Zeamsone "Dystans"

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 2 402

  • oskik8
    oskik8 4 dni temu

    *KURŁA DLACZEGO TU JEST TAK MAŁO WYŚWIETLEŃ??*

  • Romator 90
    Romator 90 5 dni temu +1

    *2K19??? SŁUCHA KTOŚ JESZCZE?? OLD GOLDD

  • Jacek Jedraszyk
    Jacek Jedraszyk 17 dni temu

    Sobie sprawdzam na snapie...a tu sie okazuje ze taki sam bit od Gabhz-call me papi 🤔🤔

  • Dawid Szwech
    Dawid Szwech 18 dni temu

    Bit od kiwi Ricardo corleone

  • Keno TV
    Keno TV 20 dni temu

    Ich will in 'ner Villa wohn'n wie Anthony Suprano
    Mache, was ich will, Lifestyle, Al Capone, Chicago. Pozdro Ricardo Corleone - Kiwi xDD

  • lol z ciebie
    lol z ciebie 25 dni temu

    kocham cie

  • Hejterek 69
    Hejterek 69 28 dni temu

    Co się dzieje z Polską...

  • Rafał 888
    Rafał 888 Miesiąc temu

    No takie średnie

  • xzukoo
    xzukoo Miesiąc temu

    Zeamsone - Ile ty zrobiłes w te parenaście dni
    Ja - Nic jest niedziela bez handlu
    Zeamsone - Moje 2,50 zamieniłem w 2500
    Ja - Ok

  • Asuma CC
    Asuma CC Miesiąc temu

    *miałem tylko dystans*

  • Pablix
    Pablix Miesiąc temu

    Ej ktoś wie czy wtedy on mowi "młode koty mają 9 ja mam własne trzy" czy "muode koty mają 9 ja mam własne trzy" bo muode koty to jest taka grupa raperów ktora stworzyła zespół.

    • Pyru 1
      Pyru 1 Miesiąc temu

      Sprawdź geniusa

  • Ixopl
    Ixopl 2 miesięcy temu

    To powinno mieć 24 mln wyświetleń, a nie 2,4

  • Aleks Brzeziński
    Aleks Brzeziński 2 miesięcy temu

    Yyyy dobre w ryj

  • nevermind:v
    nevermind:v 2 miesięcy temu

    Ale ja to kocham.

  • Gumbix12 xD
    Gumbix12 xD 2 miesięcy temu

    Jeszcze miesiąc❤

  • Kreot Jhs
    Kreot Jhs 2 miesięcy temu

    Lol ta melodia jest od niemieckiego rapera xDDDDD

  • SzpunareKK
    SzpunareKK 2 miesięcy temu

    Kto przed 3 mln?? :D

  • TaZ
    TaZ 2 miesięcy temu

    Ta nuta jest zajebista przypadła mi do gustu

  • Dawid Pasternak
    Dawid Pasternak 2 miesięcy temu

    Riccardo corleone kiwi...

  • Klejnot Nilu
    Klejnot Nilu 3 miesięcy temu

    Masny śpiew

  • Jakub Bursztyka
    Jakub Bursztyka 3 miesięcy temu

    podjebany bit

  • KOKS FFABIAN
    KOKS FFABIAN 3 miesięcy temu +1

    ZAJEBISTE ZIMSONE☆☆☆☆

  • Wirusek Gaming
    Wirusek Gaming 3 miesięcy temu +1

    wkręca sie wkręca sie

  • profil_bez_sensu ;3
    profil_bez_sensu ;3 3 miesięcy temu +3

    Tata wbija do pokoju i mówi:
    - przycisz tą piosenkę trochę
    - tato ale to leci Zeamsone
    - to na fulla dawaj
    Kozak nuta ;3

  • wasylek98
    wasylek98 4 miesięcy temu +1

    Kto słucha?

  • Oskar Morawski
    Oskar Morawski 4 miesięcy temu

    Więcej w takim stylu @zeamsone

  • Forte x3
    Forte x3 4 miesięcy temu

    Królu złoty

  • Iwan Majski
    Iwan Majski 4 miesięcy temu

    Sandacz i kartacz - kartacz i sandacz vol. 3 ..... sobie wpiszcie i zobaczcie lepiej

  • BatmanPlayGames
    BatmanPlayGames 4 miesięcy temu +1

    Sztoss 🔥

  • Powitajmy Śmierć
    Powitajmy Śmierć 5 miesięcy temu

    MAMO NIE SPRZĄTAJ ZEAMSONE POZAMIATAŁ

  • Serhii Yevdokimov
    Serhii Yevdokimov 5 miesięcy temu

    voooooooooooo kozak

  • I tak I nie
    I tak I nie 5 miesięcy temu

    Havana u na na

  • Young szambo
    Young szambo 5 miesięcy temu

    Kto 2018?? Sierpień

  • WulkuM
    WulkuM 5 miesięcy temu

    spoko

  • Szaweł
    Szaweł 5 miesięcy temu

    no no no

  • Maja Kościelna
    Maja Kościelna 5 miesięcy temu

    Pamiętam jak miałeś 20 k .. teraz lecimy po 300 k

  • ksywku
    ksywku 5 miesięcy temu

    Kiedy nowa nutka ziomson

  • weź nie pierdol
    weź nie pierdol 5 miesięcy temu

    Cóż za dystans

  • Radosław Śpiewak
    Radosław Śpiewak 5 miesięcy temu +1

    Kiedy następny kawałek zeamsone??

  • Low321
    Low321 5 miesięcy temu +2

    kurna ile można czekać na następny klip?

  • Jaa Queen
    Jaa Queen 5 miesięcy temu

    G E N I A L N E

  • Sebastian Mieszko
    Sebastian Mieszko 5 miesięcy temu

    Kiedy kolejna nutka ???

  • EKO
    EKO 5 miesięcy temu +1

    We świrze album wydaj to będzie totalny rozpierdol.

  • Julka
    Julka 5 miesięcy temu +4

    Dawaj coś nowego bo już nie ma czego słuchać :/

  • Memil
    Memil 5 miesięcy temu

    Co do pytań o nową piosenkę, ja obstawiam ze będzie w niedzielę o 18, akurat by sie wpasowalo, co miesiąc nowa nuta

  • Kamil Grdeń
    Kamil Grdeń 5 miesięcy temu

    Hujowe

  • SkateNoob
    SkateNoob 5 miesięcy temu

    Dobreee

  • Ansarowsky
    Ansarowsky 5 miesięcy temu

    fajny fortepianik

  • EzV3nix
    EzV3nix 5 miesięcy temu +1

    Dawaj juz nowa nutke pls

  • Bartosz Niemczyk
    Bartosz Niemczyk 5 miesięcy temu +3

    Kiedy nowy kawałek ?

  • Ada Gregorczyk
    Ada Gregorczyk 5 miesięcy temu +3

    Mega

  • M4ster_ 0000
    M4ster_ 0000 5 miesięcy temu +1

    Kiedy kolejny teledysk?

  • till_the_day i_met_her
    till_the_day i_met_her 5 miesięcy temu +3

    kiedy nowa?

  • Daria Isk
    Daria Isk 5 miesięcy temu +3

    Wjeżdżaj z nowym rapsem ;**

  • Mateusz Klocek
    Mateusz Klocek 5 miesięcy temu

    Jest dla Ciebie przyszłość, najmądrzejsi uczą się na błędach :)