UNPACKING Heteropoda lunula! SĄ OFIARY :((

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 8 sie 2018
  • MÓJ FB: facebook.com/PtasznikiZajaca/
    a
    GRUPA FB: web.facebook.com/groups/1198135786920604/
    MÓJ INSTAGRAM: webgram.co/ptaszniki.zajaca
    KOSZULKI: ptasznikizajaca.cupsell.pl/
    MÓJ FOTEL: genesis-zone.com/pl/product/nitro-880-fotel-dla-graczy/
    MOJA KLAWIATURA: genesis-zone.com/pl/product/thor-300-tkl-mechaniczna-klawiatura-dla-graczy/
  • ZwierzętaZwierzęta

Komentarze • 736

  • TociXX! mister bmister w
    TociXX! mister bmister w 6 godzin temu +1

    Biedny pajączek 😢😭😢😭😢😭😢😢😭

  • ahn
    ahn 16 godzin temu

    Gdy ta smutna muzyka weszla jakos mnie rozbawił o XDDD

  • Neequ
    Neequ 20 godzin temu

    [*]
    :( szkoda ich

  • Siwy RachTrachPach
    Siwy RachTrachPach 22 godzin temu

    [*] :(

  • HeVeN
    HeVeN 23 godzin temu

    [*]

  • TeAM GEKON
    TeAM GEKON Dzień temu +1

    Zapalmy 200k zniczy dla tych pajączków przed którymi było całe żyćie😓

  • botano zoolog
    botano zoolog Dzień temu

    😭

  • Maciej Struciński
    Maciej Struciński Dzień temu

    [*]

  • keviniontko Michalskie

    😢🏥

  • SpidersOnlinePL
    SpidersOnlinePL Dzień temu +1

    Łączę się z Tobą w bólu Kuba.... :D

  • Cuki
    Cuki Dzień temu

    nie dodawaj tej muzyczki. Nie udawaj smutnego na siłę bo to widać.

  • Kamil Uchwat
    Kamil Uchwat 2 dni temu

    Zrobisz update ze skorpionów?

  • Taka jakaś xD
    Taka jakaś xD 2 dni temu +1

    [*]

  • Barbara Socha
    Barbara Socha 2 dni temu

    😥😫😭 BIEDNE PAJĄCZKI!!!!!!!!

  • Barbara Socha
    Barbara Socha 2 dni temu

    😥😫😭 biedny HATI HATI!!!!

  • natka yt
    natka yt 2 dni temu

    Smutno aż 2 dwa nie żyją😢😢😢

  • Sandra Matecka
    Sandra Matecka 2 dni temu

    :'( nie dobże 😢😢😢😭😭😭😟😭😭😢😭😢😢😢😭😓😟😢😭😟😢😭

  • Bakiak
    Bakiak 2 dni temu

    [*]

  • Iga G.
    Iga G. 2 dni temu

    [*]

  • Kottex
    Kottex 2 dni temu +1

    Świetne kolczyki xP


    (*) Dla pajączków :cc

  • PROGAMERS 163
    PROGAMERS 163 2 dni temu

    Jakiego masz psa

  • Patryk Tynka
    Patryk Tynka 3 dni temu

    [*] ): ): ):

  • Damix 2008
    Damix 2008 3 dni temu

    [*] dla pajączków😥

  • Zdzislaw petara
    Zdzislaw petara 3 dni temu +2

    Zajec... cenie twoją robotę. Pozwole sobie jedynie na wywód, czego moim zdaniem czasem brakuje, a fajnie byłoby, żeby coś takiego się znalazło... Otóż chodzi o nazwy pająków... Owszem, cenię fachowe nazewnictwo, ale fajnie byłoby, gdybyś zawsze opowiedział chwilę o tym pająku... jaka jest jego polska nazwa i gdzie najczesciej zamieszkuje itp... laikom takim jak ja fachowe nazewnictwo nic nie mówi;p Jak już jednak wczesniej wspomnialem, cenie za wiedze i fachowość, ale pamietaj... ogladaja cie nie tylko znawcy pająków;p piona :D

  • Łukasz Polonia B
    Łukasz Polonia B 3 dni temu

    Zamow se pełżacza jaskiniowego

  • Olalach
    Olalach 3 dni temu

    ... [*]...

  • pirzmak tv
    pirzmak tv 3 dni temu

    Zając masz tera fosa blondi ?

  • MASTER _ELO
    MASTER _ELO 3 dni temu

    Szkoda tamtych

  • Adam Dlugopolski
    Adam Dlugopolski 3 dni temu

    [*] szkoda tych dwóch pajączków

  • mikołaj głuszak
    mikołaj głuszak 3 dni temu

    Ja chcę modliszkę!!! 😭😭😭

  • mikołaj głuszak
    mikołaj głuszak 3 dni temu

    Biedny pająk:'( [*]

  • wicio 900
    wicio 900 3 dni temu +1

    Czym karmisz małe pająki

  • luna
    luna 3 dni temu

    :((((

  • Dawid Staszak
    Dawid Staszak 3 dni temu +1

    Smutne😥😥😥😥😥😫😫😔😔😖😖😖😞😞😞😟😟😟😪😰😱😱

  • luna
    luna 3 dni temu

    Uwielbiam twoje filmy

  • teri 11
    teri 11 3 dni temu

    RIP pająki (*)

  • ryszard ochucki
    ryszard ochucki 3 dni temu

    Siema zając . Nabądż może pająka wilbłądziego i nam zaprezentuj może co? Kurde tak patrzę na filmiki z nim i on taki nietuzinkowy jest. Czołem

  • Barbara Socha
    Barbara Socha 3 dni temu

    zając!!!!!!!!!! Dzisiaj pierwszy raz mialam ptasznika Na rękach!!!!!!
    Był taki uroczu😍 zakochalwm sie w nim i postanowilam ze kiedys go kupie a to ten ptasznika co nie Ma jadowitego jadu Xd nwm jak sie nazywa ptasznika cos tam cos ok pozdrowisz paa

  • Evelina G.
    Evelina G. 3 dni temu

    Zając co sądzisz o Euphrynichus Amanica? Widziałbyś go w swojej kolekcji pajączków? :)

  • RaZeR CSGO
    RaZeR CSGO 3 dni temu

    Cyriopagopus hati hati ja juz ale ogonie to przykro mi [*]

  • Patryk Matuła
    Patryk Matuła 3 dni temu

    Haiti hati [¥]

  • Terra Patyczaki
    Terra Patyczaki 4 dni temu

    Piękne makro

  • Terra Patyczaki
    Terra Patyczaki 4 dni temu

    [*]

  • Kamil Liwacz
    Kamil Liwacz 4 dni temu +1

    Jak można mieć wytluszczony komentarz

    • Kamil Liwacz
      Kamil Liwacz 2 dni temu

      Makaron Z Rexa dzięki

    • Makaron Z Rexa
      Makaron Z Rexa 2 dni temu

      *Kamil Liwacz*

    • Makaron Z Rexa
      Makaron Z Rexa 2 dni temu

      Kamil Liwacz
      *tak*
      Dajesz *
      Przed i po

    • Kamil Liwacz
      Kamil Liwacz 3 dni temu

      No ok a dałeś już?

    • Terra Maniak
      Terra Maniak 4 dni temu

      Sub za sub? Sorry że zachowuję się jak dzieciak z 4klasy ale z jednym subem nawet kanału się nie da znaleść. :v

  • Milenka Ziomek
    Milenka Ziomek 4 dni temu

    Znicz dla pajonczków [*]

    • Terra Maniak
      Terra Maniak 4 dni temu

      Sub za sub? Sorry że zachowuję się jak dzieciak z 4klasy ale z jednym subem nawet kanału się nie da znaleść. :v

  • Jakub Turczanik
    Jakub Turczanik 4 dni temu

    Zając jakiego pająka polecasz na początek

  • daniel wrobel
    daniel wrobel 4 dni temu

    Ludzie mam pytanie, dzisiaj zauwazylem pod wytloczkami mam duza ilosc malutkich karaczanow tureckich i oto pytanie co zrobic czy zostawic je ze starymi karaczanami czy przeniesc gdzies???

  • Julia Górzna
    Julia Górzna 4 dni temu

    Hej a pająk o nazwie krzyżak ogrodowy jest nie bezpieczny bo w szopie mojej kuzynki był😞

  • jak mi dobrze XD msp

    😭😷 {*} 😷😭 Znicz* Biedne pająki, ale to był smutny klimat :(

  • Agnieszka Biernat
    Agnieszka Biernat 4 dni temu

    niedługo jadę do Hiszpanii. Wie ktoś jakie tam są pająki ?

    • Terra Maniak
      Terra Maniak 4 dni temu

      Sorry ale nie wiem

    • Terra Maniak
      Terra Maniak 4 dni temu

      Sub za sub? Sorry że zachowuję się jak dzieciak z 4klasy ale z jednym subem nawet kanału się nie da znaleść. :v

  • Julqu
    Julqu 4 dni temu

    O nie! [*] Ja aż się popłakałam. Dzięki tobie Zająć pozbyłam się Arachnofobii . I chc mieć pająka ,ale mama mi na razie nie pozwala, a jakie pająki polecasz na 1 raz?

  • Joanna Krawczyk
    Joanna Krawczyk 4 dni temu

    😥😥😥😢😢😢😭😭😭😭😭

  • polski_POlak
    polski_POlak 4 dni temu

    [*] :(

  • stanley !
    stanley ! 4 dni temu

    Ukąsił cię kiedyś jakiś pająk?

  • Miki Buc
    Miki Buc 4 dni temu

    czm w aucie??

  • leman
    leman 4 dni temu

    Chcemy mrówki nagraj mrówki!!!

  • The KroplaLPS
    The KroplaLPS 4 dni temu

    A zwrot hajsu? ;c mam ta chorobe (ne umiem napisac) ale bardzo mi zal zwierzatka bo to wkoncu zwierzątko .. ;(
    Zapalmy znicze
    [*]

  • kmidro 124
    kmidro 124 4 dni temu

    (*)

    • Terra Maniak
      Terra Maniak 4 dni temu

      Sub za sub? Sorry że zachowuję się jak dzieciak z 4klasy ale z jednym subem nawet kanału się nie da znaleść. :v

  • kmidro 124
    kmidro 124 4 dni temu

    Jaki debil nie zrobił wentylacu

  • Dawid Nowak
    Dawid Nowak 4 dni temu

    R.I.P
    Hati hati lunula
    [*][*][*]

  • Młodzieży93
    Młodzieży93 4 dni temu

    Przez Ciebie zaczalem brac pajaki na reke I sie nie boje pokonalem strach a znajomi spieprzaja gdzie sie da :-D hehe pozdro Zajac ;-)

  • sharp ;D
    sharp ;D 4 dni temu +1

    *kiedy Theraposa Blondi*

  • _rdk45_
    _rdk45_ 4 dni temu

    witam, jakim telefonem nagrywałeś z auta? 😊

  • wodzu 366
    wodzu 366 4 dni temu

    [*]

  • Wiki Gacha
    Wiki Gacha 4 dni temu

    [*] dla tych dwóch pająków
    Popłakałam się! 😭

    • Terra Maniak
      Terra Maniak 4 dni temu

      Sub za sub? Sorry że zachowuję się jak dzieciak z 4klasy ale z jednym subem nawet kanału się nie da znaleść. :v

  • ADRIANs 18
    ADRIANs 18 4 dni temu

    Nagraj coś o mrówkach

  • jabłuszko tv
    jabłuszko tv 4 dni temu

    zajebiście że 200tys subów

  • jabłuszko tv
    jabłuszko tv 4 dni temu

    zajebiście że 200tys subów

  • ułomek Witkowski
    ułomek Witkowski 4 dni temu

    Czemu nie pokazałeś jak wkładasz do pojemnika?

  • ułomek Witkowski
    ułomek Witkowski 4 dni temu

    :(

  • Velvet numer3
    Velvet numer3 4 dni temu

    Ziomek kiedy mrówki 😍😂

  • Mati Kot
    Mati Kot 4 dni temu +1

    Zapalamy znicze dla pająków [*] [*]

  • mega sylvi
    mega sylvi 4 dni temu

    Dzwońcie📞 do pajęczego księdza i niech zrobi pogrzeb dla dwóch pająków 😞😭😭😭😭😭😖😔

  • PVortexP
    PVortexP 4 dni temu

    😭

  • Kamila Sołowiej
    Kamila Sołowiej 4 dni temu

    Smuteczek

  • Mati Balon
    Mati Balon 4 dni temu

    😪

  • Patryko oo
    Patryko oo 4 dni temu

    Smuteczek :(

  • Prywin pl
    Prywin pl 4 dni temu

    :(

  • Ciekawe Ptaszniki
    Ciekawe Ptaszniki 5 dni temu

    Szkoda martwych. Nie mniej jednak to pierwszy unpacking pająków EVER w samochodzie! Na pocieszenie ;)

  • Alan Z
    Alan Z 5 dni temu +1

    [*] :.(

  • Fortnitowe Swiry
    Fortnitowe Swiry 5 dni temu

    0:17 widzicie psa XDDD

  • Kryspin B
    Kryspin B 5 dni temu

    Lunula to ptasznik?

  • POMPA
    POMPA 5 dni temu

    Moim zdaniem bez potrzebny spojler :/

  • Frankie
    Frankie 5 dni temu

    Awesome video

  • MEGATRON
    MEGATRON 5 dni temu

    Szkoda ze dwie nie zyja 😨😨😨

  • Marlena Skóraś
    Marlena Skóraś 5 dni temu

    Współczuje :(( Mam nadzieje że kolejne pająki będą żywe 💪

  • Dominik Szoltysik
    Dominik Szoltysik 5 dni temu

    Co ile pająk linieje?

  • Damian Łoś
    Damian Łoś 5 dni temu

    Gratuluję 200 tys! ^^

  • Maciejow
    Maciejow 5 dni temu +1

    Ja zabiłem Balfa, Boehmei i pulchera kaładąc ependorfy w gorący dzień na rozgranej na maxa macie grzewczej

  • Emilia Komischke
    Emilia Komischke 5 dni temu +1

    [*]

  • Ptaszniki Robsona
    Ptaszniki Robsona 5 dni temu

    Szkoda pajaczkow :( nie ma co ryzykować w taki upal

  • wicio 900
    wicio 900 5 dni temu +1

    Kiedy kolejny odcinek

  • akw tv x
    akw tv x 5 dni temu

    Sub łapka fajny kanał

  • Króliczy Świat!
    Króliczy Świat! 5 dni temu

    Jak mówisz ze są piekielne szybkie to już się stresuje i spinam 😭😂

  • Wojtek Cieślak
    Wojtek Cieślak 5 dni temu

    Czy będziesz na targach water&dragon 9 września w Warszawie? ☺

  • Moon Wolf
    Moon Wolf 5 dni temu

    Mam takie pytanie (nie znam sie na pająkach) jak pająki piją wode?

  • Mateusz Krupicki
    Mateusz Krupicki 5 dni temu

    mam wrażenie czasami ze on te nazwy pająków wymyśla :)

  • Blazej Marczuk
    Blazej Marczuk 5 dni temu

    R.I.P Hati Hai [*]

  • Allien
    Allien 5 dni temu

    [*]

  • kotka waleczna
    kotka waleczna 5 dni temu

    ;cc