PRO8L3M - VI katastrofa

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 10 kwi 2019
  • Tekst utworu „VI katastrofa”, który traktuje o wyniszczonym przez człowieka świecie i obumierającym środowisku, powstał na podstawie przygotowanego przez WWF i BCG raportu „2050 Polska Dla Pokoleń”. Raport zawiera dwa scenariusze - lepszy i gorszy. Każdy z nich zależy od działań, jakie już teraz podejmiemy jako społeczeństwo we wszystkich obszarach naszego funkcjonowania, które mają wpływ na środowisko.
    Średnia globalna temperatura rośnie w niespotykanym tempie i niepodjęcie odpowiednich działań może spowodować dalsze, miliardowe straty związane z anomaliami pogodowymi. Powietrze w wielu Polskich miastach jest mocno zanieczyszczone, co przyczynia się do śmierci ponad 40 000 osób rocznie.
    Czy da się zapobiec rozwojowi tej ekologicznej katastrofy na naszym lokalnym podwórku? Przeczytaj raport: bit.ly/2UtJWf8
    Słuchaj w sieci: bit.ly/2Epaymp
    Kup online: bit.ly/2BXBYzw

    Wokale: Oskar
    Produkcja: Steez83
    Mix i master: Piotr Witkowski / Exit Productions
    Imagined by MELT
    Directed by Kamila Staszczyszyn & Kuba Matyka / MELT
    Creative Director - Kamila Staszczyszyn & Kuba Matyka / MELT
    DoP - Kuba Matyka / MELT
    100% digitally rendered by MELT

    booking: pro8l3m@revolume.pl
    media: adela@outrage.agency

    facebook.com/PRO8L3M/
    instagram.com/pro8l3m/
  • MuzykaMuzyka

Komentarze • 558

  • antosiek100
    antosiek100 Dzień temu

    Wreszcie !

  • Artur S
    Artur S Dzień temu

    2:20 o bedoes XD

  • pogoniarz51
    pogoniarz51 2 dni temu

    Gdzie moja różdżka ? włókno ze smoczego serca także wiesz

  • bubus 1111
    bubus 1111 2 dni temu

    ani flow ani nic ja pierdole ;o

  • adhdpl
    adhdpl 2 dni temu

    Bełkot ...

  • PanToMasz
    PanToMasz 3 dni temu

    znowu mam pro8l3m

  • Popo Fred
    Popo Fred 4 dni temu

    Przecież to jest istny rozpierdol. Bit miazga!!

  • Pawcioss449
    Pawcioss449 4 dni temu

    W chuj dobrze by było gdyby zrobili VI katastrof tzn 6 piosenek od VI w dół V etc. aż do samego początku.
    My w naszym obecnym Świecie pewnie znajdujemy się na pozycji II Katastrofy albo III Damn...

  • Marcin Lis
    Marcin Lis 4 dni temu

    Dawno czegoś tak spójnego nie widziałem/słyszałem. Po prostu sztos ! Jak by cały album był w podobnym klimacie to wykupuję cały nakład :)

  • david zajdel
    david zajdel 4 dni temu

    bylem dzis w empiku po krazek i zamkniety kurwa sklep XD

  • Piotr kukliński
    Piotr kukliński 4 dni temu

    Cyberpunk

  • D4NK
    D4NK 4 dni temu +1

    00:00 ●━━━━━━━━━━━ 3:38
    ⇆ㅤㅤㅤㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤㅤㅤ

  • Per Jastrząb
    Per Jastrząb 4 dni temu

    Nom nie takie złe nutki replikantów

  • iNoxes
    iNoxes 4 dni temu

    Wkrótce na Netflixie

  • Michael Corleone
    Michael Corleone 4 dni temu

    WWF? Tfu!

  • Patryk Wawrzyniak
    Patryk Wawrzyniak 5 dni temu

    najlepsza piosenka w tym roku w polskim rapie

  • DejviPL
    DejviPL 5 dni temu

    Teledysk fajny ale ten tekst to gówno gdyby zamienić to na ncs to by było coś.

  • gabrysia m
    gabrysia m 5 dni temu

    Arcydzieło

  • Karolina Łaszkiewicz

    Dzięki za podjęcie jak trudnego tematu. Im więcej ludzi usłyszy o realnych problemach świata takich jak zanieczyszczenie środowiska, wciąż występujące znaczne nierówności społeczne, przerażająco szybkie zmiany klimatu to możemy jeszcze coś uratować.

  • Q00L Q00L
    Q00L Q00L 6 dni temu

    Brudna prawda, tylko ona może zmienić coś

  • Matrix 275
    Matrix 275 6 dni temu

    Tyle nas zostanie !

  • lukonek
    lukonek 6 dni temu

    TEN PRO8L3M LUBIE.

  • kaspa grandos
    kaspa grandos 6 dni temu

    O.M.G

  • Andrzej Malik
    Andrzej Malik 6 dni temu

    Se nawija jak miszcz

  • JankoszPodloga
    JankoszPodloga 6 dni temu

    Blade runner 2049

  • Aleksander Hofman
    Aleksander Hofman 7 dni temu

    Taki Blade Runner 2049 :,)

  • xD typek z jaruny hehe

    więcej takich nut

  • Kerrys :D
    Kerrys :D 7 dni temu

    zrzutka.pl/tw36sh

  • Kamil Żmuda
    Kamil Żmuda 7 dni temu

    masne

  • Karolina J.G.
    Karolina J.G. 7 dni temu

    A ZAJRZAŁ KTOŚ TU www.wwf.pl/aktualnosci/szosta-katastrofa bo madrze Oskar do tego namawia :)

  • Maciek B
    Maciek B 8 dni temu

    JAK JA TO WIDZE W CYBERPUNKU 2077

  • nero 989
    nero 989 8 dni temu

    Eko rap

  • Jan Kowalski
    Jan Kowalski 8 dni temu +1

    Teledysk wiele klas ponad muzyką

  • maciej flinikowski
    maciej flinikowski 8 dni temu

    Każdy jeden nowy od nich to jak wschód słońca pierwsze piwo, pierwszy kaszel i katar

  • Stary Mufasa
    Stary Mufasa 8 dni temu

    2060 ;)

  • BRYCHU #
    BRYCHU # 8 dni temu

    Kto po katastrofie?

  • Kelso Majster
    Kelso Majster 8 dni temu

    rozqrwione

  • ToMo
    ToMo 8 dni temu +1

    Dlaczego to ma tak mało wyświetleń ???

  • パウリナs i c k
    パウリナs i c k 8 dni temu +7

    No i stala sie katastrofa z Notre Dame...

  • tran zer
    tran zer 8 dni temu

    Peja Lepszy

  • Marek Perepeczko
    Marek Perepeczko 9 dni temu

    w końcu bo CRASH TEST się znudził sąsiadce ....

  • Royal TV
    Royal TV 9 dni temu +1

    Masz jakiś PRO8L3M?

  • Royal TV
    Royal TV 9 dni temu +1

    Jesli lubisz jego muzyke to kurwa gwałć ten przycisk

    👉 0:00 👈

  • -|Kijek|-
    -|Kijek|- 9 dni temu

    Wbijamy się na pierwsze miejsce 🔥

  • Kujawski Jonasz
    Kujawski Jonasz 9 dni temu

    warto było spodować globalne ocieplenie dla takiego tracku.

  • Wojtek Krawiec
    Wojtek Krawiec 9 dni temu

    też fajne

  • Adrian Gadomski
    Adrian Gadomski 9 dni temu

    Jak zawsze klasssaaaa oby tak dalej !!!!!!!!!

  • lobanosaur
    lobanosaur 9 dni temu

    3:08

  • MichXooG7
    MichXooG7 9 dni temu +1

    Syf 👍

  • jaküp
    jaküp 9 dni temu

    Ochuj

  • Igthorn
    Igthorn 9 dni temu +2

    Lecz wszystko było w tamto lato lepsze...
    Piękny track.

  • Cöen z Czarnoziemi
    Cöen z Czarnoziemi 10 dni temu

    Znowu dojebaliście moodem z Blade Runnera. Jest coś strasznego w tych waszych dystopiach, ale dobrze się to chłonie.

  • Lilith
    Lilith 10 dni temu

    Bez urazy ale nie podoba mi się. Niewykorzystany potencjał tematu piosenki. Słaba melodia, i ten „rap” który w ogóle do mnie nie trafia.

    • ZzBd1n
      ZzBd1n Dzień temu

      Chuja się znasz dziołcho. To nie łatwy do zrozumienia kawałek. Ale ty w 2k wyszłaś z pizdy do garnka i piszesz spod pokrywki. To wykurwiaj

  • Jawor Jawor
    Jawor Jawor 10 dni temu

    P-R-O-P-S

  • SpontanSceptyk
    SpontanSceptyk 10 dni temu

    na następnej płycie pezet na feat!!!!!!!!!!

  • kamil_is_dead
    kamil_is_dead 10 dni temu

    Ten kawałek tak wyjebał w kosmos że pobiegłem do ojca i powiedziałem "Tato! Podróż orbitalna"

  • Lemon Sniff
    Lemon Sniff 10 dni temu

    Utwory PRO8L3MU powinny być soundtrackiem w Cyberpunk 2077

  • AIONik
    AIONik 10 dni temu

    Klimat jak w 2040. Ktoś to jeszcze pamięta ? Od tego zacząłem słuchać Pro8l3mu :)

  • †Bogurodzica † dziewica†

    To nie rap....... to sztuka!

  • Nie Intererere
    Nie Intererere 10 dni temu

    Ciężko tego słuchać w tle, ten kawałek zajmuje całą moją uwagę.

  • Mr Rytwa
    Mr Rytwa 10 dni temu

    Ile ja na to czekałem

  • marcin glowacki
    marcin glowacki 10 dni temu

    Ci więcej nierozumieją

  • Patryk
    Patryk 10 dni temu

    Ta muzyka to czyste utrwalenie mojej egzystencji na tym jebanym świecie, krótki opis mojej światłości zarazem ciemnej jak druga strona pierwiastka X który jeszcze nie został odnaleziony tak jak sens mojego istnienia czy istnienia ludzkości.

  • Rafus49
    Rafus49 10 dni temu

    Czy to Blade Runner?

  • Stephen
    Stephen 10 dni temu

    Polecam serial black mirror na netflixie podejmujacy podobny temat

  • Princeofpersia Kk
    Princeofpersia Kk 10 dni temu

    najwiekszym zbrodniarzem we wszechswiecie jest niestety czlowiek wiem bo jestem nim

  • Monika Dudzińska
    Monika Dudzińska 10 dni temu

    Oby się nie spełniło...
    "Jest chyba czas, by zmienić to, czy źle mi się wydaje.."???

    • Kosmici
      Kosmici 10 dni temu +1

      Raczej sie spelni, czy ktokolwiek z nas wyobraza sobie ze nagle w takiej Polsce wladze wprowadzaja restrykcje a propos emisji gazow cieplarnianych itp.? w 10 lat srednia temperatura w polsce w lato wzrosla od 23 stopni do 30 w dzien. wiec tak sobie mysle ze na naszej planecie bedzie sie dalo zyc jeszcze tak z 60 lat

  • Foxy!
    Foxy! 10 dni temu

    Piękna kolaboracja

  • Jarosław Purchawka
    Jarosław Purchawka 10 dni temu

    Genialne

  • Żana Piżama
    Żana Piżama 10 dni temu

    Nie dziwi mnie fakt że znowu mam mindfuck agggghh

  • 017_ Squad
    017_ Squad 10 dni temu

    Kozak

  • Alisa Zielińska
    Alisa Zielińska 10 dni temu

    Flow dno. Tekst dno. Gowno o niczym. Marnosc wszystko marnosc...

  • chemicznyx
    chemicznyx 11 dni temu

    Co za dziadostwo

  • Piotr Klep
    Piotr Klep 11 dni temu

    Jedyne co licze to penga tenga życie zryciie woda moda zrub mi loda bo uderza soda smutek wątek. Idzie w zakątek bo piątek

  • eko warzywo
    eko warzywo 11 dni temu

    Ciesze sie chociaz ze nigdy nie bede miec dzieci

  • Michał Kurowski
    Michał Kurowski 11 dni temu

    Bladerunner inspiracją. Po samplu widać. Sztosik.

  • dwaemcrew
    dwaemcrew 11 dni temu

    ciary

  • Konrad Włodarczyk
    Konrad Włodarczyk 11 dni temu +6

    Najwiekszym zbrodniarzem we wszechswiecie jest niestety jan pawel II

  • Łaldemar Wysiak
    Łaldemar Wysiak 11 dni temu

    Kurwa ten Oskar to jakis jebany wizjoner apokaliptyczny 😅

  • Daje Ci Graal
    Daje Ci Graal 11 dni temu

    Sztosiwo

  • Mati Pow
    Mati Pow 11 dni temu

    Ten klimat z Blade Runnera

  • EBoN PL
    EBoN PL 11 dni temu +1

    ZAJEBISTY KAWALEK PRO8L3M POZDERKI

  • MatizeuMONSTER
    MatizeuMONSTER 11 dni temu +6

    Świat ma PRO8L3M przez was będzie Katastrofa

  • Wózek
    Wózek 11 dni temu

    Weź się chłopie naucz śpiewać

  • mic 4life
    mic 4life 11 dni temu

    🌐♨️Kto nawija po 3 minucie? 📣📣

  • Krzysiek Janik
    Krzysiek Janik 11 dni temu

    NIGDY nie byłem bardziej podjarany nutą!

  • Filip Hajder
    Filip Hajder 11 dni temu

    Ale smog, nic nie widać

  • Karwasz Barabasz
    Karwasz Barabasz 11 dni temu

    dobre aczkolwiek myślałem że będzie coś tak dobre jak crash test

  • 8AM81 022
    8AM81 022 11 dni temu

    Halo, halo ktoś mi powie co to za cuty na końcu ?

  • RadziO118
    RadziO118 11 dni temu +1

    Czy będzie dostępny VR 2050??

  • Polish Madness/Bedezet

    a problem bedzie w gdyni !

  • Polish Madness/Bedezet

    no to bedzie problem

  • Weekendowe Soft Enduro
    Weekendowe Soft Enduro 11 dni temu +7

    Chyba ktoś tu powinien nawiązać współpracę z CD Projekt przy tworzeniu Cyberpunk 2077

  • Anna Krawczak
    Anna Krawczak 11 dni temu

    💞💞💞

  • G. Eazy
    G. Eazy 11 dni temu

    Miliard ludzi nie ma wody, ośmiu ludzi rządzi światem..

  • Kaaszaa K
    Kaaszaa K 11 dni temu

    Steez musi częściej nawijać

  • Molly Twitcher
    Molly Twitcher 12 dni temu

    Kocham to że poruszyliście ten temat serio

  • MaTriX
    MaTriX 12 dni temu +2

    To jest kurwa straszne że jakiś jebany Kamerzysta ma tyle wyświetleń, a wy macie tak mało :( Nie sprawiedliwe i niedorzeczne.

  • kasjan
    kasjan 12 dni temu +3

    Mega wers "jestem swoim bogiem, ale także swoim katem miliard ludzi nie ma wody 8 ludzi rządzi światem " mega

  • 1000Mefi
    1000Mefi 12 dni temu +1

    ale mam ujebany ekran