5 sposobów na... LEGO

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 2 444

  • 5 Sposobów na...
    5 Sposobów na...  9 miesięcy temu +31

    ZOBACZ NASZE NAJNOWSZE PRODUKCJE:
    plclip.com/p/PLRXFhveeu-dFx9FX_N9e_XyjIvN-t8t-D

  • OXELO !
    OXELO ! 5 godzin temu +1

    Ić ruchać swoją starą | bez urazy |

  • Anna Banaś
    Anna Banaś Dzień temu

    5 sposobow na lego 2

  • Renata Marcinkowska
    Renata Marcinkowska 3 dni temu

    ja zrobiłem pomysł primosza

  • lol rer
    lol rer 7 dni temu

    Używacie podróbek

  • CheatPl GRY
    CheatPl GRY 8 dni temu

    Moje postacie to 138 xD

  • -u- hehe
    -u- hehe 10 dni temu

    Co to jest kurła Arginat

  • ExTerminator_PL _
    ExTerminator_PL _ 12 dni temu

    heh gun najlepszy

  • jacek sieczka
    jacek sieczka 13 dni temu

    jam ma hipków 80

  • Maks Milek
    Maks Milek 20 dni temu

    5 SPOSOBÓW NA... SAMOLOTY PAPIEROWE

  • promoklocki
    promoklocki 21 dzień temu

    Trzeba przyznać, że kreatywnie :)

  • Magdalena Pisarzewska
    Magdalena Pisarzewska 22 dni temu

    O tak! Dziecko może jeszcze dziecko skosztuje prawdziwe bo się tamtych nauczyło.

  • Zangar
    Zangar 23 dni temu

    5 sposobów na... Usunięcie kanału 5 Sposobów na...

  • kuba Twardy
    kuba Twardy 23 dni temu

    Moze robcie poradniki jak to budowac tylko dokladniej

  • Dominik Vshsbs
    Dominik Vshsbs 23 dni temu

    Lego to moja ulubiona zabawka a zwłaszcza lego technic

  • ItzSupr3m3B0Y ¿·
    ItzSupr3m3B0Y ¿· 24 dni temu

    JEŻELI DZIECKO ZJE PARE RAZY ,,PRZEKĄSKE Z LEGO'' TO MOŻE WŹIĄŚĆ BRĄZOWEGO KLOCKA I GO POŁKNĄĆ

  • Pokmi YT
    Pokmi YT 24 dni temu

    Super Pistolet

  • Polski Ninja
    Polski Ninja 27 dni temu

    Fajne pomysły

  • LIGHTNING G4M3S
    LIGHTNING G4M3S Miesiąc temu

    gdzie kupiliście maske ghosta z cod mw 2

  • Pan Arbuz
    Pan Arbuz Miesiąc temu

    ja w tych czekoladowych lego położył 1 warstwę klocków lego i by można było budować z czekolady

  • R86 Gawron
    R86 Gawron Miesiąc temu

    Ja wolę klocki z kibla xddd

  • Kamila Patryk
    Kamila Patryk Miesiąc temu +1

    @$&

  • XetriX #VLOG
    XetriX #VLOG Miesiąc temu

    Czarny łącznik to pin a podwójny to ośka

  • Zloty Kako
    Zloty Kako Miesiąc temu

    Mi to 287

  • diaksik520 minecraft
    diaksik520 minecraft Miesiąc temu

    super !!!!

  • gerald guzik
    gerald guzik Miesiąc temu

    JA ZROBIŁEM 20 PISTOLETÓW JEDEN Z MOCĄ 10M

  • BeSuper501
    BeSuper501 Miesiąc temu

    Kofam klocki lego

  • Halina Kliś
    Halina Kliś Miesiąc temu

    Klamerku gdzie ty trzymasz mario

  • Adam Jaros
    Adam Jaros Miesiąc temu

    Wiecie co muj mlodszy brat byl zahwycony z czekoladkowyh klockuw dzieki piec sposobuw na jestescie najlepsi

  • Krzysztof Horobiński
    Krzysztof Horobiński Miesiąc temu

    Ja wolę lego technic
    Ps mam w domu 40 kg lego

  • Orzech Orzech
    Orzech Orzech Miesiąc temu +1

    ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • Krzysztomf Kaczmarczyk
    Krzysztomf Kaczmarczyk Miesiąc temu

    Do 4 Jakiego program używasz ?

  • Polsor
    Polsor Miesiąc temu +1

    Zaróbcie 5 sposobów na LEGO 2! Proszę!

  • Książkowiec
    Książkowiec 2 miesięcy temu

    moze 5 sposobow na bejce?

  • turbo koksu
    turbo koksu 2 miesięcy temu

    Sztaba miał najlepsze

  • Ivan 000
    Ivan 000 2 miesięcy temu

    Klamer bardzo pomysłowe i fajne 👍👍👍👍👍👌👌👌👌

  • Tomek Kmieciak
    Tomek Kmieciak 3 miesięcy temu

    Nie

  • MEGA ZIOMUŚ
    MEGA ZIOMUŚ 3 miesięcy temu

    Moje rekord figurek jest 67 postaci

  • Milosz Cerajewska
    Milosz Cerajewska 3 miesięcy temu

    Dzięki mam pomysł jak będę duży i mial swój dom

  • kuba xd . Hryniewicki
    kuba xd . Hryniewicki 3 miesięcy temu

    Ty dobre xd

  • Piotr Gryzło
    Piotr Gryzło 3 miesięcy temu

    mam 8 lat dzięki

  • You tube
    You tube 3 miesięcy temu

    -=Dajcie mi suba bo się zabiję=-

  • Marcin P
    Marcin P 3 miesięcy temu +1

    Abi bardzo apetyczne klocki (if you know what i mean)

  • Pawel Kucharski
    Pawel Kucharski 3 miesięcy temu

    LEGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ⓜ

  • skull 50
    skull 50 3 miesięcy temu +1

    Zróbcie 5 sposobów na undertale

  • Ander 123
    Ander 123 3 miesięcy temu

    Mam taką samą kominiarke😊

  • Szkielet120
    Szkielet120 3 miesięcy temu

    Mój kolega przyniusł do szkoły z klocków maszyne i tam były cukierki 5 gr trzeba wżucić

  • Maciej Kapłoniak
    Maciej Kapłoniak 4 miesięcy temu

    Lo

  • Maks Dobrowolski
    Maks Dobrowolski 4 miesięcy temu

    Ja zbudowałem automat do oreo, mentosów i tic taców.

  • Bartek Loboda
    Bartek Loboda 4 miesięcy temu

    Automat do cukierkuw a może automat dofigurek lego

  • JJ UCZY JJ BAWI
    JJ UCZY JJ BAWI 4 miesięcy temu

    Zróbcie 2 część

  • cryliz996
    cryliz996 4 miesięcy temu

    wow

  • futbol piłkarski
    futbol piłkarski 4 miesięcy temu

    znajdzcie 0 z O
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO0OOOO
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • Wadim Szulczewski
    Wadim Szulczewski 4 miesięcy temu

    skad wy bierzecie te pomysły

  • grzegorz oszajca
    grzegorz oszajca 5 miesięcy temu

    mój syn ma 1 milion klocków lego

  • Falcon 06
    Falcon 06 5 miesięcy temu

    Super pistolet! Sam taki zrabię tego wieczoru!

  • Arkadiusz Kliś
    Arkadiusz Kliś 5 miesięcy temu

    ja mam 97 ludzików

  • mateusz 2000
    mateusz 2000 5 miesięcy temu

    Będzie 5 sposobów na cobi???

  • Laura trenuje
    Laura trenuje 5 miesięcy temu

    😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁to 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁się 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😁😁😁😁😁😁😁😁😀😀😁😁😎😎😎😎😎😎🙂😉🙂😎🤗🙂😂😉😘🙂😘🙂🙂🙂🤣🙂😘😉🙂😑🙂😘😉😂🙂🙂😍🙂😎🙂😍🙂😍🙂🙂😍🙂nie 😎🙂🙂😍🙂🙂🙂😎🙂🙂🙂🙂😍🙂😍🙂😍🙂🙂😘😉😘🙂😑🙂😑🙂😑🙂😍😁😉😉😁😀😉😁😉😁😉😁😉😉😁😊😁🤗😉😁😊😁🤗😎🙂🙂😎😉😎🤗😍🤗😍🤗😍😊😊😂😊😊😎😊😎😊😁😊😁😊😊😁😊😁😊😁😊😁😊😂😊😍😊😍😊😍😊😍😊😁😊😁😊😁😁

  • Adrian Kowalski
    Adrian Kowalski 5 miesięcy temu

    Lubie to

  • BEAST PL
    BEAST PL 5 miesięcy temu +1

    Sposobem Klamera można se Czuuxa na ściane zrobić xd

  • oF - peninG
    oF - peninG 5 miesięcy temu

    Nie będę robił swoim dziecku tych klocków z sposobu 3. Jak się skończą będzie szukał więcej brązowych klocków, od pudełek do kibla. XD

  • Mikołaja Kawczynski
    Mikołaja Kawczynski 5 miesięcy temu +1

    $111111111111111111112111111111212111212121221223112334421233445(66 Nie 322234466899098766653_3_€_34€€_343&€&24€_€_€_2 na× %$™

  • GAMES
    GAMES 5 miesięcy temu

    Zrobiłem też taki dozownik

  • Adamoo !
    Adamoo ! 5 miesięcy temu

    Przerażeni rodzice czekają aż wyjdzie przednią stroną
    🙎

  • Qbson SUPREME
    Qbson SUPREME 6 miesięcy temu +1

    Ten obrzyn to taki prosty nie jest XD

  • fc barcelona fan
    fc barcelona fan 6 miesięcy temu

    Guma i Lufa xd

  • polak 202202020
    polak 202202020 6 miesięcy temu

    A oni pewnie na fejsie 3:37

  • Jakub Sołtysek
    Jakub Sołtysek 6 miesięcy temu

    super kanał

  • Ad dam
    Ad dam 6 miesięcy temu

    Ja mam 81g lego

  • Cypi Build
    Cypi Build 6 miesięcy temu

    Ja zbudowałem wszystkie postacie ze starego maria

  • Eliza **
    Eliza ** 6 miesięcy temu

    1.0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

  • Kacper Czeczot
    Kacper Czeczot 6 miesięcy temu

    5 sposobów na pudełko zapałek

  • Kacper Czeczot
    Kacper Czeczot 6 miesięcy temu

    5 sposobów na pudełko zapałek

  • samocholi FCB ZS
    samocholi FCB ZS 6 miesięcy temu

    kto ogląda w 2018

  • Crazy Piro Crew
    Crazy Piro Crew 6 miesięcy temu

    Klocki Lego z czekolady zły pomysł dziecko zje takie klocki a potem prawdziwe zje i dopiero katastrofa

  • Paweł Andonis Gawralidis Dobrzański herbu Leliwa.

    Szkoda że wszystko z zagranicznego yt

  • Anna bobo
    Anna bobo 7 miesięcy temu

    Woooooooooooooooooooooooooooow

  • Krzysztof jakub Łakomy
    Krzysztof jakub Łakomy 7 miesięcy temu

    Łapka w góra :D

  • Lego mania
    Lego mania 7 miesięcy temu

    Czekam na drugą część ;)

  • tytan 2007
    tytan 2007 7 miesięcy temu

    Lego lego lego kolejny odcinek

  • ruski kosmita
    ruski kosmita 7 miesięcy temu

    I ❤ LEGO

  • Hanna Kowalcze
    Hanna Kowalcze 7 miesięcy temu

    Kto za 2 częścią?

  • Bartosz O
    Bartosz O 7 miesięcy temu

    Super

  • Nie I Juz
    Nie I Juz 7 miesięcy temu

    lego lol

  • miłosz od pociągów
    miłosz od pociągów 7 miesięcy temu

    abi , jeżeli kochasz swoje dziecko zrób mu jadalne lego żeby potem myślał że inne można jeść . niedaj boże dziecko połknęło by klocka ( prawdziwego )

  • DeXR DeXteR
    DeXR DeXteR 7 miesięcy temu

    Ja też mam swój sposób żeby, nie rozsypywać klocków podczas zabawy na całej podłodze pokoju a potem dwie godziny męczyć się z sprzątaniem, na podłodze rozłożyć prześcieradło i na nie rozsypać klocki, po skończonej zabawie chwycić za wszystkie cztery rogi by wyglądało jak "worek" włożyć do pudła w którym trzymasz klocki i wyjąć delikatnie prześcieradło.

  • Zbieram subskrybcja, aby dać pieniądze chorym

    Piszę takie komentarze pod filmami z dużą ilością wyświetleń, aby ludzie mogli to zobaczyć. Zbieram dużo subskrypcji, które wymienię na pieniądze i dam je potrzebującym, chorym dzieciom. Daj mi pomóc!

  • Magda Budnik
    Magda Budnik 8 miesięcy temu

    Primosz 42 ludzików z lego ( policz i pomyśl)

  • Pan brudne rączki
    Pan brudne rączki 8 miesięcy temu

    Kto ogląda o 23,00 swag

  • MaksA11
    MaksA11 8 miesięcy temu

    Lubię placki

  • Kryspin I Jelenski
    Kryspin I Jelenski 8 miesięcy temu

    5 sposobow na figurki

  • MihaX
    MihaX 8 miesięcy temu +2

    Chyba zrobię kolekcję ludziów

  • dżek ,
    dżek , 8 miesięcy temu

    Sztaba to guwno a nie pistolet

  • Elżbieta Kuźma
    Elżbieta Kuźma 8 miesięcy temu +1

    zróbcie jeszcze jeden odcinek zajebisty jest jesteście superowi

  • Fiil Łab
    Fiil Łab 8 miesięcy temu

    Zgabione od zagranicznych yt

  • TV premium
    TV premium 8 miesięcy temu

    Abi, alginatu nietrzeba było urzywać. A wiesz dlaczego? Bo na Allegro są gumowe foremki do lodu w kształcie klocków lego jak i



    LUDZIKÓW LEGO.

  • TV premium
    TV premium 8 miesięcy temu

    Zróbcie część 2 tego filmu

  • Tymek Duda
    Tymek Duda 8 miesięcy temu

    Jestem fanem lego
    Ale na takie sposoby bym nie wpadł
    Jesteście najlepsi

  • Mr.PancakeMaster XD
    Mr.PancakeMaster XD 9 miesięcy temu

    Zrubcie o roblox