MALIK MONTANA & YOUNG IGI - PARODIA

Udost臋pnij
Umie艣膰 na stronie

Komentarze • 2 953

  • Micha艂 Sie艅kowski
    Micha艂 Sie艅kowski 4 miesi臋cy temu +937

    Je艣li nie wiesz O CO CHODZI to wbijaj do mnie na kana艂 zobaczy膰 moj膮 parodi臋! 馃槈
    plclip.com/video/tlX6fRXdkYE/wideo.html

    • BlooDi
      BlooDi 10 dni temu

      8

    • Jacu艣
      Jacu艣 3 miesi臋cy temu

      Ja niewiwm Ostsochodzi

    • Sylwia Orkowska
      Sylwia Orkowska 4 miesi臋cy temu

      Zbieram suby graj膮膰 w sapera i tak si臋 sta艂o 000g

  • Oliwier Salomon
    Oliwier Salomon Dzie艅 temu

    Kogo wolicie igi malik

  • 呕uber Krul
    呕uber Krul 9 dni temu

    malik ale duzy fiut a igi to pilot

  • QaTaRIX QaTaRIX
    QaTaRIX QaTaRIX 12 dni temu

    Ja mieszkam w ostr贸dzie

  • Aroo Z
    Aroo Z 14 dni temu

    ..... w tv same ukryte prawdy , dlaczego ja i inne hujstwa nic normalnego !!! Wbijasz yt .... to samo samo pajace ...

  • wypierdekmamuta
    wypierdekmamuta 17 dni temu

    XD

  • Rage Films Studio
    Rage Films Studio 21 dzie艅 temu

    ARR to obecnie KOWR.

  • Jony !
    Jony ! 26 dni temu

    Kana艂 taki dobry ze juz go zasubowalem XDDDD

  • romo romo
    romo romo 27 dni temu

    xddddddd

  • Albert 呕akowski
    Albert 呕akowski 28 dni temu

    馃槀馃槀馃槀馃槀馃槀

  • Gustaw *_*
    Gustaw *_* 28 dni temu

    Lol

  • Karol Bombowiec Krawczyk
    Karol Bombowiec Krawczyk 29 dni temu +1

    TO NIEZ艁Y CYRULIK FONTANNA XDDDDDDD

  • janusz 100%
    janusz 100% 29 dni temu

    Pik pik ha ha ha

  • VioloBoy
    VioloBoy Miesi膮c temu +3

    Moim zdaniem Najlepszy odcinek od kilkunastu miesi臋cy! GRATKI

  • 艢wir Paleta
    艢wir Paleta Miesi膮c temu +12

    9:10 - 9:35 najlepszy moment xD

  • Szymon B.
    Szymon B. Miesi膮c temu

    SEBEK 9

  • Cwaniak
    Cwaniak Miesi膮c temu

    Czyni tyle dis lik贸w?

  • Krystian 391
    Krystian 391 Miesi膮c temu

    jaka to jest muzyka w tle ?

  • Jan Lipi艅ski
    Jan Lipi艅ski Miesi膮c temu

    Jakie to jest dobre mordo pik pik haha:D

  • Peter 747
    Peter 747 Miesi膮c temu

    8:55 no nie wiem xd

  • Peter 747
    Peter 747 Miesi膮c temu

    Pik pik hahaha 馃槀馃槀

  • Miko艂aj Majki
    Miko艂aj Majki Miesi膮c temu

    Cringe intro xdd

  • Kaczorek Ytube
    Kaczorek Ytube Miesi膮c temu

    Pik Pik Ha Ha Ha

  • Felek Mucha
    Felek Mucha Miesi膮c temu

    Aaa ze teksty z kawalkow ktorych nie sluchal kazdy kto w ogole nie rozumie o co to do chuja karmazyna chodzi

  • Mgpapol Smoc
    Mgpapol Smoc Miesi膮c temu

    malik motana

  • Mgpapol Smoc
    Mgpapol Smoc Miesi膮c temu

    malik motana

  • Nicolas Kaszubowski lol
    Nicolas Kaszubowski lol Miesi膮c temu

    Jescze 2 cze艣膰 pliska

  • Malloy
    Malloy Miesi膮c temu

    *CIACH BAJERA*

  • NATION POLSKA
    NATION POLSKA Miesi膮c temu

    Jprdl ja abstra od 1.8mln ogl膮dam i subuje

  • Polska Husaria
    Polska Husaria Miesi膮c temu

    Gdzie dostane taki dzwonek na telefon
    Pik pik ha ha

  • Marcel Sralcel
    Marcel Sralcel Miesi膮c temu

    unsub

  • Marysia miaa
    Marysia miaa Miesi膮c temu

    Teraz parodia reto !!馃槏

  • Karolek k
    Karolek k Miesi膮c temu

    Zajebiste

  • michuu 1857
    michuu 1857 Miesi膮c temu

    Mistrzostwo :D

  • dxmivika
    dxmivika Miesi膮c temu

    CRINGE

  • Mateusz Tucki
    Mateusz Tucki Miesi膮c temu

    Zajebisty kana艂 i fajny odcinek

  • aneta skowron
    aneta skowron Miesi膮c temu

    TO JEST PAN YOUNG IGI
    馃懆
    馃憰

  • Wariat
    Wariat Miesi膮c temu

    Pik pik Ha ha ha!

  • La Vida Loca
    La Vida Loca Miesi膮c temu

    PRZENIESLI GO Z ZUKOWA HAHAH

  • 涔圧ain鉂
    涔圧ain鉂 Miesi膮c temu

    1:48 XD

  • Malwina Sadka
    Malwina Sadka Miesi膮c temu +1

    Nast臋pny reto i quebo

  • R.I .P
    R.I .P Miesi膮c temu

    Ha ha ha

  • Daremo Yami
    Daremo Yami Miesi膮c temu

    膰wier膰 kilo p贸艂 kilo ca艂e kilo aaaaaa

  • Sebeuek
    Sebeuek 2 miesi臋cy temu

    Co ja 9pkt

  • Hobby Tymona
    Hobby Tymona 2 miesi臋cy temu

    Od tego odcinka kdstescie dla mnie martwi

  • An tek
    An tek 2 miesi臋cy temu

    Ostr贸da stamt膮d jestem !鉁 szanuje

  • # Karol
    # Karol 2 miesi臋cy temu

    XD

  • John Steven
    John Steven 2 miesi臋cy temu

    09:07 Instagram tej Pani ? :)

  • Judyta Chmielewska
    Judyta Chmielewska 2 miesi臋cy temu

    Ku藕wa wsz臋dzie ten pseudo aktor

  • stacji andryy
    stacji andryy 2 miesi臋cy temu

    Audemary XD

  • Hania
    Hania 2 miesi臋cy temu

    "dzie艅 dobry Pani mordo" 馃槀馃槀馃槀馃槀

  • Nur der FCB
    Nur der FCB 2 miesi臋cy temu +46

    - Ja chcialem odleciec daleko.
    - Chuja tam, w Warszawie siedzisz. Dopiero zaczales. 馃槀馃槀馃槀

  • Wojtek Pasturski
    Wojtek Pasturski 2 miesi臋cy temu

    Dicho najlepszy

  • zzz
    zzz 2 miesi臋cy temu

    igi cringe af

  • Oliwier Adamus
    Oliwier Adamus 2 miesi臋cy temu +3

    4:41 ona jest podobniejsza do igiego ni偶 ten typ

  • Blloowerson
    Blloowerson 2 miesi臋cy temu

    Igi taka ciota 偶e asz sie po偶yga艂em mordo xD

  • su arez
    su arez 2 miesi臋cy temu

    ocet spirytusowy xD馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ

  • lasKa XD
    lasKa XD 2 miesi臋cy temu

    1:48 - 1:51 wygra艂oXDD

  • jan Piwowar
    jan Piwowar 2 miesi臋cy temu

    Kubi producent i bedoes teraz

  • Artur M.
    Artur M. 2 miesi臋cy temu

    JAK PATRZE NA BERKOWSKIEGO TO MI SIE PSZYPOMINA ZABSON

  • Antonyy Official
    Antonyy Official 3 miesi臋cy temu +5

    "Kawa taka mocna, 偶e si臋 chyba ju偶 zesra艂em" hehe xD

  • urepi 545
    urepi 545 3 miesi臋cy temu

    Muj dziadek mieszka w ostrudzie

  • STX audio Fan
    STX audio Fan 3 miesi臋cy temu

    bezsens'

  • Hasayaki
    Hasayaki 3 miesi臋cy temu

    呕ukowo pozdrawia hahahah

  • Konrad Orzechowski
    Konrad Orzechowski 3 miesi臋cy temu

    Mistrzostwo :D Diho :P pik pik ha ha ha xd

  • Kamil Ninja
    Kamil Ninja 3 miesi臋cy temu

    XD

  • X.X.X
    X.X.X 3 miesi臋cy temu

    To moze nast臋pna parodia Quebonafide i KrzyKrzysztofa ? XD

  • Oksu Oksu
    Oksu Oksu 3 miesi臋cy temu +5

    Ja mieszkam w 呕ukowie w zachodniopomorskim

    • Arbi Official
      Arbi Official 3 miesi臋cy temu +2

      Ale on mieszka w 呕ukowie w pomorskim Bo mieszka na mojej ulicy ale teraz si臋 przeni贸s艂 do gdyni bo studiuje

  • Wolfi
    Wolfi 3 miesi臋cy temu

    z jakiej piosenki teksty od 9:11

  • Sidzej DZN
    Sidzej DZN 3 miesi臋cy temu

    Ale auto ubogie

  • Ne On
    Ne On 3 miesi臋cy temu

    Berkowski co oni Ci zrobili :D

  • Obi 艁anKenobi
    Obi 艁anKenobi 3 miesi臋cy temu

    Pik pik xDDD Sprawdza膰 Malik Montana Soundboard play.google.com/store/apps/details?id=com.toffeecat.malikmontanasoundboard

  • gro3 zek
    gro3 zek 3 miesi臋cy temu

    czy on powiedzia艂 z 偶ukowa?

  • Karol Brzozowski
    Karol Brzozowski 3 miesi臋cy temu

    Ostr贸da jest na Warmii A nie na Mazurach

  • Karol Brzozowski
    Karol Brzozowski 3 miesi臋cy temu

    Nagrajcie
    Reto vs Bedoes parodia

  • DiospeleQ
    DiospeleQ 3 miesi臋cy temu

    2 cz臋艣膰

  • Basia K臋dziora
    Basia K臋dziora 3 miesi臋cy temu +1

    Prosz臋 o ReTo & 呕abson Parodia b艂agam. Zajebisty odcinek.

  • Kubsoneq Pl
    Kubsoneq Pl 3 miesi臋cy temu

    1.21 tam by艂 serio malik

  • Czarny Bia艂y
    Czarny Bia艂y 3 miesi臋cy temu

    Jestem z Ostr贸dy i nie ma w tym mie艣cie 偶adnych atrakcji poza wyci膮giem nart wodnych. Idealnie trafiony 偶art

  • Mateilkill MCRBLX
    Mateilkill MCRBLX 3 miesi臋cy temu

    xd ja mieskam w bemowie

  • Szymon Siedlecki
    Szymon Siedlecki 3 miesi臋cy temu

    Odcinek taki dobry 偶e ten kana艂 zsubowa艂em diho

  • Kamerzysta makslolek
    Kamerzysta makslolek 3 miesi臋cy temu

    *na dachu jest papa?* papa smerf xd

  • Kolorowa Kolarka
    Kolorowa Kolarka 3 miesi臋cy temu

    Gdzie masny

  • Angry Temmie 38 :蟹
    Angry Temmie 38 :蟹 3 miesi臋cy temu

    mik mik

  • Dominik Pigulski
    Dominik Pigulski 3 miesi臋cy temu

    Kto艣 poda ig tej Samanty?

  • 13 Posterunek - odcinki i shoty

    Kiedy艣 robili艣cie lepsze odcinki. Kto tak uwa偶adaje like :D

  • Kuba Litwin
    Kuba Litwin 3 miesi臋cy temu

    pozdro mieszkam w 偶ukowie xd

  • XxAknatercopserxX 04
    XxAknatercopserxX 04 3 miesi臋cy temu

    PIK PIK Ha ha rozjeba艂o xD

  • Gracjan2601
    Gracjan2601 3 miesi臋cy temu

    a ja z ostr贸dy a na tych nartach to 艂atwo si臋 zabi膰 xD

  • lil master 4D
    lil master 4D 3 miesi臋cy temu

    1:16 ej to nie jest malik ten co myje ? XD

  • Occidental Hero
    Occidental Hero 3 miesi臋cy temu

    wyj膮tkowo nudna i ni臋smieszna parodia, no nudne to, nic tu nie ma... ta o tacopeda艂ach by艂a mistrzowska xD

  • Dominik Pigulski
    Dominik Pigulski 3 miesi臋cy temu

    To mo偶e teraz ReTo i Borixon?

  • Michexx 13
    Michexx 13 3 miesi臋cy temu

    Na serio... a偶 tak zwali膰 igiego si臋 nie da艂o ale reszta super !

  • Misia J
    Misia J 3 miesi臋cy temu

    pozdro z Ost贸dy

  • Piotr Majka
    Piotr Majka 3 miesi臋cy temu

    Malikowi nie dadz膮 zarobi膰 na myciu szyb w aucie '-'

  • Kara Starpath
    Kara Starpath 3 miesi臋cy temu

    O co chodzi z tym co Micha艂 艣piewa "S艂owooo-o, uwierz mi na s艂owo!" Sorki ale mnie to wkurza xD si臋 filmik fajny j 艣mieszny :)

  • Tomek i przyjaciele
    Tomek i przyjaciele 3 miesi臋cy temu

    Przez was wagony wypierdoli艂y

  • Jakub Szadkowski
    Jakub Szadkowski 3 miesi臋cy temu

    Zr贸bcie parodie tekashi 69

  • nieciekawy kana艂
    nieciekawy kana艂 3 miesi臋cy temu +2

    Nst臋pni bedoes i multi