WIELKI MECZ: KRZYCHU vs 30 DZIECI

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 12 maj 2018
  • ZOBACZ DOGRYWKĘ na KANALE RUSZ SIĘ Z K - bit.ly/RuszSięZ_K
    ✪ TURBOFREESTYLER.pl ☛ 16-dniowy program nauki trików piłkarskich z Krzychem! ✔
    Plany treningowe "Od Krzycha do Ronaldo w 180 dni" - odKRZYCHAdoRONALDO.pl
    Oficjalny sklep internetowy TRENUJ z KRZYCHEM - TRENUJzKRZYCHEM.pl
    ✪ theBallON.com ☛ marka sportowa Krzycha - ONLY FOR REAL BALLERS ✔
    SOCIAL MEDIA:
    FACEBOOK ► facebook.com/GolonkaKrzysztof
    INSTAGRAM ►instagram.com/TRENUJzKRZYCHEM
    SNAPCHAT ► @trenujzkrzychem
    BIZNES, WSPÓŁPRACA► krzysiekgol@gmail.com
    FILMY do ARMII KRZYCHA ► armiakrzycha@gmail.com
    POKAZY, WYSTĘPY, BOOKING► KrzysztofGolonka.pl
    ------------------------------------------------
    Music by Really Slow Motion
    Composer: Agus González Lancharro
    Track: Orion
    Album: Solitude
    Buy Really Slow Motion music
    Amazon : amzn.to/1lTltY5
    iTunes: bit.ly/1ee3l8K
    Spotify: bit.ly/1r3lPvN
    Bandcamp: bit.ly/1DqtZSo
  • SportSport

Komentarze • 980

  • Natalka Rogowska
    Natalka Rogowska Miesiąc temu

    Ja chodze do tej sql😍😍

  • Piotr
    Piotr 2 miesięcy temu

    To moja szkoła

  • FILIQ !!!
    FILIQ !!! 2 miesięcy temu

    XD

  • PNMZ FOTBOLL
    PNMZ FOTBOLL 3 miesięcy temu

    GT

  • The Yomek
    The Yomek 3 miesięcy temu +1

    joop super film

  • Gabi Kycia Kycia
    Gabi Kycia Kycia 3 miesięcy temu

    Kuła za moich czasów to się piłką do kosza grało a nie jak teraz.

  • Anna Krokwa
    Anna Krokwa 4 miesięcy temu

    elo

  • mpmb 882
    mpmb 882 4 miesięcy temu

    Kchychu a byłeś w mam talent ???

  • MamWyjebaneNaPlacki !
    MamWyjebaneNaPlacki ! 4 miesięcy temu

    Jakie żwierzaki z nich

  • Daniel N
    Daniel N 4 miesięcy temu +1

    Ale słabi bramkaże

  • PokemonMaster 110
    PokemonMaster 110 5 miesięcy temu +1

    Jestem pod wrażeniem że tam był Cyprian 😲

  • roblox gamer
    roblox gamer 5 miesięcy temu

    to bylo słabe bo ty dawales fory daje łapke w duł

  • Michał Kowal
    Michał Kowal 5 miesięcy temu

    Wydaje mi się, że odpuszczaliście grę. Mogliście poprostu walić z połowy boiska, to by sami się odsuwali i wynik byłby bardziej satysfakcjonujący. Graliście trochę "na jaja" co jest strasznie źle. Nie tego się spodziewałem po Tobie. Powinieneś pokazać im klasę i to jak się powinno grać. Ostra gra, nie mówię o faulach bo tego się wystrzegać trzeba w piłce nożnej jednakże było słabo. Powinniście wygrać do zera. Naprawdę wstyd, że dzieciaki strzeliły wam tyle bramek. Przecież to jest dramat. I tu pojawia się rola bramkarza. Ja nie wiem skąd tego bramkarza wziąłeś, ale on kompletnie nie potrafi bronić. Zachowywał się bardzo słabo. Twój kanał jest profesjonalny to i gra powinna być profesjonalna. Tym bardziej, że jesteś trenerem. I co zgrozo sprzedajesz poradnik, który można powiedzieć dotyczy GRY W PIŁKĘ. Co jak co , ale ten film nie jest czymś co zachęcałoby do kupna twego PORADNIKA. Naprawdę. W tym przypadku sam strzeliłeś sobie gola

  • DeVi 1
    DeVi 1 5 miesięcy temu +1

    Każdy zabiera sę piłkę 😂😂😂

  • DeVi 1
    DeVi 1 5 miesięcy temu +1

    Przejeżdżałem i widziałem. Was

  • Barbara Tomisiepodoba
    Barbara Tomisiepodoba 6 miesięcy temu

    W ogóle nie dałeś im fory nie masz powodzenia u dzieci grałeś jak byś grał z lewandowskim ogarnij się

  • marcin FSV Games
    marcin FSV Games 6 miesięcy temu

    Cyprian?

  • Dawid Sorota
    Dawid Sorota 6 miesięcy temu

    Lepszego bramkarza nie było

  • Julia M
    Julia M 6 miesięcy temu +1

    Team Krzychu + PNTCMZ Football vs Błaszczykowski linetty i skorupski

    • Julia M
      Julia M 6 miesięcy temu +1

      Dobry pomysł

  • Filip Bieniek
    Filip Bieniek 6 miesięcy temu

    Oni im dają wygracz

  • KodexKox Sławkowski
    KodexKox Sławkowski 6 miesięcy temu

    Może Krzychu vs Robert Lewandowski?

  • Szym 102
    Szym 102 6 miesięcy temu

    Koło mojej szkoły

  • Mikrus
    Mikrus 6 miesięcy temu

    Ja mam na nazwisko Wilczek xd

  • GMER TV
    GMER TV 7 miesięcy temu

    Mała hałastra

  • BlackChawk 404
    BlackChawk 404 7 miesięcy temu

    Zawsze chciałem zobaczyć cię w akcji

  • Zuzanna Zaremba
    Zuzanna Zaremba 7 miesięcy temu

    OJAAA MOJA STARA SZKOŁA❤️ 314 pozdrawia🤩❤️

  • Rrrrvvvgzsss elo
    Rrrrvvvgzsss elo 7 miesięcy temu

    Wilczki to świry

  • Kacper Danilczuk
    Kacper Danilczuk 7 miesięcy temu

    Ta tą dziurę to im kurwa daliście strzelic

  • Kawery Gaming
    Kawery Gaming 7 miesięcy temu

    O kurwa Cyprian XDDD

  • Sebastian Stromidło
    Sebastian Stromidło 7 miesięcy temu

    Mistrzu,jak ty ich tam bedziesz robił jak chciał

  • I am LeJeN
    I am LeJeN 7 miesięcy temu

    Ale fajnie! Sprzedałeś się! Super!

  • Kuba Lachowicz
    Kuba Lachowicz 7 miesięcy temu

    Kiedy on się spodobał pntcnz football

  • git556
    git556 7 miesięcy temu

    Mogłeś wziąć na przykład dziesięciolatków

  • Domino Z
    Domino Z 7 miesięcy temu +1

    XD

  • M3nfiZ
    M3nfiZ 7 miesięcy temu

    Hihi to boisko w mojej podstawówce

  • LOCHA PL
    LOCHA PL 7 miesięcy temu +1

    3:45 dostal w ryj xd

  • stachuszek
    stachuszek 7 miesięcy temu

    Nie wiem czemu kojarzysz mi się z wujkiem bohunem?

  • Black PL
    Black PL 7 miesięcy temu

    cyprian?!

  • Zayooku
    Zayooku 7 miesięcy temu

    Ale ja rozumiem że daliście im wygrać? I że specjalnie przepuszczaliście te bramki tak?

  • albert białobrocki
    albert białobrocki 8 miesięcy temu +1

    4:08 cyprian nieogarnia xD

  • bundesclamp 465
    bundesclamp 465 8 miesięcy temu

    Czemu aż tyle fory im dajecie?

  • Nick Bor TV
    Nick Bor TV 8 miesięcy temu

    jak im rzucił wattery na twarz XDDDDDD

  • Hir0s3k
    Hir0s3k 8 miesięcy temu

    Krzychu z widownią :P

  • Larry Stylison
    Larry Stylison 8 miesięcy temu

    Wiem ze stary odc ale jest to gdzies na Białołęce? Bo ten trener to na zawodach szkolnych czesto jest xD

  • Inga xD
    Inga xD 8 miesięcy temu

    Te dzieci nie umieją grać xd

  • Patryk Grenda
    Patryk Grenda 8 miesięcy temu

    Dawac sie to ja tez umiem kto jest za

  • Agnieszka Szczypkowska
    Agnieszka Szczypkowska 8 miesięcy temu

    Przyjedziesz do Buska Zdroju Krzychu?

  • ZajaceK 2115
    ZajaceK 2115 8 miesięcy temu

    5:47 ale roryy

  • Kakry
    Kakry 8 miesięcy temu

    Gdyby te 30 dzieciaków to by była moja klasa to by wynik byłby lepszy dla wieliczek. 5 klasa po wakacjach

  • Morowo
    Morowo 8 miesięcy temu

    Najbardziej mnie rozwalił moment w którym odbijałeś piłkę na głowie

  • Bartosz Mazur
    Bartosz Mazur 8 miesięcy temu

    Reklama kubusia wstyd sprzedałeś się

  • janek kowlowa
    janek kowlowa 8 miesięcy temu

    3:45 ale w pape dostal xD

  • Martyna Wojtkowiak
    Martyna Wojtkowiak 8 miesięcy temu

    Cyprian?

  • Oli PLツ [*]
    Oli PLツ [*] 8 miesięcy temu

    O Cyprian

  • Monster
    Monster 8 miesięcy temu

    5:30 Refleks kobry

  • Makssioo
    Makssioo 8 miesięcy temu

    3:45 ale dostał tą butelką

  • Ziemniaczek 4224
    Ziemniaczek 4224 8 miesięcy temu

    Grałem z wilczkami 3 dni temu na legii Warszawa wygraliśmy 3-1 Ale się fajnie gralo

  • Antas 17
    Antas 17 8 miesięcy temu

    Super film i mecz😊😊

  • D3smonds Yo
    D3smonds Yo 8 miesięcy temu

    Dobry Waterek?

  • Alicja Gawlik
    Alicja Gawlik 8 miesięcy temu

    jaka reklama watera xD

  • Michał Spychalski
    Michał Spychalski 8 miesięcy temu

    ale śmiesznie sie to ogląda

  • __Kamilos__ 1
    __Kamilos__ 1 8 miesięcy temu

    Bramkarz daje im fory

  • RejQ _
    RejQ _ 8 miesięcy temu

    Ale to lokowanie produktu jest zjebane XDDD

  • Andrzej Batory
    Andrzej Batory 8 miesięcy temu

    Jak na moje dzieciakow bylo za duzo i mieli duze zamieszanie i to nie miało sensu xdd

  • Szymon Nnn
    Szymon Nnn 8 miesięcy temu

    Bramkarz Krzycha dawał fory😐

  • KiCiuSkaTe YT
    KiCiuSkaTe YT 8 miesięcy temu

    2007

  • KiCiuSkaTe YT
    KiCiuSkaTe YT 8 miesięcy temu

    Ty vs motor lublin

  • KiCiuSkaTe YT
    KiCiuSkaTe YT 8 miesięcy temu

    Ile ci dali za reklamę kubusia

  • 3k0m1Ny `
    3k0m1Ny ` 8 miesięcy temu

    5:30 reakcja obrońcy - bezcenna

  • Piter
    Piter 8 miesięcy temu

    Krzychu z kąd ty u mnie?

  • Hubert Baranowski
    Hubert Baranowski 8 miesięcy temu

    Kubuś doda Ci skila

  • Zentorno 35
    Zentorno 35 8 miesięcy temu

    ja bym ich tam zdeptał

  • Marcel W
    Marcel W 8 miesięcy temu

    Cyprian to mój ulubiony PLclip r

  • Jakub Jaśkiewicz
    Jakub Jaśkiewicz 8 miesięcy temu +1

    Kto lubi Krzycha to daje lika pod komentarzem.Dużo likeujcie żeby Krzychu widział że jest lubiany

  • Lewy99
    Lewy99 8 miesięcy temu

    2:08 co to nad siatką

  • timotej N
    timotej N 8 miesięcy temu

    Ja znam olka

  • lord kruszwil xddd
    lord kruszwil xddd 8 miesięcy temu

    4:03 czy to nie Cyprian Grabowski

  • Adam Pop
    Adam Pop 8 miesięcy temu

    bramkarze dawali fory?

  • Natka Rogalińska
    Natka Rogalińska 8 miesięcy temu

    Lol chodze do tej sql 😂😂😘❤️❤️

  • Oniek Mapping
    Oniek Mapping 8 miesięcy temu

    Ooo film sponsorowany :○

  • MEGA KNIGHT
    MEGA KNIGHT 8 miesięcy temu

    dawaliście im fory

  • ACzartowski
    ACzartowski 8 miesięcy temu

    Dawali się im

  • Dariusz Rękawik
    Dariusz Rękawik 8 miesięcy temu

    CYPRIAN!!!!!

  • Żuber Żuber
    Żuber Żuber 8 miesięcy temu

    To było ustawione

  • Michał Kałduński
    Michał Kałduński 8 miesięcy temu

    3:47 dziecko dostało w łep butelkom 😂😂

  • Mateusz Kubiak
    Mateusz Kubiak 8 miesięcy temu

    2:07 Co ten rudy robi ?!? xdd (stan umysłu)

  • Haku Brutal
    Haku Brutal 9 miesięcy temu

    Moj 1000 kom 😉😉

  • Hari Kriszna
    Hari Kriszna 9 miesięcy temu

    3.45 dajcie predkosc na 0,5 xd

  • Maksymilian Wojciechowski
    Maksymilian Wojciechowski 9 miesięcy temu

    Dawaliście im fory żenada

  • SER 12
    SER 12 9 miesięcy temu

    Ej Krzysiu ile dali ci za reklamę Kubusia

  • Katarzyna  Rodziewicz
    Katarzyna Rodziewicz 9 miesięcy temu

    krzychu ja jakbum tam był to moge grać sam na dzieciaki i twuj team

  • dager556
    dager556 9 miesięcy temu

    Słodziaki 😀

  • Kacper Kacper
    Kacper Kacper 9 miesięcy temu

    3:45 Młody dostaje kubusiem w twarz xD

  • BuliśYT
    BuliśYT 9 miesięcy temu

    ja bylem w wilczkach rok i 2 lata w agape ^^

  • MavioQ
    MavioQ 9 miesięcy temu

    3:45. XD

  • Nastka 133
    Nastka 133 9 miesięcy temu +1

    Dawałeś for
    Y

  • AnoobiS
    AnoobiS 9 miesięcy temu

    Mandat wafle bo maski nie macie a flare puszczacie.
    Juz 997.

  • allathletico 2115
    allathletico 2115 9 miesięcy temu +1

    3:44 Krzychu, ale żeby tak w dzieci butelkami rzucać? Pozdro!!

  • Wiktor Sitko
    Wiktor Sitko 9 miesięcy temu

    Ale fory im dałeś

  • Gdzieś Wyżej
    Gdzieś Wyżej 9 miesięcy temu

    Trzeba było tego mavica strącić