XXI Mazurska Noc Kabaretowa. Mazurska jest kobietą - Ani Mru Mru - Drzewo genealogiczne

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 6 lip 2019
  • polsat.pl
    kabaretnazywo
    kabaretnazywopolsat
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 213

  • Jarek Kulczak
    Jarek Kulczak 4 dni temu +1

    Na wzmiankę o Gieńku... nerwica? :-D

  • Ala Czerwińska
    Ala Czerwińska 11 dni temu

    Super kabarety

  • DPRK moranbong band , mass game tour, cavern tour

    Czekam jak wrocicie z urodzin😂😂😂

  • Jan P. Sadowski
    Jan P. Sadowski 18 dni temu

    Nie wyrobiłem i płaczę ze śmiechu do tej pory :-) Przebili pierwszą część, a Marcin przeszedł samego siebie. Mistrzostwo świata!

  • Hogatha 997
    Hogatha 997 21 dzień temu +4

    Oglàdam po raz setny...czekam na kolejna czėsc :-)

  • Przemysław Jarząbkowski

    ktoś próbował to rozrysować? a weźcie spróbujcie i pokażcie, co wyszło :)

  • Michal Rudzik
    Michal Rudzik 26 dni temu

    - tato... - srato... genialne qwa popłakałem się ze śmiechu, nie dam rady obejrzeć nawet sekundy dłużej...

  • Małgorzata Kaszyńska
    Małgorzata Kaszyńska 27 dni temu +3

    Możemy zacząć od zera. Ja jestem Marek,.......

  • prawda zwycięża
    prawda zwycięża 27 dni temu +1

    Panie Wójcik, Panu to nie tylko medal, ale ORDER się należy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam obu Panów-Braci.

    • Navić
      Navić 27 dni temu +2

      Nie są braćmi :)

  • Mariusz Fidzinski
    Mariusz Fidzinski Miesiąc temu

    c.a. 5:07 - jakim cudem tam jest 7 miejsc siedzących niezajetych~? 5:09.,-_=> to tutaj - w srodku pełnej publiki sali, 7 stołków wzięli zostali

  • Iwona Yvonne Duda
    Iwona Yvonne Duda Miesiąc temu +1

    Tato jak mój :))

  • Kamil Wojciechowski
    Kamil Wojciechowski Miesiąc temu

    ten kabaret już dawno się wypalił, słabiutki

  • Sabina Puczyńska
    Sabina Puczyńska Miesiąc temu +3

    😂😂😂

  • Z Mazanek
    Z Mazanek Miesiąc temu

    J

  • Arleta Śmigiel
    Arleta Śmigiel Miesiąc temu +1

    uwielbiam ich

  • Michał Lesisz
    Michał Lesisz Miesiąc temu +1

    Znakomity skecz ,czekałem jak dziadek wróci z sanatorium ,kilka razy go już widziałem ,i śmiałem się cały czas ,pozdrawiam z Radomia

  • Arleta Śmigiel
    Arleta Śmigiel Miesiąc temu

    tyle razy ogladam na kaźdym kanale i ciagle mnie śmieszy

  • Anna Elizabet
    Anna Elizabet 2 miesięcy temu

    Ojciec był na stypie prapradziadka, gdy jego pradziadek był jeszcze mały? Przypomniał mi się mój, niestety już śp. wujek, który w kwietniu 1945 r został powołany do wojska, a 30 lat później nam, dzieciakom opowiadał, jak walczył o Berlin, a mówił naprawdę ciekawie. Opowieści się skończyły, gdy w procesie edukacji nauczyliśmy się liczyć i daty nam nie pasowały. Czar prysł, ale wspomnienia pozostały.

  • Flow 13v
    Flow 13v 2 miesięcy temu +7

    Kurde jak oni to wszystko zapamiętali ^^ Jestem pełna podziwu. Dobre to było :)

  • mateusz Matu
    mateusz Matu 2 miesięcy temu +18

    Czekam jak wrocicie z urodzin😂😂😂

  • AT M
    AT M 2 miesięcy temu

    Kabaret dla debila

  • Stefania Koniuszy
    Stefania Koniuszy 2 miesięcy temu

    Serdecznie sie usmialam..super skecz.Piatka za pamiec drzewa genealogicznego.A sanatorium to chyba bylo 19-go a nie 20-go. :)

    • Maksi Kaaz
      Maksi Kaaz 2 miesięcy temu

      20-go.Jak wö£ na lodöwce by£o zapisane. xD

  • kiciun3
    kiciun3 2 miesięcy temu +2

    zastanawiam się jak dziadek to zrobił, że pamiętał swojego dziadka i jego siostrę, jak byli dzieciakami ;D

  • Readme .txt
    Readme .txt 2 miesięcy temu

    nuda

    • Maksi Kaaz
      Maksi Kaaz 2 miesięcy temu

      Co tam,wszystkie pokemony po£apane i sie nudzisz? xD

  • Sabina Puczyńska
    Sabina Puczyńska 2 miesięcy temu

    😂😂😂 dobre😂

  • Rafal Krawc
    Rafal Krawc 2 miesięcy temu

    Odcinamy kupony.Dajmy spokój z Polski Kabretem. Gdzie jest świeżość?

  • Magdalena Tulikowska
    Magdalena Tulikowska 2 miesięcy temu

    Kolorowy Pogrzeb!!!! Jebłam!!!😂😂😂😂😂

  • Magdalena Tulikowska
    Magdalena Tulikowska 2 miesięcy temu +5

    O ! Żesz!😂😂😂😂
    Że ja tego wcześniej nie oglądałam!😂😂😂😂😂😂

  • SNK
    SNK 2 miesięcy temu

    Bóg umarł. Bóg nie żyje. Myśmy go zabili. Jakże się pocieszymy, mordercy nad mordercami? Najświętsze i najmożniejsze, co świat dotąd posiadał, krwią spłyneło pod naszymi nożami - kto zetrze z nas tę krew? Jakaż woda obmyć by nas mogła? Jakież uroczystości pokutne, jakież igrzyska święte będziem musieli wynaleźć? Nie jestże wielkość tego czynu za wielka dla nas? Czyż nie musimy sami stać się bogami, by tylko zdawać się jego godnymi?

  • Karolaz86
    Karolaz86 2 miesięcy temu +3

    ja to chyba to ich drzewo genealogiczne musze sobie rozrysowac Ö_Ö

    • Ptasek Tweety
      Ptasek Tweety Miesiąc temu +2

      Tylko pamiętaj że po Mieczu a nie w trakcie Mieczu 😉

  • Pawel Jerzy
    Pawel Jerzy 2 miesięcy temu +13

    Cześć tu Sławomir!.... kogo to śmieszyło... 😁

  • Marta Wicherek
    Marta Wicherek 2 miesięcy temu +3

    16:14 facet chyba po przejsciach .

  • Wioletta Adamczyk
    Wioletta Adamczyk 3 miesięcy temu +1

    wow. ja też tam byłam /bez psa/ w sanatorium.... i też się spłukałam. kocham Rymanów. i bohaterów .. :). Kocham Was Panowie. Wasza wielbicielka- na zawsze.

  • PL_dodo_PL
    PL_dodo_PL 3 miesięcy temu

    Oglądałem w telewizji cały ale i tak miło jest zobaczyć ponownie :D

  • Elżbieta Frankiewicz
    Elżbieta Frankiewicz 3 miesięcy temu +5

    Lubię Was Kochani. W końcu coś nowego. Oooo i widzę, że się posmiejemy. Juz się śmieję, jak patrzę na Wasze mordki. Dobre, dobre, to drzewko. Hahaha. 👍😄😆😃POZDRAWIAM PANOWIE.

  • Dominik319
    Dominik319 3 miesięcy temu

    Mi tak średnio się podoba słaby

  • Zaneta Rosinska
    Zaneta Rosinska 3 miesięcy temu

    Nie mozna odmowic tym Panom zdolnosci komicznych jednak zenujace jest to , ze wysmiewaja sie z ludzi zeby rozsmieszac innych . Bardzo to przykre I jakze smutne jednoczesnie. . Rowniez publicznosc musi byc na niskim poziomie skoro to jej sie podoba I na pewno wsrod publicznosci byla nie jedna rzw ciotka Bozena lub byc moze wujek bez oka czy osoba z krotsza noga. Szokujace jak mozna smiac sie z tego .

  • 001wmk001
    001wmk001 3 miesięcy temu +1

    dobry polski humor

  • RENI Renata Gardzińska
    RENI Renata Gardzińska 3 miesięcy temu +3

    Jeden z najlepszych skeczy. Super!! Może coś da się jeszcze coś pomyśleć i pociągnąć temat, nagrać następną część.😂😂😂😁😁

  • Dariusz Wysocki
    Dariusz Wysocki 3 miesięcy temu +1

    Czy to Mrągowo.

  • Bozena Sawera
    Bozena Sawera 3 miesięcy temu

    👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

  • DrifterMW
    DrifterMW 3 miesięcy temu +1

    Lekkie i wytrawne

  • Izabela Chojnacka
    Izabela Chojnacka 3 miesięcy temu +1

    Żenada...Pierwszy miał w sobie pewną subtelność i normalność, nie obrażał innych ludzi a naprawdę bawił. Ten to uderzanie i cynizm skierowane w innych ludzi a zwłaszcza w kobiety.... Antychrześcijańskie i lewackie.

    • Maksi Kaaz
      Maksi Kaaz Miesiąc temu

      @Izabela Chojnacka Ciesze sie ze swojego ryja nie zamie$ci£a$ w awatarze dewoto.A ostatnie dwa zdania potwierdzaja tylko,ze tak masz nasrane pod kopu£a,ze nie ma tam juz miejsca na poczucie humoru i na jakiekolwiek logiczne my$lenie. xD

    • Izabela Chojnacka
      Izabela Chojnacka Miesiąc temu

      @Maksi Kaaz Komu ty chcesz zrobić krzywdę tym bluzgiem ? Bluzgasz jak szatan podczas egzorcyzmu. słowo |> Chrześcijaństwo tak cię poparzyło ? Co następne słowo to większa nienawiść i pokrzywienie. Szczerzę współczuję. zdjęcie pokazuje wszystko. Polakiem to ty nie jesteś ż.....

    • Maksi Kaaz
      Maksi Kaaz 2 miesięcy temu

      Jedna baba drugiej babie... Wez moze i na wczasy do Ciechocinka pojedz? Moze tam cie kto$ wyhaczy i przeora? xD

  • Marco byku
    Marco byku 3 miesięcy temu +1

    36 l mam szkoda czasu a lubiałem ich

  • Beata Gajos
    Beata Gajos 3 miesięcy temu +1

    Jak zawsze Super

  • Jacek Skórski
    Jacek Skórski 3 miesięcy temu

    Sanatorium było pierwszoklaśne, to to leży na całego. Nie wyszło chłopakom. Za bardzo chcieli.

  • gary smith
    gary smith 3 miesięcy temu

    Piekna sprawa!!!

  • Julia Marczewska
    Julia Marczewska 3 miesięcy temu +16

    "Salcia się nazywała, ale myśmy na nią Basia wołali"
    to ja miałam Salomeę, na którą wołaliśmy Asia i Stanisławę, która posługiwała się Barbarą 😂

  • Adrian Kontrakt
    Adrian Kontrakt 3 miesięcy temu +34

    ten co mial jedno oko...TEN CO NIE MIAL JEDNEGO OKA LUDZIEE 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Ruda Ruda
    Ruda Ruda 3 miesięcy temu +2

    Mega

  • Sz Fenek
    Sz Fenek 3 miesięcy temu

    Dobra analiza, szkoda, że wszystko toczy się wokół dziecka.

  • Sz Fenek
    Sz Fenek 3 miesięcy temu

    W porządku "Typek" , mam nadzieję, że aktywiści LGBT będą TOLERANCYJNI w stosunku do Pana Waldemara :P Naprawdę będzie Pan (Panie Waldemarze) jednym z testerów tego , co jeszcze może wejść w zakres tego podejścia ;-) Podejrzewam, że będzie coś jak zastanawianie się feministek, dlaczego kobiety (nie-feministki) szkodzą samym sobie (kobietą ogólnie) xD

  • pijawka025
    pijawka025 3 miesięcy temu +1

    nie smieszy mnie ten kabaret!

    • pijawka025
      pijawka025 2 miesięcy temu

      @L. Locka jestes jak ten kabaret zje...any na maksa!

    • pijawka025
      pijawka025 2 miesięcy temu

      @L. Locka to chyba od ciebie śmierdzi.myj sie brudasie!

    • L. Locka
      L. Locka 2 miesięcy temu +2

      To spłucz bo śmierdzi i idź spać, i nie zawracaj dupy swoim malkontenctwem tutaj

  • Anna Krzysiak
    Anna Krzysiak 3 miesięcy temu +2

    Uwielbiam ich

  • Speedy X Mapper
    Speedy X Mapper 3 miesięcy temu +1

    O, to mój ulubiony! Chłop się za babę przebiera BECZ00NIA XDDDDDDDDD 🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

    • Jarek Kulczak
      Jarek Kulczak 16 dni temu

      Gdzie wy tu qrwa widzicie chłopów przebranych za baby? Bierzecie coś? Nie szkoda zdrowia, pajace?

  • DZIEDZIC PL
    DZIEDZIC PL 3 miesięcy temu

    Jacy Wy przewidywalni... Każdy żart. Szkoda. Oczywiście fanom każde pierdnięcie się spodoba, ale słabo jest, serio... Kiedyś było lepiej.

  • Krzysztof Deles
    Krzysztof Deles 3 miesięcy temu +1

    no wreszcie ruszyliście

  • zwariowany hanys
    zwariowany hanys 3 miesięcy temu +5

    Halyna trzymaj mnie hop się za babe przebrał

    • Ojciec Wirgiliusz
      Ojciec Wirgiliusz 3 miesięcy temu +1

      bym ci proponował obejrzeć CAŁY kabaret (najlepiej w zwolnionym tempie) i dopiero pisać komentarze

    • Ojciec Wirgiliusz
      Ojciec Wirgiliusz 3 miesięcy temu +1

      no też się zastanawiam XD

    • Hala Madrid
      Hala Madrid 3 miesięcy temu +1

      Gdzie tu ci sie chlop za babe przebral? Xd

    • Ojciec Wirgiliusz
      Ojciec Wirgiliusz 3 miesięcy temu

      wskaż moment

  • bartholomeus4
    bartholomeus4 3 miesięcy temu +3

    Michal wyglada jak Taco Hemingway ^^

  • Piece Kominki
    Piece Kominki 3 miesięcy temu

    szkoda że nie było kabaretu skeczów męczących