MISTRZ TRAMPOLIN w PARKU TRAMPOLIN!

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 309

  • Vlog 646
    Vlog 646  9 miesięcy temu +63

    Co byście powiedzieli na jeszcze jeden odcinek ze streetworkout’u? 😄💪🏻 jak będzie 50 odpowiedzi pod tym komentarzem to następny odcinek będzie z Kurą Workout!

  • Stanisław Stachur
    Stanisław Stachur 22 dni temu

    Rub dłuŻSZE WLOHI

  • Dudusek
    Dudusek Miesiąc temu

    Jak patrzę na te filmiki to mam chęć poskakac na takich parkach

  • Fortnite Ekipa
    Fortnite Ekipa Miesiąc temu

    0:10 co za nuta

  • Julia Bielicka
    Julia Bielicka Miesiąc temu

    Wasze filmy są najlepsze kocham was

  • Zenek Martyniuk
    Zenek Martyniuk Miesiąc temu

    Jak da suba uda mi się salto?😂🤣😁

  • Fortnite Master
    Fortnite Master 2 miesięcy temu

    Zrymowało się mistrz trampolin w parku trampolin

  • Michał Bocho
    Michał Bocho 2 miesięcy temu +1

    Elo zobaczcie mojego awatara
    Znacie go???

  • Michał Trojanek
    Michał Trojanek 2 miesięcy temu

    fajny jesteś

  • filipson star
    filipson star 3 miesięcy temu

    Biedny pies

  • Lord Kruszwil
    Lord Kruszwil 4 miesięcy temu +1

    Łał

  • Daria Waśniewska
    Daria Waśniewska 4 miesięcy temu +1

    ED SHEERAN 💕

  • Martiś 4
    Martiś 4 4 miesięcy temu

    Ta mój kuzyn robiąc salto przegryzł sobie język😔

  • Rafal Sss
    Rafal Sss 4 miesięcy temu

    zaproś Roberta lewandowskiego

  • urharina i urhara
    urharina i urhara 4 miesięcy temu

    Ten początek 😂😂😂

  • Natalka Pacek
    Natalka Pacek 5 miesięcy temu

    zauwarzyliśće że minut jest 6.46 a vlog 646 dziwne

  • PolaczekCebulaczekPL
    PolaczekCebulaczekPL 5 miesięcy temu

    Moge serce ja cue lubie u lapkuje

  • PolaczekCebulaczekPL
    PolaczekCebulaczekPL 5 miesięcy temu

    Ed sheran

  • Julix 2007
    Julix 2007 5 miesięcy temu

    Kurde mega goścu jest dobry°!

  • Hanna Michalewska
    Hanna Michalewska 5 miesięcy temu

    Marcin poradzisz mi jak się wybić do sałata w tył? Bo zawsze się boję że upadnę na twarz

  • new news
    new news 5 miesięcy temu

    To nie było fajne jak piesek spadł ze schodów 😢😢😢😢😭😭

  • WikaQueen
    WikaQueen 5 miesięcy temu

    Jaka była muzyka przy tym napisie vlog 646 na poczatku?

  • zwiadowca
    zwiadowca 5 miesięcy temu

    Elo

  • zwiadowca
    zwiadowca 5 miesięcy temu

    Xd

  • Oliwia Niedurny
    Oliwia Niedurny 5 miesięcy temu

    może zrobisz film 360° ?

  • XxxLemonkaxxX Yt
    XxxLemonkaxxX Yt 6 miesięcy temu

    Jak sie nazywa muzyka na samym początku filmiku?

  • Natalia Nogalska
    Natalia Nogalska 6 miesięcy temu

    Majaaaa

  • To nie są eksperymenty
    To nie są eksperymenty 6 miesięcy temu +1

    Gdzie ten park?

  • Gorol `
    Gorol ` 7 miesięcy temu

    15:20 xd

  • Roksana Roksi
    Roksana Roksi 7 miesięcy temu +13

    1:30 popłakałam się 😭

    • Marcel Błąd
      Marcel Błąd 2 miesięcy temu

      +Daria Waśniewska Ok.

    • Daria Waśniewska
      Daria Waśniewska 2 miesięcy temu

      +Marcel Błąd napisałam w sęsie że szkoda mi tego pieska i to strasznie normalnie bym się popłakała ale z drugiej strony przez piosenkę eda nie bo cieszyłam się że ją słyszę źle zrozumiałeś albo to ja źle napisałam ale o to mi chodziło ok?

    • Marcel Błąd
      Marcel Błąd 2 miesięcy temu

      +Daria Waśniewska Bo jesteś tak samolubna że napisałaś: Pieska mi szkoda ale mniej, przynajmniej eda coś tam puścił :))))))))))))"
      Aż takiej samolubnej fanki nie widziałem.

    • Daria Waśniewska
      Daria Waśniewska 2 miesięcy temu

      +Marcel Błąd jeśli jesteś taki dojrzały to dlaczego zwracasz uwagę na takie dzieci? Tak dorosły się nie zachowuje

    • Daria Waśniewska
      Daria Waśniewska 2 miesięcy temu

      +Marcel Błąd wiem i chuj

  • END.
    END. 7 miesięcy temu

    Oglądam cie od 6k

  • Bracia Zło
    Bracia Zło 7 miesięcy temu

    ZAPRASZAM DO NASZEGO SKLEPU trampolinstarbis.cupsell.pl/

  • Aifam PL
    Aifam PL 7 miesięcy temu

    Chcemy maje

  • kapismialo
    kapismialo 7 miesięcy temu

    już w 20 sekundach się prawie posikałem ze śmiechu xd

  • Karolina Rocławska
    Karolina Rocławska 7 miesięcy temu

    0:15 ten murzyn w rogu 😂

  • Damian Mic
    Damian Mic 7 miesięcy temu

    A co mają robić mistrze trampolin jak nie skakać w parku trampolin?!?

  • xcookie raspberryx
    xcookie raspberryx 7 miesięcy temu

    Spułczuje piesku

  • PINCZER TV
    PINCZER TV 8 miesięcy temu

    jaka muza z intra
    ??

  • Bartekarp Bartekarp
    Bartekarp Bartekarp 8 miesięcy temu

    jaka to muzyka na początek

  • Domi & XingThePanda
    Domi & XingThePanda 8 miesięcy temu

    2:04 czy dobrze zrozumiałem poruchać się

  • Filip Augustyn
    Filip Augustyn 8 miesięcy temu

    ten pieselek ):

  • Filip Bajora
    Filip Bajora 8 miesięcy temu

    murrzyn xddddddddddddddddddd

  • Ania Czu
    Ania Czu 8 miesięcy temu

    Nagraj kiedys swoje urodziny w parku trampolin

  • Kamil Gasio
    Kamil Gasio 8 miesięcy temu

    Zaproś fit lovers prosze

  • Katarzyna Studzinska
    Katarzyna Studzinska 8 miesięcy temu +1

    00:13 haha

  • xKrzysiek
    xKrzysiek 8 miesięcy temu +1

    Z tymi okularami wyglądasz jak Krzysztof Gąciarz

  • Filip Borowiec
    Filip Borowiec 8 miesięcy temu

    Kurwa

  • Greg Roe
    Greg Roe 8 miesięcy temu

    Awesome dude! Loved it! I'll be back for another vid soon!

  • Claudia Kingland
    Claudia Kingland 8 miesięcy temu

    Ważne pytanie!!
    Będziesz 6 czerwca na hangarze? Jakbyś był to mega bo moim marzeniem jest cię zobaczyć a wtedy mam wycieczkę szkolną 💓

  • Duck
    Duck 8 miesięcy temu

    nagraj vloga na parku trampolin z Mają :)"

  • Piotr Głowacki
    Piotr Głowacki 8 miesięcy temu +4

    1:30 :( szkoda mi go:(

  • Oskar Friedrich
    Oskar Friedrich 8 miesięcy temu

    ZRUB GDZIEŚ INDZIEJ VLOGA

  • Rick
    Rick 8 miesięcy temu

    Park trampolin 646 to w Warszawie?

  • k4cp3r 401
    k4cp3r 401 8 miesięcy temu +1

    R.I.P 1:29

  • Wiktoria Czwojdzinska
    Wiktoria Czwojdzinska 8 miesięcy temu

    Dzisiaj o 19 bede na hangarze 646 w gocławiu❤️❤️

  • Korea Północno -Południowa
    Korea Północno -Południowa 8 miesięcy temu +1

    Maja się uczy do matury o ja też . Zartowalem nic nie umiem do tej matury :(

  • RESKY :D
    RESKY :D 8 miesięcy temu

    Jestem jego fanem

  • Adrian Zoladek
    Adrian Zoladek 8 miesięcy temu

    jak ja takie cos robilem w parku trampolin to personel robil gowno burze jprdl

  • killerpronighat pl
    killerpronighat pl 8 miesięcy temu

    mam pytanie czy na hangarze nożna jeżdzić na hulajnodze wyczynowej ?

  • Karol K.
    Karol K. 9 miesięcy temu

    Ej marcin gdzie ten park trampolin?

  • Weronika Prz
    Weronika Prz 9 miesięcy temu

    To jest na Mokotowie czy w Gocławiu?

  • Antoni Garstecki
    Antoni Garstecki 9 miesięcy temu

    Miał kiedyś złamane coś???

  • GrisseQ
    GrisseQ 9 miesięcy temu

    Chodzisz z mają ?

  • Matixoxsu
    Matixoxsu 9 miesięcy temu

    Marcin a ja myślałem, że Ty jesteś mistrzem.

  • Quba 15
    Quba 15 9 miesięcy temu

    łał ma

  • Redryk PL
    Redryk PL 9 miesięcy temu

    Ej czy bedziesz dzis na hangarze bo jade wycieczką więc bylo by fajnie Cie spotkac xd
    Ps Sub dla Ciebie

  • Witek Suchanek
    Witek Suchanek 9 miesięcy temu +1

    Kiedy będzie Olek na odcinku ?

  • Palófka
    Palófka 9 miesięcy temu

    CO TO ZA MUZA?

  • Aga Szabelska
    Aga Szabelska 9 miesięcy temu

    Więcej vlogów z Mają!

  • BlaKKi
    BlaKKi 9 miesięcy temu

    UUU Maja wyglądasz jak byś miała 14 lat

  • Kartago
    Kartago 9 miesięcy temu

    czemu ten piesek spadł ? smutne ;(

  • Czarek Kossakowski
    Czarek Kossakowski 9 miesięcy temu

    PLclip proszę poszerzyć zasięgi Tego kanału.

  • ZUZx 3000
    ZUZx 3000 9 miesięcy temu

    Biedny piesio!!!!

  • Qubi Czek
    Qubi Czek 9 miesięcy temu

    Cześć, będziesz może na trampolinach w czwartek?

  • Robert Zawistowski
    Robert Zawistowski 9 miesięcy temu

    Kolejny Zarombisty Odc 😎😀

  • ksi Mi
    ksi Mi 9 miesięcy temu

    Super film

  • Trinity Team
    Trinity Team 9 miesięcy temu

    i tak wole Pashe the boss z team farang Xd

  • Witek Nowacki
    Witek Nowacki 9 miesięcy temu

    Thinking of loud its my music

  • Adrian Lewandowski
    Adrian Lewandowski 9 miesięcy temu

    Ten vlog ma 6:48

  • Boru
    Boru 9 miesięcy temu

    Maja 😍😍

  • kotlet xd
    kotlet xd 9 miesięcy temu +1

    Jaka to muza zaczynająca sie w 3.35

  • Jędrek Szubert
    Jędrek Szubert 9 miesięcy temu

    Ta muzyka w Interze to jaka napiszesz mi

  • Guciorek
    Guciorek 9 miesięcy temu

    Ed sheeran

  • Szymon ko
    Szymon ko 9 miesięcy temu

    troche taki chuck norris xDDD

  • Boro 10
    Boro 10 9 miesięcy temu

    Łapa w górę się należy 😁

  • Szybkie Quizy
    Szybkie Quizy 9 miesięcy temu

    1:29 :(

  • ღ꧁Nαяανι ωσlƒ꧂ღ

    Ten Murzyn z intra mnie zabił xDD💖💖💖

  • Adameq Games
    Adameq Games 9 miesięcy temu

    jak się nazywa ta muzyka na początku filmu powiedzcie

  • Sugar Kookie_BTS
    Sugar Kookie_BTS 9 miesięcy temu

    Super filmik

  • Adr805
    Adr805 9 miesięcy temu +2

    Maja

  • Erwin Rechul
    Erwin Rechul 9 miesięcy temu

    Według mnie vlog 646 to seria vlogów która inspiruję do działania bycia aktywnym i wysportowanym inspiruję też do spełniania marzeń i kreatywnego myślenia 😇

  • doker doker
    doker doker 9 miesięcy temu

    Byłem dziś w parku trampolin złamałem noge

  • Mixsol 22
    Mixsol 22 9 miesięcy temu

    Super odcinek

  • Zuzanna Zybała
    Zuzanna Zybała 9 miesięcy temu

    Ten pies mógł zginąć spadł ze schodów bidocek piesek 😭😭😭

  • _N_A_Z_W_A _
    _N_A_Z_W_A _ 9 miesięcy temu

    Wszystkie twoje odcinki są fajne ze względu na to co nagrasz!Dlatego daję łapke w góre przed oglądnieńciem

  • Młody K4CP3R
    Młody K4CP3R 9 miesięcy temu +2

    Co to za nuta w 3:35??

  • Wiki yt
    Wiki yt 9 miesięcy temu

    Super filmik

  • Kuba Paszek
    Kuba Paszek 9 miesięcy temu +1

    kiedy Maja

  • Max Max
    Max Max 9 miesięcy temu

    Ten vlog 646 to cudo i jest zajebisty

  • Patryk Mariański
    Patryk Mariański 9 miesięcy temu

    Dzik