Kamerzysta - SUKA (prod Kruszwil)

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 12 kwi 2019
  • Dziękuję za obejrzenie filmu! Nie zapomnij zasubskrybować mojego kanału oraz koniecznie zostaw łapkę w górę i komentarz.
    Ubrania: www.kruszwil.pl/
    Subskrybuj: goo.gl/eS1B93
    Subskrybuj Lorda: goo.gl/EdYNMd
    Instagram: instagram.com/kamerzysta69/
    Facebook: facebook.com/kamerzysta69/
    Współpraca: lord.kruszwil@gmail.com
  • MuzykaMuzyka

Komentarze • 31 405

  • Kamerzysta
    Kamerzysta  6 dni temu +2342

    Nowa piosenka "Hell Boy" już na kanale zapraszam = D

  • Denio Youtube
    Denio Youtube 14 minut temu

    Kamerzysta :)))))

  • PIERNIKOS PL
    PIERNIKOS PL 56 minut temu +1

    Fajna muza Łukasz

  • Krzysztof Tymejczuk
    Krzysztof Tymejczuk Godzinę temu

    typowa piosenka

  • Amelia Nitschke
    Amelia Nitschke 2 godzin temu

    Kocham cie kamerzysta masz piekny glos😘😘🌈🌈😘😘😘🌈😘🌈😘🌈😘😘🌈😘🌈🌈🌈👍💥👍💥

  • kasia kowalska
    kasia kowalska 2 godzin temu

    Autotune,uszy krwawią.....

  • KalinkaMalinka 143
    KalinkaMalinka 143 6 godzin temu

    Serio, kawał dobrej roboty💸🤯🎉

  • wikusia l
    wikusia l 9 godzin temu +1

    Denerwuke mn to że w kazdej piosence jest ,,produkcja krusziwla" wystarczy ze pisze imie tego debila

  • Trójkątowa Mini
    Trójkątowa Mini 10 godzin temu

    Kamerzysta twoje piosenki to sztos ale dalej bym chciała aby filmy na twój kanał wruciły

  • KowallBiceps xD
    KowallBiceps xD 10 godzin temu

    Dla jednej liczy się odpowiedź na asku 😂😂😂

  • Filas
    Filas 10 godzin temu

    Xd

  • σиє тιмє
    σиє тιмє 11 godzin temu

    Dlatego warto być homo, Kamerzysto XD Marek na ciebie czeka!

  • mrrosator 1
    mrrosator 1 11 godzin temu +1

    Dla jednej liczą sie te lajki na insta ta druga co weekend kebab i pizza 🍕🌯😂💓❤😍 kocham kamerzyste😍😍😍

  • poradnik jeździecki świat koni

    Nie mogę się doczekać kiedy zdejmiesz worek na pewno masz ładniejszą twarz od Kruszwila

  • Twój Stary pijany
    Twój Stary pijany 12 godzin temu

    Czemu niema piec promili

  • xBloodyx
    xBloodyx 12 godzin temu

    ~Ty nie wiesz jeszcze co się tutaj stanie~
    - No nie Wiem 😅

  • Zuza Schoenwald
    Zuza Schoenwald 13 godzin temu

    Kocham kamerzysta piosenke

  • Marcel Marcelo
    Marcel Marcelo 13 godzin temu

    Łukasz i następnyom

  • Roxeline
    Roxeline 13 godzin temu

    🐛

  • krycha 515
    krycha 515 13 godzin temu

    Jebac kruszwila

  • Lia Nata
    Lia Nata 13 godzin temu

    Fajnie by było jakby do każdej piosenki był teledysk ♥️

  • Julka Wroblewska
    Julka Wroblewska 14 godzin temu

    Zar*****ta ta piosenka słucham cały czas

  • Ala MSP
    Ala MSP 14 godzin temu

    Mega :))

  • xᴇᴛʜᴀɴɪ
    xᴇᴛʜᴀɴɪ 14 godzin temu

    przestan kurwa kraść

  • Xa vier
    Xa vier 14 godzin temu

    Wypierdalaj!

  • Ania Bbbb
    Ania Bbbb 14 godzin temu

    elo@

  • Milka Łukoska
    Milka Łukoska 14 godzin temu

    Kozak raper!

  • Ziompro7 ziompro7
    Ziompro7 ziompro7 14 godzin temu +1

    Piosenka o mojej byłej dziewczynie

  • sevenvi
    sevenvi 15 godzin temu

    Za duzo autotune,chujowe

    • sevenvi
      sevenvi 13 godzin temu

      +Dejvv 14 bo mam swoje zdanie?

    • Dejvv 14
      Dejvv 14 14 godzin temu

      Sam jesteś Chujowy

  • Nini Nini
    Nini Nini 16 godzin temu

    Kamerzysta


    Pokaż więcej

  • Gr Lubelskie
    Gr Lubelskie 16 godzin temu +2

    Czy tylko ja mam 26 kwietnia urodziny??
    EDIT
    👇

  • Kutyla Wieslawa
    Kutyla Wieslawa 16 godzin temu +1

    Nais

  • Wiktoria Czwerenko
    Wiktoria Czwerenko 17 godzin temu

    kamerzysta zapro mnie na. mesendżeże

  • Daniel Oparczyk
    Daniel Oparczyk 17 godzin temu

    Najlepsze ze wszystkich 😂💪

  • Thanos Thicc
    Thanos Thicc 17 godzin temu +2

    Ale gówno

  • Karola Lange
    Karola Lange 18 godzin temu

    Lubie kamerzyste

  • RXG4L
    RXG4L 18 godzin temu

    fajna nutka kamerzysta buziaki kochany ja wiem ze nie jesteś gejem ale chciałbyś ze mną chodzić

  • Black Jack
    Black Jack 19 godzin temu

    No trochę mnie przytkało xd nie wiem co o tym powiedzieć bo z jednej strony wmiarę wchodzi w głowę ale tekst i autotune tak psują całośc że chyba jednak na minus.

  • TheBiłiParadise LPS
    TheBiłiParadise LPS 19 godzin temu

    KOCHAM CIE KAMI 1!!!!!!!!!!!!!!

  • Natalii
    Natalii 19 godzin temu

    Na świecie jest wiele mądrych dziewczyn. Przecież to mężczyźni swoim zachowaniem je odpychają. Żadna kobieta z priorytetami i życiowymi zasadami nie chciałaby buc z kimś takim

  • Natalii
    Natalii 19 godzin temu +1

    Jest mówione jakie to kobiety zle. A z płcią męską jest inaczej? Dzięki takim rzeczą społeczeństwo się dzieli na złych, gorszych i jeszcze gorszych.

    • Olek Murdzia
      Olek Murdzia 17 godzin temu

      dla niego tekst nie ma znaczenia byleby tylko zarobic na 9 latkach

  • Oliwia Radwańska
    Oliwia Radwańska 19 godzin temu

    Od razu przepraszam za wulgaryzmy Słuchaj kamerzysta jesteś zarąbisty i te twoje piosenki Jezu jeszcze lepsze

  • Kacper Kapaś
    Kacper Kapaś 19 godzin temu

    Czekam na pięć promili w sobie

  • Natalii
    Natalii 19 godzin temu +1

    Te piosenki są juz tak zjebane... Takie obrażanie kobiet jest juz codziennością.

    • odgrzewana pizza
      odgrzewana pizza 12 godzin temu

      Jest wielka różnica między kobietami a puszczalskimi lambadziarami, które lecą za kasą (o takich mowa w piosence)

  • Ola Hacaś
    Ola Hacaś 19 godzin temu

    Kocham 😍😍

  • antek4090
    antek4090 19 godzin temu

    dobre filmy na tik tok

  • Norisox
    Norisox 19 godzin temu +3

    Halo policja
    Tak słucham
    Sąsiedzi się skarżą ze fajna muza

  • Nusia Czorcik
    Nusia Czorcik 19 godzin temu

    Kamerzysta to jest ****** ********** mam szacunek do kamerzysty.

  • Xendi
    Xendi 20 godzin temu

    Najlepsza muza kamerzysty ,,Suka,,

  • Klaudiusz Bossman
    Klaudiusz Bossman 20 godzin temu

    Elo kameżysta

  • Kacper Paluszczak
    Kacper Paluszczak 20 godzin temu

    Do mojego brata t disco polo

  • Cookies Pl
    Cookies Pl 20 godzin temu

    Zajebista nuta

  • Klaudia hehe
    Klaudia hehe 21 godzinę temu

    suka to mój ulubiony piesek hau hau

  • ッbucklingbeet998
    ッbucklingbeet998 22 godzin temu +2

    Na górze basen,
    Na dole sauna,
    Te suki mają zespół dałna♥️

  • SC0OT MATI
    SC0OT MATI 22 godzin temu +1

    Kamerzystaaa

    Pokaż więcej

  • Paulina s.
    Paulina s. 22 godzin temu

    Sukaaaaaaaaaa

  • BGT_MR. AmirTV
    BGT_MR. AmirTV 23 godzin temu +2

    我們不是在場證明?

  • Czeko *_* 09
    Czeko *_* 09 23 godzin temu +8

    Co lepsze ?
    Kamerzysta-👍
    Lil Masti-💬

  • _POTTER HET_
    _POTTER HET_ 23 godzin temu

    Jak to słucham to mam aż czarki Kocham tą piosenke

  • Marcin Cechowski
    Marcin Cechowski 23 godzin temu

    Kamerzysta jest najlepszy 👍
    Kamerzysta jest do dupy 💭

  • Matitiktak yt
    Matitiktak yt 23 godzin temu

    9/10

  • viper 21
    viper 21 Dzień temu

    Prawda że ja ci dałem scenariusz do: 5 promili, suka, venom

  • MatiPL0606 .
    MatiPL0606 . Dzień temu

    Chuj ci na matke

  • Sparkky
    Sparkky Dzień temu +1

    *Pokaż Więcej*

  • Amelka Łaszcz
    Amelka Łaszcz Dzień temu

    Ale zajebiście!!!!!!!!!!!!!!😊

  • Kuba Grenda
    Kuba Grenda Dzień temu

    3:50 najlepszy moment ha

  • Filip Czarnowski
    Filip Czarnowski Dzień temu +1

    Zajebiste te muzy

  • Adrian Owczarek
    Adrian Owczarek Dzień temu

    zajebisteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • Nellaaqq :D
    Nellaaqq :D Dzień temu +2

    *Tu są osoby, które wiedzą o tym, że kamerzysta już jest na spotify* 😁
    👍

  • Wikuś_69
    Wikuś_69 Dzień temu

    0:21

  • misiax
    misiax Dzień temu

    Najlepsza💨❤

  • pieter_bike xd
    pieter_bike xd Dzień temu

    kurła ale bass

  • Alan Paw
    Alan Paw Dzień temu +12

    Co lepsze suka - łapka w górę szare bloki - komentarz

  • WRONSKI
    WRONSKI Dzień temu

    Rysunek też od prozure

  • Wiktoria Kruszel
    Wiktoria Kruszel Dzień temu

    Sztoos

  • The Remyq
    The Remyq Dzień temu

    Już wiadomo
    To jest Łukasz W.xD

    • WhiteIsPro
      WhiteIsPro Dzień temu +1

      NO ODKRYLES AMERYKE WIESZ

  • Wiktoria Jaworska
    Wiktoria Jaworska Dzień temu +2

    Jak Zlasować komuś mózg:

    *Pokaż więcej*

  • Ricardo Milos
    Ricardo Milos Dzień temu +1

    Oh....

  • Patryk Piłat
    Patryk Piłat Dzień temu

    Na insta jest follow. XD. Ale hejt. XD żartuje kozak muta

  • zuzx prestiż
    zuzx prestiż Dzień temu +11

    Co lepsze :
    Venom 👍
    Suka 💬
    Kc kamerzysta 🌈❤

  • Brock O'Stinsky
    Brock O'Stinsky Dzień temu

    This shit trap hard

  • Paweł Jakubczuk
    Paweł Jakubczuk Dzień temu

    Zajebiste huju

  • Kokosianka
    Kokosianka Dzień temu

    Super piosenka subować kamerzyste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Hubert Wesolowski
    Hubert Wesolowski Dzień temu

    Super. Słucham tego co chwilę

  • zaskon TV
    zaskon TV Dzień temu +2

    3MLN WYŚWIETLEŃ GRATULACJE❤

  • jacek borowski
    jacek borowski Dzień temu

    Zajebiste kamerzysta

  • dawid laszczak
    dawid laszczak Dzień temu +1

    Z outotinem

  • doktor otiv
    doktor otiv Dzień temu

    Super

  • MychaBraps 2018/19
    MychaBraps 2018/19 Dzień temu

    Ale ta muzyka jest fajna

  • ZveeX
    ZveeX Dzień temu

    Zapraszam do mnie na kanał !

  • ZveeX
    ZveeX Dzień temu

    Zapraszam do mnie na kanał !

  • ZveeX
    ZveeX Dzień temu

    Zapraszam do mnie na kanał !

  • roksi
    roksi Dzień temu +2

    Co lepsze
    Hellboy👍
    Suka💬

  • kamil żuławnik
    kamil żuławnik Dzień temu +2

    Jesteś Najlepszy na Yt Wbijcie na mój Kanał Kamil Żuławnik Kamerzysta prosze

  • ryzek
    ryzek Dzień temu +1

    Kamerzysta przystojniak xD

  • Gabriel Bednarek
    Gabriel Bednarek Dzień temu +1

    I trzy miliony wyświetleń

  • Marta Prusaczyk
    Marta Prusaczyk Dzień temu

    Super Piosenka KAMERZYSTA

  • Agnieszka Gliszczyńska

    XDDD Superrr mrrr XD

  • ollgtyr htdydk
    ollgtyr htdydk Dzień temu

    lol

  • · Nikuś Gacha ·
    · Nikuś Gacha · Dzień temu

    Takie flaki z olejem :\