God of War: PRZERAŻAJĄCY DUCH (Dubbing PL)

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 16 wrz 2018
  • A to nikczemnik.
    --------------------------------------------------
    Facebook - facebook.com/PawlikoweFanduby
    PawlikLIVE - www.twitch.tv/pawliklive
    CDA - www.cda.pl/Pawlikowe_Fanduby
    --------------------------------------------------
    Original - plclip.com/video/Czi6D40F1dY/wideo.html
    ⏷OBSADA⏷
  • Film i animacjaFilm i animacja

Komentarze • 284

  • marta miąso
    marta miąso Miesiąc temu

    To dowodzi że ludzie
    SĄ NAJWIĘKSZYMI POTWORAMI
    :)

  • asriel
    asriel 2 miesięcy temu

    kratos został świetnie zagrany

  • Gosia Bandura
    Gosia Bandura 2 miesięcy temu

    A to pedo o pszepraszam




    SKURWYsyN

  • Parchol 81
    Parchol 81 3 miesięcy temu

    Kto ma tą grę może dać Like ale nie zmuszam

  • Dawid Sawicki
    Dawid Sawicki 5 miesięcy temu +1

    Krótka historia i do tego z morałem

  • arbu4sek
    arbu4sek 5 miesięcy temu +1

    Chłopcze

  • kozak
    kozak 5 miesięcy temu

    Xd

  • Bloody Wolf
    Bloody Wolf 5 miesięcy temu

    XDDD

  • LewyV73
    LewyV73 5 miesięcy temu +1

    Pawlik idealny jako pedofil XD

  • Mad Jack
    Mad Jack 7 miesięcy temu

    I’m a guest on your country. SPEAK ENGLISH!

  • Jan Kowal
    Jan Kowal 7 miesięcy temu

    Kto pamieta tate sama

    Pozdro dla kumatych

  • Karolina Szostak
    Karolina Szostak 7 miesięcy temu +1

    Proszę o częstsze pojawianie się tych aktorów dubbingowych .

  • Adrian Nowak
    Adrian Nowak 8 miesięcy temu

    Chłopcze

  • Nietoperka Axis
    Nietoperka Axis 8 miesięcy temu +1

    Tę klimaty moim ŻYCIEM

  • Kadaris
    Kadaris 8 miesięcy temu +1

    BOIIIIIIII

  • Abuyin Djadir Omar Kalid Ben Hadji Al Sharidi

    Ty tam lepiej nagrywaj głos do camp camp xd

  • semiliano 2006
    semiliano 2006 8 miesięcy temu +1

    Ej ten tym z kamieniem to on nie żyje

  • satchuq
    satchuq 8 miesięcy temu

    CHŁOPCZE

  • szymon anyż
    szymon anyż 8 miesięcy temu

    Xd.

  • marcia pl
    marcia pl 9 miesięcy temu

    Kocham ten glos ❤😂

  • Daniellon17 axb
    Daniellon17 axb 9 miesięcy temu +15

    1:37 usta przypominają wąsik Trynkiewicza xddd

  • kazik
    kazik 9 miesięcy temu +1

    nieno to mnie rozjebało
    nie wiem co napisać XD

  • Umbreon Umbre
    Umbreon Umbre 9 miesięcy temu +1

    😂😂😂😂😂
    - więc mówisz że nie jesteś pedofilem i próbujesz pomóc?
    -umh
    - hmm
    -uhm
    -hmmm
    -uhm
    I boom 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    Super ❤💋❤💋❤💋❤💋❤💋❤

  • DIY Glorcia
    DIY Glorcia 9 miesięcy temu +1

    Fajne! Oczywisicie sub dzsonek!

  • Szymon Skroban
    Szymon Skroban 9 miesięcy temu

    Uszy tego kratosa tak mnie rozpierdalają jego uszy są takie samego rozmiaru jak oczy XD

  • Young DżejDżej
    Young DżejDżej 9 miesięcy temu +1

    Ja wiedziałem że będzie "chłopcze" xD

  • Mati B.
    Mati B. 9 miesięcy temu

    Dubbinguj ricka i mortiego

  • _VEDżoK_
    _VEDżoK_ 9 miesięcy temu +1

    jak nic to miało ukryty przekaz:
    duch- gural,
    dzieciak- widzowie którzy lecą do niego jak psy na kości
    łysy brodaty- ci którzy chcą przed nim ostrzec i pokazać kim on jest
    typ w złotej masce- wrogowie gurala
    prawdopodobnie autor pokazał co myśli o guralu popieram autora.

  • Dezertec
    Dezertec 9 miesięcy temu

    CHŁOPCZE

  • FanekYt
    FanekYt 9 miesięcy temu

    XD

  • Jezus Chrystus
    Jezus Chrystus 9 miesięcy temu

    *BOY*

  • incognito lives
    incognito lives 9 miesięcy temu

    Ci co dają lapy w dół to pedofile

  • Dawid Lejczak
    Dawid Lejczak 9 miesięcy temu +2

    6,9 łapek w górę xD

  • kakil 15
    kakil 15 9 miesięcy temu +1

    Kiedy Deep space 69

  • Danmer Dan
    Danmer Dan 9 miesięcy temu

    Epic XD

  • oblivion
    oblivion 9 miesięcy temu +1

    hej kiedy depp spece 69 ?

  • Gęgar
    Gęgar 9 miesięcy temu

    Ale beka

  • sensoryizer PL
    sensoryizer PL 9 miesięcy temu +1

    Kiedy deep space 69

  • SpizganY
    SpizganY 9 miesięcy temu

    Kiedy jakas seria ?

  • Adamxav
    Adamxav 9 miesięcy temu

    Chce więcej!! :P

  • DarkDie
    DarkDie 9 miesięcy temu +1

    Weź zrób teraz Titanfall 2

  • Piotr Koska
    Piotr Koska 9 miesięcy temu

    Właśnie gram w god of war... ;___;

  • God's Community
    God's Community 9 miesięcy temu +2

    Hi everyone. *Somewhere someone is happy.*
    🌟

  • Rak Internetu ツ
    Rak Internetu ツ 9 miesięcy temu

    XD

  • Young _XxQliovV
    Young _XxQliovV 9 miesięcy temu

    Dobre

  • eSTeeRBe
    eSTeeRBe 9 miesięcy temu +1

    Czemu nie mogę dać czterech gwiazdek? czemu tylko są łapki w górę i w dół?

  • Michał Hawrylak
    Michał Hawrylak 9 miesięcy temu +1

    Te pedofile są głupi XD

  • Animowany Mateusz
    Animowany Mateusz 9 miesięcy temu

    Chłopcze

  • blaws stars vt
    blaws stars vt 9 miesięcy temu

    Hmmm! (^o^)

  • Jakub Kalbarczyk
    Jakub Kalbarczyk 9 miesięcy temu

    Gimme mah ax boi

  • MY NAME IS BRONZY
    MY NAME IS BRONZY 9 miesięcy temu

    Boszsz xD

  • MrNocnek
    MrNocnek 9 miesięcy temu

    ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • priettiest unicorn
    priettiest unicorn 9 miesięcy temu +2

    Boiiiiiiiiiiii

  • mystek
    mystek 9 miesięcy temu +1

    zajebisty głos kratosa

  • Qliv
    Qliv 9 miesięcy temu

    Xd

  • 1.e4,e5 2.Qh5
    1.e4,e5 2.Qh5 9 miesięcy temu

    Cokolwiek zdubbingujesz nie dorówna deepspaceowi69 :-(

  • Mateusz.P Aka JIGSAW
    Mateusz.P Aka JIGSAW 9 miesięcy temu

    I miss deep space :(

  • Jan Nowak
    Jan Nowak 9 miesięcy temu

    XD ESSA!

  • Mati Sko
    Mati Sko 9 miesięcy temu

    Boy

  • Ayumi Abisu
    Ayumi Abisu 9 miesięcy temu +1

    No nie udało mu się... mówi się trudno!

  • Shadoo Officjal
    Shadoo Officjal 9 miesięcy temu

    Ares???

  • Artur Araśniewicz
    Artur Araśniewicz 9 miesięcy temu

    Chłopcze

  • spayk14
    spayk14 9 miesięcy temu

    Dobrze że takie fajne rzeczy robisz a nie gówno w stylu deep space

    • spayk14
      spayk14 9 miesięcy temu

      Depp space to poziom polskich kabaretów

    • Hejter
      Hejter 9 miesięcy temu

      Ile osób czeka na nowe Deep Space u Pawlika

  • Karol Wolinski
    Karol Wolinski 9 miesięcy temu

    Dobre

  • Krystian Kaniewski
    Krystian Kaniewski 9 miesięcy temu

    Moze wiedźmin

  • Dawid Błażejczyk
    Dawid Błażejczyk 9 miesięcy temu

    Zrób GTA 5

  • Michał Kot
    Michał Kot 9 miesięcy temu +1

    W dobie pedofilii która jest dosłownie wszędzie, w kościele, w Hollywood, w polityce, jak najbardziej popieram informowanie I przypominanie społeczeństwu, które jest trochę jakby ospałe w tych czasach.

  • Koko
    Koko 9 miesięcy temu +4

    Co do powrotu Gurala na PLclip...

  • Springen Play
    Springen Play 9 miesięcy temu +1

    1:52 myślałem, że wpadnie Kratos i go zabije :)

  • Katara 2245
    Katara 2245 9 miesięcy temu +1

    Super 😂😂 czekałam aż zrobicie filmik z tej serii polecam. I mam wyzwanie dla pawlikowe fundub 😜😜kratos and son oraz god of war parodia la pazienza di kratos 😂😂😂 😋

  • KB 36
    KB 36 9 miesięcy temu +1

    Tak na prawdę ten duch chciał powiedzieć:
    Po prostu lubię małych chłopców najlepiej bez jego balonika bym mógł mu dać nowy.

  • Kuleczka Pesymizmu
    Kuleczka Pesymizmu 9 miesięcy temu +1

    Ile można czekać na deep space ;-;

  • noobmaster69 pro
    noobmaster69 pro 9 miesięcy temu

    Grałem w god of war XD

  • Mateusz Kawczyński
    Mateusz Kawczyński 9 miesięcy temu

    *BOY*

  • Zeda
    Zeda 9 miesięcy temu

    Lubię te intro

  • Neffexツ
    Neffexツ 9 miesięcy temu

    A to nikczemnik.

  • Egon Skrzek
    Egon Skrzek 9 miesięcy temu +1

    a więc tak wygląda sąd ostateczny pedofila w za światach

  • Maciej Żuk
    Maciej Żuk 9 miesięcy temu

    To był kratos?? ????

  • Astlon Gaming
    Astlon Gaming 9 miesięcy temu

    Niezły duch xD

  • Alexsa x
    Alexsa x 9 miesięcy temu +3

    To było straszne

  • Krzysiu Jarzyna
    Krzysiu Jarzyna 9 miesięcy temu

    Dobre

  • Szymon Orzoł
    Szymon Orzoł 9 miesięcy temu +8

    Super dubbing. Rozumiesz chłopcze ? ;p

  • KAKTUS
    KAKTUS 9 miesięcy temu +1

    Więcej takich filmików z god od war

  • Dawid D99
    Dawid D99 9 miesięcy temu

    Mocne

  • Barteo
    Barteo 9 miesięcy temu

    A może był księdzem? XD

  • Forever Alone
    Forever Alone 9 miesięcy temu

    Pawlikowypedofil xD

  • Shellix
    Shellix 9 miesięcy temu

    Głos Kratosa jest genialny :D

    • Avenker
      Avenker 9 miesięcy temu

      O dzięki za pochwałę

  • e spi
    e spi 9 miesięcy temu +1

    A myślałem że to mój kolega jest tym duchem

  • Tadeusz Kargol
    Tadeusz Kargol 9 miesięcy temu

    Boy

  • The swagger whitekittien
    The swagger whitekittien 9 miesięcy temu +3

    Zgadzam sie z tobą Pawlik: A to nikczemnik!

  • xyLooo
    xyLooo 9 miesięcy temu +1

    Chłopcze...

  • Archiwistyka UMK
    Archiwistyka UMK 9 miesięcy temu +1

    Dzięki. Przechodzę tą grę po raz drugi i to jest super. Ale tak z innej beczki w Vanhali nie obchodzą ich jakim jesteś człowiekiem tylko ile osób możesz zabić.

  • i'm having a bad day
    i'm having a bad day 9 miesięcy temu

    Zajebiste oglądam to 4 i dalej ZAJEBISTE

  • Damian Orlikowski
    Damian Orlikowski 9 miesięcy temu

    Nowa seria

  • Kiwer
    Kiwer 9 miesięcy temu +1

    Deep space 69 dalsze części prosimy

  • Fun Cartoony
    Fun Cartoony 9 miesięcy temu

    Ci co piszą żeby nagrał dep space 69 to huje

  • NaleśnikKtóryJestKanibalemOrazZjadaMałeDzieci

    Wiedziałem , że pawlik to taki świntuszek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • KyBikS
    KyBikS 9 miesięcy temu +10

    Ostatni raz pisze ze jestem ostatni

  • DEMENTOR XYX
    DEMENTOR XYX 9 miesięcy temu

    Ok