POPRAWNA POLSZCZYZNA - odc. #167

Udost臋pnij
Umie艣膰 na stronie
  • Opublikowany 19 wrz 2017
  • O!B艂臋dne Dyktando: maturatobzdura.tv/Dyktando
    WYCHOWANIE SEKSUALNE Z MIECIEM: plclip.com/video/gw0xc1dqJX4/wideo.html
    Bartek USA przepytuje ludzi z ortografii i gramatyki.
    馃幆 ZAGRAJ W QUIZ HOUSE: maturatobzdura.tv/QuizHouse
    SNAP MTB: snapchat.com/add/mtbtv
    Wbijaj na grup臋: facebook.com/groups/bystrzakiMaturaToBzdura
    SUBUJ MTB: plclip.com/channel/UCgwIfE7xkql7bIBRMZNZYLg
    POLUB NA FEJSIE: facebook.com/MaturaToBzdura
    Instagram MTB: instagram.com/maturatobzduratv
    Szczeg贸艂y ob艂臋dnego dyktanda:
    - Og贸lnopolski konkurs organizowany przez PILOT PEN POLSKA
    - Akcja trwa od 18 wrze艣nia do 15 pa藕dziernika
    - Nale偶y si臋 zarejestrowa膰 i wzi膮膰 udzia艂 w grze, kt贸ra sk艂ada si臋 z dyktand i quiz贸w zwi膮zanych z ortografi膮. Do wygrania: playstation 4 pro, smartwatche, smartfony i wiele innych.
    - Ponadto, najlepszych 300 uczestnik贸w zostanie zaproszonych na wielki fina艂, kt贸ry 28 pa藕dziernika odb臋dzie si臋 w Hotelu Novotel Warszawa Centrum. Tam b臋dzie mo偶na zdoby膰 kolejne nagrody (np. dron) a uczestnicy dyktando b臋d膮 mierzy膰 si臋 o tytu艂 tegorocznego 鈥瀘!b艂臋dnego mistrza ortografii鈥.
    Bartek USA, prowadz膮cy:
    plclip.com/user/BartekUsaOfficial
    Adam Drzewicki, tw贸rca i producent:
    facebook.com/adamfanpage
    instagram.com/AdamDrzewicki
    Piotr "Dyziak" Dybski, realizator i producent:
    facebook.com/dyziakfanpage
    instagram.com/PiotrDybski
    WSZYSTKIE ODCINKI MaturaToBzdura:
    plclip.com/video/BxKbVBjGIPw/wideo.html&feature=plpp_video
    NAJLEPSZE FRAGMENTY MaturaToBzdura:
    plclip.com/video/kXpdrR_TTFc/wideo.html
    Obejrzyj poprzednie odcinki:
    ROZM脫WKI WAKACYJNE - odc. #166
    plclip.com/video/UhRkN2tS7S4/wideo.html
    HITY MATURATOBZDURA.TV - odc. #165
    plclip.com/video/UHNNpsbxNrs/wideo.html
    艢WIAT PRL (Cyber Marian) - odc. #164
    plclip.com/video/denNAistM9Q/wideo.html
    CHEMIA - odc. #163
    plclip.com/video/CpwiDMaBHKc/wideo.html
    GEOGRAFIA POLSKI (Martin Stankiewicz) odc. #162
    plclip.com/video/MUfP75wxj4Y/wideo.html
    BIOLOGIA CZ艁OWIEKA (Jeleniejaja) - odc. #161
    plclip.com/video/Ex5KUdTMgzA/wideo.html
    EGZAMIN MATURALNY (Ravgor) - odc. #160
    plclip.com/video/ZzJ1X4Jz0jI/wideo.html
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 762

  • JoGemma
    JoGemma 8 dni temu

    O ludzie... To jest wasz j臋zyk ojczysty, jak mo偶na go nie zna膰?? Zw艂aszcza ten kole艣 "przed matur膮". Ciekawe jak mu poszed艂 polski.

  • Lucky Luke
    Lucky Luke 12 dni temu

    magazynier :D

  • Slawek Wankowicz
    Slawek Wankowicz Miesi膮c temu

    Jak ta dziewczyna, ku...a ale w og贸le jak ona 偶yje na tym 艣wiecie, alfabet z 3 liter, wi臋cej jak 20...10 no kur...

  • Kinga Li
    Kinga Li Miesi膮c temu

    Pianka za euro omg

  • Szczypiorek Trybulka
    Szczypiorek Trybulka Miesi膮c temu

    Ja rozumiem nie wiedzie膰 nic o polityce, fizyce, czy wierzy膰 偶e woda utrzyma si臋 na kuli. Ale nie umie膰 pisa膰?

  • ZBIERAM 1000 SUBSKRYPCJI BEZ FILM脫W

    Za艂amuje mnie poziom dzisiejszych ludzi.

  • Czaja
    Czaja 2 miesi臋cy temu

    8:25 hit xddd

  • Zuza Zuza
    Zuza Zuza 2 miesi臋cy temu

    Sk膮d si臋 bior膮 tacy ludzie 馃槶馃槶馃様馃様

  • MEEHOWtv
    MEEHOWtv 2 miesi臋cy temu

    4:25 Twarz 5/10, ale cia艂o 8/10.
    Niewa偶ne... Za du偶o Public Agent i Czech Streets.

  • Nikola Fabi艣
    Nikola Fabi艣 3 miesi臋cy temu

    Osobownik :D

  • Ewa Otto
    Ewa Otto 5 miesi臋cy temu

    A nauczyciele chc膮 podwyzek! Za co?

  • Kaluui
    Kaluui 5 miesi臋cy temu

    Euro Pianka
    Mgr= magazynier xD

  • Karo Chan
    Karo Chan 5 miesi臋cy temu

    To ja mam 13 lat i wiem jak to si臋 pisze

  • Olga Maliszewska
    Olga Maliszewska 5 miesi臋cy temu

    4:26 red lipstick monster w tle?

  • Doris Ole
    Doris Ole 6 miesi臋cy temu

    Masakra wstyd 馃槀馃檲

  • Kim V
    Kim V 6 miesi臋cy temu

    Bo偶e, oni POLACY nie umiej膮 tego (takiej prostej rzeczy ;-;) THIS IS EASY

  • patrycja michalak
    patrycja michalak 6 miesi臋cy temu +1

    Rzeka 馃槀馃槀馃槀

  • Gabrycha Beauty
    Gabrycha Beauty 6 miesi臋cy temu

    Mam 12 lat i odpowiedzia艂am na wszystko poprawnie xd

  • marchew
    marchew 6 miesi臋cy temu

    XD ile liter ma alfabet
    Z 3 xDdDd a pozniej 10

  • EpicEtamMacs
    EpicEtamMacs 6 miesi臋cy temu

    ZBIERAM 1000 SUBIK脫W BEZ FILMIKU !!! Za kazdego subika dostaniesz +1 do Wzwodu. Dzienki dziala :D

  • elobelo
    elobelo 6 miesi臋cy temu

    Jestem z 6 klasy i nawet ja wiem jak poprawienie pisa膰 chrz膮szcz, pszenica, chrab膮szcz itp. itd.

  • Sendii YY
    Sendii YY 7 miesi臋cy temu

    Rany ta laska w lokach...

  • ua aiai
    ua aiai 7 miesi臋cy temu +1

    brawo Bartek馃憤 dotychczas chyba jedyny prowadz膮cy, kt贸ry stara艂 si臋 nakierowa膰 na dobr膮 odpowied藕, zamiast pr贸bowa膰 o艣mieszy膰 pytanego

  • irwove
    irwove 7 miesi臋cy temu

    "trzeba zrobi膰 wyraz, 偶eby by艂a kropka" c o

  • Ophelia Fifiana Bringene
    Ophelia Fifiana Bringene 7 miesi臋cy temu +1

    Moge ztfierci膰 rze otcinek jes s贸per

  • hijhaju
    hijhaju 7 miesi臋cy temu

    A teraz zr贸bcie odcinek, w kt贸rym dzieci odpowiadaj膮 na pytania (jestem ciekaw)

  • t s
    t s 7 miesi臋cy temu

    Z przywidza

  • Magda wroc
    Magda wroc 7 miesi臋cy temu

    We藕cie Naruciaka do prowadzenia

  • Magda wroc
    Magda wroc 7 miesi臋cy temu

    We藕cie Naruciaka do prowadzenia

  • Drill Hammer
    Drill Hammer 7 miesi臋cy temu

    Ta zasada kropki po lub jej braku jak np dr czy mgr to jakas nowosc bo mam ponad 40 lat i nie przypominam sobie zeby mnie ktos tego uczyl wczesniej

  • Mark Choro
    Mark Choro 7 miesi臋cy temu

    Nie wierze ze 90% polskiej wiary to same glaby. Musisz wybiorczo kompilowac swoje filmiki. 馃ぅ

  • no hej
    no hej 7 miesi臋cy temu

    8:20 Sk膮d wzi臋艂o jej si臋 tyle liter?

  • Oskar Juszczyk
    Oskar Juszczyk 7 miesi臋cy temu

    Blondi fajna ;)

  • WPTV
    WPTV 8 miesi臋cy temu

    Polska m艂odzie偶 zosta艂a zaorana!!!

  • janiktinny
    janiktinny 11 miesi臋cy temu

    mgr in偶. - mo偶na g贸wno robi膰 i nie藕le 偶y膰 :)

  • janiktinny
    janiktinny 11 miesi臋cy temu

    Najsmutniejsze jest to, 偶e wielu tych ludzi ma magistra i na tych bez patrz膮 z g贸ry.
    Nied艂ugo b臋dziecie mogli nazwa膰 program Magister to g贸wno, i te偶 b臋dzie pasowa艂o.

  • rados艂aw doma艅ski
    rados艂aw doma艅ski 11 miesi臋cy temu

    ANALFABETYZM WT脫RNY.Sk膭D BIERZECIE TAKICH MATO艁脫W?PYTAM SI臉 PO RAZ KOLEJNY...

  • Kasjopeja xx
    Kasjopeja xx 11 miesi臋cy temu

    tumany 馃懣 wychodzi leserowanie w podstaw贸wce

  • DIABE艁EK
    DIABE艁EK 11 miesi臋cy temu

    Go艣ciu przed matura i nie wie europejki a drugi euro/pianka,siad艂em z tych ludzi normalnie mielizna

  • Konrad Antoszczak

    "Bo doktor to jest magister..."

  • Epi tepi
    Epi tepi Rok temu

    -Wi臋cej ni偶 20
    - 10
    XDDDD

  • agata og贸rkis
    agata og贸rkis Rok temu

    Mieszkanka Pary偶a- Pra偶anka ;D ;D prawie jak pra偶ynka ;D ;D

  • Sebastian
    Sebastian Rok temu

    Po艂owa moich znajomych na facebooku to analfabeci :D

  • Takerusama
    Takerusama Rok temu

    3:15 YAS koszuleczka OOR, szanuje bardzo

  • Mella K
    Mella K Rok temu +1

    Z ilu liter sk艂ada si臋 Polski alfabet nikt tego nie wie xdddddd

  • Mella K
    Mella K Rok temu +2

    Cz臋艣膰 mowy ja xd

  • olixvje x
    olixvje x Rok temu

    Europianka馃槀

  • Aleksandra Grobelna

    8:15 ta kobieta chyba nie wie co to jest alfabet... :/

  • L螢G螢袠D YT
    L螢G螢袠D YT Rok temu

    Mgr to magazynier xddd

  • L螢G螢袠D YT
    L螢G螢袠D YT Rok temu

    Europianka xd

  • 氤靷儰
    氤靷儰 Rok temu

    ja poprosz namiary na ziomka z tunlami

  • Joker_2437 yt
    Joker_2437 yt Rok temu

    5:46 xd

  • marcisxv
    marcisxv Rok temu

    8:32 jakim cudem alfabet mo偶e mie膰 3 litery XDDD?

  • lololz 1985
    lololz 1985 Rok temu

    Wi臋cej ni偶 20
    Ymm 10

  • Princess Aga
    Princess Aga Rok temu

    W 偶yciu si臋 tak nie u艣mia艂am europianka 馃槀馃槀馃槀

  • - mangozjeb
    - mangozjeb Rok temu

    Jak mo偶na nie wiedzie膰 ile jest liter w naszym alfabecie XD

  • Jabagjaj Gag3ha
    Jabagjaj Gag3ha Rok temu

    Masakra

  • Krzysztof Derengowski

    Skad wy tych debili bierzecie

  • Natix x
    Natix x Rok temu

    Osobownik mnie rozwali艂a

  • Pia Muszer
    Pia Muszer Rok temu

    nie wiem czy mam si臋 艣mia膰 czy p艂aka膰..

  • louispedalhazzejebal

    Ogl膮daj膮c to trac臋 moje szare kom贸rki

  • Your anime waifu
    Your anime waifu Rok temu

    Jak mo偶na nie wiedzie膰 jak sie pisze d偶d偶ownica xD

  • Marta XXX
    Marta XXX Rok temu

    Cz臋艣c mowy ja XDD

  • duckoff
    duckoff Rok temu

    Pierwszoklasi艣ci wiedz膮 lepiej

  • Shiperka
    Shiperka Rok temu

    Chrz膮szcz
    Hszon偶d偶

  • *Rosyjska* *Menda*

    To nie z艂a "europianka" haha

  • Mir Mi艣zkas
    Mir Mi艣zkas Rok temu

    dramat.................. ja si臋 wypisuj臋 z naszego kraju... No chyba 偶e w galeriach s膮 sami idioci a ludzie kumaci siedz膮 w bibliotekach

  • Karolina Klu艣- Wyrostek

    EuroPIANKA 馃槀馃槀馃槀

  • Joanna Cebula
    Joanna Cebula Rok temu

    Mieszkanka Paryza to prazynka馃槀馃槀

  • Putin
    Putin Rok temu

    MAM WAD臉 WYMOWY
    MAM DYSLEKCJE
    JESTEM ZWYK艁YM ZJEBEM

  • Hermiona Granger
    Hermiona Granger Rok temu

    Pra偶anka XDDDD

  • Darek Nowak
    Darek Nowak Rok temu

    Matko jakie t艂umoki :-)))

  • gra偶yna Pierdupierdujelju

    europianka haha

  • ole艣
    ole艣 Rok temu

    Czasami by艂o mi wstyd 偶e nie znam zbyt dobrze j臋zyk贸w obcych, ale ju偶 mi przesz艂o

  • Kata Tube
    Kata Tube Rok temu

    To jest takie smutne馃槶 polaki nie umia jezyka polskiego

  • Ania Kr贸lik
    Ania Kr贸lik Rok temu

    Czemu jestem w podstaw贸wce a to mi si臋 wydaje takie proste XDD Dlaczego doro艣li ludzie nie umiej膮 Polszczyzny? Europianka... 馃槕

  • Tom Tom
    Tom Tom Rok temu

    D偶ownica, dd偶ownica, d偶od偶ownica ja pierd...le ! Generalnie widac, ze wiekszosc ludzi to cwoki. I pozniej tacy maja takie same prawa wyborcze co profesor itd.

  • YoshyPL
    YoshyPL Rok temu

    To jest fake, nie wierze ze tacy glupi ludzie istniej膮

  • Jan Sobieski
    Jan Sobieski Rok temu

    Ta w bia艂ej buzce z kucykiem to tylko do ci膮gni臋cia.

  • Bartek
    Bartek Rok temu

    Europianka

  • Agata Dudek
    Agata Dudek Rok temu

    Okropneee nie moglam na to patrze膰.. Serio? Tyle m艂odych ludzi i nie potrafi j臋zyka polskiego? Masakra... Ckw czy uczyli si臋 ortografii w podstaw贸wce

  • CytrynQ a
    CytrynQ a Rok temu

    Lekki wstyd xd

  • grzegorzcom54
    grzegorzcom54 Rok temu

    Ale lol馃槣

  • Natalia
    Natalia Rok temu

    D偶od偶ownica :DD

  • NumerKonta
    NumerKonta Rok temu

    Chyba nie m贸g艂bym by膰 nauczycielem, bo jak ogl膮dam MTB to bym powystrzela艂 tych cymba艂贸w.

  • scaramouche scaramouche

    "Europejczanka" 馃ぃ

  • Pola R.
    Pola R. Rok temu

    Ci ostatni to na膰pani jakos

  • NikitiaQ
    NikitiaQ Rok temu

    To dziwne 偶e ja chodz臋 do 5 klasy a wiedzia艂am wi臋cej ni偶 oni 馃槀

  • Emilia
    Emilia Rok temu +1

    Jakbym by艂a prowadz膮c膮 tego odcinka to bym chyba nie wytrzyma艂a i opierdoli艂a tych ludzi ;-;
    Jestem za bardzo czu艂a na b艂臋dy, 偶e nie wiem, czy Ci ludzie by przy mnie w og贸le prze偶yli XD

  • Donata W臋glarska

    Osobownik?!!

  • raczeX tv
    raczeX tv Rok temu

    1:58 PRA呕YNKA LE呕臉 I NIE WSTAJ臉 XDD

  • bu艂ka z chlebem

    jestem przed matur膮 xDD super wyt艂umaczenie na swoje cofni臋cie intelektualne

  • Jola Urbanek
    Jola Urbanek Rok temu

    Ale u艂omy xd

  • Micha艂 Pato艂a

    alfabet zawiera 3 litery XD
    ABC i tyle ? XD

  • Dagersky
    Dagersky Rok temu

    Im wiecej takich analfabet贸w czytam tym czesciej mi sie jebie :DDD "z tamtad" itd ja jebie...

  • Bercik
    Bercik Rok temu

    zawsze jest czas na nauk臋

  • Jezus Chrystus
    Jezus Chrystus Rok temu

    P*rz*enica... Co ja stworzy艂em, powie kto艣?

  • SKAYLA
    SKAYLA Rok temu

    Ale idioci

  • Albert Kowalczyk
    Albert Kowalczyk Rok temu

    mgr.=magazynier ! Pad艂em .