Szkoła Druciarstwa Nauka Jazdy z Majstrem Wazzup :)

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 3 270

  • Kamil Siegieda
    Kamil Siegieda 31 minuta temu

    na luzie nie uczylbym jej jezdzic, wypnie se bieg jeszcze w zakrecie i jak bedzie jeszcze slisko to wtedy tylko pacierz odmawiać pozostanie ;)

  • Marcin15151515
    Marcin15151515 3 godzin temu

    i ona ma prawko? No niezle.

  • Kamil Skr
    Kamil Skr 8 godzin temu

    „Nie no kurwa wyjedź pod niego” xD spędzimy święta w tym xD

  • Destrox
    Destrox 8 godzin temu

    Majster kiedy 2 czesc??

  • barabash
    barabash 9 godzin temu

    Najlepsza szkoła jaką mogła dostać :)

  • Abdul Wisimulacha
    Abdul Wisimulacha 16 godzin temu

    To nie nauka tylko znecanie się psychiczne. A chuj z taką nauką.

  • DJ dami
    DJ dami 17 godzin temu

    Bardzo ładnie śpiewa ale ta jazda to jej nie idzie u nas na Mazurach by nie zdała za taką jazdę

  • Aiden pro
    Aiden pro 22 godzin temu

    "Patrz drzewo zajebał " 😂😂

  • Aiden pro
    Aiden pro 22 godzin temu

    Jak bym swojego ojca słyszał .haha

  • Xuxordas
    Xuxordas 23 godzin temu

    Masakra jakbym słyszał tego pojeba co sie z nim uczyłem jeździć 😂😂😂.

  • Adek Adak
    Adek Adak Dzień temu

    w 8:20 krzyczysz - KRĘĆ JUŻ KIEROWNICĄ OD RAZU a chwile później ciśniesz, że od razu kręci kierownicą...
    Najgorsze co można zrobić dziecku po zdaniu prawka to narzucać jej swoje nawyki gdy ona uczyła się jeździć "po swojemu".

  • Piotrek Garlej
    Piotrek Garlej Dzień temu

    Majster uważaj bo jak nabierze wprawy to weźmie Bawarkę i będzie upalać Twoje opony😀

  • Dominik Dziewiątkowski
    Dominik Dziewiątkowski Dzień temu +1

    Nagrałbyś może poradnik jak spawać dyfer? Lajkujcie żeby widział !

  • In blanco
    In blanco Dzień temu

    Majster, te ostra teksty, to uzgadniałeś wcześniej z córką , czy to wszystko z żywca :P ?

  • Marcin
    Marcin Dzień temu

    Jak nie potrafisz uczyć jeździć to po chuj się bierzesz za taką robotę. Ja jak uczyłem jeździć koleżankę co nigdy nie jeździła to nie była tak zestresowana jak twoja córka. Daj jej samemu poprowadzić zobacz jak ona jeździ a nie morde drzesz. Dodam jeszcze że prawko zdaje się na nowych autach gdzie komfort jazdy i wszystko inne jest na wiele wyższym poziomie niż w tym co Ty kupiłeś córce. I dziwisz się że ona nie potrafi tym jeździć. To nie te czasy gdy prawko zdawało się dużym fiatem i wszystkie inne auta są tylko lepsze. Szkoda dziewczyny i tyle.

  • Piotr
    Piotr Dzień temu

    Toczenie -duza prędkość.....

  • kamil nsn
    kamil nsn 2 dni temu

    Kierunku nie włącza się za szybko majster xD

  • Dominik Dodododo
    Dominik Dodododo 2 dni temu

    Ale ta twoja corka ma cudowny glos. A ty na nia tak caly czas napier....sz. Ja juz bym jej e60 zapodal to bys dopiero zawalu dostal..

  • Jakub Ciemiński
    Jakub Ciemiński 2 dni temu

    Majster spokojnie młoda sie nauczy😉

  • roksana kosińska
    roksana kosińska 2 dni temu

    7;51 Majster nie na luzie tylko hamowanie biegami

  • yhys05
    yhys05 2 dni temu

    Majster kurwancka na instruktora 💪💪😁

  • You Rock
    You Rock 2 dni temu

    Kurde ale ta twoja córka wyrosła łooo baben

  • Misz Masz
    Misz Masz 2 dni temu

    każdy drze mordę siedząc obok XD

  • Samchez Dancan
    Samchez Dancan 2 dni temu

    nice voice

  • Samchez Dancan
    Samchez Dancan 2 dni temu

    troche zabardzo ja pogaaniasz-stesujesz..ucz dalej

  • JakubRzz
    JakubRzz 2 dni temu

    Córka bardzo ładnie śpiewa :D a tak swoją drogą to Majster git instruktor byłby z Ciebie :D

  • Patryk kowalxd
    Patryk kowalxd 2 dni temu

    GDZIE PO TYCH DZIURACH ŚRODKIEM JEDŹ HAHAHA XD

  • koszi trafe
    koszi trafe 3 dni temu

    Boże szybko kręć, kręć,kręć,kręć! Hahahahahah

  • Sebastian Cyrankowski

    majster śmieszny jesteś ale no ja bym katapultę zastosował jak ktoś by tak sie darł i wszystko było źle . niektóre techniki które mówisz z tym luzem i kierunkowskazem to dobrze nie podpowiadasz do hamowanie powinno być przed łukiem w szczycie łuku podtrzymujesz stałe obroty lub spuszczasz gaz nigdy sie nie hamuje w szczycie po wyjściu z łuku zwiększasz obroty / prędkość bys do hamował przy 180 na łuku to by nie było co zbierać tak sie jeździ na torze i na ulicy tylko wolniej . ale masz super kanał i mega filmiki tylko szanuj bardziej córkę i w złości mięchem nie wal tyle .

  • Boro
    Boro 3 dni temu

    Niech się uczy, łojciec żyć wiecznie nie będzie ;)

  • ImMazek
    ImMazek 3 dni temu

    kurła daj mnie te kierownice bo nie wytrzymie kurła ja ty mnie wkurwiasz :D

  • Mariope Mariusz Piaszczynski

    Gdzie to jest to tam podjade do Majstra ;) pozdro

  • Sławomir Fałek
    Sławomir Fałek 3 dni temu +1

    Nie wiem czym wy tam qrwą jedzieta ale mikrofon samo dolne zbiera co najmniej r6 bez turbiny

  • dominika dominika
    dominika dominika 3 dni temu +1

    Wszyscy mówią, łolaboga jak tak majster może kląć i tak dalej i tak dalej. Ale chyba każdy, kto jeździ z babą, która ma miesiąc prawko tak reaguje :D wiadomo, że kierowca, nie posiadacz prawa jazdy. Kierowca się denerwuje na posiadacza, ponieważ kierowca potrafi już jakoś jeździć i potrafi myśleć logicznie na drodze oraz wszustko przewidywać co jest szalenie ważne szczególnie na naszych drogach. Jeszcze biorąc pod uwagę to w jako sposób są "uczeni" kierowcy

  • Kacper Majka
    Kacper Majka 3 dni temu

    Bardzo ładnie śpiewa

  • amasimar
    amasimar 3 dni temu

    Byla ja do e39 wrzucic, jakby w cos jebła to bez strat by sie obeszło

  • mademan18mad
    mademan18mad 3 dni temu

    Co za maruda, brawo dla córy za anielską cierpliwość :)

  • kilkacper
    kilkacper 4 dni temu +1

    z moją młodszą siostrą majster też boje się jeżdzić

  • Es Mike
    Es Mike 4 dni temu

    Majster Ładnie śpiewa ta twoja córa 😋

  • K1 K1
    K1 K1 4 dni temu

    MAJSTER SPOKOJNIE xD xD xD xD POZDRAWIAM

  • Szymon Matłoch
    Szymon Matłoch 4 dni temu

    Dobry ojciec :D jeszcze nauczy E39 bączki kręcić :p

  • Tkaczykowski
    Tkaczykowski 4 dni temu +1

    Hahaha majster uśmiałem się jak nigdy :D

  • Grzegorz Westerlich
    Grzegorz Westerlich 4 dni temu

    Nosz kurwancka majster instruktor😂😂😂

  • Wiadrooo
    Wiadrooo 4 dni temu

    Majster tera bawareczka :D

  • AzaroX 96
    AzaroX 96 4 dni temu

    Majster nie za mocno :D? Najlepsze te kurwienie

  • Kokentilc Kokentilc
    Kokentilc Kokentilc 4 dni temu

    Ale córka powoli obczai pojazd

  • Kokentilc Kokentilc
    Kokentilc Kokentilc 4 dni temu

    Trening można robić na starych placach po pkp

  • Damian L
    Damian L 4 dni temu

    " paa drzewo zajebał" 😂😂

  • Dacz PL
    Dacz PL 4 dni temu

    Spojrzalam. Raz to se w dupe spojrzyj haha. Majster the best !

  • Dacz PL
    Dacz PL 4 dni temu

    Ile jobów :-D powinieneś zostac instruktorem :-)

  • Grzegorz Dziembowski

    Na jej miejscu wyjebałbym cię z tego samochodu

  • MOTODRIVER
    MOTODRIVER 4 dni temu

    Sub i łapka, podszedł zapraszam na mój kanał ! 😀

  • Monika Kowalczuk
    Monika Kowalczuk 4 dni temu +2

    1:12 mam poczekać ? nie no kurwa wyjedź pod niego świetta spędzimy przy tym.. XDDD

  • Ghost Riders
    Ghost Riders 4 dni temu

    własnie tak to jest uczą teori nie nauki jazdy Łysy daj jej bemke bema bedzie sama jechała ale w tango :D Zabierz prawko bo strach jechać przed autem

  • Czajus
    Czajus 4 dni temu +1

    Najlepszy tekst ''Kurwa, ja się boje z tobą jezdzic'' XD Pozdro majster!

  • Marcin beee
    Marcin beee 4 dni temu

    współczuję jej .. na jej miejscu dawno bym wysiadl z tego auta i niech spierdala .. ponad 6min wytrzymalem, ale tego dluzej sie ogladac nie da ..

  • Krz Sko
    Krz Sko 5 dni temu +1

    Jakbym był twoją córką to bym wysiadł :) ma dziewczyna nerwy :)

  • smx Wrobel
    smx Wrobel 5 dni temu +1

    Az sie mlodszy poczulem , piekne czasy sie przypomniały

  • smx Wrobel
    smx Wrobel 5 dni temu

    Najlepszy odcinek majster

  • Marian Pompka
    Marian Pompka 5 dni temu

    Za taką naukę jazdy to subik leci kurwancka 😂😂

  • baniator
    baniator 5 dni temu

    Prawko zrobiła chyba za laske, ale przynajmniej ładnie śpiewa ;)

  • dawid ciok
    dawid ciok 5 dni temu

    "pa drzewo zajebał" :D

  • GreenChill
    GreenChill 5 dni temu

    01/01/2015 kurwa majster o złoty szpadel się starasz??? :D

  • FuryOfDay
    FuryOfDay 5 dni temu

    HAHAHAHA

  • Mateusz Mateo
    Mateusz Mateo 5 dni temu

    Córka? XD

  • Leon Grabek
    Leon Grabek 5 dni temu

    Majster daj na luz! 😂

  • Pezet
    Pezet 5 dni temu

    Jaki Ty pojebany majster jesteś. Nie drzyj tak ryja na nią bo się chu.ja nauczy, tylko stresa złapie

  • Capa Here
    Capa Here 5 dni temu

    Majster kurwa xD made my day xD

  • 1992altus
    1992altus 5 dni temu

    Nie no majster, stresujesz dziewczynę, niektórzy tak jeżdżą mając prawko od lat. Nie jest tak źle, trochę wprawy i będzie git. Ale teksty zajebiste. "Bo to się kurwa ja, z tobą jeździć" :D

  • adiskorpion7
    adiskorpion7 5 dni temu

    jak stara zrzędliwa baba "co ty robisz" było non stop, ja jak bym był kierowcą bym cię wysadził na najbliższym przystanku i powiedział "jedź pks tam napewno dotrzesz do domu bezpiecznie"

  • Marcin Krasucki
    Marcin Krasucki 5 dni temu

    I dla tego nie chce miec dzieci

  • puntoswir
    puntoswir 5 dni temu +1

    o kurwancka! jak ona zdała ten egzamin na prawo jazdy?

  • k4mciiu
    k4mciiu 5 dni temu

    Widzę, że tereny Grodziska Mazowieckiego - pozdrawiamy!!!

  • CriMe MeN
    CriMe MeN 5 dni temu

    5:34 "Kurwa ja się boję z Tobą jezdzic"😂😂😂

  • Jakub Szumiło
    Jakub Szumiło 5 dni temu

    Jak ona zdała prawko?

  • MsPiwko
    MsPiwko 5 dni temu

    Majster widzę cię za egzaminatora hahahahahaha......

  • Underground Bosman
    Underground Bosman 5 dni temu

    idiota , kto to ogląda chyba debile

  • michal arab
    michal arab 5 dni temu

    Majster rozwalony jestem ze śmiechu😂

  • Rolniczy Squad
    Rolniczy Squad 5 dni temu

    majster tak jedziesz na córkę ! ja bym trzasnął drzwiami i wyszedł ! :D

  • Wasiliv Morowaniec
    Wasiliv Morowaniec 5 dni temu

    Tatuś złoto =D

  • Babcia JP
    Babcia JP 5 dni temu

    hahahah xd

  • bzyk men
    bzyk men 5 dni temu

    Taki to instruktor szybciej kurwa mać😝

  • jedker44
    jedker44 5 dni temu

    "Zginiesz, człowieku k*rwa zginiesz" majster poeta j*bany

  • cr4shydlo
    cr4shydlo 5 dni temu

    O ile sposób wysławiania mi pasował we wcześniejszych filmach tak tutaj zakrawa na buractwo. Dodatkowo widzę po zachowaniu córki że przyzwyczajona do sposobu komunikacji taty. Dla mnie minus...

  • Cuma 18
    Cuma 18 5 dni temu

    8:42 ++

  • Ajasiepytam
    Ajasiepytam 5 dni temu

    na pierwszym ustepie bym wyszedl i ci majster na pole kluczyki wyjebal

  • Adam Zjadam
    Adam Zjadam 5 dni temu +4

    Jeszcze tydzień jazdy i będzie odcinek Majster wymienia wahacze.

  • advan00
    advan00 5 dni temu

    Ja jak zdałem prawko to odrazu jedną ręką kręciłem. Też całe dzieciństwo przejeździłem motorami. Tak uczą na prawku żeby trzymać się krawędzi jezdni i według mnie to jest bardzo wielka głupota

  • Oktawian Gumola
    Oktawian Gumola 5 dni temu

    Ales ją zjebał

  • Mateusz YFM700R
    Mateusz YFM700R 5 dni temu

    Majster z ciebie będzie bardzo dobry instruktor

  • Patryk prezezes
    Patryk prezezes 5 dni temu

    Sub za suba majster ;-)?

  • Łój Leszek
    Łój Leszek 6 dni temu

    chuja sie znasz, a uczysz jezdzic. na biegu jalowym sie nie jezdzi

  • Bartek J
    Bartek J 6 dni temu

    Nie krzycz na tą śliczną córeczke kurwa gościu

  • BOT Jonasz
    BOT Jonasz 6 dni temu

    Majster spokojnie ja tak samo siostrę uczyłem i tez tak jeździła xD

  • JACEKFBI
    JACEKFBI 6 dni temu

    8:43 w śpiewaniu widać, że jest co szlifować jak by coś...

  • Robin Persie
    Robin Persie 6 dni temu +1

    Zięciu będzie miał przesrane

  • Jakub Paduch
    Jakub Paduch 6 dni temu

    Takich instruktorów w polsce brakuje

  • richard szota
    richard szota 6 dni temu

    Nowy sezon Nauka Jazdy ;)

  • Jakub Liszewski
    Jakub Liszewski 6 dni temu

    Piękny materiał :D Smutna prawda jest taka, że na kursie to uczo zdać, a później pizdy trzeba uczyć prawdziwej jazdy i życia. Taki powie, że jak się toczy to na 2 biegu i później sprzęgło trzeba robić.... Ręce opadywujo na te nauki jazdy.

  • Enduro Riderx5
    Enduro Riderx5 6 dni temu

    Kurła Majstyr wysyłaj córe do jakiegoś Vojs of Polent. Ta to ma głos!