Tymek - Końcowe napisy (KLUBOWE) prod. C0PIK

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 10 kwi 2019
  • Booking: tymek@freshndope.net
    Album dostępny w Empik:
    www.empik.com/klubowe-tymek,p...
    Dystrybucja cyfrowa:
    mymusicpl.lnk.to/Klubowe
    Tymek na facebooku: facebook.com/JestemTymek/
    Tymek na instagramie: instagram.com/tymekjestemok/
    C0PIK na facebooku: facebook.com/C0P1K/
    C0PIK na instagramie: instagram.com/c0pik/
    „KLUBOWE” jest dziełem przypadku, który przerodził się w duży projekt poprzez utwór „Język Ciała” mającym przepowiadać zabawę muzyką i zabawę dzięki muzyce. Kolejny singiel: „Romans” był dowodem dla odbiorców, że ta płyta stanie się przełomem w twórczości Tymka jak i wniesieniem świeżości na polską scenę. O oprawę muzyczną zadbał C0PIK tworząc deephousowe bity, które Tymek połączył z hiphopowym klimatem łącząc śpiew z nawijką. To połączenie daje słuchaczowi możliwość zagłębienia się w klimat mocno imprezowy, który inspirowany jest głównie Rosją ale i klimatem Latino. Dotychczasowe single dały możliwość zapoznania się z tym niecodziennym i bardzo wciągającym materiałem. Reszta utworów kryjących się w albumie z pewnością zadowoli każdego słuchacza lubiącego głośne imprezy, ale również chillujące klimaty.
  • MuzykaMuzyka

Komentarze • 440

  • RENESANS
    RENESANS  14 dni temu +852

    I choćby skały srały .

    • Kuba Krusinski
      Kuba Krusinski 3 dni temu

      Renesans huj w dupe psom jebanym prawda bo jak palisz marichułane albo pijesz piwo oni zabierają huj im w dupe kto popiera moje zadanie daje lajka

    • Noni Kuba
      Noni Kuba 7 dni temu

      Dzięki tymek będzie mi łatwiej zrobić napisy do tej piosenki :)

    • Dawid Shot
      Dawid Shot 11 dni temu +1

      +Alan Sawicki bo kurwa babmusie won z kraju pało mała

    • Alan Sawicki
      Alan Sawicki 11 dni temu +1

      +Dawid Shot ty jebany gumowy fjuccie co kurwa maszproblem

    • Dawid Shot
      Dawid Shot 11 dni temu +1

      +Alan Sawicki we pal gumę frajerze z wolności, kurwiu nie dobity

  • Ula Bogucka
    Ula Bogucka Godzinę temu +1

    #Ludzierenesansu
    ❤❤

  • Memiczne Official
    Memiczne Official Dzień temu +1

    Dla pokoleń
    12:08
    23.4.2019
    492 480 wyświetleń

    455 komentarzy
    14tyś łapek w góre
    174 łapek w dół
    stworzył Memiczne Official
    który na ten sam dzień ma 117 subów
    chcesz zmienić przyszłość? toooo...dobra nie żebrze

  • Kalizar
    Kalizar 3 dni temu

    Dla pokoleń
    Jest 21.04.2019 godzina. 13:38
    Wyświetleń 465 871
    👍-13,818 👎-168

  • PanZBDG
    PanZBDG 3 dni temu

    Wysinłem zamiast wyśniłem xd bystre oko 👁

  • Serduszkopuka
    Serduszkopuka 4 dni temu

    Tymek te twoje bity... Są wyjebane w kosmos !

  • Matthew Crash
    Matthew Crash 4 dni temu

    Panie Tymku, obserwuję Twoją twórczość już od dawna i absolutnie nie podoba mi się ta cała klubowa epka. Z drugiej zaś strony niesamowicie się cieszę, że spełniasz się jako artysta i że nareszcie Ci to pykło. Masz swoje 5 minut i mam nadzieję, że będą one trwały jeszcze przez długi czas :) Taki głos nie może przejść obojętnie

  • KriSu_G
    KriSu_G 5 dni temu

    Czekam na więcej klubowych rytmów!

  • Th3 C4nc3r
    Th3 C4nc3r 6 dni temu +1

    Jest 18.04.2018 godzina: 14:21
    Wyświetleń: 400 796
    👍- 13k 👎- 155
    Ps. W kto w 2022r?

  • Th3 C4nc3r
    Th3 C4nc3r 6 dni temu +1

    Szykuje się kolejny hit na imprezy!

  • Pabelek!
    Pabelek! 7 dni temu

    Kiedy będzie na PLclip Tymek - Bajka feat. Frosti Rege, Pater #LudzieRenesansu
    #Edit v1: Dzieki za serce

  • Konrad Knitter
    Konrad Knitter 7 dni temu +1

    Fajnie Moja siostra też

  • Papryk Hyper
    Papryk Hyper 8 dni temu +1

    Myslalem ze to koncowe napisy xd

  • Mikołaj Pochylski
    Mikołaj Pochylski 8 dni temu

    Kiedy bajka ??

  • XxX XxX
    XxX XxX 8 dni temu

    Ej dobre to
    #ludzierenesansu

  • Only Wrr Reactions
    Only Wrr Reactions 8 dni temu

    Ej gdzie można dorwać bluzę z klubowe na klacie? 😅😅

  • Donica Piepszy
    Donica Piepszy 8 dni temu +1

    Dobra tu są ludzie co słuchają tego więcej niż 2 razy i elo benc

  • Byku
    Byku 9 dni temu +2

    Uzależniłem się od "Amore" i od "Klubowa Suka" to teraz od "Końcowe Napisy"
    #Ludzierenesansu

  • Biedra LP
    Biedra LP 9 dni temu

    Tymek, słucham Cię od 🐺, zasłużyłeś na to co masz, zrobiłeś zajebistą robotę, w końcu wyświetlenia się zgadzają 💥 BRAWO 👑 #ludzierenesansu 💓

  • Niunia Niusia
    Niunia Niusia 10 dni temu

    Slysze tutaj Quebusia

  • Ch33t0s
    Ch33t0s 10 dni temu +1

    A tam w tym teledysku na początku nie powinno być na ziemi w ubraniach? czy na zimnych ubraniach ? IDK

  • Mariusz Mingo
    Mariusz Mingo 10 dni temu

    Czyżby nawiązanie do Fatamorgany Gedza?

  • ElPeeL
    ElPeeL 10 dni temu

    Jedyna stała to ciągła zmiana i przez to żadna z perspektyw to nie fatamorgana..

  • ShabowyGaming__
    ShabowyGaming__ 11 dni temu

    Mam pytanie, czy piosenka pt. "suka" ft. Fejz, to jesr właśnie piosenka Tymka?

  • black_monster 01
    black_monster 01 11 dni temu

    Zajebiste!!!!

  • Basia Dobosz
    Basia Dobosz 11 dni temu

    ❤️🔥

  • Kufyy
    Kufyy 11 dni temu

    0:55 - Mi też! #ludzierenesansu

  • TwójNajgorszyKoszmar xx

    Genialne! Tylko dlaczego takie krótkie...

  • Dowódca Wermachtu
    Dowódca Wermachtu 11 dni temu

    jak zawsze wpada w ucho

  • Mass Master
    Mass Master 11 dni temu

    #LudzieRENESANSU Dobrze jest Tymek oby tak dalej

  • Weronika Morawiec
    Weronika Morawiec 11 dni temu +1

    Nie ma nic lepszego od Tymka

  • Stasiuxx
    Stasiuxx 11 dni temu +1

    No miii sie to podoba tak jak te wszystkie twoje piosenki🔥.
    Proszę nie lajkujcie mi koma bo nie chcę powiadomień😊

  • fan kamerzysty
    fan kamerzysty 11 dni temu

    Zajebiste #ludzierenesansu

  • ALAN Gaming
    ALAN Gaming 12 dni temu +1

    No to sraj

  • Amsiu93
    Amsiu93 12 dni temu

    Kto jako pierwszy użył wersu "jedyna stała to dla mnie zmiana"?

  • Hypno !
    Hypno ! 12 dni temu +1

    Co tu dużo mówić... zajebioza💪💪💪 #ludzieRenesansu

  • mati mateusz
    mati mateusz 12 dni temu +1

    bląd jest w 1:20 (napisałes wysinłem) xD pozdro

  • Wiktor Skibiak
    Wiktor Skibiak 12 dni temu

    Czemu usunięto tymek dobry lot 😖😞😢

  • Gabi W
    Gabi W 12 dni temu

    jak zawsze sztos!!!

  • Roszer
    Roszer 12 dni temu

    Pogchamp

  • Natalia Kotulska
    Natalia Kotulska 12 dni temu

    Aż czekam na wersje 10h jak jakiś psychofan zrobi, bo 2 minuty to zdecydowanie za malo❤️

  • Majkraft maj lajf
    Majkraft maj lajf 12 dni temu

    TYMEK TO...
    -
    -
    -
    -
    -
    BÓG !!

  • TUSIEK GAMES
    TUSIEK GAMES 13 dni temu +1

    PO PROSTU JAK BĘDZIE 1000 LIKE TO USUWAM TEN KOMENTARZ :)
    CZYLI CHYBA NIE USUNĘ XD

  • CZYSTEK
    CZYSTEK 13 dni temu

    Dla PRZYSZLYCH POKOLEŃ
    12.04.2019 8:49
    126 835 WYS
    10 473 łapek w gore👍
    88 łapek w doł👎

  • Denis Roszig
    Denis Roszig 13 dni temu

    No i na sam koniec kolejny sztos 🔥🔥
    #klubowerozjebało

  • wikusia 420
    wikusia 420 13 dni temu

    Bo mi głośniki rozpierdolisz w końcu

  • Po Prostu Mati
    Po Prostu Mati 13 dni temu

    Zajebiste

  • TP 10
    TP 10 13 dni temu +1

    Słucham tego cały czas pranie mózgu nie no serio to zajebista nuta jak każda 😁

  • JD Kacper
    JD Kacper 13 dni temu

    Dawaj Bajka bo Ci jebne

  • malwinaszukala
    malwinaszukala 13 dni temu

    Amore-miłość... Do twoich piosenek

  • Wiki
    Wiki 13 dni temu +1

    Zajebista piosenka🙂

  • Hanna Kalucka
    Hanna Kalucka 13 dni temu

    Fajna nutq kocham to i cię ❤❤❤😜😘😘🌹🎀

  • kaloszeona
    kaloszeona 13 dni temu

    Szkoda, że wszystko jest na jedno kopyto...

  • Maarek S
    Maarek S 13 dni temu

    Wysinłem?

  • Maarek S
    Maarek S 13 dni temu

    Wuoah.

  • iUnixPL
    iUnixPL 13 dni temu

    kozak

  • barzej
    barzej 13 dni temu

    Kurde wszystko mi sie wydaje takim jednym schematem robione, meh
    nic nowego

  • Jak wygląda?
    Jak wygląda? 13 dni temu +1

    Nikt nie może napisać tekstu w komach xddd

  • Czarny Ziomek
    Czarny Ziomek 13 dni temu

    wokal powinien byc przesuniety o 0,4sek jakos wstecz

  • FAN RAPU
    FAN RAPU 13 dni temu

    Sztos mordo 🔥

  • Larry Lizard
    Larry Lizard 13 dni temu

    Zastanawiam sie nad tytułem tego filmu, bo te napisy końcowe są powalające...

  • Gesuche
    Gesuche 13 dni temu

    łe kurwa ale ciary

  • Miniii
    Miniii 13 dni temu

    1:20 Wysinłem zamiast wyśniłem

  • hamujbajer bajer
    hamujbajer bajer 13 dni temu

    I choćby skały srały👌
    Luźno wisi, ej 😍

  • Kuba 112
    Kuba 112 13 dni temu

    Kurwa dłuższe

  • Drezo
    Drezo 13 dni temu +1

    Mam urodziny 😎😊

  • Young Damian
    Young Damian 13 dni temu +1

    Totalny kozak 💪💪

  • Quba
    Quba 13 dni temu

    #LudzieRenesansu

  • Kakau AUUU
    Kakau AUUU 13 dni temu

    Tymek=like
    ReTo=kom

  • CzarnaaRap •.•
    CzarnaaRap •.• 13 dni temu

    Ehh tylko szkoda, że większość dzieci tutaj nie rozumie przekazu ;//
    #ludzierenesansu

  • Intelatter
    Intelatter 13 dni temu

    Czy to koniec tymka ???

  • Sekretarka MrKubyZet xD

    Kto już przesłuchał na płycie?

  • jakub Ciftci
    jakub Ciftci 14 dni temu

    Jesteś epicki

  • Natalia Bomba
    Natalia Bomba 14 dni temu

    Genialne tymek

  • Maksym L
    Maksym L 14 dni temu

    Dobre

  • MEDITATION
    MEDITATION 14 dni temu +1

    I LOVE RENESANS !!!

  • Mateusz Bartoszewski
    Mateusz Bartoszewski 14 dni temu

    Zjadles plyta wszystko w tym roku.
    To Twoj czas Tymek, nowy czas dla sluchaczy

  • ania xyz
    ania xyz 14 dni temu

    #LUDZIERENESANSU

  • kot let
    kot let 14 dni temu

    Czemu to takie krótkie
    ?? 🔥🔥

  • Bezo
    Bezo 14 dni temu +7

    *pierwsze końcowe napisy jakie obejrzałem w całości*

  • Oliwia Bojaryn
    Oliwia Bojaryn 14 dni temu

    Sztos🔥

  • To Malong
    To Malong 14 dni temu

    Follow up do Gedza ❤

  • molio
    molio 14 dni temu +1

    Zajebisty początek

  • ARBUZEK 158
    ARBUZEK 158 14 dni temu +18

    Szczerze , moim zdaniem "KLUBOWE" Rozjebały kawałek po kawałku rozpierdol!! Tylko jedno pytanie czemu codpiero w 2k19. Przecież takie kawałki jak "Idę" ."Toksyczne" i inne były rownie dobrze dobre moim zdaniem tymek powinien być sławny juz wcześniej ale co było to było ważne co teraz bedzie. #LR
    #LudzieRenesansu #KluboweRozjebało

  • julka k
    julka k 14 dni temu

    Uuu Tymek pierwszy raz się zawiodłam na twej muzyce

  • Alanix Lol
    Alanix Lol 14 dni temu

    Czekam na renesans 2.0 bo już słyszałem Ale usunęli I mnie Kurwa bierze bo nie mogę słyszeć tego

  • Natalia Kotulska
    Natalia Kotulska 14 dni temu +11

    Nie ma chyba nic lepszego od tymka na słuchawkach. #ludzierenesansu

    • Natalia Kotulska
      Natalia Kotulska 11 dni temu

      Nestii :* równie dobre ahahha

    • Nestii :*
      Nestii :* 11 dni temu

      Jest - Tymek na głośnikach na full ❤️

  • Bartek
    Bartek 14 dni temu +4

    W moim życiu jedyna stała to ciągła zmiana
    FATAMORGANA

  • Bartosz Znamierowski
    Bartosz Znamierowski 14 dni temu

    Ciekawe czy dodasz bajkę ??

  • Kacper Janiak
    Kacper Janiak 14 dni temu +1

    Rób podobne nuty (bo ta zajebista)

  • ewciak_k
    ewciak_k 14 dni temu

    Mega!!!!!

  • мσиσ.
    мσиσ. 14 dni temu

    cześć! 👋

  • MASTER
    MASTER 14 dni temu +1

    Najlepszy prezent na urodziny

  • Kraken aka dj lud-G
    Kraken aka dj lud-G 14 dni temu

    Jest całkiem ok

  • Wiola Sidor
    Wiola Sidor 14 dni temu +1

    #ludzierenesansu ❤️

  • nuutisxd
    nuutisxd 14 dni temu

    Są inne typy rapu a nie cały czas taki sam

  • Hubert Szumotalski
    Hubert Szumotalski 14 dni temu

    No Tymek robisz postępy kto wie może z paluchem albo kim nagrasz???

  • Aleksiuta
    Aleksiuta 14 dni temu

    Za krótkie!