Melanż - sekz, chips & bagiety

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 8 lis 2018
  • Powiedzcie mi, dlaczego domówki zawsze kończą się tak samo? :D
    Odcinek powstał we współpracy z Crunchips
    Wpadaj na kanał Maćka! plclip.com/user/programzdupy
    😎 SUBSKRYBUJ! 😎 goo.gl/AtFgJa
    ⬇ ⬇ ⬇ KLIKNIJ TUTAJ PO WIĘCEJ⬇ ⬇ ⬇

    🙌 WPADNIJ NA INNE MOJE STRONY🙌
    FANPAGE: goo.gl/gKeqWE
    INSTAGRAM: goo.gl/WxAvXX
    SNAP: goo.gl/cXpi5g
    GRUPA FACEBOOK: goo.gl/MYirmX
    KONTAKT 📩 :
    -WSPÓŁPRACA: lesniewskiigor@gmail.com

Komentarze • 581

  • beSt0ner!
    beSt0ner! 20 dni temu +1

    Słychać po wymowie i postaciach w twoich scenach zaczerpnięcia inspiracji z filmu "Poniedziałek". Mówisz w podobnny sposób jak Abradab w owym filmie. Materiał jest naprawdę przekotem. Czekam na dalsze produkcję! 😀 👊

  • Urbex NieZapomniane
    Urbex NieZapomniane 20 dni temu

    Oddaj mi mój portfel
    Jak go rozpoznam ?
    Będzie na nim widniał napis WREDNY MATKOJEBCA
    ...Tak co do końcowy filmu jak ich obrabiali przypomniał mi się pewien klasyk 😉

  • łukasz kloc
    łukasz kloc 2 miesięcy temu

    Zrób film pełnometrażowy😁

  • M. Rybiałek
    M. Rybiałek 2 miesięcy temu

    Nie podobało mi się. To nie jest hejt, po prostu mi się nie spodobało,nie wciągnęło mnie i nie lubię jak mi za bardzo świecą logiem po oczach.

  • Xert XE
    Xert XE 2 miesięcy temu

    Ten budynek nie byl u WiP Bros

  • Emka _caffe
    Emka _caffe 2 miesięcy temu

    Z Dupy najlepszy

  • USAGI mylnypozor
    USAGI mylnypozor 2 miesięcy temu

    Ten chłopak, co w trakcie napisów końcowych podnosi ramkę ze zdjęciem z podłogi, to nie jest przypadkiem Der :)? (Marek Ch. :P)

  • FQ Beatz
    FQ Beatz 2 miesięcy temu

    Pozdrawiam ! Razem Twórzmy PLclip'a ! A ten film to bomba 💪💪💪 Szanuje za to Co robisz !

  • PYRO *-*
    PYRO *-* 2 miesięcy temu

    Jak się nazywa kawałek z intra i pod koniec?

  • Zebowin
    Zebowin 2 miesięcy temu

    Czuje się jakbym obejrzała film

  • ninja plsh he
    ninja plsh he 2 miesięcy temu

    TYLE PINONSZKÓW NA TO POSZŁO?

  • Przemysław B.
    Przemysław B. 2 miesięcy temu +1

    z dvpy chyba każdemu już wszedł w dupę żeby się skrosować na filmie

  • Mati Ziomuś
    Mati Ziomuś 2 miesięcy temu

    Scena z braniem kasy od ludzi, przypomniał mi się Batman Tima Burtona.

  • Wojtek Okrzesik
    Wojtek Okrzesik 2 miesięcy temu

    Kiedy Z Dvpy jest lepszy w tym co robi od samego Jokera

  • Adam Orłowski
    Adam Orłowski 3 miesięcy temu

    Czemu masz tak mało wyświetleń 😢

  • Alice K
    Alice K 3 miesięcy temu +1

    blagam, niech ktos znajdzie ta piosenke przy napisach na koncu..... to mi nie daje spac, a przewertowalam juz caly internet... :(

  • gdziejesteisjol
    gdziejesteisjol 3 miesięcy temu +1

    jaka piekna reklama

  • Cerio
    Cerio 3 miesięcy temu

    Ktoś wie jaka piosenka z końcówki?

  • Dev Meister
    Dev Meister 4 miesięcy temu

    Kurwa

  • Chris Nightingale
    Chris Nightingale 4 miesięcy temu

    Tytuł piosenki z Intro i Outro filmu?
    Takie trochę Arctic Monkeys, a Shazam nie ogarnia - jak by to było Arctic Monkeys to Shazam by ogarnął xD

  • SkyMedix
    SkyMedix 4 miesięcy temu

    3:31 ale mi to galerianki przypomina XDD

  • laskos02
    laskos02 4 miesięcy temu

    Fajne, takie nie za bardzo z kryptoreklamą

  • bubr strem
    bubr strem 4 miesięcy temu

    Do dupy

  • Alicja Nowak
    Alicja Nowak 4 miesięcy temu

    Kolejny świetny film❤

  • PROE
    PROE 4 miesięcy temu

    9:25 wie ktos jak sie nazywa ta nuta?

  • Grzegorz Adamczyk
    Grzegorz Adamczyk 4 miesięcy temu

    O Jaa ale urwał!!!

  • Bastek
    Bastek 4 miesięcy temu

    WINCYJ KRUNCZIPSÓW

  • Dżulija
    Dżulija 4 miesięcy temu

    Najlepsze reklamy u Ajgora !

  • Michał Peksa
    Michał Peksa 4 miesięcy temu

    Ale sztoss, powinieneś nagrać jakiś film pełnometrażowy ❤

  • Marika Marika
    Marika Marika 5 miesięcy temu

    Od tego oglądania aż poczułam zapach czipsów w powietrzu hahahah

  • Bartek Nowak
    Bartek Nowak 5 miesięcy temu

    Co to za nuta na końcu? Błagam jest megaa, a nie mogę znaleźć

  • jupi
    jupi 5 miesięcy temu

    1:57 awruk akurat podgłośniłam

  • Maestro
    Maestro 5 miesięcy temu +1

    Jest Crunchips - jest impreza !!!

  • V6 TDI
    V6 TDI 5 miesięcy temu

    kurwa pewnie, na kazdym melanzu wszyscy łażą z czipsami

  • Jakub Hoffmann
    Jakub Hoffmann 5 miesięcy temu

    kurwa ajgor propsy już nawet wyjebane w reklame która jest jednym z głównych aktorów bo jest tak zajebiście wpleciona w fabułę. Te stereotpy wszystkich prawie że amerykańskich nastolatków ,tylko właśnie polskich i ten zajebisty twist z kasjerem psychopatą szacun za scenariusz

  • M. Harris
    M. Harris 5 miesięcy temu

    meh

  • Davciuu 09
    Davciuu 09 5 miesięcy temu

    O stary szacunek, widzę to już nie jest amatorka :D

  • Roman Tyca
    Roman Tyca 5 miesięcy temu

    Fajna reklama Crunchips tylko długa troszkę....

  • Ratsound
    Ratsound 5 miesięcy temu

    najdłuższa reklama jaką oglądałem

  • POSYPANO
    POSYPANO 5 miesięcy temu

    Elegancko ;) Widać, że forma filmowa bardzo Ci leży ;) Powodzenia !!

  • 006 Turbol
    006 Turbol 5 miesięcy temu

    Kurwa Ajgor ! masz mi stworzyć film ktory sprawi że ludzie zmienią swoją mentalność do świecenia w naszym pieknym kraju ! że ten jeden pieprzony papierek z batonika ma wielkie znaczenie jak go damy do śmietnika czy też na ziemie. Nosz ludzie narzekają na syf, a sami go robią. Hipokryci i śmieciarze! Ludzie którzy sprzątają po nas to są sprzątacze!

  • Amelia
    Amelia 5 miesięcy temu

    Aaaaaaale to dobre

  • flowingleaves 47
    flowingleaves 47 5 miesięcy temu

    Wow, jestem naprawdę pod wrażeniem, że w tak krótkim czasie przestawiles się na robienie takich dobrych produkcji. Co do tego cytatu z męskością bardzo mi się podobał :)

  • Kolo Tdz
    Kolo Tdz 5 miesięcy temu

    RZYGAĆ MI SIE CHCE NA TE CHIPSY, JUZ TAK SIE W OCZY RZUCA REKLAMA ŻE AZ KOLE I NIE SMACZNE,

  • Boo Shoty
    Boo Shoty 5 miesięcy temu

    Kiedy drugi odcinek?

  • Ndrju
    Ndrju 5 miesięcy temu

    To niezły sklepikarz xd

  • Youuzu xD
    Youuzu xD 5 miesięcy temu

    Ajgor i reszta zjarańcy- kozak zagrane, i kurwa...Zajebiste no...
    Ale warga...UMMMM...Zagrał siebie. Typowy skórwysyński charakter xD po prostu mistrzostwo.

  • Barbara Buszewska
    Barbara Buszewska 5 miesięcy temu

    Ajgor dobra robota :D Daj tytuł nuty z końca bo nie wytrzymam. 😄

  • Lorenz
    Lorenz 5 miesięcy temu

    9:22 id na Panią
    kolega pyta, ten co na imprezie tam był

  • avocadie
    avocadie 5 miesięcy temu

    czy to warga czy negan bo nie wiem

  • Zajc Men
    Zajc Men 5 miesięcy temu

    Spizgany Ajgorek wymiata

  • kacper344
    kacper344 5 miesięcy temu

    Kurwa czekam na jakas twoja pelno metrazowke :)

  • Tazzmonster 1
    Tazzmonster 1 5 miesięcy temu

    Ale jesteś gruby

  • Andrzej Jarosławski
    Andrzej Jarosławski 5 miesięcy temu

    5:08 to ja z ziomalami na imprezie xD

  • DymionTV
    DymionTV 5 miesięcy temu +1

    Jak Ajgor skręci blanta to każda dziewczyna jest otwarta

  • Hubert Pawelec
    Hubert Pawelec 5 miesięcy temu

    Rodacy zaniechajcie przyziemnych zachcianek. Przeglądajcie różne niezależne media, UCZCIE się, szukajcie prawdy, wyciągajcie wnioski, DZIAŁAJCIE. ;)

  • pani werona
    pani werona 5 miesięcy temu

    wole lejsy

  • G3LO
    G3LO 5 miesięcy temu

    Kurwa milion subow a takie wyświetlenia chujowe kupiłeś czy jaki chuj?

  • Komentarz Dla Statystyk
    Komentarz Dla Statystyk 5 miesięcy temu +2

    taki reżyser życia#2

  • HELLios
    HELLios 5 miesięcy temu +1

    Państwo raczą nam wybaczyć

  • Kapi Pompa
    Kapi Pompa 5 miesięcy temu

    4:40 > CZY to nie Janusz Korwin Mikke ? XD AA sorry powiedziano to xDD

  • Mateusz
    Mateusz 5 miesięcy temu

    no kurwa czemu to film nie moze byc

  • dondak PL
    dondak PL 5 miesięcy temu

    Błagam niech ktoś mi powie co to za piosenka z 9:30

  • Brat
    Brat 5 miesięcy temu +2

    7:10 najciekawszy moment xD

  • ciasteczkowy cukiereczek
    ciasteczkowy cukiereczek 5 miesięcy temu +5

    Filmy coraz nudniejsze... :(

  • Dawid Piórkowski
    Dawid Piórkowski 5 miesięcy temu

    Ale reklama crunchips

  • Adam Fudalej
    Adam Fudalej 5 miesięcy temu

    Tak sobie czytam komentarze i zastanawiam się czy obejrzałem ten sam film. Przecież to jest tak słabe... Jedyny dobry element to Warga

  • zestyk
    zestyk 5 miesięcy temu

    Film fajny szkoda ze takie gówno reklamujesz.

  • polal
    polal 5 miesięcy temu

    Fajny scenariusz!

  • Igor Wasilewski
    Igor Wasilewski 5 miesięcy temu

    Mafalnie
    Pozdro dla kumatych

  • Ukryte Imie
    Ukryte Imie 5 miesięcy temu

    #MDMR !!!!

  • gingergoth :3
    gingergoth :3 5 miesięcy temu

    wow po prostu wow, mega poziom

  • Michał Domagalski
    Michał Domagalski 5 miesięcy temu +1

    Jaki kraj taki projekt X

  • Hillary Clinton
    Hillary Clinton 5 miesięcy temu

    Typie jak ty zaraz milion masz

  • Michał Mierzejewski
    Michał Mierzejewski 5 miesięcy temu

    Więcej

  • MasterFlamaster
    MasterFlamaster 5 miesięcy temu

    TYLKO LAYSY!!!

  • Lil Pigi
    Lil Pigi 5 miesięcy temu

    Bardzo pana przepraszam ten kolega ma wylew XDXDDXDXDXDXDXD
    nie no ale z dupy rozjebal XD

  • kara8913
    kara8913 5 miesięcy temu

    To niesamowite jakie małe filmowe cudo wyszło z wyrezyserowanej przez Ciebie tak de facto reklamy. Podziwiam, szanuję i czekam na więcej :)

  • Mendes_ Army_
    Mendes_ Army_ 5 miesięcy temu +17

    Czipsika skarbie?
    W łeb się pierdolnij😂😂 zajebiste

  • PVK 3R
    PVK 3R 5 miesięcy temu

    @Ajgor Ignacy co to za nuta na końcu?

  • Wilkurr
    Wilkurr 5 miesięcy temu

    Ale warga wygląda xD

  • Kałuża Mateusz
    Kałuża Mateusz 5 miesięcy temu

    Poprosze o pelnometrazowy film

  • Maciek Lip
    Maciek Lip 5 miesięcy temu

    kiedy "Cała prawda o:"

  • 3nough
    3nough 5 miesięcy temu

    jebany film który opiera się na reklamie, czemu nie może być na odwrót

  • Konstanty Ildefons Gałczyński

    Dobry film, taki nie za realistyczny

  • przemysław kamiński
    przemysław kamiński 5 miesięcy temu

    Wargo na prawdę dobrze zagrałeś

  • HOLLOW
    HOLLOW 5 miesięcy temu

    Najlepszejsze :D

  • Adi 2006
    Adi 2006 5 miesięcy temu

    Kozak najlepszy filmik

  • klaudek he
    klaudek he 5 miesięcy temu

    aż se poszedłem na orlen po crunchipsy

  • Napalone singielki z twojej okolicy

    Na tej imprezie byłbym pawiem wyrzyganym przez tamtą blondynę

  • Julian Gąsiorowski
    Julian Gąsiorowski 5 miesięcy temu

    Obejrzał bym sobie taki film pełnometrażowy

  • Tomasz Czajka
    Tomasz Czajka 5 miesięcy temu

    Wbiłem tylko obejrzeć Wargę ^^

  • Dr Joint
    Dr Joint 5 miesięcy temu

    .

  • Spectra
    Spectra 5 miesięcy temu

    Warga jak joker z Batmana :D

  • Aneta Bajszczak
    Aneta Bajszczak 5 miesięcy temu

    Fajne takie akurat

  • Jezus Chrystus
    Jezus Chrystus 5 miesięcy temu

    To jest tak dobre że zapomniałem że oglądam yt

  • Poprostu Gucio
    Poprostu Gucio 5 miesięcy temu

    Co to sekz

  • lol
    lol 5 miesięcy temu

    Czy ten pocałunek człowieka wargi przy kradzieży portfela nie był nawiązaniem do sceny z deadpoola?

  • Sparkss %
    Sparkss % 5 miesięcy temu

    Jak sie nazywa muzyka na wejsciu?

  • JUSTEK FREESTYLE
    JUSTEK FREESTYLE 5 miesięcy temu

    ale szanuje Ajgor!