"TO KONIEC KARIERY" - POPEK ZAŁAMANY PO PORAŻCE NA KSW 45 W LONDYNIE!

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 1 146

  • HEHE
    HEHE 8 dni temu

    we kurwa pal gume popek sie nadajesz na mma do tanca wypierdalaj tam powiem ci ze spoko ci poszlo :)

  • Grzesiek Czekolada
    Grzesiek Czekolada 9 dni temu

    Jak można słuchać tego troglodyty ba i jeszcze jezdzić na chujowe koncerty z jego gównem . Masakra tylko w Polsce nie ma się słuchu :)

  • Sebastian Klier
    Sebastian Klier 11 dni temu

    Im from Germany and does he mean he end his Carree.Sorry i dont understand everything because im from Germany but Popek is a great Rapper and Fighter!

  • Stefan Jadowity
    Stefan Jadowity 16 dni temu

    Ja nie widze zeby byl zalamany hahaha

  • Majkel Angelo
    Majkel Angelo Miesiąc temu

    Koniec Kariery Bo nie wiesz co to Maniery zawijaj się z tąd cieniasie na litość nie licz idź potańczyć z gwiazdami he he he

  • Dr Jeckyl
    Dr Jeckyl Miesiąc temu

    Koniec czego ??

  • rocket queen
    rocket queen Miesiąc temu

    Do pchania karuzeli

  • Amficelias żararaka
    Amficelias żararaka Miesiąc temu

    Nie chcę filozofować leć Popek bierz połowę albo Zmień dilera

  • witek sprytek
    witek sprytek Miesiąc temu

    Kurwa jak to możliwe co ty kurwa odpierdalasz nie czemu kurwa

  • RUDY z Blok Ekipy
    RUDY z Blok Ekipy Miesiąc temu

    lepszy jest niż Najman :D

  • Dani Uk
    Dani Uk Miesiąc temu

    Jaki koniec zaczyna się dopiero zaraz wrócisz zawsze musi być gorzej żeby potem było lepiej jesteś kozak !!!

  • kafare x
    kafare x Miesiąc temu

    Popek najważniejsze że wykonałeś plan z oddychaniem!

  • Grzegorz Gorczewski
    Grzegorz Gorczewski Miesiąc temu +1

    mysle ze skoro KRÓL POWRACA i sie nie umawia to ma szans wygrac z danielem vel focza lapa magical tylko szybko zanim mu siekosci zrosna w nodze ;)

  • 19LeSeR84
    19LeSeR84 Miesiąc temu

    Zaden z niego raper, slaby fighter, wiec i aktorstwo dupy nie urwie

  • Kacper Łukasik
    Kacper Łukasik Miesiąc temu

    cwaniaki w necie a przed nim by staneli to by było o popus laske byście mu targali ze strachu

  • Kacper Łukasik
    Kacper Łukasik Miesiąc temu

    To jest Polak ! zamiast swojemu kibicować to co wy kurwy robicie

  • Jan Naj
    Jan Naj Miesiąc temu +1

    Zagraj sobie dlaczego ja albo złamane życie na wielką rolę możesz liczyć tylko jak będą kręcić Świt żywych trupów 2 będziesz idealnym zombie i weź nie pokazuj się już bo tylko dzieci straszysz

  • Jan Naj
    Jan Naj Miesiąc temu +1

    I co ten gościu w spódnicy z tańca gwiazdami w szpilkach dostał w co miał dostać tego typa jak widzę to mi się odechciewa oglądać cokolwiek jest tak odrażający i tak nieudaczny jak ja się cieszyłem jak on dostał po mordzie Popek kropek

  • Artur Nowak
    Artur Nowak 2 miesięcy temu

    A co to za koleś zamiast popka się wypowiada? A kto cię w ogóle pyta?!

  • Maciej Ka
    Maciej Ka 2 miesięcy temu

    Sami fajterzy tu piszą. Polska rośnie w siłę. Szkoda tylko że twarzą w twarz połowa by spierdoliła, a reszta się zesrała w zbroję. Chuj z wami wszystkimi, namierzę was, odetnę wam internet i już nie powalczycie 😆

  • Robert M
    Robert M 2 miesięcy temu

    Jakiej kariery? Jaki z niego zawodnik mma? O czym mowa , nic sie nawet nie zaczelo to nie ma co konczyc

  • Pawel Kowalski
    Pawel Kowalski 2 miesięcy temu

    Lepiej niech ćpa i pije

  • Bartosz Bak
    Bartosz Bak 2 miesięcy temu

    ta jebac was hejterzy.Byscie z otwartej sie poskladali

  • Radek Olszak
    Radek Olszak 2 miesięcy temu

    Popuś Bonus BGC czeka na ciebie w FAME MMA. jak nagrasz te 3 filmy to wbijaj to fame mma

  • Radi Radii
    Radi Radii 2 miesięcy temu

    I tak bedzie jeszcze walczyl, na bank! Kasy nigdy za wiele..

  • Niedźwiadek
    Niedźwiadek 2 miesięcy temu

    Wejdźcie sami na ten ring pedały

  • Cal Wizzarak
    Cal Wizzarak 2 miesięcy temu

    🍁🍁🍁🍁🍁🍁 🍁🍁🍁 🍁🍁 🍁 🍁🍁🍁🍁🍁🍁 🍁🍁🍁 🍁🍁 🍁
    *Bóg posłał swego Syna, Jezusa Chrystusa, który umarł i zmartwychwstał 2000 lat temu.*
    *Przez krew Jezusa mamy życie wieczne.*
    *tylko wierz!*
    🍁🍁🍁🍁🍁🍁 🍁🍁🍁

  • Tobyn Frost
    Tobyn Frost 2 miesięcy temu

    Odchodzi król szkoda po walce z Stejkiem dał nadzieję pozdro Popek 👊👍👏🍻

  • Johnny
    Johnny 2 miesięcy temu

    Myślałem że to Waldek Kiepski 😂

  • Urszula Olszewska
    Urszula Olszewska 2 miesięcy temu

    Witam naszym idolem jedynym nauczycielem Mat. 23:8jest Chrystus Król nie Pan

  • Nie słodzę - kanał o cukrzycy

    *oby dotrzymał słowa*

  • xCombeLx
    xCombeLx 2 miesięcy temu

    Ludzie, piszcie, że robi to dla kasy - gówno prawda... Z muzyki, która tworzy mógłby kupić każdego z was pokoleji bez żadnego MMA, chciał wrocic do sportu, powalczy próbował nie udało się no cóż... Życie ale żaden cpik z was nie ma kurwa prawa mówić że robi to dla pieniądzy.. bo jakby ci wyjął portfel to byś mi jeden z drugim galę zrobił i jeszcze dupę wylilzal... Pozdrawiam

  • Sz S
    Sz S 2 miesięcy temu

    "Przeciwko kure*twu i upadkowi zasad" to tyle dla popka.

  • Piotr Gracz
    Piotr Gracz 2 miesięcy temu

    Jaki sport tylko hajs się liczy korwa

  • UFC
    UFC 2 miesięcy temu +1

    Nie jestes sportowcem i nigdy nim nie bedziesz, aktor z ciebie taki ze lepiej milczec, a do tego artysta-koncertowicz wielki co drugie slowo to kurwa i koks... zlotowki bym nie wydal na twoj koncert. Ale w jednym jestes zajebiscie dobry, w chodzeniu na miasto...

  • maciej balaweder
    maciej balaweder 2 miesięcy temu

    a on zaczal jakas kariere w mma ? buyhahahahaha

  • Karol Pieczka
    Karol Pieczka 2 miesięcy temu

    🤩✅ Koniec Kariery!🤩✅ Sprawdź plclip.com/video/z9Wabx57U1s/wideo.html

  • Koster fro
    Koster fro 2 miesięcy temu

    O nie

  • dario roma
    dario roma 2 miesięcy temu +1

    Popek nie trać wiary....w Chinach potrzebują do tarcia chrzanu.

  • ironic
    ironic 2 miesięcy temu

    Bardzo dobrze debil głupi nie umie się bić to dobrze że zrezygnował

  • Czarny Batman123
    Czarny Batman123 2 miesięcy temu +1

    Popek to pizda nie lubię typa

  • Łukasz Pasoń
    Łukasz Pasoń 2 miesięcy temu

    Tak od razu by chciał wygrywać:) A teraz się poddaje po paru porażkach ze znacznie lepszymi od siebie. Niech poćwiczy parę lat, rzuci używki, to i wygrane się pojawią:)

  • Arcz Pogo
    Arcz Pogo 2 miesięcy temu +1

    Ludzie,po pierwsze to żaden sportowiec ,a po drugie to też żaden celebryta. Jakaś inna odmiana clowna i tyle.Film jego reżyseri,hahahahaaaaa,pewnie poryty jak i reżyser będzie ! hahahaheehaaa.koleś myślał że wszedł do klatki i KSW będzie jego.Ha ! a tu przegrane z pionkami !

  • Paweł Jerzy
    Paweł Jerzy 2 miesięcy temu +1

    Teraz jzu wiadomo dlaczego nie chciał sie bic z Najmanem :D Dostał by baty :D Wstyd jak diabli :D #kswpopekvsnajman

  • Dar1usz
    Dar1usz 2 miesięcy temu

    Prawdziwy duch sportu

  • Adam madam
    Adam madam 2 miesięcy temu +1

    Trener tam pierdoli frajer bo wie że popek się nie nadaje do walk ale hajsik na nim trzepie to wpierdoli swoje 3 grosze pół mózg jebany

  • jarekt23
    jarekt23 2 miesięcy temu +1

    Kariery.... hahaha

  • Sizam Wielki
    Sizam Wielki 2 miesięcy temu +1

    🎟🎟🎟Like number 4,3 . . . tys.🎟🎟🎟

  • super cool gwiazda MSP
    super cool gwiazda MSP 2 miesięcy temu +1

    A co to za porażka była? Napiszcie plsplsplsplspls

    • Rafonix
      Rafonix 2 miesięcy temu

      popek bił typa bił miał przewage ale pod koniec 2 rundy już nie miał siły I tamten wygrał

  • WikuQQ Gacha
    WikuQQ Gacha 2 miesięcy temu

    Świnka popka😂
    Jej koniec kariery oby😍

  • Briktu Lucy
    Briktu Lucy 2 miesięcy temu

    💿💿💿 #💿💿💿💿 💿💿💿 #💿💿💿💿
    *Jezus Chrystus jest jedynym prawdziwym Bogiem!*
    *Jeden Bóg, który powstał z martwych i żyje wiecznie.*
    *Jezus Chrystus jest jedynym kwalifikacje, aby dać nam życie wieczne.*
    *również leczyć swoje ciała.*
    💿💿💿 #💿💿💿💿 💿💿💿 #💿💿💿💿

  • Hubert Pawelec
    Hubert Pawelec 2 miesięcy temu

    Polacy przeglądajcie różne wiadomości, a szybko wam wyjdzie dlaczego co raz ciężej pracujecie, a zarabiacie tak mało względem innych krajów. Są po prostu ludzie, którzy oszukują i okradają wszystkich jak leci. Sprawdzajcie kto was okrada. Patrzcie na ręce politykom, szukajcie gdzie złodzieje się kryją, a później ich surowo rozliczajcie. ;)

  • szymsonnn Haze
    szymsonnn Haze 2 miesięcy temu

    jakiej Kariery? ??? o czym ty mowisz Kariere to on zrobił na Muzyce !
    Popuś to nie tY!

  • Bartosz Górnik
    Bartosz Górnik 2 miesięcy temu

    Jak można zakończyć karierę która nigdy się nie zaczęła?

  • basik crew
    basik crew 2 miesięcy temu

    To ten chłopek do bicia?

  • Lukasz Ś
    Lukasz Ś 2 miesięcy temu +1

    Co ma wspólnego sport z tym komercyjnym smieciem

  • Jan Kowalski
    Jan Kowalski 2 miesięcy temu

    Pozdrowienia dla tych co wierzyli w popeczka

  • RedWind
    RedWind 2 miesięcy temu

    Teraz FAME mma

  • Jarecki
    Jarecki 2 miesięcy temu

    W końcu

  • Kacper Gramofon
    Kacper Gramofon 2 miesięcy temu

    Jakiej kariery😂

  • Adam Słodowy
    Adam Słodowy 2 miesięcy temu

    A już się cieszyłem że koniec kariery pseudo-muzycznej.Czuję się zawiedziony.

  • Bartosz Pomadyn
    Bartosz Pomadyn 2 miesięcy temu

    Popek był przegrany na starcie po jego wypowiedziach było widac ze nie jest pewny siebie i raczej nastawiony na porażkę. Po tej Walce z Tomkiem gdzie przegrał z sobą samym coś pękło

  • Gracjan Hehe
    Gracjan Hehe 2 miesięcy temu

    W koncu mądre słowa

  • Przemysław Cegliński
    Przemysław Cegliński 2 miesięcy temu

    odmoney.fun/8366185260091/

  • wancia1
    wancia1 2 miesięcy temu

    Popus czy to ty morda obita w raz dwa trzy :) hahahahahahahahahaah A jak on skończy z mma to i trenerowi kasa się urwie więc nie nie kończy ze sportem porażka

  • Mijadzi Sam Tao
    Mijadzi Sam Tao 2 miesięcy temu

    A miało być tak pięknie👌

  • Łucja Majewska
    Łucja Majewska 2 miesięcy temu

    Widać, ktoś tam za niego myśli. :-)

  • Proxgas Tiger
    Proxgas Tiger 2 miesięcy temu

    Nie rozumiem ludzi lubiących napierdalać się w 21 wieku ale jeżeli jest to ciekawe

  • snufmum55
    snufmum55 2 miesięcy temu

    Czego koniec? Hahahaha 🤣

  • Gabriel Reyes
    Gabriel Reyes 2 miesięcy temu

    Że co kurwa?!
    Popek to tylko przypadek miał farta i już

  • Money Kovszun
    Money Kovszun 2 miesięcy temu

    Popek to ty frajer jestes sie okazało . Przyznajesz sie do winy potwierdzasz zarzuty bez uzgodnienia sprawy z wspólnikiem ? Swoją droga pomidor lamus sprzedał zasady za kasę co ?

  • MAD emon
    MAD emon 2 miesięcy temu

    No w końcu

  • Pani Kamila
    Pani Kamila 2 miesięcy temu

    Jego trener poczuł rychły brak zajecia i pieniążków po wyznaniu Popka 😂😂 dlatego się wtrącił.

  • jon kowalski
    jon kowalski 2 miesięcy temu

    Do cyrku niech idzie jeszcze zapomniał że tam ma występować
    Będzie wsadzać sobie w dupsko trąbe słonia.

  • Rafał Jodłowicz
    Rafał Jodłowicz 2 miesięcy temu

    Przecież on za 1 rok z nuw pojawi się w ksw idioci słuchajcie uchem A nie pizdom hahah

  • Marzena Ra
    Marzena Ra 2 miesięcy temu

    W KOŃCU!!

  • Morrreno
    Morrreno 2 miesięcy temu

    myślę że lepiej na przed ostatnie walki na gali dawać kogos kto coś pokaże

  • vitekdg
    vitekdg 2 miesięcy temu

    "Kariera" promowanie zera

  • matrix kowalczy
    matrix kowalczy 2 miesięcy temu

    szkoda monster popek że przegrałeś kurde mać

  • Gregor
    Gregor 2 miesięcy temu

    Popuś cz to Ty?!

  • Wes one
    Wes one 2 miesięcy temu

    On serio myslal ze wygra ?

  • TROY
    TROY 2 miesięcy temu

    Jakiej kariery??

  • Baarteq
    Baarteq 2 miesięcy temu

    Popus dawaj na fame mma

    • Baarteq
      Baarteq 2 miesięcy temu

      z bonusem

  • Norman M
    Norman M 2 miesięcy temu

    Żeczywiscie jest załamany.

  • Unforgivenfff
    Unforgivenfff 2 miesięcy temu

    Ja tam bym chcial zeby Popek jeszcze powalczyl, podobno szykowali mu Malysza na przeciwnika. Moze wreszcie wytrzymal by 2 rundy. Pizda pod okiem pi pi pizda pod okiem.

  • Jakub Leszczyński
    Jakub Leszczyński 2 miesięcy temu

    mam to jak i go w dupie.

  • alex X
    alex X 2 miesięcy temu

    Kręci filmy patrzy skąd kasa. Nieda się robić wszystkiego na raz niestety.

  • Dawid Kasprzak
    Dawid Kasprzak 2 miesięcy temu

    Sprawdz e-m2m.pl/5bbcf0a52ec69

  • domin 325
    domin 325 2 miesięcy temu

    Popuś dawaj wbij za rok na fame mma 3

  • Hattori Hanzo
    Hattori Hanzo 2 miesięcy temu

    "To na pewno nie koniec ze sportem" hahahahahahahahahaha toć nigdy nie było początku hahahahahahahaah

  • Storyy One
    Storyy One 2 miesięcy temu

    gdyby się dało dałbym reakcję "HAHAHA"

  • gamer 12
    gamer 12 2 miesięcy temu

    Czas koczyć ten kabaret

  • Ka eS
    Ka eS 2 miesięcy temu

    nigdy nie zrobiłeś jakiejkolwiek kariery parobku

  • pablo1234 12
    pablo1234 12 2 miesięcy temu

    A ja lubie kolesia dostal i ma wyjeban... chociaz troche sie zawiodlem ale i tak go lubie

  • Helvett222
    Helvett222 2 miesięcy temu

    Przystojny i inteligentny :)

  • szeregowyrally
    szeregowyrally 2 miesięcy temu

    Koniec kariery hahahahahah facet powalczył łącznie 10 minut w KSW, wziął za to bańkę i nazywa to karierą. Wstyd na cały świat!

  • NarodowoSocjalny
    NarodowoSocjalny 2 miesięcy temu +1

    Ja pierdole nie wierzę, że ta ameba kręci filmy, gra koncert itp kurwa jest tylu ludzi z talentem i czymś do powiedzenia a media lansują dzbana bo dzieciaki za to płacą. Wypierdalaj!

  • Forestman91
    Forestman91 2 miesięcy temu

    No w końcu!

  • Rejer ML
    Rejer ML 2 miesięcy temu

    DAJ mi suba

  • Michał Ka
    Michał Ka 2 miesięcy temu

    Może fame MMA