TRAFIŁEM IKONĘ, ALE... | FIFA 19 PACK OPENING

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 428

  • Kartomania
    Kartomania 7 dni temu +798

    Wierzcie lub nie, ale mi się śniło tego dnia, że jak wygnam Damiana po kawę to trafię ikonę :v Wszystko było jak we śnie :D

    • Skypion11
      Skypion11 5 dni temu +2

      Oczywiście. Dommanu nigdy się nie myli.

    • Floomy
      Floomy 6 dni temu +1

      Sen proroczy :v

    • Smoke Master
      Smoke Master 7 dni temu

      Dommanu pokozuj twarz na filmach

    • Jakub
      Jakub 7 dni temu

      +Jacek Milczarek oglądałeś film?

  • Speeff
    Speeff Dzień temu

    Moral tego filmu jest krótki i niektórym znany



    Wywal Damiana, trafisz ikonę xd

  • Kuba Suchojad
    Kuba Suchojad Dzień temu

    Zbieramy dla Damiana 100000000 subskrybcji
    1 like 3 subskrybcje
    1 kom 1000 subskrybcji
    1 uds 1000000

  • Janek Szulc
    Janek Szulc Dzień temu

    I te „taak” jutandeja

  • Jollo Kowboj
    Jollo Kowboj 3 dni temu +6


    👕
    👖
    👢
    To jest damian 1 like = 1 ikona dla Damiana zobaczmy ile ikon uzbiera damian

  • Wojtek Wojtekxd
    Wojtek Wojtekxd 3 dni temu

    damian wystarczyło tylko odejść xd .#niemasz farta

  • Piotr Worwag
    Piotr Worwag 3 dni temu

    PLKDamiam to miszczu

  • Dominik Derwisz
    Dominik Derwisz 3 dni temu +1

    jesteś moim ulubionym yutuberem

  • prymel87
    prymel87 4 dni temu

    PLKD, jesli na ekranach masz jasny napis na podescie to jest walkout. Jesli czarny, to nie ma... :-)

  • Victor Oficial
    Victor Oficial 4 dni temu

    Skąd koszulki?

  • Sidum
    Sidum 4 dni temu

    *CHEJ CHEJ SOKOŁY KLASY I INNE DOŁY

  • kookyB
    kookyB 4 dni temu

    dobrze tam ea podwyzszylo pajacom drop rate zeby wszyscy paczki kupili a bedzie jak zawsze

  • Michał K
    Michał K 4 dni temu

    Ten jaka ma grzywke;)haha

  • Lord Drol
    Lord Drol 4 dni temu

    Jeżeli chcesz mieć fifę 19 za darmo to wbij na mój kanał!

  • kiroyt
    kiroyt 4 dni temu

    Damian na dole jest znak ea i jak on się świeci

  • Randwolf 34
    Randwolf 34 4 dni temu

    Kiedy wychodzi pełnoprawna wersja FIFY?

  • xNixu
    xNixu 4 dni temu

    Ja powiem tyle

    Pokaż więcej

  • Liseq !
    Liseq ! 4 dni temu

    skad widac ze jest ikona itp

  • Miasto Meneli
    Miasto Meneli 4 dni temu

    Zaraz bedą lody

  • bartek jankowski
    bartek jankowski 4 dni temu

    Na takich eventach dużo łatwiej trafiają lepsze karty żeby zachęcić do kupna fp a co do czego to w grze lipa wpada

  • Miasto Meneli
    Miasto Meneli 4 dni temu

    Ale pedał

  • Paranienormalni pl
    Paranienormalni pl 4 dni temu

    Plkd zapraszam na odcinek

  • Filip Huberta
    Filip Huberta 5 dni temu

    Pedał kurwa jaki kurwiasz huj

  • Filip Huberta
    Filip Huberta 5 dni temu

    Jesteś pedałem

  • conco
    conco 5 dni temu

    Świetny filmik :D

  • Janek De Gea
    Janek De Gea 5 dni temu

    by trafic ikonebodłoga podswietla sie na biało

  • Tobiszcz G
    Tobiszcz G 5 dni temu

    Powiedziałeś że 5 to ładna cyfra a to mój numer w szkole

  • Szymi Official
    Szymi Official 5 dni temu +1

    Siemano Damian mam pytanie, będzie Back To Glory w fifie 19?

  • Damian Damian
    Damian Damian 5 dni temu

    pasek na dole inaczej się świeci

  • Kacper Dudek
    Kacper Dudek 5 dni temu

    Oni serio są braćmi? Xd

  • Eru Ilúvatar
    Eru Ilúvatar 5 dni temu +1

    Fajne te karty takie nie za słabe

  • Tomek Minecraft
    Tomek Minecraft 5 dni temu +1

    Ja też tam byłem i wogóle 1 pacze był pelé 98 a w drugiej ronaldo 95

  • Damian Baran
    Damian Baran 5 dni temu +1

    "Nie wiedzieć czemu, zacząłem mówić po angielsku". Ja Ci powiem czemu, chciałeś przylizać dupe, bo masz z tego korzyści. Mogłeś mówić po Polsku, może akurat, ktos innej narodowości zastanowił by się co ta za ładny język. Ale Ty się musiałeś zeszmacić za darmo tak naprawdę :D

  • Ewa Nowakowska
    Ewa Nowakowska 6 dni temu

    W domu grasz na ps4?

  • kaawencjaxd
    kaawencjaxd 6 dni temu

    Tylko DEL PIERO !

  • Wiktor Garbicz
    Wiktor Garbicz 6 dni temu

    Kurła panie

  • Halina Tomczak
    Halina Tomczak 6 dni temu

    Siemka plkad zajefajny filmik

  • Michal Winnicki
    Michal Winnicki 6 dni temu

    Wyobraźcie to sobie że CR7 i Messi będą mieli po 9 zgrania za nimi dybala

  • Kornel Urbanek
    Kornel Urbanek 6 dni temu

    Ty piiesz 🍺

  • Alex Baron
    Alex Baron 6 dni temu

    Kiedy wracasz

  • FiLIP 3310
    FiLIP 3310 6 dni temu +1

    Kiedy wwe??

  • wojtekhajduk
    wojtekhajduk 6 dni temu +1

    to co Damian, może seria Gerrard i spółka

  • Marcel Żala
    Marcel Żala 6 dni temu

    I ten lachu w tle na początku XD

  • króliczek sport
    króliczek sport 6 dni temu +1

    Janusz+sobowtór+plkd innaczej icona

  • Kondzio
    Kondzio 6 dni temu

    Mało co się nie zesrałeś że ikona, żenada.. xd

  • fan remontada pl
    fan remontada pl 6 dni temu

    Zrób pojedynek z Junajtedem

  • Wiciek PL
    Wiciek PL 6 dni temu

    W sumie ty poszedłeś po kawę i ty trafiłeś ikonę

  • Adrian Dąbrowski
    Adrian Dąbrowski 6 dni temu

    Moim zdaniem najlepsza fifa to jest FIFA 19 najlepsza grafika !! Wystarczy porównać grafikę z FIFA 18 A z FIFA19 PO PROSTU BAJKAAAA!!!!!

  • Michał Darnikiewicz

    Lol xd 👍👍👍👍

  • Lechu4444PL
    Lechu4444PL 6 dni temu

    2:30 kiedy wychodzisz z siebie żeby trafić ikonę. :P

  • albert białobrocki
    albert białobrocki 6 dni temu

    6:28 hej hej hej sokoły omijajcie paczki bez ikonyy :D xD

  • Katarzyna P-K
    Katarzyna P-K 6 dni temu

    4 ikony sam bym chciał

  • theAdryjen
    theAdryjen 6 dni temu

    Faktycznie, da się przyzwyczaić do tej animacji otwierania paczek ale dalej uważam, że lepiej było w fifie 18.

  • Kamil Stypulkowski
    Kamil Stypulkowski 6 dni temu

    Ooo fuck Ale wąsik 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Maziu
    Maziu 7 dni temu

    NUMER #50 NA KARCIE NA CZASIE no nieźle nieźle :p

  • SixShooter
    SixShooter 7 dni temu

    Dommanu: wracam za chwilę i trafiam ikonę
    Damian: DZIĘKI
    XDDD okej

  • AleksIEJ
    AleksIEJ 7 dni temu

    Powiem szczerze, że środowisko Fify na polskim YT to najmniej toksyczne towarzystwo!
    Pt
    Banda Pedałów 😘

  • Dawid Jagiełło
    Dawid Jagiełło 7 dni temu

    Co to za Charlie Chaplin po prawej na miniaturce?

  • MDPL
    MDPL 7 dni temu

    nagraj filmik o wwe 2k19

  • Patryk Pataszon oficjalny profil

    Bracia dommanu jak ja ich nienawidzę

  • BGamer Pl
    BGamer Pl 7 dni temu +1

    Bracia Bolec

  • kamil
    kamil 7 dni temu

    Kiedy draft fifa 19

  • Cichy BXA
    Cichy BXA 7 dni temu

    Siemka plkd

  • Adam Kox
    Adam Kox 7 dni temu

    w 19 kariera Atletico Madryt proszę

  • JohnFantasy
    JohnFantasy 7 dni temu

    Jak gra się w FIFĘ?

  • Kamia Dziadolik
    Kamia Dziadolik 7 dni temu

    Trafy roku więcej nie trzeba mówić

  • Chlebopożerator
    Chlebopożerator 7 dni temu

    Te paczki wyglądają chujowo moim zdaniem. Pozdrawiam cieplutko

  • Agnieszka Rychter
    Agnieszka Rychter 7 dni temu +5

    wiedzialem ze koszulki pomogo

  • krzaczor
    krzaczor 7 dni temu

    Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  • qwer55555555
    qwer55555555 7 dni temu

    troche to smieszne jak jaracie sie kartami nie na swoim koncie

  • Gabriel wieczorek
    Gabriel wieczorek 7 dni temu

    5:42 i Ta cenzura XD

  • Kontomierz
    Kontomierz 7 dni temu

    DoMManu chyba lubi twoje ramiona xD

  • FiolsonPlay
    FiolsonPlay 7 dni temu

    Można skądś ogarnąć taka fajna koszulkę ikony?

  • Zajdek 7
    Zajdek 7 7 dni temu

    Damian mam nadzieję w fifie 19 jakaś kariera będzie

  • o mój boże zabili Heda!! Tadzik na Góre !!!!!

    Junajted zgol wonsa bo wyglądasz jak pedofil

  • janek pajak
    janek pajak 7 dni temu

    Widocznie bracia bliźniacy + Junajted nie mogą ze sobą otwierać

  • Kubinho
    Kubinho 7 dni temu +1

    Chciał się popisać przed EA tym Angielskim :D

  • Natalia Panek
    Natalia Panek 7 dni temu

    dommanu to twój brat

  • kuba pietryka
    kuba pietryka 7 dni temu

    chłopaki*

  • Fireno XD
    Fireno XD 7 dni temu

    6:50 xd xd

  • SVGM GAMES
    SVGM GAMES 7 dni temu

    0:53 powiedzial Allison a byl ederson

  • Xertce
    Xertce 7 dni temu

    Czyli mertesacer będzie grywalny

  • Antoś Griezmann
    Antoś Griezmann 7 dni temu

    5:19 xDDD

  • Norbert Kowalski
    Norbert Kowalski 7 dni temu

    JUnited wygląda jak Dawid Podsiadło

  • Kamilowski
    Kamilowski 7 dni temu +1

    PLKD jest najlepszym pack openerem(nie wiedziałem jak to napisać) na Polskiej Senie PLclip

  • Adix 37
    Adix 37 7 dni temu +1

    Pierwszy chyba trafiłeś Pele :-)

  • Jussiup
    Jussiup 7 dni temu

    "W dupie masz ikonę" XD

  • karol karol
    karol karol 7 dni temu +1

    3:36 czy ten z tyłu to junajted ???

  • Szymon Karolak
    Szymon Karolak 7 dni temu

    Damian muwi się chłopaki a nie chłopacy

  • Piotr Z
    Piotr Z 7 dni temu

    ten pele😂

  • Całkiem Zwyczajny Użytkownik

    Który to już rok z rzędu mówione jest, że tempo nie będzie miało takiego znaczenia? :D

  • Ewelina Siejka
    Ewelina Siejka 7 dni temu

    Super film😀😀☺

  • Szczepan Szymczyk
    Szczepan Szymczyk 7 dni temu +1

    Dommanu mówił że będzie solidna obrona

  • xy z
    xy z 7 dni temu

    Hej sokoly

  • _kubeQ_
    _kubeQ_ 7 dni temu +1

    Dobre Plkd nie daje szczęścia

  • xy z
    xy z 7 dni temu

    Dojebane staty ten Roussilon ma

  • Trawa
    Trawa 7 dni temu

    Tyle przekleństw w filmie Damiana jeszcze nie widziałem

  • Speedway Row Rybnik
    Speedway Row Rybnik 7 dni temu

    Będzie ultimate team?