ILE MULTI WYDAJE NA CIUCHY?

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 11 maj 2018
  • ➡️ PRZEDPREMIEROWY odcinek z Mniej Więcej: www.ipla.tv/wideo/rozrywka/Lekko-Nie-Bedzie/5011675/Sezon-2/5013836/Lekko-Nie-Bedzie-Mniej-Wiecej/230f4cfcb0625965adcbf8c7a8f398a6
    ➡️ Cała rozmowa z Multim: www.ipla.tv/wideo/rozrywka/Lekko-Nie-Bedzie/5011675/Sezon-2/5013836/Lekko-Nie-Bedzie-Jeszcze-wiecej-YOUNG-MULTI/56e0b1236831972cb6edfc9701b1181c
    ➡️ Extra konkurencja: www.ipla.tv/wideo/rozrywka/Lekko-Nie-Bedzie/5011675/Oryginal-vs-podroba/33a5cc5eda779ded8a340542abf05be6
    BILETY NA TRASĘ MULTIEGO: youngmulti.pl/
    Polub nas na facebooku: facebook.com/lekkoniebedzie/
    Instagram: instagram.com/gimperowski/
    Twitter: twitter.com/t_dzialowy
    Moim gościem był Michał "Young Multi" Rychlik:
    plclip.com/user/MultiGameplayGuy
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 2 916

  • Lekko Nie Będzie
    Lekko Nie Będzie  7 dni temu +570

    Cześć!
    Problem ze ścinającym się filmem zgłaszamy już do supportu PLclip - zapraszamy do wyczyszczenia tzw. "cookies" i zrestartowania przeglądarki - jeżeli nie pomoże można też ten odcinek obejrzeć na ipli :) Problem leży po stronie PLclip i będziemy walczyć, żeby go jak najszybciej rozwiązano!

    • Bartool 94
      Bartool 94 2 dni temu

      Lekko Nie Będzie dalej nic... ;c

    • Każualowy Nerd
      Każualowy Nerd 3 dni temu

      Lekko Nie Będzie Dziękuję.Miejby nadzieję,że problem zostanie rozwiązany jak najszybciej.Pozdrawiam:)

    • Julia Szustak
      Julia Szustak 3 dni temu

      Dalej lipton

  • HeRo
    HeRo Godzinę temu +1

    weźcie to naprawcie bo się nie da obejrzeć a bym chciała

  • NeXon YT
    NeXon YT 4 godzin temu

    Czemu mam lagi jak mam Internet za pierdzyliard

  • Oh Its Error !
    Oh Its Error ! 7 godzin temu

    Czm tylko ten odc mi się zacina 😭😤

  • JoSe JosePPe
    JoSe JosePPe 8 godzin temu

    Może wydawać miliony ale raperem nigdy nie bedzie

  • Dark Game
    Dark Game 18 godzin temu

    Juz nie laguje ;)

  • Andrzej Mąka
    Andrzej Mąka 18 godzin temu

    Dalej nie naprawione.

  • Dominik Witowski
    Dominik Witowski 19 godzin temu

    Weź kiedyś na koncert do Włocławka

  • a lonely wolf
    a lonely wolf Dzień temu

    Tylko przy tym LNB są lagi jak skur**syn 😣

  • Wassermage
    Wassermage Dzień temu

    Reupload !?!?

  • Pioxini
    Pioxini Dzień temu

    Nie da się oglądać

  • CrazyGamer Games
    CrazyGamer Games Dzień temu

    popiać jak kogout = CZUXX

  • Darek jedengie
    Darek jedengie Dzień temu

    Nic sie nie zacina co wy pierdolicie

  • Zaria_
    Zaria_ Dzień temu

    Inne filmy działają normalnie a ten nie, a chciałam oglądnąć ten filmik z multim :/

  • koy mz
    koy mz 2 dni temu +1

    F u c k U ,😃😉r Ca t😍😙😋frjdjdkalab😍😋😋hO:-)

  • Konrad Piekut
    Konrad Piekut 2 dni temu

    multi górą

  • Kurde Bele
    Kurde Bele 2 dni temu

    Nie ma to jak razić prądem po rzucie 🤣🤣🤣 Gimper chyba sam nie zrozumiał swoich reguł haha! Multi typowy banan „tatusiu ja nie chce tego zmienmy zasady bo jestem rozpieszczonym dzidziuuuusieeeeem”

  • fiona gubała
    fiona gubała 2 dni temu +1

    multi ma pająka na głowie

  • CEZARMAN 1
    CEZARMAN 1 2 dni temu +1

    nowa piosenka multiego ,,skrrrt''

  • KofiPL
    KofiPL 2 dni temu

    Co za pizduś nawet piłki nie umie kopnąć

  • Shark Animation
    Shark Animation 2 dni temu +1

    Nastepny naruciak

  • Radek H
    Radek H 3 dni temu

    Laguje!!!

  • V7HDTV
    V7HDTV 3 dni temu

    Ogarnij to klatkowanie łysolu

  • Gifa Gtred
    Gifa Gtred 3 dni temu

    czemu ze by w dzisiejszym czasie ze by zostac kims......trzeba zostac (debilem)a normalni ludzie maja pod gorke!!!!

  • Kukurydza!
    Kukurydza! 3 dni temu

    xddd

  • Michał Tomistrz
    Michał Tomistrz 3 dni temu

    Sorry ale ja będąc facetem głupio się czuje oglądając coś takiego. Kobiety powinny tyle o ubraniach gadać nie faceci, pedalskie
    Sorry gimper

  • Margo
    Margo 3 dni temu

    5 tys. za torbę ale chodzi ubrany jak menel...hmm

  • Margo
    Margo 3 dni temu

    jakie to brzydkie.

  • ΩMEGΔ
    ΩMEGΔ 3 dni temu

    Jak mi strasznie laguje. Wy też tak macie?

  • Hubert Bądkowski
    Hubert Bądkowski 3 dni temu

    A spotify zalicza multiego do hip hopu XD

  • Matixon 102
    Matixon 102 3 dni temu

    Co jest buforuje mi

  • Matixon 102
    Matixon 102 3 dni temu

    Co jest buforuje mi

  • Matixon 102
    Matixon 102 3 dni temu

    Co jest buforuje mi

  • Patryk Guzek
    Patryk Guzek 3 dni temu +1

    Dobrze że nie ma pieniędzy bo wydał by wszystko na ciuchy

  • Witu
    Witu 3 dni temu

    Jaka nuta z poczatku?

  • Katarzyna wisniewska

    Czy tylko ja nie mam problemu z odtwarzaniem tego filmiku?

  • CZOPEK
    CZOPEK 3 dni temu

    Kolejny dzien i nie moge tego ogladac codzennie probuke

  • Mateusz Karolak
    Mateusz Karolak 3 dni temu

    Internetu nie będzie...

  • Misiasty
    Misiasty 3 dni temu

    Za te 5000 to bym sobie koxy w minecraft kupił

  • Kaspersky958
    Kaspersky958 3 dni temu

    co to za nuta na początku

  • mateusz pajdak
    mateusz pajdak 3 dni temu

    Ale lagi

  • Mateusz Antoniczyk
    Mateusz Antoniczyk 3 dni temu

    Mi też ścina

  • Zaria_
    Zaria_ 3 dni temu

    To ja myślałam że mam zły net xD

  • ZKZ oficjalnie
    ZKZ oficjalnie 3 dni temu

    CAŁUJ FINGIEL !!!

  • Pleaque SAS
    Pleaque SAS 3 dni temu +1

    Chciałbym to "obejrzeć" w końcu ale widzę że po takim czasie od wstawienia filmu nic się nie stało i dalej laguje :)

  • Natalia3950
    Natalia3950 3 dni temu

    Blowek

  • FD Plays
    FD Plays 3 dni temu

    TAK, KAŻDEMU SIE TAK ZACINA

  • VoJna
    VoJna 3 dni temu

    Trochę ścina, fakt

  • Palnik Palnikk
    Palnik Palnikk 3 dni temu

    Giba się jak pierdolony rezus zachwyca się panem kunta kinte

  • timber33
    timber33 3 dni temu

    Multiego to w kosza łatwo ograć wystarczy za dredy

  • JOTEK 06
    JOTEK 06 3 dni temu

    MULTI jest super zajeb***y

  • matichable
    matichable 3 dni temu

    Ile tych pieniedzy wydaje na szmaty bo nie chce mi sie ogladac?

  • Jay Rum
    Jay Rum 3 dni temu

    Nie działa mi to wideo. Najpierw myślałem że wina internetu, jednak wracając do niego później i po upewnieniu sie, iż inne działają, jestem w stanie stwierdzić, że to z tym jest coś nie tak.

  • brzo za
    brzo za 3 dni temu

    Kiedy xayoo

  • MarianBeczka 10
    MarianBeczka 10 4 dni temu

    12:30 pozdrawiam i życzę smacznego osobą jedzącym

  • Smietan Welman
    Smietan Welman 4 dni temu

    2.52 i dalej co 2 sex bufor

  • John Jucarta
    John Jucarta 4 dni temu

    Good to see that the Unflexal includes new training instructions to build my body perfectly.

  • Keinek
    Keinek 4 dni temu

    Tomku może wrzucisz ten sam odcinek jeszcze raz i wtedy zadziała

  • LESER
    LESER 4 dni temu +1

    Nie da się tego oglądać lagi jak uj

  • Nishi
    Nishi 4 dni temu

    xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  • Maćkowsk I
    Maćkowsk I 4 dni temu +1

    Do owervatcha mógłby być mem zdiecie mandzia i napis LEKKI NIE BĘDZIESZ

  • Pawełek Twarogowski

    Az ciężko obejrzeć przez lagi
    Szkoda :/

  • YOUNG
    YOUNG 4 dni temu

    Dodaj ten filmik jeszcze raz

  • tim486
    tim486 4 dni temu +1

    Szkoda że nie da się oglądać

  • Klaudia
    Klaudia 4 dni temu

    Obejrzę jak przestanie lagować

  • TheHardy Kerel
    TheHardy Kerel 4 dni temu

    Zaprosisz isamu ?

  • Spoke Xxx
    Spoke Xxx 4 dni temu

    Co to za piosenka na samym początku?

  • Patryk 12
    Patryk 12 4 dni temu

    Mi laguje

  • Patrix 123
    Patrix 123 4 dni temu

    Jak nazywa sie ta piosenka na początku

  • olopicolo 15
    olopicolo 15 4 dni temu

    Daj taco

  • Seweryn Ali G
    Seweryn Ali G 4 dni temu

    8:18 Co to ma być?
    - no nw, może przykra prawda z której nawet nie portafisz się wykręcić...

  • Daniel Gałka
    Daniel Gałka 4 dni temu

    Co to za nuta z 0:01

  • Anderuthil Thalurien

    Program według mnie jest źle złożony w kolejności. Warto to zmienić ponieważ bez tego to wygląda jak miniatura telewizyjna .

  • oloQ 222
    oloQ 222 4 dni temu

    Zaproś reto

  • Agnieszka Tyniecka
    Agnieszka Tyniecka 4 dni temu

    nie da sie tego włączyć

  • le mon
    le mon 4 dni temu

    elo mopie

  • Lodomir Lubi placki
    Lodomir Lubi placki 4 dni temu

    O hu gimper

  • Jan Kimszal
    Jan Kimszal 4 dni temu

    nie zile multi jestem fanem

  • Bartek Palonek
    Bartek Palonek 4 dni temu

    Ja nie oglądam, bo ścina 😐

  • zgierek vlog
    zgierek vlog 4 dni temu

    Ale mi zacina

  • Kamil Kwolek
    Kamil Kwolek 5 dni temu

    Zaproś Izaka

  • Mateusz Wojnarowski
    Mateusz Wojnarowski 5 dni temu

    POGBA. XD

  • Katarzyna Czajka
    Katarzyna Czajka 5 dni temu

    Ta torba ... Hahahaha masakra

  • Rathar
    Rathar 5 dni temu

    całuj fingiel

  • Pan Smuggler
    Pan Smuggler 5 dni temu

    Wystarczy wyczyścić dane aplikacji PLclip i działa

  • vw caddy mk1
    vw caddy mk1 5 dni temu

    Dalej nie mozna oglądać SERIO ?

  • Julia Harbuz
    Julia Harbuz 5 dni temu

    1:14 multi:ja nie chcę proszę *szepcze*

  • Yuri Kozak
    Yuri Kozak 5 dni temu +1

    Won pozamiatal, nic dodac nic ujac

  • Jan Paweł 2
    Jan Paweł 2 5 dni temu

    Nie wiem

  • kacu
    kacu 5 dni temu

    Kozaki odcieniek ogólnie Mhhh

  • vape nation
    vape nation 5 dni temu

    Daj jakiegoś rapera typu kali

  • olopicolo 15
    olopicolo 15 5 dni temu

    Taco

  • Speend
    Speend 5 dni temu

    fajne to letko nie beńdźe xD

  • Oliwia K
    Oliwia K 5 dni temu +1

    *hajsownicy w gotowości teraz tylko klatka po klatce filmu*

  • Patryk KSN
    Patryk KSN 5 dni temu

    Produkowałeś 3BITY?

  • Jacek Orłowski
    Jacek Orłowski 5 dni temu

    Co to za muzyka z intra ?

  • Michał Wrona
    Michał Wrona 5 dni temu

    A co to kogo ile wydaje:D Ma to wydaje :P
    Eleganckie outfity ma, można niektórych itemków pozazdrościć.

  • TheGodoffuture
    TheGodoffuture 5 dni temu

    jak oglądanie lamusów wyje*anych z piłki nożnej na boisko od kosza

  • LeonellusPl
    LeonellusPl 5 dni temu

    Jeden jajko a drugi parówki xD

  • torski video
    torski video 5 dni temu +1

    Zakład Ze nastepny odcinek będzie z mniej więcej?