Akcja Betonowanie / Wzmacnianie szopy

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 8 paź 2019
  • Witajcie
    Taka akcja. Teraz jestem przeziębiony ale ziemniaki zbieram cały czas. Takie życie.
    Lecę
    Trzymajcie się
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 684

  • Andru Aka
    Andru Aka 4 dni temu

    Ten siewnik potnij i wrzuć będzie dobre Zbrojenie he he he 😂

  • Arddo oo
    Arddo oo 6 dni temu

    Jarek kamieni nawracać a nie tego złomu

  • wasio xdd
    wasio xdd 6 dni temu

    Jarek lepiej by ci było postawić nową szope niż ta starą ratować a drugie to i tak ci sie załamie ten beton i tak jaką lipe zrobiłeś z tym podjazdem

  • Pablo escobar
    Pablo escobar 8 dni temu

    1.35 ten kurwa jak co wymyśli😂😂😂

  • Jozef Wywijas
    Jozef Wywijas 8 dni temu

    Hmmm debil nic więcej, takie pruchno remontować

  • Mateusz 1992
    Mateusz 1992 9 dni temu

    Jarek zbrojenie sie daje aby beton nie pekał,a ty dałes sam piasek zamiast żwiru ,Raczej długo to nie wytrzyma

  • Jołki Połki
    Jołki Połki 9 dni temu

    :)

  • AgroZiomkiTeam
    AgroZiomkiTeam 9 dni temu

    Panie jarku ta wylewka pod stodola nic nie da bo nie dal pan gruzu na sam spod tylko na ziemi i mimo grubosci po jakims czasie peknie

  • Zbuduj sam dom
    Zbuduj sam dom 9 dni temu

    fachura :D

  • Grzegorz Nosal
    Grzegorz Nosal 9 dni temu

    Jarek wiecej takich filmow o budowie

  • LubliniecAgroTeam
    LubliniecAgroTeam 10 dni temu

    gruzu byś dał do betonu to by mniej wyszło

  • patrykoss01
    patrykoss01 10 dni temu

    Ale "rzeznik " :D

  • DANIELLO 666
    DANIELLO 666 10 dni temu

    Co to za rozpierdol w koło obejscia

  • Umtiti
    Umtiti 10 dni temu

    Kolejne przygody naczelnego przyglupa...

  • wnucek81
    wnucek81 10 dni temu

    jesteś spoko gość :)

  • Tupek
    Tupek 10 dni temu

    Jarek taczki przed załadowaniem cementu należy polac woda żeby lepiej cały cement spływal pozdrowionka

  • Artur Leszczyński
    Artur Leszczyński 10 dni temu

    Ty jak coś wymyślisz to klekajcie narody😄

  • Artur Leszczyński
    Artur Leszczyński 10 dni temu

    Ty nawet nie potrafisz wrzucać łopatą do betoniarki

  • Kamil Wolodzko
    Kamil Wolodzko 10 dni temu

    Wołodźko Kamil tak sie pisze

  • Kamil Wolodzko
    Kamil Wolodzko 10 dni temu

    Jarku napisz na facebooka tak jak się nazywam na youtube bo mam dla ciebie rozrusznik szybkoobrotowy do ursusa c 360 i chciałbym nagrać z tobą odcinek

  • Federacyjny Krzysztof
    Federacyjny Krzysztof 10 dni temu

    Super filmik pozdrawiam z rodzinką

  • Wujo
    Wujo 10 dni temu

    Jarek u ciebie to jak by tornado przez podwórko by przeszło :)

  • X-pAd _1
    X-pAd _1 10 dni temu

    Weś odwiedzi Szoko 12

  • Jola J
    Jola J 10 dni temu

    Masz krowy

  • poldek17
    poldek17 10 dni temu

    Ja zawsze jak betonuje to pisze na koniec date i inicjały dla potomnych

  • Majka Kawałek
    Majka Kawałek 10 dni temu

    Jarek może stworzysz jakieś Socjal Media np. Instagrama? 🙂

  • sztejn1986
    sztejn1986 10 dni temu

    Jarek mowilem juz ze betoniarka w zla strone chodzi!

  • delikwent666
    delikwent666 10 dni temu

    Trzeba było deskę wkopac

  • kamil kaminski
    kamil kaminski 10 dni temu

    Ta szlifierka jak ci kiedyś odbije to nauczysz się ciąć.

  • Dip Dip
    Dip Dip 10 dni temu

    Jarek ile chcesz za stary boiler bo mym sobie kompresor zrobił

  • Roman Goździewski
    Roman Goździewski 10 dni temu

    Po co ty robisz te wstawki jak wyglądasz przez okno? Takie "z dupy wzięte" to jest 😅

    • Roman Goździewski
      Roman Goździewski 10 dni temu

      @tadek1165 nie cisne w nikogo tylko wyraziłem swoje zdanie na podstawie kilku filmów

    • tadek1165
      tadek1165 10 dni temu

      Wytwórnie filmowe też mają swoje czołówki, no to i Jarek też chyba może?

    • Roman Goździewski
      Roman Goździewski 10 dni temu

      @Peci kto pyta cię o zdanie

    • Peci
      Peci 10 dni temu

      Zamknij tę dupę. Jarek wie co robi.

  • krzylisz1
    krzylisz1 10 dni temu

    Aby oszczędzać na cemencie dodawaj kamieni.

  • majster odkxd
    majster odkxd 10 dni temu

    Jarek tak to jest zawsze wszystko się przyda a jak przyjdzie co do czego to zawsze nowe się kupuje


    Pozdro

  • rater PL
    rater PL 10 dni temu

    Co co co tu sie stanelo? XD

  • Adrianna Borsukowska
    Adrianna Borsukowska 10 dni temu

    ej, a zaprosisz mnie do siebie do szopy?

  • Maciej Król
    Maciej Król 10 dni temu +1

    Jarek trzonek pewnie z 86 :P

  • Karol Piątek
    Karol Piątek 10 dni temu +1

    10:00 szkoda metalu, lepiej kamienie wrzucić

  • Magdalena Wereda
    Magdalena Wereda 10 dni temu +2

    Jarek 😊Łukasz Budowlaniec to może się od Ciebie uczyć 😉😉👍

  • dziki dzik
    dziki dzik 11 dni temu

    Ja pierdole czemu ty taki ulepiarz jesteś ....
    Zrób raz napracuj się i bedzie git a nie lepiisz wszystko człowieku

  • NooBsoN
    NooBsoN 11 dni temu +1

    Jarek pokaż Ototo :)

  • Jest i ON
    Jest i ON 11 dni temu +1

    Zajebiscie masz na tej swojej arizonie👍😁👍

  • Atomix
    Atomix 11 dni temu

    gnieciuchowanie na całego :(

  • Szymon Kapusta
    Szymon Kapusta 11 dni temu

    Jarek nie dodajesz kamienie tam gdzie zzalewasz przecież mniej cementu idzie!!!! Oby zobaczył

  • Krzyu 05
    Krzyu 05 11 dni temu +1

    Jarek betoniarka chodzo nie w tę stronę!

  • AgroRolnicy S P & N B
    AgroRolnicy S P & N B 11 dni temu +2

    Fajna betoniarka
    Zapraszam do nas na film Dumny Ze Swojej Roli

  • Jan Kowalski
    Jan Kowalski 11 dni temu

    Jarek, do zbrojenia tylko drut. Płaskownik zawsze odparzy.

  • Młody Rolnik
    Młody Rolnik 11 dni temu +1

    Jarku kiedy nowy odcinek bo czekamy z kolegami w samochodówce

  • Grzegorz Starmach
    Grzegorz Starmach 11 dni temu

    Jak Ja Widzę jak Ty Dziadujesz to się płakać chce.......

  • Nhyt nhyt
    Nhyt nhyt 11 dni temu

    Jak można od razu wylać popsuty beton.....
    Po pierwsze brak jakiejkolwiek podbudowy.
    Po drugie za cienki pod sprzęt rolniczy.
    Po trzecie wrzucanie dużych elementów sprawia jakby był od razu pęknięty.

  • Jakub Rojda
    Jakub Rojda 11 dni temu

    O Boże -,-

  • Pozytyzer
    Pozytyzer 11 dni temu +1

    Wiesz co Jarek? Weź zmień ten eternit bo w końcu źle się stanie. XD już nie powiesz ' Co tu sie stanęło"
    PS. Ach nie ma to jak troska widza...

  • Mariusz Banasik
    Mariusz Banasik 11 dni temu +2

    Dużo zdrowia Jarku

  • Gienio
    Gienio 11 dni temu +2

    Jarek jesteś prze.... ale przynajmniej realistycznie, anie jak te baory co dorabiają sie na ludzkiej krzywdzie ...

  • Krzysztof Krojniak
    Krzysztof Krojniak 11 dni temu

    Jarek tak patrzę na te twoje szopki i garaże i zastanawiam się czy u cb nie ma wiatrów czy jesteś konkretnie zastawiony drzewami bo u mnie to by to zdmuchnął wiatr raz dwa

  • Marianna Szulczewska
    Marianna Szulczewska 11 dni temu +3

    Abym miała co włożyć do gar(n)ka, 13 października zagłosuję na Ogarka :D

  • Fun Cartoony
    Fun Cartoony 11 dni temu

    Ale ulepy

  • Damian
    Damian 11 dni temu

    Janusz roboty z ciebie konkretny ale fajnie się ogląda :)

  • Mocny y
    Mocny y 11 dni temu +2

    U mnie temp.dochodzi do -5

  • DanioleQ DanioleQ
    DanioleQ DanioleQ 11 dni temu +4

    Super odcinek normalnie ty jarek to ty 2w1 rolnik i budowlaniec no i Jarku szybko zdrowiej :)

  • Gr kw
    Gr kw 11 dni temu +2

    Kurde Jarek nie w tą stronę betoniarka się kręci.