KAUCZUK Z 10,000 GUMEK RECEPTUREK!!!

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 1 365

  • Agata Szymańska
    Agata Szymańska Dzień temu

    30 like? chyba 3 tys.

  • Sylwia Kaszuba
    Sylwia Kaszuba 3 dni temu

    Ja robiłam kauczuk ok. 7-6 h

  • Bartosz Pastucha
    Bartosz Pastucha 5 dni temu

    nieźle

  • Patryk Alicki
    Patryk Alicki 26 dni temu

    dobra we se z bratem nagrywaj co

  • papa
    papa Miesiąc temu

    Bo to są gumki rakotwurcz

  • Justyna Kruszynskaaa
    Justyna Kruszynskaaa Miesiąc temu

    Życze ci diamentowy przycisk

  • piootrek
    piootrek Miesiąc temu

    boze gdzie ja trafiłem....

  • I Love FIT
    I Love FIT Miesiąc temu +1

    Kto mnie za subskrybuję to dostanie 5 lub 6 w szkole kliknij tu
    👇

  • Krystian Micek
    Krystian Micek Miesiąc temu

    Jusz jest 38 tyś cy

  • Nataniel Cień
    Nataniel Cień Miesiąc temu

    Sprzedawaj te kulki na swoim sklepie

  • Maria Kornat
    Maria Kornat Miesiąc temu

    Kiedy znowu filmy o mruwkach

  • aga jedras
    aga jedras Miesiąc temu

    gumki loom bands znajdziesz na internecie

  • Barbara Frankiewicz
    Barbara Frankiewicz Miesiąc temu

    wow

  • fejku
    fejku Miesiąc temu +1

    1000.000.000$

  • Dawid Wilaszek
    Dawid Wilaszek Miesiąc temu

    Była przeprowadzka?

  • alinaaa aa
    alinaaa aa Miesiąc temu +1

    3 lata temu był szał na robienie bransoletek z tych gumek 😁

  • Wiktoria Szecowka
    Wiktoria Szecowka Miesiąc temu

    Mądrze powiedziane ,,W szkole macie dużo czasu" piękne słowa zapamiętam na amen

  • ZofenFBK
    ZofenFBK Miesiąc temu

    Japierdole serio ? Takie coś na yt bylo walkowane kilka razy

  • Lidia Narloch
    Lidia Narloch Miesiąc temu

    Zrobiłam to z moją kolezanką i wyszło super ekstra😜

  • [KaX on]
    [KaX on] 2 miesięcy temu

    Ty to masz łeb na karku :O Pozdrawiam ;D

  • Kari Jemenko
    Kari Jemenko 2 miesięcy temu

    Żeby ci tej kulki jakiś samochód na drodze tej nie przejechało bo byłoby trochę smutno!!!!!!!!!:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-|

  • Fizjo S2
    Fizjo S2 2 miesięcy temu

    miniaturka dała mi raka

  • Jolanta Goszczych
    Jolanta Goszczych 2 miesięcy temu +1

    Moja koleżanka ma większą haha xddd

  • Maja K
    Maja K 2 miesięcy temu +1

    NIE ROZWIJAJ

    Pokaż więcej

  • Albertos PL
    Albertos PL 2 miesięcy temu

    Kto go lubi to daje mi suba

  • Ola Świderek
    Ola Świderek 2 miesięcy temu

    Kto da lika ten dostanie 5 z j. polskiego.
    Kto da mi suba ten dostanie 6 z matematyki.
    Kto w to wierzy ten jest idiotą :P.

  • marcin 140505
    marcin 140505 2 miesięcy temu

    kiedy nowe filmy???????

  • Mateusz Antczak
    Mateusz Antczak 2 miesięcy temu

    Hm kiedyś nam w podstawówce to zajmowało najwyżej dwie godziny lekcyjne xd noo ale Ty wtedy srałeś w pieluchy jeszcze xd

  • Remek Wojciechowski
    Remek Wojciechowski 2 miesięcy temu

    kto ogląda Franka od początku bo ja tak

  • 10julia 10
    10julia 10 2 miesięcy temu

    Rejestrację zakryj
    Kozak jestes

  • Ola Grzesik
    Ola Grzesik 2 miesięcy temu

    👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

  • hajjutube BKSG
    hajjutube BKSG 2 miesięcy temu

    Dawid jest nie wychowany trzyma nogi na stole

  • Typowa 20
    Typowa 20 2 miesięcy temu

    Z tylu gumek zrobiłabym 10 bransoletek

  • emi ku
    emi ku 2 miesięcy temu

    Ale ty jesteś głupi przecież mogłeś przyjść do mnie po takie gumki xD

  • Nirvan
    Nirvan 2 miesięcy temu +1

    #MDMR

  • Julcix !
    Julcix ! 2 miesięcy temu

    Też mam takiego c:

  • L K
    L K 2 miesięcy temu

    Nie wiem jak tu trafiłem, ale wyglądasz jak brat Toma Cruise'a

  • Wojciech silkowski
    Wojciech silkowski 2 miesięcy temu

    Serio szacun że tobie sie chce to robic i super odcinek
    MIT:Jak naciśniesz przycisk SUBSKRYBUJ który jest czerwony to zmieni się na szary ;D

  • Pat&Rob Szczepaniak
    Pat&Rob Szczepaniak 2 miesięcy temu

    Fajny film ;) zostawiam łapkę oraz suba ;) zapraszam na mój dopiero powstający kanał na którym przyda sie wsparcie ;)

  • Paweł Karwowski
    Paweł Karwowski 2 miesięcy temu +1

    Spodnie Gucci

  • Sine Ira Et Studio -
    Sine Ira Et Studio - 2 miesięcy temu +1

    #MDMR

  • nf football
    nf football 2 miesięcy temu

    Śrub taką wielką i sprubuj nią zagrać w nożną

  • MINIONEK 12354
    MINIONEK 12354 2 miesięcy temu

    Czy ty jesteś z poza Bydgoszczy tak jak ja

  • Cinema Post Cast
    Cinema Post Cast 2 miesięcy temu

    fajny odc ale błąd w nazwie

  • Cinema Post Cast
    Cinema Post Cast 2 miesięcy temu

    Kaczuk? myślałem że kałczuk

  • SYSTEMMU
    SYSTEMMU 2 miesięcy temu

    Gratulacje wygranej MDMR!

  • Xdaw !
    Xdaw ! 2 miesięcy temu

    Kiedy coś nagrasz do dziennika franka
    Lajkujcie żeby widział

  • Edyta Lipska
    Edyta Lipska 2 miesięcy temu

    Te gumki na koniec żyły własnym życiem xdd

  • Edyta Lipska
    Edyta Lipska 2 miesięcy temu

    A kiedyś te gumki do bransoletek były WSZĘDZIE ! Jak ta moda przemija szybko 🙈

  • Januszkowski
    Januszkowski 2 miesięcy temu

    Gratuluję 1 mln!

  • Adi
    Adi 2 miesięcy temu

    7:55 - jakby sie kutachem zadławił

  • Adi
    Adi 2 miesięcy temu +1

    #MDMR

  • TheFlossyOne pro
    TheFlossyOne pro 2 miesięcy temu

    elo

  • Anna Prill
    Anna Prill 2 miesięcy temu

    To jest frank, ma zero lat.
    👨
    👚
    👖
    👟
    1 like = 1 rok jego życia

  • Anna Prill
    Anna Prill 2 miesięcy temu

    To jest frank, ma zero lat.
    👨
    👚
    👖
    👟
    1 like = 1 rok jego życia

  • Skull Here
    Skull Here 2 miesięcy temu +1

    #MDMR

  • Zuzia Zidozika
    Zuzia Zidozika 2 miesięcy temu +4

    #MDMR

  • HPX DEAD
    HPX DEAD 2 miesięcy temu

    Dawaj mega duży kauczuk

  • Donut Słodziutki
    Donut Słodziutki 2 miesięcy temu

    Fajnie by było gdybyś przekroił to nożem rozgrzanym do 1000 stopni

  • Nikola Kuchta
    Nikola Kuchta 2 miesięcy temu

    Ja taką kiedyś robiłam tylko że z 10 gumeczek

  • Lidia Sleziak
    Lidia Sleziak 2 miesięcy temu

    Laf

  • Zwykły Kubuś
    Zwykły Kubuś 2 miesięcy temu +1

    Zrób piłkę do kosza i nią zagraj

  • Szymon Kowalski
    Szymon Kowalski 2 miesięcy temu

    ja bym nie robiła czegoś takiego na lekci¤

  • Elo Elo
    Elo Elo 2 miesięcy temu +1

    Kauczuki tez nie są drogie mordo

  • Dazyy R
    Dazyy R 2 miesięcy temu

    Fajny film Ukraiński fajfusie

  • higater pro
    higater pro 2 miesięcy temu +1

    Spróbuj zrobicz jak najwiekszom

  • Szopi PL
    Szopi PL 2 miesięcy temu

    MILION SUPA

  • Karolinka Iskra
    Karolinka Iskra 2 miesięcy temu

    I milion subskryci 😱😱😱😱🌊❤❤❤❤❤❤❤

  • Magdalena Orłowska
    Magdalena Orłowska 2 miesięcy temu

    1million

  • DawideczeQ :D
    DawideczeQ :D 2 miesięcy temu

    1 000 000 subów!!!
    Gratki!

  • Emila Hryciuk
    Emila Hryciuk 2 miesięcy temu

    Zrobiłam taką piłeczkę dzisiaj i jest mniejwięcej takiego samego rozmiaru jak twoja i jest bardzo fajna 😁😁

  • Grzegorz Czyrnek
    Grzegorz Czyrnek 2 miesięcy temu

    masz milion subskrypcji brawo!!!

  • Rozpierdalacz Umysłu
    Rozpierdalacz Umysłu 2 miesięcy temu

    Robota głupiego

  • Wojtek Gondek
    Wojtek Gondek 2 miesięcy temu

    1.000.000 subuw !!!!
    Świętujemy!!!
    Otwieraj szampana!!

  • Maksymilian Dziewior
    Maksymilian Dziewior 2 miesięcy temu

    sprzedam ok. 17 kałczugów :)

  • Grzegorz Wilusz
    Grzegorz Wilusz 2 miesięcy temu

    1 000 000

  • Ewutek Gacha
    Ewutek Gacha 2 miesięcy temu +1

    Wreszcie się ogoliłeś :D

  • The Porkis TV
    The Porkis TV 2 miesięcy temu

    1,000,000 sub!!!!!!

  • Prezess #
    Prezess # 2 miesięcy temu

    Milioooooon!!!!!! Brawo dawid👏👏👏

  • Marcin Marcinu
    Marcin Marcinu 2 miesięcy temu

    Co to za ukrainiec?

  • Koko GAMES
    Koko GAMES 2 miesięcy temu +1

    Wszystkiego najlepszego z okazji miliona

  • Kacper Leśniewski
    Kacper Leśniewski 2 miesięcy temu

    Milionnnnn!!!!!!

  • Mel c:
    Mel c: 2 miesięcy temu +1

    Milion! !

  • Tytus Tytus Jeszcze żyje :D
    Tytus Tytus Jeszcze żyje :D 2 miesięcy temu

    Million subów!

  • Franciszek Kragiel
    Franciszek Kragiel 2 miesięcy temu

    gz milion!

  • Wikciaa xd
    Wikciaa xd 2 miesięcy temu +1

    Gratuluję miliona !!

  • Nikodem Garczarek
    Nikodem Garczarek 2 miesięcy temu +1

    Jest milion!

  • VPR
    VPR 2 miesięcy temu

    1000000!

  • YATTERNUM
    YATTERNUM 2 miesięcy temu

    Gratulacje miliona!!

  • dominator
    dominator 2 miesięcy temu

    Ten frank jest jakis taki homo nie tego...?

  • Kuba Skibinski
    Kuba Skibinski 2 miesięcy temu

    1000000000000000090000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000!!!!!!!!!!!#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,,,!!!!!!

  • karolina las
    karolina las 2 miesięcy temu

    Gratki miliona sobuw

  • Węntkarstwo i Zeberki
    Węntkarstwo i Zeberki 2 miesięcy temu

    Dawid kiedy mruwki

  • KapiszonTMPL
    KapiszonTMPL 2 miesięcy temu +1

    *JUŻ* *MILION*

  • FRUPCIAX WAWA
    FRUPCIAX WAWA 2 miesięcy temu +1

    1 000 000 subów gratulacje!!

  • FAN MOTORYZACJI
    FAN MOTORYZACJI 2 miesięcy temu

    Miliona

  • FAN MOTORYZACJI
    FAN MOTORYZACJI 2 miesięcy temu

    Brawo 100000 subskrybcji

  • Krzysiek Sitko
    Krzysiek Sitko 2 miesięcy temu +1

    1.000.000 SUBÓW !!!

  • Lil Olek
    Lil Olek 2 miesięcy temu

    GRATKI 1 mln

  • CAPITAN PUMPKIN
    CAPITAN PUMPKIN 2 miesięcy temu

    Gratuluję 1.000.000 subskrypcji 🎆🎊🎆🎊🎆🎊🎉🎉🎊🎆🎉🎉