OD ZERA DO DRIFTERA. GWINT, TULEJE, KIEROWNICA

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 216

  • ten Wiciu
    ten Wiciu  Miesiąc temu +37

    już w następnym odcinku wyjeżdżamy na tor, aby sprawdzić, jak będzie nam się jeździło 🔥🔥🔥

  • Vixur pl
    Vixur pl Miesiąc temu +1

    Fajny film

  • Vixur pl
    Vixur pl Miesiąc temu +1

    Siema jestem od dawida

  • kubik szudzik
    kubik szudzik Miesiąc temu

    Wreście ten gwint zamontowałeś!

  • Rafał Szczepanik
    Rafał Szczepanik Miesiąc temu

    Ciekawe czy jak ktoś się ciebie zapyta co masz w tym gruzie to będziesz wiedział...XD Chodzi mi o częsci itp..

  • BRTZ official
    BRTZ official Miesiąc temu

    Pozdrowisz widziałem jak wtedy jeździłes byłem tam na tym torze z kolegą rowerami przyjechaliśmy zobaczyć jak jeździsz

  • mcklucz
    mcklucz Miesiąc temu

    Wicia kiedy bedzie spojler?

  • Scp - gry
    Scp - gry Miesiąc temu

    Ja tesz jestem z poznania

  • adrian bukowiec
    adrian bukowiec Miesiąc temu

    czesc nais odc
    :)
    :D

  • TheHaju22
    TheHaju22 Miesiąc temu

    oklaski za niewiedze i glupote jak mozna zalozyc tarcze na pomalowana piaste to musi idealnie przylegac jak juz sie chce to robic z sensem a po drugie bez sensu jest wkladanie tak twardego poli bez wczesniejszego wzmocnienia mocowan wozka nawet jak blacha zdrowa to zaraz wozek wyrwie...

  • rad zie
    rad zie Miesiąc temu

    Kaska poszła w zawias a tylne hamulce szrot

  • Nonmaxxio Nomnaxxio
    Nonmaxxio Nomnaxxio Miesiąc temu

    Ja mam e39 1999rok benzyna 4.0

  • Rendirock games
    Rendirock games Miesiąc temu

    Jeszcze sportowy wydeszek i tuning wizualny i zajebioza :D

  • DOGRY PL
    DOGRY PL Miesiąc temu +2

    Mój tata dawno temu miał D1 BONZO E36 Z SILNIKIEM V8 WPISZ SOBIE NA YT D1 BONZO ... WZORUJ SIĘ 😁

  • Emil Nowak
    Emil Nowak Miesiąc temu

    Ie chcesz kupić felg stalowych do BMW. Rozmiar 15?

  • THE_ Best
    THE_ Best Miesiąc temu

    Wiciu dawaj przemaluj auto i dodaj jakieś naklejki wtedy BMW będzie lepsze

  • Filip Nowak
    Filip Nowak Miesiąc temu +1

    Kierownica z aliexpress ?

  • Hiqq sp
    Hiqq sp Miesiąc temu

    Zawszona kiera 🤔 hmmm

  • Wojtek Wojtek
    Wojtek Wojtek Miesiąc temu

    Osobiście to zaczął bym od samej nauki i doskonalenia a dopiero z czasem inwestował. Poliuretany same nie driftują a seria też daje możliwości na początek.

  • hubikoxxd CR
    hubikoxxd CR Miesiąc temu

    Przemaluj becie na mat xd

  • Cygan Games
    Cygan Games Miesiąc temu

    To jeżeli chodzi o silnik jeżeli nie chcesz dużo rzezbic to zakute 2.8 i lekkie turbo

  • SHIFT1133
    SHIFT1133 Miesiąc temu

    „Mamy tutaj gwynt”

  • Kameron Matix
    Kameron Matix Miesiąc temu

    Naprawde super

  • Kameron Matix
    Kameron Matix Miesiąc temu

    Jeszcze tarcze z zaciskami zmienić pod kolor reszty zawieszenia, felgi na sportowe i ja bym jeszcze jakomś tapicerke załorzył ze skrzyniom basowom z tyłu i dużom ilośćom głosników oraz radio tak aby wnencze się ładnie prezentowało komu sie podoba muj pomys łapa w góre👍 ps: nie trzepiajcie sie orto dyzortografia

  • Regatkaa ;D
    Regatkaa ;D Miesiąc temu

    Coś czuje ze następnym razem wymienisz motor na 2,5 bo przecież nie wychodzi ci przez brak mocy

  • Regatkaa ;D
    Regatkaa ;D Miesiąc temu

    Może najpierw naucz się chociaż przelecieć 1/4 ronda a później zacznij dokładać, nie da ci to nic jak włożysz 10k w samochód, bokiem za ciebie latał nie będzie

  • The Christian
    The Christian Miesiąc temu +1

    Zrób jakąś przeróbkę lamp przednich i tylnich!

  • klasa 1tm
    klasa 1tm Miesiąc temu

    Z tego co wiem to te tuleje poli wciska się na sucho bez smaru bo będzie skrzypiec

    • Patryk Rosada
      Patryk Rosada 5 dni temu

      Chętnie popatrze jak wciskasz je bez smaru ;)

  • Mateusz kenig
    Mateusz kenig Miesiąc temu

    skand masz tyle hajsu

  • ViciaTSA
    ViciaTSA Miesiąc temu

    Kasy pakuje w ten projekt, pojezdzi dwa razy i se odpuści 😂😂 logika, tylu ludzi w Polsce śmiga duzo gorszym sprzetami i idzie im znakomicie, powinienes zamiast siedziec na warsztacie i bawic sie w takie pierdoly cwiczyc na placu..

  • Holomider 2
    Holomider 2 Miesiąc temu

    Oglądnij @Kickster #bmwe36 motoznafca#2

  • ireneusz skowron
    ireneusz skowron Miesiąc temu

    Dawidowi frankowi zależy tylko na subach ale w tobie widać potencjał i że dbasz o widownie wież co dobre leci sub i like pozdro

  • Sowa
    Sowa Miesiąc temu +1

    jak sie nie nauczyłes na serii latać to tym sie nie nauczysz tym bardziej xD.
    tak z ciekawosci jaki koszt wymiany na takie pouliretany ?

  • Action Man
    Action Man Miesiąc temu

    Jakiej narodowosci jest ten typek?

  • Bartek Majsterkowicz
    Bartek Majsterkowicz Miesiąc temu +1

    Teraz zmień chamulce na np brembo

    • Bartek Majsterkowicz
      Bartek Majsterkowicz Miesiąc temu

      +poramancz owo 😂😂😂

    • poramancz owo
      poramancz owo Miesiąc temu +1

      Nie pierdolmy się niech założy wilwooda 😂

    • Bartek Majsterkowicz
      Bartek Majsterkowicz Miesiąc temu

      +MaciE3k 1313 idz tam lepiej do swojego poloneza wsiadaj

    • MaciE3k 1313
      MaciE3k 1313 Miesiąc temu +2

      a teraz zmień nauczyciela od języka polskiego, bo hamuje Twój rozwój.

  • CheSLAV
    CheSLAV Miesiąc temu

    Sportowe zawieszenie z Matiza

  • Jaroslaw Zeisner
    Jaroslaw Zeisner Miesiąc temu

    Wiciu, daj Dawidowi poprowadzić Nivę na Off Road!!!

  • Virtual
    Virtual Miesiąc temu +1

    Czekam na nowy odcinek

  • Jakub Lipiński
    Jakub Lipiński Miesiąc temu

    Sprzedasz starą kierownice????

  • Belarusek Games
    Belarusek Games Miesiąc temu

    jaki silnik w tym e36 siedzi ?

  • michał
    michał Miesiąc temu

    Jak mieli takiego pomocnika jak ty to nic dziwnego że robota szybko idzie😊

  • Cool Skeleton 95
    Cool Skeleton 95 Miesiąc temu

    i jak zawsze pełno komentarzy "znawców" samochodów bo sobie na necie zobaczyli i się teraz wymądrzają i nie mówię tu o osobach które się na serio na tym znają i wiedzą co piszą

    • Jason
      Jason Miesiąc temu

      Moge sie założyć ze jestes po zawodowcówce hahqhqh

  • sław rok
    sław rok Miesiąc temu

    Wiciu oddał byś mi starą kiere

  • Hubert Toczko
    Hubert Toczko Miesiąc temu

    Elo

  • Hohlikkk
    Hohlikkk Miesiąc temu

    Prosze popraw język.... nie zaczyna sie zdania od "a więc" pozatym wszystko git

    • Cool Skeleton 95
      Cool Skeleton 95 Miesiąc temu

      eeeeehhhh to nie jest dla niego łatwe więc zrozum go

  • Feta Fetowski
    Feta Fetowski Miesiąc temu

    zbieżność ogarnięta ?

  • BarTech
    BarTech Miesiąc temu +2

    2:14 mamy gitarka, ziuum 😉

  • wasabiser gg
    wasabiser gg Miesiąc temu

    Wiciu driwtuj w rękawicach żeby nie zniszczyć kerownicy

    • Cool Skeleton 95
      Cool Skeleton 95 Miesiąc temu

      racja a no i piszę się dri"f"tuj ale jesteśmy ludźmi i błędy się zdarzają

  • gixer 996
    gixer 996 Miesiąc temu

    Elegancka robota i wielki szacun dla chłopaków z warsztatu 😉😊😊😉

  • DYZIO
    DYZIO Miesiąc temu

    tarcze i zaciski w następnym odcinku haha

  • maluchomaniak #126p
    maluchomaniak #126p Miesiąc temu

    To jest e36 bo nie pamiętam?

  • fabianofficial
    fabianofficial Miesiąc temu

    Wiciu niedługo 80k subów

  • TheChmiel90
    TheChmiel90 Miesiąc temu

    Jaka stara prasa, 2:58, ojciec taką samą miał ale oddał znajomemu o.O.

  • fortnitowy gracz
    fortnitowy gracz Miesiąc temu +1

    A kiedy łada

  • Marcin Warszawa
    Marcin Warszawa Miesiąc temu +10

    No tak oczywiście, teraz to juz sam bedzie "dryftował" śmiechłem trochę, gorszymi gruzami chłopaki robią rozpierdol, za naukę się zajmij bo samo zarzucenie doopom to Ci nic nie da.

  • lol pol
    lol pol Miesiąc temu +1

    czym montujesz filmy?

  • arllis Vlog
    arllis Vlog Miesiąc temu

    Fajna koszulka

  • Prostokąt 2
    Prostokąt 2 Miesiąc temu

    WYMIEŃ OLEJ W DYFSZE BO ZAKOŃCZY SWÓJ ŻYWOT NIŻ POWINIEN

  • Dominik Wojciechowski
    Dominik Wojciechowski Miesiąc temu

    Zaspawales dyfer?

  • Kubson M
    Kubson M Miesiąc temu

    Będzie koksu ja To wiem 😀😀

  • Music
    Music Miesiąc temu +2

    Fajnie tez bylo jakbys mowil chociaz przyblizone ceny tego co ladujesz do Efki

  • Pysznik303
    Pysznik303 Miesiąc temu +2

    Może jakieś oklejenie? 😎😂🤔🤟🏻👍🏻

    • Lukasz6553
      Lukasz6553 Miesiąc temu

      Lub prze malowanie bo kolor taki trochę brzydki

    • Cool Skeleton 95
      Cool Skeleton 95 Miesiąc temu

      no w sumie prezentowała by się lepiej bmk'a

  • Music
    Music Miesiąc temu +2

    w nastepnym odcinku prosze ja ciebie chce ofroad a nie jakies drifty czy cus w ten desen. PROSZE O TAPLANIE SIE W BLOCIE. Dziena za uwage no ten 3maj sie jt widze odcineczek z ofroad czys cczys

    • Music
      Music Miesiąc temu

      Eee tam drifta se możesz yebnac w tym jak to się zwie a gry ta w grach se możesz na skuske jeździć a jaka gra oddaje pięknego yebiacego gownem blota? ŻADNA GRA :)

    • Adrionus Games
      Adrionus Games Miesiąc temu

      Drifty lepsze xD

  • SEMSIED JANUSZ
    SEMSIED JANUSZ Miesiąc temu

    Będzie swap????

  • Kiwix
    Kiwix Miesiąc temu

    nice video

  • papap aniop
    papap aniop Miesiąc temu

    A tak z ciekawości ile kosztuje cię ten projekt

  • mateusz jesionowski
    mateusz jesionowski Miesiąc temu

    dyfer zaspawaj

  • Paweł Izaak
    Paweł Izaak Miesiąc temu

    Najlepsze samochody były wtedy kiedy tylko trzeba było majzel i młotek i wszystko naprawione pozdrawiam :)

  • bartexdh
    bartexdh Miesiąc temu

    Wiciu załóż ledy do tej bejcy!

  • Gryzu
    Gryzu Miesiąc temu

    a zaciski spróchniałe tak jak jarzma ..

  • Łukasz Chojnacki
    Łukasz Chojnacki Miesiąc temu

    ten Wiciu ile tak kosztuje wypiaskowanie tego całego wózka z wachaczami i dyfrem ??

  • sa ku
    sa ku Miesiąc temu

    Te sprężyny to mts'a

  • Seboo Darkoo
    Seboo Darkoo Miesiąc temu

    Nowe zawieszenie = 459 łapek w gore 0 w dol

  • VIFON VIFON
    VIFON VIFON Miesiąc temu

    Czesc wiciu nagrywaj cześciej te zarąbiste filmiki

  • polska dupa
    polska dupa Miesiąc temu

    Rub więcej odcinku

  • wiewiór HD
    wiewiór HD Miesiąc temu +1

    Założę się, że nie napiszesz "czerwony". Kto się chce założyć?

    • Sobak
      Sobak Miesiąc temu +1

      *Niebo jest czarne a nie niebieskie lol*

    • wiewiór HD
      wiewiór HD Miesiąc temu

      +drivster liczy się też w innej postaci słowo czerwony

    • wiewiór HD
      wiewiór HD Miesiąc temu

      +drivster tak XD

    • drivster
      drivster Miesiąc temu

      +wiewiór HD nie

  • Dyzio Royal
    Dyzio Royal Miesiąc temu

    Wiciu co z terenuwkoł

  • Puchatek
    Puchatek Miesiąc temu +27

    zawieszenie to ty powinieneś zrobić już w pierwszym odcinku

    • ireneusz skowron
      ireneusz skowron 8 dni temu

      +Daniel Zalewski a to sorryy xD

    • Daniel Zalewski
      Daniel Zalewski 9 dni temu

      +ireneusz skowron oni mają wspulne auto

    • KODI
      KODI Miesiąc temu +4

      +ireneusz skowron Powiem ci tak jak masz takie orto to się nie wypowiadaj o autach ,,wogule,coty,se,niemiał'' Pewnie nawet prawa jazdy nie posiadasz :)

    • ireneusz skowron
      ireneusz skowron Miesiąc temu

      Ps sory za ortografię

  • Motoryzacja& Pasja
    Motoryzacja& Pasja Miesiąc temu

    Nareszcie wleciał gwint ;)

  • iks de
    iks de Miesiąc temu

    swapuj 2.8 i będzie bajka :D

  • Wiedzmin672
    Wiedzmin672 Miesiąc temu +4

    Po co dla Wicia dwa samochody ??

  • Dawid Pytlik
    Dawid Pytlik Miesiąc temu

    pozdrowisz w następnym odcinku plis

  • MIKI 03
    MIKI 03 Miesiąc temu

    siema wiciu

  • Miki 159
    Miki 159 Miesiąc temu

    Super te odcinki

  • family dominiaki
    family dominiaki Miesiąc temu +1

    248 wyświetleń 172 łapek w góre i 1 w dół

  • mateush
    mateush Miesiąc temu

    Jak najtwardsze zawieszenie jest potrzebne do driftu

  • Franke Ke
    Franke Ke Miesiąc temu

    Bardzo cię lubię i pozdrawiam to co robisz jest genialne

  • Kamil Skrzyniarz
    Kamil Skrzyniarz Miesiąc temu

    Jestes najpebszy !!!

  • Zbyszor Here
    Zbyszor Here Miesiąc temu +1

    No w końcu jest gwint. Gruzidło nie będzie pływać.

  • piottoso 6
    piottoso 6 Miesiąc temu

    Wreszcie drift dziękuję 💙

  • Rafix 330
    Rafix 330 Miesiąc temu

    Elegancko to wygląda 🥇😉

  • Pawel Yt
    Pawel Yt Miesiąc temu

    Ale bmw

  • Adrian Starachowski
    Adrian Starachowski Miesiąc temu +5

    Co to jest za bmw ? E60???

    • DOGRY PL
      DOGRY PL Miesiąc temu

      XD

    • Kapi
      Kapi Miesiąc temu

      HAHA

    • Kamil Madziag
      Kamil Madziag Miesiąc temu +2

      Jak mozna Pomylic serie 3 z seria 5 WTF?

    • Sota sota
      Sota sota Miesiąc temu

      Może kurde okulary zdjął albo mu wpadło cos do oka xD nie hejtucie każdemu zdarza sie ze wpadnie mu np kamień i nic nie wiedzi

    • Lukasz Pk
      Lukasz Pk Miesiąc temu +3

      No to zes dojebal e60 xd

  • ernot 22
    ernot 22 Miesiąc temu

    Elo dałem łape w gure

  • diz games
    diz games Miesiąc temu

    Kto przed 100

  • Maja the Sims4
    Maja the Sims4 Miesiąc temu

    Ale masz super bluzke

  • Power Krzyżak
    Power Krzyżak Miesiąc temu

    Teraz m62 b44

  • krzysztof chmiel
    krzysztof chmiel Miesiąc temu

    TEN WICIU, TEN WIÓR CI SIĘ ROZPADNIE

  • kacper221
    kacper221 Miesiąc temu

    No wiciu szalejesz

  • Drox
    Drox Miesiąc temu +1

    siemanko :D