KTO DŁUŻEJ WYTRZYMA NA ŚNIEGU WYGRYWA 5000ZŁ! *BOLESNE*

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 10 sty 2019
  • WORLD OF TANKS ►
    ♦Z TYM LINKIEM MACIE: bit.ly/2QCstiA
    -Sowiecki czołg premium T-127
    -7 dni Premium
    -500 złota
    ► bit.ly/2QCstiA
    Kliknij by subskrybowac!: (Link skrócony) tiny.pl/gw6dq
    70.000 ŁAP = KOLEJNY ODCINEK "KTO DŁUŻEJ"

    Siemka! W tym filmie zebrałem ochotników których zadaniem było wytrzymanie na śniegu i mrozie jak najdłużej. Zasady były proste: osoba która wytrzyma najdłużej zgarnia 5000 zł, a reszta zostanie z niczym! Dodatkowo przy całej zabawie utrudniałem uczestnikom stanie różnymi challengami i zadaniami!
    Oglądajcie do końca 😆 !


    ♦♦ WYŚLIJ MI PACZKĘ! ►
    Adres: FRIZ GETHERO
    Buforowa 4E 52-131 Wrocław
    ♦ INSTAGRAM ► instagram.com/frizoluszek
    ♦ FANPAGE ► www.fb.com/friz.yt

    ♦♦ PRACUJ Z NAMI! ►
    frizpraca@gmail.com

    ♦ EKIPA ► plclip.com/user/EKIPAYT
    ♦ WERONIKA ► instagram.com/wersow
    ♦ TROMBA PLclip ► plclip.com/user/TrombaBomba
    ♦ TROMBA INSTA ► instagram.com/trombabomba/
    ♦ MINI MAJK INSTA ► instagram.com/_minimajk/
    ♦ WUJEK ŁUKI INSTA ► instagram.com/wujekluki/
    ♦ ŁAPKA INSTA ► instagram.com/kot_lapka
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 4 150

  • PatriX Brawl Stars
    PatriX Brawl Stars 7 godzin temu

    Wugule lol byłem na tym czolku

  • NISZCZYCIEL 300
    NISZCZYCIEL 300 Dzień temu

    A mi sie smutno zrobilo bie mieszkam obok i nie widzialem ich

  • Ola Nowak
    Ola Nowak 2 dni temu

    Ja mieszkam na os krakowiakow szkoda ze was nie spotkałam 😭😢😢😢😭

  • Bartox Games
    Bartox Games 3 dni temu

    4:30 xd

  • E-ryou PL
    E-ryou PL 5 dni temu

    takie feir play mi sie podoba

  • Pani mroŻonka
    Pani mroŻonka 5 dni temu

    Dlaczego tak malo lapek w górę? :((

  • Eg w domu B
    Eg w domu B 7 dni temu

    Ale mi Żal wujaszka

  • Rival111
    Rival111 8 dni temu

    Wszystkiego najlepszego Wujku Łuki

  • Rita Wojtaszczyk
    Rita Wojtaszczyk 14 dni temu

    Wszystko za hajs teraz

  • PLDamian
    PLDamian 15 dni temu +1

    Ta Ola nie lubi wody
    nie lubię soku pomarańczowego
    ?!!???!!?

  • Maciej
    Maciej 16 dni temu

    a za 5k to i ja bym tydz stal a friz sie dziwi ze oni proboja wytrzymac jak najdluzej :D

  • k r
    k r 17 dni temu

    Aż mi zimno xd

  • Norteh20
    Norteh20 17 dni temu

    Najgorzej mają ci co nic nie wygrali bo czas zmarnowali i zmarzneli za darmo XD

  • Gabrysia Gargul
    Gabrysia Gargul 18 dni temu

    Jak Ola odpadła to sie popłakałam

  • Julia Liga
    Julia Liga 18 dni temu

    Najbardziej się uśmiałam jak mati jadł fasolki

  • Kacper Wiaderek
    Kacper Wiaderek 18 dni temu

    A ja na ciebie liczyłem łuki (dziadku 👴)

  • Lena Kotyla
    Lena Kotyla 21 dzień temu

    ej mam fainy żart czemu owce som farbowane po frizz ucioł im włosy i ma swoje

  • xio W
    xio W 25 dni temu +1

    Dziadek łuki😂

  • 11piotrek111
    11piotrek111 26 dni temu

    jak sie trzymali za glowe to ktos powinian krzyknac OGNIA albo GRANAT

  • Rakror
    Rakror 29 dni temu +1

    Serduszko dla Oli

  • macius o1
    macius o1 29 dni temu

    Jak można nie lubić soku I wody

  • Kacper Piotrowski
    Kacper Piotrowski Miesiąc temu

    Kto wygra xddddddd?

  • Kacper Zalewski
    Kacper Zalewski Miesiąc temu

    Gram od 2013-xD

  • szaman yt
    szaman yt Miesiąc temu

    Hhaa

  • aleksandra woda
    aleksandra woda Miesiąc temu

    Sowiecki czołg by słuchać dobrego ruskiego techno

  • Cygan123 Idiota
    Cygan123 Idiota Miesiąc temu

    Ixix

  • bez nazwy
    bez nazwy Miesiąc temu +1

    niemożna grać wy huje

  • Filip Machiński
    Filip Machiński Miesiąc temu

    Ja też jestem youtuber

  • unicorn sisters
    unicorn sisters Miesiąc temu

    A teraz jak będzie lato to zróbcie z upał

  • Julia Tomkowicz
    Julia Tomkowicz Miesiąc temu

    4:30 pękłam na tym ajajaj hahaha

  • Ania Kiwacka
    Ania Kiwacka Miesiąc temu +1

    16:18 do 16:40 najlepsze ale się uśmiałam 🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😁

  • Anonimowa_ 16
    Anonimowa_ 16 Miesiąc temu

    Boże wy jesteście tepi czy co? Skoro oni dali mu czołg to kazali mu nagrać coś takiego logika. To jest żeby wypromować ta grę. A wy macie ból dupy. Żałosni jesteście

  • Mariusz Wiosna
    Mariusz Wiosna Miesiąc temu

    Ola ola ola ola czytam kciuki żebś wygrała

  • Paulina Prewęcka
    Paulina Prewęcka Miesiąc temu

    KRUSZWIL TY MYŚLISZ ŻE TEN FILM JEST JSK KRUSZWILA TY UPADŁEŚ NA MUZG

  • ♥DrOpSiKK♥
    ♥DrOpSiKK♥ Miesiąc temu

    sandra jest boska

  • Filip polska
    Filip polska Miesiąc temu

    Ja mam World of Tanks

  • Magda L
    Magda L Miesiąc temu

    Friz przypominasz mi mojego tatę i też ma na imię Karol. Jesteś super. 😅

  • tomasz kopera
    tomasz kopera Miesiąc temu

    Ten Czołg to Is

  • NatQ GO
    NatQ GO Miesiąc temu +142

    Wersow nazywa się
    1.Sandra
    2.Weronika
    Sandra -kom
    Weronika -like

  • Oskiii Jest
    Oskiii Jest Miesiąc temu +6

    Ja bym wziął kołdrę i poduszkę i położył bym się na czołgu

  • Rodzyn CKLgm
    Rodzyn CKLgm Miesiąc temu +1

    POlecam Wota Fajna gra ale tylko dla tych co maja duzo czasu i cierpliwości

  • Maja Zubilewicz
    Maja Zubilewicz Miesiąc temu

    Mam tą gre

  • Karolina Kasiorek
    Karolina Kasiorek Miesiąc temu

    F B I FATALNA IMBECILI.

  • Karolina Kasiorek
    Karolina Kasiorek Miesiąc temu

    Debila kruszfila?

  • Karolina Kasiorek
    Karolina Kasiorek Miesiąc temu

    Ja gram w words or tanks chociaż jestem babą. XD NIE UMIEM PISAĆ.

  • czaroslaw 350
    czaroslaw 350 Miesiąc temu

    o jak fajnie ja gram world of tanks :)

  • Damian szklarczyk
    Damian szklarczyk Miesiąc temu

    Polecam word of tanks

  • Davis95
    Davis95 Miesiąc temu

    czy ten czołg to IS-2?

  • julia Jaruzal
    julia Jaruzal Miesiąc temu

    O nie biedna ola aż sie popłakałam to było takie smutne o nie

  • JOKER JOKER
    JOKER JOKER Miesiąc temu

    Ja bym parę godzin wytrzymał hahahahahahahahhahahayhahahahahahhaahha

  • Emilia
    Emilia Miesiąc temu

    16:28 Boze jak Tromba to śmiesznie powiedzial

  • Mój świat
    Mój świat Miesiąc temu +15

    Czytając komentarze mam wrażenie, że tylko mi ten film się podobał

  • Zuzia Filipiak
    Zuzia Filipiak Miesiąc temu

    1:15 koniec reklamowania

  • Ola Nowak
    Ola Nowak Miesiąc temu

    Kiedy jeszcze będziesz jeszcze nagrywać na czołgu ???

  • Ola Nowak
    Ola Nowak Miesiąc temu

    Ja mieszkam na Krakowiaków xd

  • Julia Diller
    Julia Diller Miesiąc temu

    Jezu ta ola to ani wody nie lubi ani soku pomarańczowego co za księżniczka

    • Julia Diller
      Julia Diller Miesiąc temu

      @przemek przybylski czy ja ją obraziłam ? Każdy ma prawo wyrazić swoją opinie 😀

    • przemek przybylski
      przemek przybylski Miesiąc temu

      A z ciebie świnia jak nie lubi to nie lubi i co cie to interesuje😡

  • Aneta Zakrzewska
    Aneta Zakrzewska Miesiąc temu

    Trzy-czte-ry-sta

  • Pjoter Czerepan
    Pjoter Czerepan Miesiąc temu

    5k grzeje

  • KaDi Gaming
    KaDi Gaming Miesiąc temu

    Chodz mial zamarznoc nie puscilbym XD

  • fnaf-owe informacje
    fnaf-owe informacje Miesiąc temu +1

    Ej friz to troche nie fair bo oni się męczą a ty co nic tylko chodzisz

  • Mati Szewczy
    Mati Szewczy Miesiąc temu

    lol

  • Vlog Emi
    Vlog Emi Miesiąc temu

    Najlepszy filmik na FB to był dziadka Łukasza

  • krakubus official
    krakubus official Miesiąc temu

    Piękny radziecki IS-2

  • Wiktoria Sacha
    Wiktoria Sacha Miesiąc temu +2

    Haha fajnie się to ogląda pod ciepłym kocykiem ze szklanką gorącego kakao

  • Katarzyna Stankiewicz
    Katarzyna Stankiewicz Miesiąc temu

    friz jest super

  • Kavik !
    Kavik ! Miesiąc temu

    Ta napewno nie lubi tego soku... Poprostu jest cienka i nie potrafi soku wypić!! Ojej biedna

  • Kavik !
    Kavik ! Miesiąc temu

    O co wam chodzi ludzie?! Jaki podjebany kontent?! To jest trend a pozatym przestańcie barzekać na reklamy jak wy byście mieli okazję też byście chcieli zarabiać ok 80k na mies

  • Józef Bem
    Józef Bem Miesiąc temu

    Są ludzie aż tak głupi dla pieniędzy?

  • Galaktysia
    Galaktysia Miesiąc temu

    Mój tata gra w tą grę a ja czasem

  • Żуlєткα PL
    Żуlєткα PL Miesiąc temu +3

    PS ten czołg to IS Ruski na VII tierze

  • jagutka jagutka
    jagutka jagutka Miesiąc temu +1

    A mini majk

  • julika 900
    julika 900 Miesiąc temu

    14:46 drapu, drapu

  • joloziom
    joloziom Miesiąc temu

    13:36 i tak dostane więcej z filmów

  • EwaMi543
    EwaMi543 2 miesięcy temu +2

    Paulina,Ola,Sandra Jesteście najleprze!

  • Hovhannes Hajinyan
    Hovhannes Hajinyan 2 miesięcy temu

    Muj kuzyn mieszka obok czołgu i dzisiaj zam byłam

  • play listowiec
    play listowiec 2 miesięcy temu

    Ja gram XD

  • Aneta Stelmach-Kopeć
    Aneta Stelmach-Kopeć 2 miesięcy temu

    Oooo tromba😢😭😫

  • Wiktor Świergoń
    Wiktor Świergoń 2 miesięcy temu

    17 min 35 sec tromba terz puścil

  • Artur Wojrasik
    Artur Wojrasik 2 miesięcy temu

    Najlepszy filmik na fb był chyba wujka Łukiego

  • Konrad Gorecki
    Konrad Gorecki 2 miesięcy temu

    wowowowowow ale MALUTKO reklam ;-;

  • Banana Corn
    Banana Corn 2 miesięcy temu +1

    Czy ola to dochi?! Tak wygląda i ma taki głos

  • Licu xd
    Licu xd 2 miesięcy temu

    XD co musieli sobie pomyśleć ci ludzie w autobusie XD

  • typowy nieogar
    typowy nieogar 2 miesięcy temu

    Jakbym miał dać wytłumaczenie w filmie? powiedziałbym Że mnie to zawsze ciekawiło ale okazało się chujowe, a stoję bo mi ręka przymarzła

  • masło 1208
    masło 1208 2 miesięcy temu

    Mieszkałem na tym osiedlu i chodzę blisko do szkoły

  • cypi99
    cypi99 2 miesięcy temu +103

    kto z epoki rużowych włosów friza daje like :D

    • Looo Lll
      Looo Lll Miesiąc temu +11

      cypi99 nie wiem jak ty ale ja jestem z epoki RÓŻOWYCH włosów friza

  • sNoETH tX
    sNoETH tX 2 miesięcy temu +1

    uuuuu na tle is

  • kalion games
    kalion games 2 miesięcy temu

    Czy jesteście tu przy teatrze ludowym

  • Filip Zytecki
    Filip Zytecki 2 miesięcy temu

    Ten czołg to is z działem 122 mm

  • mini werka
    mini werka 2 miesięcy temu

    Friz moi bracia ciągle grają w tą gre jsk mieli jeszcze na komputerzpe to grałam w to

  • miki miki
    miki miki 2 miesięcy temu

    Łuki okazał serce xd

  • Tepes x12x
    Tepes x12x 2 miesięcy temu

    Heh chodzę do tej szkole przy teatrze. A tak ogólnie to kiedy będzie można się z wami spotkać, i czy możliwe by to było kiedyś was spotkać w Hucie ???

  • Gadzia.p123 Thc1
    Gadzia.p123 Thc1 2 miesięcy temu

    Mój wujek w to gra

  • Jarek Włoszczuk
    Jarek Włoszczuk 2 miesięcy temu

    Ola spułczuje😇😇😇😇

  • OPERATOR 21
    OPERATOR 21 2 miesięcy temu

    Wujek luki zajebisty

  • Brooks
    Brooks 3 miesięcy temu

    Po muzyczce słychać ze Alvin montował.

  • PACK GAMER
    PACK GAMER 3 miesięcy temu

    Lol

  • Stas_sw_06
    Stas_sw_06 3 miesięcy temu

    A może w następnym odcinku będzie nie zrobisz tego challange

  • Mariusz Saczuk
    Mariusz Saczuk 3 miesięcy temu

    U mnie byly 2 reklamy🍏

  • kapitan piesek
    kapitan piesek 3 miesięcy temu

    Łuki dlaczego😭😭😭😭

  • Magda Moździerz
    Magda Moździerz 3 miesięcy temu +9

    Dlaczego w każdym odcinku macie mało baterii? xD

    • Zonynarejonie
      Zonynarejonie 5 dni temu

      TO jest fikcyjny efekt który może go dać każdy na kamerze przez montowanie