • Łukasz Sady
    Łukasz Sady 15 dni temu

    mam 9 lat i nie jestem naiwna

  • Zlosliwa Malpa
    Zlosliwa Malpa 15 dni temu

    Ta lalka dorastająca mnie rozjebała

  • Kitty Alex 2
    Kitty Alex 2 23 dni temu

    Kto to produkuje!!!!!!!!!!???????

  • Kitty Alex 2
    Kitty Alex 2 23 dni temu

    Kto to produkuje!!!!!!!!!!???????

  • ciastek
    ciastek 24 dni temu

    0:26 zamknij morde

  • ciastek
    ciastek 24 dni temu

    0:09 zamknij morde

  • Jerzy Dabrowski
    Jerzy Dabrowski 27 dni temu

    no te zabawki są straszne!

  • Jerzy Dabrowski
    Jerzy Dabrowski 27 dni temu

    ja ja 😀!

  • Oliwia Stankiewicz
    Oliwia Stankiewicz 27 dni temu

    W kształcie kupy

  • Wioletta Romańska
    Wioletta Romańska 29 dni temu

    Moja curka miała 7 i 2

  • malgo mazur
    malgo mazur Miesiąc temu

    Jak mogłeś zrobić z sasuke taki żart

  • Andusinek
    Andusinek Miesiąc temu

    Ja zrobił kupkę jak lodzik włoski i jak czułe miejsce chłopaka XD

  • Beata Kowalska
    Beata Kowalska Miesiąc temu

    Dzień dziecka to moje urodziny ziom lol

  • tani survival
    tani survival Miesiąc temu

    Co jeszcze do guwna nazwa planeta faktuw ale twuj kanał jest zajefajny

  • Pioter
    Pioter Miesiąc temu +1

    nr 10 to opakowanie przypomina mi jagby ktos no... wiecie co

  • playeryk pl
    playeryk pl Miesiąc temu

    Ta krowa i ten PALEC (bez skojażeń) Et to nawet fajna zabawkaa

  • Dobrawa Lewandowska
    Dobrawa Lewandowska Miesiąc temu

    Ciebie

  • Lena aaa
    Lena aaa Miesiąc temu

    Co ty masz do rudych deblilu!? Ja jestem ruda! I co? Teraz muszę je zciac?! Oooooooooo nie nie ogar się!

  • Natalia Mroncz
    Natalia Mroncz Miesiąc temu

    W kształcie jednorożca

  • mejrin 241
    mejrin 241 Miesiąc temu

    xD do dupy

  • tajemniczy nieznajomy z msp

    2:48 OMG CZY TO JEST FIGURKA HIJIKATY Z HAKUOUKI?!?!?!?!?

  • Klarix089
    Klarix089 Miesiąc temu

    #2:32 nikold coś nie pamiętam 😅 XDdddd

  • a co my tu mamy dere
    a co my tu mamy dere Miesiąc temu

    Nic takiego zlego

  • Krzychuuu
    Krzychuuu Miesiąc temu

    Data, tak wiem, 2:35, Nikoldijon?

  • ANTO GAME
    ANTO GAME Miesiąc temu

    TY JEBANY SKURWYSYNU

  • Stefan Miazek
    Stefan Miazek Miesiąc temu

    Obrażacie rudowłose!!!!! A ja mam rude włosy!

  • Zbigniew Miller
    Zbigniew Miller Miesiąc temu

    Pormaszczony fajfus starego spoczeńca
    Jezu jak ty muwisz to ja jebie dupskiem.hehe pozdro

  • Monika Wiącek-Steć
    Monika Wiącek-Steć Miesiąc temu

    Hahaha

  • BABYJOKER zawłocki
    BABYJOKER zawłocki Miesiąc temu

    ja mam same najlepsze zabawki ;P :D :D

  • Piotr Bigaj
    Piotr Bigaj Miesiąc temu

    ''trzeba udawać, że kocha się swoje dzieci'', ''smrodki'' ??? Niech zgadnę Jacku, nie masz dzieci?...

  • Bożena Sławek
    Bożena Sławek Miesiąc temu

    ja uwielbiam nickelodeon

  • 2018 żuk
    2018 żuk Miesiąc temu

    😄😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

  • Knopersik Elo
    Knopersik Elo 2 miesięcy temu

    A wy w jakim kształcie chcielibyście zrobić kupe drogie dzieci XD

  • Joanna Szymańska
    Joanna Szymańska 2 miesięcy temu

    Kto by cię oglądał śmierdzi ci z buzi.

  • Nydryn XD
    Nydryn XD 2 miesięcy temu

    Ten Poppy Time to takie dildo dla małych dzieci

  • Kaja C
    Kaja C 2 miesięcy temu

    3:44 akurat piłam mleko.

  • Nikodem Bresiński
    Nikodem Bresiński 3 miesięcy temu

    nie lepiej miec latarke na srodku lozko na przeciwko po dwoch stronach i sie pobawic sie w fnaf 4

  • xd1749
    xd1749 3 miesięcy temu

    He he he

  • Łukasz Zolanoz
    Łukasz Zolanoz 3 miesięcy temu

    Ejniejesteśmyzmrodamitalomuwimujkuyn

  • lemulek 2
    lemulek 2 3 miesięcy temu

    Ja dostałam worek gucii

  • Luna Kujaw
    Luna Kujaw 3 miesięcy temu

    Nareszcie nik nie mówi ten pasek pod brzuchem konia (chodzi o popreg)

  • Marcel Morszner
    Marcel Morszner 3 miesięcy temu

    DAM CI LIKE

  • Mariusz Cieply
    Mariusz Cieply 3 miesięcy temu

    O kurwa

  • emilka msp
    emilka msp 3 miesięcy temu

    ja dostałam ptasie mleko :))

  • ZOSTAW SUBA!
    ZOSTAW SUBA! 3 miesięcy temu

    1:59 HA HA HA HA

  • Andżelika Czerska
    Andżelika Czerska 3 miesięcy temu

    Ok jej

  • xXmagdulaXx
    xXmagdulaXx 3 miesięcy temu

    Wiesz co mnie najbardziej rozśmieszyło w tym filmie to jak mówisz na nickelodeon 😂 2:35

  • Marcel Malenczuk
    Marcel Malenczuk 3 miesięcy temu

    Milky to PLcliprka

  • Dawid Oyama
    Dawid Oyama 3 miesięcy temu

    nie lepiej do kibla wziosc tableta

  • Tosia Raczkowska
    Tosia Raczkowska 3 miesięcy temu

    2:34 jak ty mówisz ten kanał to sie czyta nikelodion (nickelodeon)

  • golden girl
    golden girl 3 miesięcy temu

    Mój rodzice mówią że to głupota

  • MRGALAXI PL
    MRGALAXI PL 3 miesięcy temu

    3:53 krowa sie spuściła

  • hejka źomki tu kuba hej
    hejka źomki tu kuba hej 4 miesięcy temu

    Kolejny odcinek może być o 800 900lub 20 00

  • hejka źomki tu kuba hej
    hejka źomki tu kuba hej 4 miesięcy temu

    Ta na nas muwisz to i ty taki

  • ewa gosek
    ewa gosek 4 miesięcy temu

    20:44 prestiżowe zabawki dla Kruszwila wsam raz dla kruszwila

  • Ola kuraś
    Ola kuraś 4 miesięcy temu

    #1:43 To niepokojąco wygląda😯

  • oliwia oliwka
    oliwia oliwka 4 miesięcy temu +1

    no nie co to za głuwno

  • Weronika lel
    Weronika lel 4 miesięcy temu

    Do ujeżdżania taty😏

  • Aleksandra Chabros
    Aleksandra Chabros 4 miesięcy temu +1

    2:36 nikoldijon???
    XD nikelodjon

  • papugamaki
    papugamaki 4 miesięcy temu

    I tym cieknącym, jak....


    woda z dziurawego dachu (Sama wymyśliłam) ,akcentem kończymy ten odcinek.

  • VoJna
    VoJna 4 miesięcy temu

    to pierwsze jest najlepszexd

  • Stahurski101
    Stahurski101 4 miesięcy temu

    Ja chce robić kupę w kształcie gówna

  • Leszek M
    Leszek M 4 miesięcy temu +1

    2 000 000 :))))

  • Princess Dr Fox Vlog Z
    Princess Dr Fox Vlog Z 4 miesięcy temu

    NIE JESTEM SMRODEM 😠
    !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • kornel naruto
    kornel naruto 4 miesięcy temu

    2:50 czy to jest sasuke z Naruto?

  • Zdzisiu TV
    Zdzisiu TV 4 miesięcy temu

    Jacek kurwa ale jesteś zboczony

  • xMartyneQx x
    xMartyneQx x 4 miesięcy temu

    Zepsutą lalkę miała oderwaną rękę

  • Michaluseks 321
    Michaluseks 321 4 miesięcy temu

    ja dostalem zepsute słuchawki stare i mega dziwne hmmm ciekawe kto przede mna z nich korzystał

  • chejka tu wera
    chejka tu wera 4 miesięcy temu

    Na Wielkanoc dostałam książke

  • Michal Zebracki
    Michal Zebracki 4 miesięcy temu

    prawda

  • Kamila Duda
    Kamila Duda 4 miesięcy temu

    Oco hodziło z tumi palcami pistolet ami?

  • Hania Karon
    Hania Karon 4 miesięcy temu

    Mam urodziny w dzień dziecka

  • bella Malczyk
    bella Malczyk 5 miesięcy temu

    Czy to jes to co myßle

  • KamSon
    KamSon 5 miesięcy temu +1

    i tym cieknącym jak woda z kranu akcentem

  • Julia Bugala
    Julia Bugala 5 miesięcy temu

    Ja dostaje kasę i słodycze!

  • Slajk Tm
    Slajk Tm 5 miesięcy temu

    Jakiś to dziwny człowiek wmyslił

  • Laura tv
    Laura tv 5 miesięcy temu

    😄😄😄😄😄😆

  • Princess Dr Fox Vlog Z
    Princess Dr Fox Vlog Z 5 miesięcy temu

    Nie

  • nurkus black team
    nurkus black team 5 miesięcy temu

    Z tym cieknącym nosem chce mi się rzygać 🤢

  • Nikola G
    Nikola G 5 miesięcy temu

    Jakich smrodow nie pozwalaj sobie 🤣🤣🤣😘😘

  • Cooke Hi
    Cooke Hi 5 miesięcy temu

    Pustom butelkę po woterze od kuzyna

  • Bractwo Ziemnioków
    Bractwo Ziemnioków 5 miesięcy temu

    Kto z 2018 XD

  • Emily & Amelie
    Emily & Amelie 5 miesięcy temu

    Można wiedzieć gdzie kupić zabawkę-krowę? =D

  • Agata Stalica
    Agata Stalica 5 miesięcy temu

    sam jestes malym smrodem

  • Krzysztof Maleszka
    Krzysztof Maleszka 5 miesięcy temu

    Jeszcze to w dzień dziecka nagrałeś XD

  • umbre XD
    umbre XD 5 miesięcy temu

    Ten palec wygląda jak penis

  • Olek Król
    Olek Król 5 miesięcy temu

    kupić iphona 10