MOJA LASKA JEST DZIWNA

Udost臋pnij
Umie艣膰 na stronie
  • Opublikowany 7 lut 2019
  • 馃拫Subskrybuj Beksy: plclip.com/channel/UC8hqZRg26L4LGjCftQJzQXg
    馃摉Facebook: facebook.com/BEZBEKSY
    馃摬 Instagram: instagram.com/bezbeksy/
    馃Wsp贸艂praca komercyjna: wspolpraca@beksy.tv
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 1 164

  • Kitty Stela YT
    Kitty Stela YT 2 dni temu

    Super ale by by艂o lepsze jak by艣 nagra艂a na sw贸j kana艂 plis prosz臋 Ci臋 bardzo mocno

  • Someone For sure
    Someone For sure 4 dni temu +2

    Czy tylko ja lubi臋 nutelle z mas艂em?

  • Zuzanna R
    Zuzanna R 7 dni temu

    Co jest dziwnego w tym 偶e sie je rodzynki i nigdy nie by艂o w Wielnicce ?

  • masterhunter or masterninja

    Film tw贸rc贸w "nadepn膮艂em na LEGO" rozwalili艣cie mnie 馃ぃ

  • Dandzio007
    Dandzio007 13 dni temu

    -Dziubku mog臋 po偶yczy膰 twoj膮 kart臋 kredytow膮?
    -A po co?
    -Sko艅czy艂a mi si臋 licencja do win rara
    *XDD*

  • King Black Wolf
    King Black Wolf 15 dni temu

    Ta scena gdy Nadia gra艂a Bohemian Raphsody 馃槏馃挒

  • StarStable News
    StarStable News 16 dni temu

    Wtf

  • ANDZiU艢
    ANDZiU艢 17 dni temu

    Je艣li serio b臋dzie w kinach to chce na to bilet hahah

  • Asia Miraculum
    Asia Miraculum 23 dni temu +1

    To by艂 tylko zwiastun jak chc臋 ca艂e 馃槶

  • Ba Sia
    Ba Sia 23 dni temu

    Hahahahah dobre!!馃槃馃槃

  • Gattan
    Gattan 23 dni temu

  • wiktoria Najwer
    wiktoria Najwer 26 dni temu

    Umiesz gra膰 bohemian rapsody?

  • Natalia Kapela
    Natalia Kapela Miesi膮c temu

    Bohemian Rapsody !!!!

  • ElectroStephan
    ElectroStephan Miesi膮c temu

    Warto by艂o czeka膰, do ko艅ca :)

  • Joanna Gessek
    Joanna Gessek Miesi膮c temu +1

    Super Nadia wysz艂a na odcinku 鉂わ笍鈾ワ笍

  • werkaa grabowskaa
    werkaa grabowskaa Miesi膮c temu +1

    Te偶 jem kanapki z mas艂em i czekolad膮

  • Marshmellow X
    Marshmellow X Miesi膮c temu

    2:20 kurde grasz to co ja na egzamin z muzycznej

  • Kordi 123
    Kordi 123 Miesi膮c temu

    Hahahhahh ale jeb艂em

  • Najpi臋kniejsza xD
    Najpi臋kniejsza xD Miesi膮c temu

    Czy tylko ja lubie rodzynki w serniku? Xdd

  • Julczix J
    Julczix J Miesi膮c temu

    Kocham Queen a Nadia zagra艂a to super

  • Zosia Marciniak
    Zosia Marciniak Miesi膮c temu +1

    Co to za piosenka 2:13?

  • Julka Mikula
    Julka Mikula Miesi膮c temu

    Pojdziemy na yyy... kawe

  • pola zoledziejewska
    pola zoledziejewska Miesi膮c temu

    Co w tym dziwnego?

  • Jolanta Dziuba
    Jolanta Dziuba Miesi膮c temu

    Ja te偶 wol臋 kanapki z mas艂em i kremem czekoladowym 馃槃

  • Amelia Brama188
    Amelia Brama188 Miesi膮c temu

    Na prawde bedsoe w kinach?

  • zuzia zuzia
    zuzia zuzia Miesi膮c temu

    2:10 queen馃槏馃槏馃槏

  • Adamix Gra
    Adamix Gra Miesi膮c temu

    Nabra艂e艣 si臋 ?

    Poka偶 wi臋cej

  • Zuzia P
    Zuzia P Miesi膮c temu +1

    Ja zawsze jem mas艂o z Nutell膮

  • Wark Hunt
    Wark Hunt Miesi膮c temu

    I ten Berko艣 AKA Micha艂 XDD

  • Izabela Myszy艅ska
    Izabela Myszy艅ska Miesi膮c temu

    Nie wiem o co wam chodzi rodzynki serio s膮 NAJLEPSZE

  • Aleksandraa Nowak
    Aleksandraa Nowak Miesi膮c temu

    Kiedy w kinach?

  • Hanna Bargiel
    Hanna Bargiel Miesi膮c temu

    Jak
    Mo偶na
    Je艣膰
    Nutelle
    Bez mas艂a?!

  • Unicorn Girl
    Unicorn Girl Miesi膮c temu

    Haahh dobre

  • Kacper Sawicki
    Kacper Sawicki Miesi膮c temu

    2:10 Bohemian rhapsody 鉂わ笍鉂わ笍鉂わ笍

  • Karolinka Kacz贸wka
    Karolinka Kacz贸wka Miesi膮c temu +1

    Wieliczka pozdrawia! 鉂

  • sgtmanuel
    sgtmanuel 2 miesi臋cy temu

    WinRar: Zap艂a膰
    Ja: Nie
    WinRar: Ok

  • GTA V
    GTA V 2 miesi臋cy temu

    Serio?! W kinach?!

  • Krzysztof Kucharczyk
    Krzysztof Kucharczyk 2 miesi臋cy temu +1

    Nadia super grasz na pianinie 馃槉馃槈

  • Akumu no Y艒so
    Akumu no Y艒so 2 miesi臋cy temu +1

    Ej! Ja te偶 jem kanapk z czekolad膮 z mas艂em! Ja nie umiem 偶y膰 bez mas艂a XD! Ale odcinek 100% presti偶u!

  • B艂a偶ej Dziadzio
    B艂a偶ej Dziadzio 2 miesi臋cy temu

    Szanuj臋 Nadia za Bohemian Rhapsody!

  • And偶elika Ch艂ond
    And偶elika Ch艂ond 2 miesi臋cy temu +1

    Ble nienawidze rodzynk贸w w sernikach

  • And偶elika Ch艂ond
    And偶elika Ch艂ond 2 miesi臋cy temu

    Jak ona jest dziwna to ja jaka jestem gorsza xd

  • Aga
    Aga 2 miesi臋cy temu

    Odpierdolcie si臋 od rodzynk贸w!

  • Zonia Grochulska
    Zonia Grochulska 2 miesi臋cy temu +2

    Eeeej, ja chce zobaczy膰 ten film XD Gdzie go graj膮?? 馃槀

  • . 7joeblackfood
    . 7joeblackfood 2 miesi臋cy temu

    Ja te偶 jem kanapki z mas艂em i nutella xd z sam膮 nutella s膮 niedobre, te偶 lubi臋 rodzynki i te偶 nie by艂em w Wieliczce xxxxd

  • Karolina Kowalczyk
    Karolina Kowalczyk 2 miesi臋cy temu

    A wy jak jecie.kanapki tak jak Nadia cay tak jak jej ch艂opak

  • Brutus115
    Brutus115 2 miesi臋cy temu

    Nabia widz臋 ci臋 w艂a艣nie w pn艣 (pytanie na 艣niadanie)

  • dziku sss
    dziku sss 2 miesi臋cy temu

    rodzynki s膮 fuuuuu

  • Nina Kuszewska
    Nina Kuszewska 2 miesi臋cy temu

    okej, pr贸cz WinRara wszystko si臋 u mnie zgadza. Nawet banan. Mog臋 gra膰 w tym filmie!

  • Zuzia
    Zuzia 2 miesi臋cy temu

    Nigdzie nie ma Oli 鉂わ笍馃槶

  • Jasulek
    Jasulek 2 miesi臋cy temu +1

    Dobreeeeeeeeeee XDDDDDD

  • Ania Plichta
    Ania Plichta 2 miesi臋cy temu

    Matko, mas艂o i krem czekoladowy, rodzynki w serniku, co jeszcze?

  • j_ligo
    j_ligo 2 miesi臋cy temu

    Gdzie jest ola?????

  • Prosze Nie
    Prosze Nie 2 miesi臋cy temu

    haha memy

  • Kotex Premium
    Kotex Premium 2 miesi臋cy temu

    Pewnie lubi pizze hawajsk膮 i gorzk膮 czekolade

  • The Niolett
    The Niolett 2 miesi臋cy temu

    Pozdro z Wieliczki

  • Mao Kackao
    Mao Kackao 2 miesi臋cy temu

    XDDD

  • klaudia talarowska
    klaudia talarowska 2 miesi臋cy temu

    Chyba ju偶 nie macie co wymy艣la膰

  • Maja ciaq
    Maja ciaq 2 miesi臋cy temu

    A gdzie Ola? 馃槩

  • Emilia
    Emilia 2 miesi臋cy temu +1

    0:00 Zaczyna si臋 film馃槈馃槄

  • Julia Jasi艅ska
    Julia Jasi艅ska 2 miesi臋cy temu

    Te偶 mam ten problem
    Nie na widz臋 mas艂a do d偶emu albo Nutella
    A moi rodzice i tak mi takie robi膮
    MASAKRA!!!馃槓

  • Natalia Iwa艅ska
    Natalia Iwa艅ska 2 miesi臋cy temu

    Super film

  • FluffyDonut 酶 艡 媒 臒 谋 帽 氓 木

    ej to serio bedzie w kinach? bo jestem niepe艂nosprytna i idk ;-;

  • OLIWIA PIEKARSKA
    OLIWIA PIEKARSKA 2 miesi臋cy temu

    Tez jem z mas艂em lol

  • Neli_ Q
    Neli_ Q 2 miesi臋cy temu

    Czy Nadia i Ola si臋 pok艂uci艂y?

  • x Polly x
    x Polly x 2 miesi臋cy temu

    Ja chc臋 ten film "Nadepn膮艂em na lego" XDDD
    Lego Przygoda 2 poczeka, w niedziel臋 id臋 na ten film!!!

  • Ayla_OfficialMSP
    Ayla_OfficialMSP 2 miesi臋cy temu

    uwielbiam wasze filmiki :)
    pozdrawiam 鈾

  • Nicki nicki
    Nicki nicki 2 miesi臋cy temu

    Nie mog臋 si臋 doczeka膰 馃槀馃槀馃槀

  • Maja Dziedzic
    Maja Dziedzic 2 miesi臋cy temu

    dawaj wi臋ccej odcink贸w z Ol膮

  • Wiktoria Weronika
    Wiktoria Weronika 2 miesi臋cy temu

    Pierwszy filmik kt贸ry nie jest sponsorowany (chyba) gratuluj臋!

  • Ramona xxx
    Ramona xxx 2 miesi臋cy temu +1

    Ola woli podr贸偶owa膰 ni偶 pracowa膰 nad beksami!

  • Pawe艂 Olejniczak
    Pawe艂 Olejniczak 2 miesi臋cy temu

    Ola koniecznie musi zadowoli膰 Kryszn臋. W przeciwnym wypadku Kryszna b臋dzie mia艂 z艂e sny i mo偶e si臋 rozchorowa膰 (Kryszna). Dbanie o Kryszn臋 jest pierwszym i najwa偶niejszym obowi膮zkiem Oli.

  • Kuba Grusia
    Kuba Grusia 2 miesi臋cy temu

    A gdzie Ola?? Kto艣 wie?

  • Kalina Nowik
    Kalina Nowik 2 miesi臋cy temu

    Ja te偶 nie rozumiem jak mo偶na je艣膰 nutelle bez mas艂a 鉂わ笍馃槄馃槸馃槝馃憣

  • Kinia Andraszek
    Kinia Andraszek 2 miesi臋cy temu

    Bo偶e jak pi臋knie zagra艂a PINK floyd贸w 鉂わ笍

  • Maja Fikus
    Maja Fikus 2 miesi臋cy temu

    Nie zozumiem z tymi rodzynkami.

  • piter piter
    piter piter 2 miesi臋cy temu

    Natalia kocham ci臋

  • Clodis Xx
    Clodis Xx 2 miesi臋cy temu

    coraz gorsze macie te filmy

  • Anna Katarzyna
    Anna Katarzyna 2 miesi臋cy temu

    LOL

  • Anix MSP
    Anix MSP 2 miesi臋cy temu

    Szkoda, ze bilety na ten film s膮 wyprzedane (a przynajmniej na ten miesi膮c xD) :C Sprawdza艂am - 100 z艂 za sztuk臋, lecz najbli偶szy termin dopiero 20 lutego.. kolejnego roku :((

  • demon 艣wiata Ave Madzia
    demon 艣wiata Ave Madzia 2 miesi臋cy temu

    Siem
    Fajny odc

  • Elko Julka
    Elko Julka 2 miesi臋cy temu +1

    Ja tez zawsze smaruje mas艂o pod Nutelle 馃槀馃挄

  • ania PL
    ania PL 2 miesi臋cy temu

    Nie wiem czy to mikrofon wasza dykcja czy slynne Rrrrrr Nadii, ale nie da sie was zrozumiec

  • no tears left to cry
    no tears left to cry 2 miesi臋cy temu

    jak ona jest dziwna, to mnie powinni zamkn膮膰 w psychiatryku XD

  • Oryginal Girl
    Oryginal Girl 2 miesi臋cy temu

    Macie ca艂kowit膮 racj臋 je艣li chodzi o tytu艂. Jedzenie kanapek z nutell膮 i mas艂em, to najgorsza rzecz!

  • Wyj膮tkowy kaloryfer
    Wyj膮tkowy kaloryfer 2 miesi臋cy temu

    艢wietne xD

  • Karolina Nowak
    Karolina Nowak 2 miesi臋cy temu

    KOCHAM PATRYKA VEGE? SERIO?
    -1000000 PKT

  • Amelia Szlosowska
    Amelia Szlosowska 2 miesi臋cy temu

    film tw贸rc贸w ,,nadepno艂em na lego"

  • Milena nie ma nazwiska
    Milena nie ma nazwiska 2 miesi臋cy temu

    Obejrza艂abym ca艂e 馃槈

  • Emile 3ka
    Emile 3ka 2 miesi臋cy temu

    馃挅馃拝馃憼馃挓Jak ja kocham Nadi臋馃挓馃拝馃憼馃挅

  • Szarlotka Tag
    Szarlotka Tag 2 miesi臋cy temu

    Pomijaj膮c nutelle i Africe to jestem tak samo dziwna XDDD

  • nata lia
    nata lia 2 miesi臋cy temu

    Genialne

  • Marcelina Ochab
    Marcelina Ochab 2 miesi臋cy temu

    Uwielbiam!馃拵馃槀

  • Girl Queen Wo藕niaq
    Girl Queen Wo藕niaq 2 miesi臋cy temu

    Kto ogl膮da gdy jest " #37 NA KARCIE NA CZASIE "? 馃槃

  • Kubus 002
    Kubus 002 2 miesi臋cy temu

    Nienawidz臋 Patryka Vegi

  • Felicity LPS
    Felicity LPS 2 miesi臋cy temu

    馃槻Kto te偶 nie lubi rodzynek w serniku daje like...

  • Larry Banger
    Larry Banger 2 miesi臋cy temu +6

    Ale Nadia ma 艣liczne z膮bki

  • Jagoda Ceran
    Jagoda Ceran 2 miesi臋cy temu

    O to ja jestem z tych dziwnych xd

  • Pawe艂 Olejniczak
    Pawe艂 Olejniczak 2 miesi臋cy temu

    Kryszna jest Najwy偶sz膮 Osob膮 Boga, przyczyn膮 wszystkich przyczyn!!! Hare Kryszna Hare Kryszna, Kryszna Kryszna Hare Hare, Hare Rama Hare Rama, Rama Rama Hare Hare!!!

  • Retro Tub
    Retro Tub 2 miesi臋cy temu

    Jak wiekszosc dzisiejszych mlodych dziewczyn