DKA - Chwilo trwaj (Official Video)

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 18 sie 2018
  • Chwilo trwaj by DKA,
    @August 2018 all rights reserved
    Muzyka: DKA
    Tekst: DKA
    Produkcja, miks: DKA
    Montaż: DKA

    Ostatki wakacji, więc wiadomo, że musiał też powstać odpowiedni kawałek do takich okoliczności :) Chwilo, chwilo proszę trwaj i nie pozwól mi odlecieć...
    Tekst:

    1 zwrotka:
    Chłonąc chcę te wolne powietrze,
    pijąc coś czego nie piłem wcześniej
    kochać chwile i kochać kobietę
    wyrzucić pośpiech z mych uzależnień
    widzę przyszłość, dziś już nie frunie
    chciałem biec do niej, zamieszkać u niej
    dorosłem w sumie, nawet to lubię
    całować chwile, nie martwić się jutrem
    po co się martwić jak mam to wszystko
    dziś jestem kimś, jestem przeoptymistą
    ciągle w drodze, ciągle z walizką
    gonie za słońcem co świeci nad wyspą.
    dzisiaj, tutaj, zero, trosk
    ze mną bądź, Pafos, Śląsk
    nie mam dość, ze mną wskocz
    w chwilę, w moment, chwilo bądź
    Refren:
    Chwilo, chwilo proszę trwaj i nie pozwól mi odlecieć
    gdzieś daleko stąd, wylądować na zakręcie
    chwilo proszę trwaj i nie pozwól mi odlecieć
    gdzieś daleko stąd, wylądować na zakręcie

    2 zwrotka:
    Idę chyba wciąż przed siebie
    nie boję się niczego
    tutaj nie ma nic
    co wyrządzi nam coś złego
    widzę blask, świeci świat
    mimo wad,
    milion gwiazd, patrzę w dal
    świecą w nas, niszczą strach
    wszystko to dzisiaj daje mi szczęście
    daje odwagę, bym mówił nareszcie
    mogę się chwalić moim zwycięstwem
    bo mogę robić wszystko co zechcę.
    dzisiaj, tutaj, zero, trosk
    ze mną bądź, Pafos, Śląsk
    nie mam dość, ze mną wskocz
    w chwile, w moment, chwilo bądź

    Refren:
    Chwilo, chwilo proszę trwaj i nie pozwól mi odlecieć
    gdzieś daleko stąd, wylądować na zakręcie
    chwilo proszę trwaj i nie pozwól mi odlecieć
    gdzieś daleko stąd, wylądować na zakręcie
  • MuzykaMuzyka

Komentarze • 243

  • Kamil Serafin
    Kamil Serafin 5 dni temu

    Dobra nuta

  • Kacper
    Kacper 6 dni temu

    Refren zniszczył wszystko...

    • DKAtv
      DKAtv  6 dni temu

      Właśnie refren dla mnie najlepszy :) pozdro!

  • daniel socha
    daniel socha 13 dni temu

    Utwór wart wszystkiego jestem z Tobą od zawsze mega

  • Kuba
    Kuba 25 dni temu

    Zajebista nuta szacun za wykonania takiego kawałku świetnej roboty :)

  • Filip Szewczyk
    Filip Szewczyk 27 dni temu

    Jest moc

  • martynka Najuch
    martynka Najuch Miesiąc temu

    😍📹👻🎎🐼🐧🐧

  • Boyka SB
    Boyka SB Miesiąc temu

    zajebista nuta 👍💪👍💪

  • Paulina Lewandowska
    Paulina Lewandowska Miesiąc temu

    Jak ja to mówię Kozaczek 😎👏

  • Putin
    Putin Miesiąc temu

    dobry kawalek

  • piterogsi
    piterogsi Miesiąc temu

    I żeby powrócił w tym samym stylu...

  • pawlo 85
    pawlo 85 2 miesięcy temu

    czemu o dka nic niema w tv tylko jakieś główna daja

  • Look Insidee
    Look Insidee 2 miesięcy temu

    Ty chłopie idź do mam talent 💪

  • Robert Bąk
    Robert Bąk 2 miesięcy temu

    Zdrówka Ryjku

  • Dorota Malinowska
    Dorota Malinowska 2 miesięcy temu

    Zajebista 😘😘👌

  • Prestiz żuli
    Prestiz żuli 2 miesięcy temu +1

    zajebiste ! !

  • Thomas Zajas
    Thomas Zajas 2 miesięcy temu

    Super jak Pan jest fanem pilki zapraszam na mecz Dortmund bvb

  • michał podyma
    michał podyma 3 miesięcy temu

    Pisz i Nagrywaj naprawisz ludzi takich jak ja
    Pozdrowienia Michał

  • Loloponika Andrzejewska
    Loloponika Andrzejewska 3 miesięcy temu

    miło wracać do Niej 😍

  • Akolkunia Kolkunia
    Akolkunia Kolkunia 3 miesięcy temu +1

    Zawalista nuta ❤❤❤❤ od Kilku godzin leci 😍😍😍😍

  • ADRIANSYLWIA
    ADRIANSYLWIA 3 miesięcy temu +1

    Kozak aby tak dalej

  • Nika Sledziona
    Nika Sledziona 3 miesięcy temu +1

    Super nuta👍

  • Grzesiek Grzesiek
    Grzesiek Grzesiek 3 miesięcy temu

    Ale super piosenka jak każda na najlepszym poziomie

  • Agares Prawdzimir
    Agares Prawdzimir 3 miesięcy temu

    człowieku to Ty jeszcze żyjesz? :D znam Cie tylko z kawałka kiedyś to było,musisz postarać sie o lepszą promocję bo kawałki masz naprawde mega

  • MACIEJ HUTKOWSKI
    MACIEJ HUTKOWSKI 3 miesięcy temu

    mega pozytywny czlowiek a scenki z synem cos pieknego

  • Michał Gralak
    Michał Gralak 3 miesięcy temu +1

    Chwilo proszę trwaj....

  • Dawid Droździel
    Dawid Droździel 3 miesięcy temu

    Poprostu dziękuję za te nutę , Bosko kojącą !✌️

  • Anna Hirsch
    Anna Hirsch 3 miesięcy temu +1

    Zajefajne ja już to LOVCIAM ❤❤❤😘😍

  • aNia mOnika85
    aNia mOnika85 3 miesięcy temu

    DKA

  • Klaudia Klaudia
    Klaudia Klaudia 3 miesięcy temu

    😍😍😍

  • Kamila Wieckowiak
    Kamila Wieckowiak 3 miesięcy temu

    😍

  • tommy tommy
    tommy tommy 3 miesięcy temu

    Rozwalił system DKA SUPER pozdrawiam Cię

  • Gruby Mudzyn
    Gruby Mudzyn 3 miesięcy temu

    O luuj hiit!!

  • Bartosz Bartosz
    Bartosz Bartosz 3 miesięcy temu

    Gdzie płytę kupie

  • Wnunio Wn
    Wnunio Wn 3 miesięcy temu

    fajne fajnee. xdd

  • r200980
    r200980 3 miesięcy temu

    swietny kawałek... pozdr.

  • Thomas Zajas
    Thomas Zajas 3 miesięcy temu

    Zajebysty gościu

  • Reprezentant RZE
    Reprezentant RZE 3 miesięcy temu

    Szacunek ziomal , siedzi ;) pozdrrawiam

  • Adrian Adam Atomowski XD
    Adrian Adam Atomowski XD 3 miesięcy temu

    Zajebisty beat prawie do auta :D pozdro DKA. (slask/wisla)

  • ProVer PVR
    ProVer PVR 3 miesięcy temu

    Krótko i zwięźle 10/10

  • Paweł 08
    Paweł 08 3 miesięcy temu

    Świetne brawo

  • Pregros
    Pregros 3 miesięcy temu +1

    Kocham twoje piosenki

  • Pavel pablo
    Pavel pablo 3 miesięcy temu +1

    Jest moc ....

  • Anna
    Anna 4 miesięcy temu

    piękne ♥

  • Bea Ta
    Bea Ta 4 miesięcy temu

    Rewelacja!

  • Anastazja Golyska
    Anastazja Golyska 4 miesięcy temu

    MEGA ! ♡♡♡

  • Wrzochu1101
    Wrzochu1101 4 miesięcy temu

    Dka leci ponad stan,
    Nie każdy tak ma,
    W głowie plan ,
    wysoki ponad stan ,

  • Wiesława Konieczna
    Wiesława Konieczna 4 miesięcy temu

    Super😅teksty takie prawdziwe

  • Piotr Janka
    Piotr Janka 4 miesięcy temu

    To jest za jebiste ta piosenka👍😊☺😃😀😀😀😀😁😁👌👌

  • Edyta Wojcik
    Edyta Wojcik 4 miesięcy temu

    Szacun 🤗😊

  • Ja Ja
    Ja Ja 4 miesięcy temu

    Spoko nuta

  • Adrian
    Adrian 4 miesięcy temu

    Haha xd kiedy pogadamy brat ja he

  • moncisia k
    moncisia k 4 miesięcy temu

    Uwielbiam słuchać twoje piosenki 😘

  • CloseYourEye
    CloseYourEye 4 miesięcy temu

    Daniel uwielbiam Cię! :)

  • Paulina Budniak
    Paulina Budniak 4 miesięcy temu

    tylko tefren jest fajny pozdro

  • Alex tiri titi
    Alex tiri titi 4 miesięcy temu

    jest zaj***sta zawsze stawiasz w sedno mojego serca jak chodzi o tekściory .....

  • Magda Sela
    Magda Sela 4 miesięcy temu

    Ale fajne to ... ❤🖒😊

  • Monika Zieniewicz
    Monika Zieniewicz 4 miesięcy temu

    Mega, dobre, podoba mi się. Daniel pozdrowienia z Gdańska :)

  • Kamilwariat1
    Kamilwariat1 4 miesięcy temu +12

    2:59 mój ulubiony moment syna na materacu z kciukiem do góry dla taty za dobrą nutkę ;)

  • Basia Bas
    Basia Bas 4 miesięcy temu

    Bardzo mi się podoba 👍pozdrawiam.

  • Krzysztof Wincek
    Krzysztof Wincek 4 miesięcy temu

    zajebiste a bit kozak

  • Tomek Dudziak
    Tomek Dudziak 4 miesięcy temu +3

    supeR peRfekt !!!! pozdRo !!

  • Wojciech S.
    Wojciech S. 4 miesięcy temu +3

    To jest tak świetne,ze nie mogę przestać tego słuchać 😍😍

  • Gosia S
    Gosia S 4 miesięcy temu

    Chwilo proszę trwaj i pozwól mi odlecieć..😍💙💙💙✌🎵🎧

  • łukasz p
    łukasz p 4 miesięcy temu

    Hit 2018

  • Piotr Janka
    Piotr Janka 4 miesięcy temu

    To jest ok ok lubię bardzo to słychać bo to jest ok ok👍👍😃😄😁😁😀😀😊☺👌👌

  • Morox
    Morox 4 miesięcy temu +7

    Ja pierdole jaki sztos, gościu, żałuję, że dopiero teraz Cię odkryłem

  • pa de
    pa de 4 miesięcy temu

    dzieki mojej przyjaciółce słucham tego na okrągło ! :) i warto :D

  • Przemek Krzemiński
    Przemek Krzemiński 4 miesięcy temu

    refren spoko szkoda ze brzmi jakby dwie melodie nakladaly sie na siebie o.O

  • xSantoR
    xSantoR 4 miesięcy temu +1

    Mniszkaaa! 🤗

  • Marcin Ostrowski
    Marcin Ostrowski 4 miesięcy temu +1

    Ale wleciał !!! mega pozdro wariacie :)

  • Xenophobica Nase
    Xenophobica Nase 4 miesięcy temu

    Pozamiatane 😎

  • Iwona Osicka
    Iwona Osicka 4 miesięcy temu

    Jesteś Najlepszy 😃😃😃

  • Natalia Kubańska
    Natalia Kubańska 4 miesięcy temu

    The best ❤👍

  • Jennifer Kowalski
    Jennifer Kowalski 4 miesięcy temu

    I ❤you

  • Aleksandra Ukryte
    Aleksandra Ukryte 4 miesięcy temu

    Sztosik 😍🔥

  • Katarzyna s
    Katarzyna s 4 miesięcy temu

    Chwilo trwaj

  • Forest x
    Forest x 4 miesięcy temu +6

    Coś czuję że tego utworu za 10 lat dalej będę słuchał!! 👊🤯😁

  • Żaneta Kimak
    Żaneta Kimak 4 miesięcy temu

  • kasia hebda
    kasia hebda 4 miesięcy temu

    Kozak dobra robota

  • Pawel Nowacki
    Pawel Nowacki 4 miesięcy temu

    SUPER SUPER jak zawsze DKA !!!!!!!! Tak trzymaj , super teledyski i rap , tekst dobry , rym i muza. Krotoszyn pozdrawia

  • alicja ffg
    alicja ffg 4 miesięcy temu

    Jak zawsze super 😊🏅

  • rufek787
    rufek787 4 miesięcy temu

    Marzenia spełniły się, gratuluję. Wszystkiego dobrego :)

  • Moniqa P
    Moniqa P 4 miesięcy temu +1

    Chwilo trwaj..😊 super 😊DKA pozdrawiam 😊

  • Madzia Augustynowicz
    Madzia Augustynowicz 4 miesięcy temu

    ZAJEBISTE TELEDYSKI ŻYCIOWE BRAVO I TO JESZCZE JAKIE JESTEŚ ZAJEBISTY😁😁😁😁

  • AdameK k1513
    AdameK k1513 4 miesięcy temu

    Czemu tylko 56 k subuw on taki zarombisty że zasługuje na 2 miliony on nawet lepszy niż czux

  • AdameK k1513
    AdameK k1513 4 miesięcy temu

    Jesteś najlepsz

  • Marzena Stępniak
    Marzena Stępniak 4 miesięcy temu

    MEGA nuta ❤❤❤❤.Daniel wielki szacunek za wszystkie Twoje kawałki , teksty rzucają na kolana !!!! Dziękuję.

  • Gepard
    Gepard 4 miesięcy temu

    Chwilo prosze trwaj tylko zalezy jaka chwila?Chwilo....nie kazda trwaj....❤🙁

  • Nikolaa aa
    Nikolaa aa 4 miesięcy temu

    dobry refren ✊

  • Andrzej Zając
    Andrzej Zając 4 miesięcy temu

    ludzie jakie to jest dobre ! chciałem dać w pędzel na głośniki ale już po 22 :D zabieram do wozu i na tegoroczne wakacje!

  • Davio Milek
    Davio Milek 4 miesięcy temu +1

    Nie no dka dojebales z tym utworem:) extra po prostu.pozdro

  • Emilia Glijer
    Emilia Glijer 4 miesięcy temu

    Po prostu kocham wszystkie utwory DKA.
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO.
    Czekam na więcej.

  • NeroN 23
    NeroN 23 5 miesięcy temu

    Kooozaqqk

  • Emil Marchewka
    Emil Marchewka 5 miesięcy temu

    Powraca dobra nuta warto się w niej zanurzyć

  • 123oski321
    123oski321 5 miesięcy temu

    pierd. szekspir

  • Karolina Barzycka
    Karolina Barzycka 5 miesięcy temu

    megaaaa 😍❤

  • Zróbmy To Razem
    Zróbmy To Razem 5 miesięcy temu

    Jak zawsze piosenka mistrzowska ❤️

  • Daniel Grześkowiak
    Daniel Grześkowiak 5 miesięcy temu +3

    Kolejna nuta która można słuchać godzinami.....

  • Patryk Rogacki
    Patryk Rogacki 5 miesięcy temu

    Dobry kawelek, dka ale fajnie masz że tyle zwiedzasz!! Zazdro

  • ShotYT
    ShotYT 5 miesięcy temu

    Wiesz co Daniel? Zazdroszczę ci. Ale nie pieniędzy, czy rozgłosu. Zazdroszczę ci Rodziny. Bo widzisz, w tych czasach założyć rodzinę nie jest tak proste jak mogłoby się wydawać. Istnieją bardzo skomplikowane związki, i mój właśnie taki jest. A ty to masz. Masz rodzinę. Oni są najważniejsi. A muzyka, To twoje dopełnienie. Super nutki robisz w dalszym ciągu. Zawsze czekam na nowości. Pozdrawiam.