Błotne ZAWODY CC Ostróda 18.05.19 | KTM EXC 250 | cienki #47

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 19 maj 2019
  • Super zawody cross country zorganizowane w Ostródzie przez AMK Drwęca Ostróda, trasa bardzo ładnie oznakowana, cała procedura startu, linii bardzo ładnie sprawdzona żeby nie było oszustw (duży plus!) Cała impreza zgodnie z harmonogramem w miłej atmosferze, tylko pogratulować chłopakom zaangażowania i przygotowania imprezy :) WIDZIMY SIĘ NA NASTĘPNEJ EDYCJI !! :) Pozdrowienia również dla wszystkich widzów którzy podeszli zrobić sobie fotkę :) :)
    cienki #47
    FACEBOOK: facebook.com/cienkienduro
    INSTAGRAM: instagram.com/cienkienduro
    #zawody #Ostróda #cienki
    Współpraca: cienkienduro@gmail.com (jestem otwarty na propozycje)
    Na zawodach byli również ze mną:
    Enduro Gościszewo plclip.com/channel/UCAeRBjh2pgOKAg_havRCxew
    Enduro Grunwald plclip.com/user/Szajba1977

    GoPro Hero 5 Black
    KTM EXC 250 SIX DAYS 2T 2016
  • MotoryzacjaMotoryzacja

Komentarze • 252

  • pati #777
    pati #777 2 miesięcy temu +1

    Jest potencjał cienki, pozdro!

  • Wisnia Mv
    Wisnia Mv 2 miesięcy temu

    Gratuluję dobrego miejsca i zostawiam suba i łapkę za to że nawet podczas wyścigu znalazłeś czas żeby przetrzeć kamerę szacun

    • cienki
      cienki  2 miesięcy temu +1

      Dzięki i pozdrawiam ;)

  • Tomasz Jaskulski
    Tomasz Jaskulski 2 miesięcy temu

    Ile masz wzrostu?

  • Master1933 pl
    Master1933 pl 2 miesięcy temu

    Jakby to było pod górkę i koniec to byś wygrał przez ten start albo po prostej /ale i tak ładnie ci szło i dalszych sukcesów rzycze ktm to był myty

    • cienki
      cienki  2 miesięcy temu

      :) dzięki

  • Monster
    Monster 2 miesięcy temu

    2t power ! jest moc cienki.

    • cienki
      cienki  2 miesięcy temu

      :) Dzięki

  • Pawelgl
    Pawelgl 3 miesięcy temu

    Dawaj, trenuj trenuj a będziemy Cię oglądać wyżej! Ja crf'e sprzedałem :) Pozdro

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Pawelgl dzięki wielkie za wiarę, postaram się 👊😁😁 Widziałem na fb, fajny sprzęcik byl jak ja wyremontowałes 👏 Pozdro 🔥🔥

  • enduro mruk
    enduro mruk 3 miesięcy temu

    Cienki. Ty to umiesz dobrze zapierdalać tym ktm

    • cienki
      cienki  2 miesięcy temu

      @enduro mruk Na kolejnych zawodach :) Termin jeszcze nie znany :D

    • enduro mruk
      enduro mruk 2 miesięcy temu

      Kiedy będziesz znowu w Ostródzie

    • cienki
      cienki  2 miesięcy temu

      Dzięki wielkie :)

  • Mati Wojdyr
    Mati Wojdyr 3 miesięcy temu

    Szacunek na torze musie być widzę 😁
    I to mi się podoba

    • cienki
      cienki  2 miesięcy temu

      Podstawa moim zdaniem ;) Pozdro

  • Enduro Stromiec
    Enduro Stromiec 3 miesięcy temu

    Kozak 🤐

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Dzięki ! :D

  • Kabik Rasztak
    Kabik Rasztak 3 miesięcy temu

    Kurwa wariat💪💪

  • kirto !
    kirto ! 3 miesięcy temu

    Po co ty ten ryj cenzurujesz skoro na filmie black opso co byliście na targach to każdy twój ryj widział

    • kirto !
      kirto ! 3 miesięcy temu

      @cienki no to twarz🤣🤣🤣🤣

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Ryj to ma świnia

  • Enduro DKL
    Enduro DKL 3 miesięcy temu

    Gratulacje!:)

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Dzięki :)

  • creazyXD
    creazyXD 3 miesięcy temu

    Ale dzik z ciebie! 🔥🔥

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      :) Dzięki

  • MATEO Kox
    MATEO Kox 3 miesięcy temu

    Ładny start ale reszta cienko ;/

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      haha muszę się poprawić :) Za dwa tygodnie kolejne zawody, postaram się ogarnąc haha :D Pozdro

  • The Virus
    The Virus 3 miesięcy temu +1

    no było masno ni ? xd

  • Moto Skład
    Moto Skład 3 miesięcy temu

    Siema Wariacie. Mam do Ciebie pytanko. Też prowadzę kanał o tematyce motocyklowe i nagrywam GoPro hero 4. Niestety mam duży problem. Po wstawieniu filmu na Yt bardzo traci jakość. Po wyrenderowaniu w vegasie 14 jakość jest świetna ale po wstawieniu na Yt film około 3 razy traci jakość. Renderuje w 25 999 000 bitrate, 1080p na 60fps w najlepszej możliwej jakości renderu. Co robisz że masz tak super jakość? Czym montujesz? Wiesz jak rozwiązać mój problem? Z góry dzięki. 👊
    Pozdrawiam Bartek z MotoSkład 💪

    • Moto Skład
      Moto Skład 3 miesięcy temu

      Dzięki byku za odpowiedź. Niestety u mnie jakość psuje się do takiego stopnia że żal mi na to patrzeć. Zobacz mój ostatni film na kanale. Tragedia! Nie wiem czy to wina kamerki ale Ty masz super jakość. Na pewno u Ciebie też się trochę psuje ale nadal jest super. Muszę nadal szukać pomocy. Dzięki za odpowiedź. Pozdro! A i co sądzisz o yz 250f?

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Siemano, nie tylko ty masz taki problem, mam to samo ;P Renderuję w vegasie 13 i jakoś pliku mp4 w porównaniu do yt jest diametralna, niestety nie ma na to zasady, zauważyłem że czasami jakość na yt jest fajna a czasami nie :/ Niestety nie jestem w stanie pomóc, sam chciałbym wiedzieć jak to ogarnąć :)

  • czapla jd
    czapla jd 3 miesięcy temu

    Takie pytanie ile masz lat bo myślę że młody jesteś mniej niż 25 napewno

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      @czapla jd :)

    • czapla jd
      czapla jd 3 miesięcy temu

      Ale nie ma porównania co do jazdy

    • czapla jd
      czapla jd 3 miesięcy temu

      To tylko 3 lata różnicy między nami heh

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      18 ;)

  • Pan Owocek
    Pan Owocek 3 miesięcy temu

    Ile masz lat???

  • Daniel Cymer
    Daniel Cymer 3 miesięcy temu

    W poprzednim filmie pisałem o zawodach czy się na jakieś wybierasz a tu następny film i zawody 😅😈 sztos jazda pozdro✋✋

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      :) :) dzięki i pozdro

  • ADI
    ADI 3 miesięcy temu

    Project cross enduro gdzie?😂

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      w domu :P

  • Emilia Górecka
    Emilia Górecka 3 miesięcy temu

    Które miejsce

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      8 na 56 zawodników

  • HYDROO
    HYDROO 3 miesięcy temu +1

    Dawaj dawaj i się wyjebal XDDD

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      haha bywa :P

  • Daniel Rutkowski
    Daniel Rutkowski 3 miesięcy temu

    No cięnki powiem ci szacunek zajebiście se dales radę

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      dzięki ;)

  • Project Cross Enduro
    Project Cross Enduro 3 miesięcy temu

    O kurła niezłe błota 😁

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      haha ;) Powiem Ci, że ciekawie się ściga w takich warunkach :D

  • MotoBlumek
    MotoBlumek 3 miesięcy temu +1

    No i zajebiscie 👊

  • _venqus
    _venqus 3 miesięcy temu

    Ile okrążeń?

  • Maciox
    Maciox 3 miesięcy temu

    Start najlepszy !

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Dzięki ;)

  • Alex Beynet
    Alex Beynet 3 miesięcy temu +2

    Nice race even if the weather is not in your favor 👌

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      Alex Beynet haha thanks, thats true 😁

  • no siematudawid
    no siematudawid 3 miesięcy temu

    Niby cienki ale jednak nie taki cienki

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      no siematudawid 🤣😁😁👊

  • SEMIR
    SEMIR 3 miesięcy temu

    Czy tylko ja nawet po takich wypadach nie piorę stroju i łap

    • SEMIR
      SEMIR 3 miesięcy temu

      cienki haha strój mam gdzieś najważniejsze nasmarować moto i filtry itp i wymyć dokładnie wssystko

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      SEMIR hmm ja ogólnie rzadko kiedy myje moto, no ale jednak po zawodach wypada 🤣 wiec odpowiadając na pytanie, tak, chyba tylko ty tego nie robisz 🤣🤣👊 Pozdro

  • KTM SX85
    KTM SX85 3 miesięcy temu

    zajebisty start, dobrze się pchałeś do przodu , super zakręty .Pozdrawiam

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      KTM SX85 dzięki wielkie 😉 Pozdrawiam

  • Residentos
    Residentos 3 miesięcy temu

    Dobrze :)

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Residentos dzięki 😁👊

  • KacpeN
    KacpeN 3 miesięcy temu +5

    Start profeska :D

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      KacpeN 😁😁😁

  • Szczebel 24
    Szczebel 24 3 miesięcy temu

    ten na końcu co kapcia darł to mój mechanik haha

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      hehe :) dobry świr :P

  • Jakub Świder
    Jakub Świder 3 miesięcy temu

    16:00 hahaha co to za wyścig ślimaków? 😂

    • Jakub Świder
      Jakub Świder 3 miesięcy temu

      @cienki tylko trochę xD

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      haha :) trochę ślisko było :P

  • Enduro Roztocze
    Enduro Roztocze 3 miesięcy temu

    Warunki wymagające dobrej kondycji. Brawo za start. Pozdro!

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Dokładnie ;) Dzięki wielkie :D Pozdro

  • #Motoboy
    #Motoboy 3 miesięcy temu

    Na jakim biegu jechałeś? XD

  • Quado mania
    Quado mania 3 miesięcy temu

    I dobrze że kamerka sprawna;) bo szkoda by było stracić taki zajebisty materiał:D

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      dokładnie tak :)

  • Patrolex
    Patrolex 3 miesięcy temu

    Ładnie leciałeś pozdro

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Dzięki ;) Pozdro

  • Grzesiek Nowiński
    Grzesiek Nowiński 3 miesięcy temu

    Gratulacje

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      Dzięki :)

  • DezzY
    DezzY 3 miesięcy temu

    Siemanko Chxe zacząć przygodę z crossem mam 17 lat chce jakiś godny uwagi w przystępnej cenie żeby dało się przyjemnie pośmigać polecicie coś

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Na początek jakaś 125 2t i będzie dobrze ;) Marka niezbyt ważna, oby markowy i w jak najlepszym stanie :)

  • Enduro Shot
    Enduro Shot 3 miesięcy temu

    Graty! ;)

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Dzięki :)

  • Benek 23
    Benek 23 3 miesięcy temu +2

    Xdddd

  • Enduro Miłek
    Enduro Miłek 3 miesięcy temu

    Ładny start 👍😁

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      Dzięki :)

  • Epic Enduro
    Epic Enduro 3 miesięcy temu +10

    Widać że warun ciężki Ale i tak kozak
    Pozdro! :D

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      ciężki to mało powiedziane haha na filmie widać pierwsze okrążenie (jeszcze lajtowe) i kawałek drugiego, 3 było już ciężko a 4 walka o przetrwanie hahah :) Pozdro !

  • Grzybu 555
    Grzybu 555 3 miesięcy temu +2

    No niezła glajda i mega zabawa , a później szorowanko

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      haha dokładnie :)
      PS szorowanko to mało powiedziane :P :P

  • Patryk Patryk
    Patryk Patryk 3 miesięcy temu

    Wow zrobiłeś na mnie wrażenie. Brawo i gratulacje!

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Miło ;) Dzięki wielkie

  • Anon Ek
    Anon Ek 3 miesięcy temu

    Widzę że ciężkie warunki tam mieliście nawet bardzo ciężkie ale w takich wyścigach liczy się dobra zabawa no i przy okazji miałeś fajny trening

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      Dokładnie :) Pozdro

  • SiwekMotocykle
    SiwekMotocykle 3 miesięcy temu +2

    Elegancko 💪
    Dawaj Cienki ❗✌

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Dzięki :) haha :D

  • DHSebaPLMOTO
    DHSebaPLMOTO 3 miesięcy temu

    Ale ktm dawał radę ktm w błoto a ten pizda w gaz!! 😁😁

  • ForestMan
    ForestMan 3 miesięcy temu

    Skąd jesteś cienki? Nie byłeś czasem wczoraj na Jaworzni?

    • ForestMan
      ForestMan 3 miesięcy temu

      @cienki bo wczoraj chłopaki podjechali na motorach i na jednego cienki mówili i też miał ktm ;)

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Mazowsze, wczoraj byłem tam gdzie na filmiku haha czyli na zawodach :)

  • Enduro Jamna
    Enduro Jamna 3 miesięcy temu +2

    Kolejne zawody zamieniły się z CC na hard enduro hehe. Dobry przejazd w mega ciężkich warunkach. Gratulacje zajętego miejsca i pozdro!

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      haha to fatk :P Dzięki wielkie, pozdro !

  • ENDURO CONCEPT GARAGE - MOTO-PORADNIK

    Dałeś radę. Gratulacje 👊😎

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Do podium trochę zabrakło haha ale jak na najmłodszego w najbardziej obsadzonej klasie jestem zadowolony :) Dzięki

  • mxrc galek
    mxrc galek 3 miesięcy temu

    Ladny start cięzkie warunki🌧⚡⚡ super przejazd gratulacje👌👏👏

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Dzięki wielkie :)

  • Psycho Małpa
    Psycho Małpa 3 miesięcy temu

    Gratulacje, lecisz jak dzik po tym błocie. Pozdro wariacie ;)

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Dzięki :) :) Pozdro

  • Enduro Fools
    Enduro Fools 3 miesięcy temu

    Enduro wpierdziel Haha oglądam Cie od dawna jeszcze z crfki i widać ze duży progres zrobiles,ładna jazda a po takich warunkach napewno ciężko było :) gratulacje 8 miejsca Pozdro!

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      Bardzo miło mi to czytać :) Pozdro, mam nadzieję, że kiedyś będzie nam dane porywalizować na jakiś zawodach :D :D Dzięki i jeszcze raz pozdro Wariat ! :D

  • Lepki Enduro
    Lepki Enduro 3 miesięcy temu +2

    Oho cienki on Tour!

  • Ku-snajper D
    Ku-snajper D 3 miesięcy temu

    Ładna jazda Gratulacie za 8 miejsce

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Dzięki wielkie :)

  • Mikołaj
    Mikołaj 3 miesięcy temu

    KTM power💨

  • Szymon Jakubiuk
    Szymon Jakubiuk 3 miesięcy temu

    Kture miejsce

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      8 na 56 ;)

  • Michał Leszka
    Michał Leszka 3 miesięcy temu

    Cienki na jakich oponach smigasz??

    • Michał Leszka
      Michał Leszka 3 miesięcy temu

      @cienki Ja podobnie tylko przód mam miśka star cross 5 ;p

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Tył metzeler 6days, przód mitas c19 ;)

  • CinekEXC Enduro
    CinekEXC Enduro 3 miesięcy temu

    Start był zajebisty :D

  • Adela125Braap
    Adela125Braap 3 miesięcy temu

    Kuurla ale bloto.Ladna jazda gratki!

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Adela125Braap hehe dzięki 😁

  • kerrylS
    kerrylS 3 miesięcy temu

    Szacuneczek :)

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      kerrylS dzięki 😁😁

  • MielcarOoo 69
    MielcarOoo 69 3 miesięcy temu

    Ktm waży 110 z tym błotem 150 hahaha

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      MielcarOoo 69 Haha dokładnie 🤣

  • Enduro Kubix
    Enduro Kubix 3 miesięcy temu +1

    start mega, niestety te spontaniczne gleby najgorsze, gdyby nie to to mysle ze ybs byl w pierwszej trójce :) I pytanie, jaka technike wybrales do jazdy po takiej nawierzchni? Dociazales tyl zyby byla trakcja, czy jak? :D

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Enduro Kubix 😁😁 hmm ciężko mi powiedzieć żeby była tam jakakolwiek technika w tych ogromnych koleinach o błocie 🤣🤣

  • Piston Maniacs
    Piston Maniacs 3 miesięcy temu

    Pogoda zajebista :D W takich warunkach widać kto potrafi walczyć do końca. Gratuluje 8 miejsca!

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Piston Maniacs dzięki 🤩🤩😁 warunki były ciekawe 🤣

  • Kubuš 5
    Kubuš 5 3 miesięcy temu

    Dobry start i jazda Gratulacje!!

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Kubuš 5 dzięki 😁

  • Patryk Biesiada
    Patryk Biesiada 3 miesięcy temu +1

    Szacuneczek 😁 Pozdro!! 😀
    PS. Zmien sobie nazwe na jakis szeroki czy cos bo ten nick do ciebie tutaj nie pasuje 😂😋

    • Patryk Biesiada
      Patryk Biesiada 2 miesięcy temu

      Zobacze gdzie to jest. Ja Gorlice 😁

    • RadeS
      RadeS 2 miesięcy temu

      Patryk Biesiada Ochotnica dolna

    • Patryk Biesiada
      Patryk Biesiada 3 miesięcy temu

      @RadeS w jakim mniej wiecej miejscu (ja tez z malopolskiego)

    • RadeS
      RadeS 3 miesięcy temu

      Patryk Biesiada tak :)

    • Patryk Biesiada
      Patryk Biesiada 3 miesięcy temu

      @RadeS ty jestes z malopolskiego?

  • Kapusciany
    Kapusciany 3 miesięcy temu

    Dobry dzik, start pryma sort :D. Szacunek że tak walczyłeś w takich warunkach!!

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Kapusciany dzięki wariat 😁😁

  • Mikołaj D
    Mikołaj D 3 miesięcy temu

    Cienki najlepszy w terenie szacun 👍

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Mikołaj D dzięki 👊👊

  • Niedozatrzymania xd
    Niedozatrzymania xd 3 miesięcy temu +1

    Co Zaa start 😱💪🏻 Szacun mega wyścig 😀 Jest progress 😁😁 Pozdro! 💪🏻

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      Niedozatrzymania xd dzięki wielkie 😁 pozdro

  • Hyperek 003
    Hyperek 003 3 miesięcy temu

    Dobry wyścig i nie takie złe miejsce Szacun

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      Cross Vaper dzięki wielkie 😁 jak na najmłodszego w swojej klasie jestem zadowolony 😁😁

  • kacpaA
    kacpaA 3 miesięcy temu

    Wbijaj na Hec Competition w lipcu !

    • kacpaA
      kacpaA 3 miesięcy temu

      @cienki ale warto

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu

      kacpaA daleko mam na cegielnie :/

  • TereSka Japański Enduro Team

    Ładny start! Warun strasznie ciężki. Szkoda ze ekipa 15 osób w czerwonych teamowych bluzach tylko biernie przygladala sie zakopanym na tej lace, a pomagal tylko jeden starszy pan...

    • cienki
      cienki  3 miesięcy temu +1

      TereSka Japański Enduro Team dzięki 😁 warunki ciekawe haha na pewno impreza nie do zapomnienia 😁😁 a z tego co widziałem Panowie organizatorzy chodzili w niebieskich koszulkach i bluzach, dobrze ze chociaż był ten starszy Pan, powinien jakaś nagrodę dostać 😁😁 pozdrawiam