CZUUX SZCZERZE o KOPIOWANIU MULTIEGO!

Udostępnij
Umieść na stronie
  • Opublikowany 4 gru 2018
  • ➡️ PRZEDPREMIEROWY odcinek z NARUCIAKIEM: www.ipla.tv/wideo/rozrywka/Lekko-Nie-Bedzie/5011675/Sezon-4/5014922/Ogladamy-filmy-Naruciaka-z-Naruciakiem/535691bc47424728b1ba7371a678d93b
    ➡️ OTWARTE KARTY Z NARUCIAKIEM: www.ipla.tv/wideo/rozrywka/Lekko-Nie-Bedzie/5011675/Sezon-4/5014922/Dlaczego-Naruciak-stracil-60-000-wyswietlen/1ff6fc5c53aa8a41d05b8fc1098fb827
    Polub nas na facebooku: facebook.com/lekkoniebedzie/
    Instagram: instagram.com/gimperowski/
    Twitter: twitter.com/t_dzialowy
    Moim Gościem był CZUUX:
    plclip.com/channel/UCSPjO0SS17uczy7i89tZd1w
  • RozrywkaRozrywka

Komentarze • 2 267

  • Tamburyn
    Tamburyn 2 godzin temu

    Mega szacun, ja w jego wieku hejtowalem fubu na yt

  • Emi Hater
    Emi Hater 2 godzin temu

    To teraz po tym odcinku Czux nagle dobry, tak? A tak to hejt... Masakra ludzie, wiem ze najlepiej ocenić i nie znać nawet osoby.

  • Raptor
    Raptor 3 godzin temu

    wiesz o co chodzi

  • erykoland321
    erykoland321 6 godzin temu

    Skyen w następnym

  • Julia Kalinkowska
    Julia Kalinkowska 9 godzin temu

    Omińcie ten komentarz. Oglądam to, żeby doedukować się, czego słuchają moje psiapsi. #metalforever (Nie wiem, czemu to piszę)

  • Calevia
    Calevia 11 godzin temu

    Jak Czuux zerwie z Martyną to lądujesz na patelni Gimper!

  • Aniutek 2000
    Aniutek 2000 14 godzin temu

    Wreszcie on kofam go

  • Maja Krupa
    Maja Krupa 16 godzin temu

    Cuksy

  • Oliwia
    Oliwia Dzień temu

    nie rozumiem, dlaczego w jego stronę idzie tyle nienawiści☹️

  • dera _ official
    dera _ official Dzień temu

    Ja i tak lubie czuuxa ☺ i sznuje za znoszenie tylu hejtow

  • Ola Podlaska
    Ola Podlaska Dzień temu

    Ha tfu na czuxx

  • Łucja Pietras
    Łucja Pietras Dzień temu +1

    Jak dasz like:
    To będziesz bogaty.
    Jak dasz kom:
    Spotkasz swojego idola
    Jak dasz suba:
    Będziesz szczęśliwy poprostu
    Możesz wybrać tylko jedna Odpowiedź 😀🤜🏿

  • Andrzej Zderzak
    Andrzej Zderzak Dzień temu

    Czuux ma dziwne oczy

  • alex Dębicki
    alex Dębicki Dzień temu

    Czuux jest spoko typkiem. Wiele osiągnoł i życzę mu jak najlepiej😉

  • lilkrey
    lilkrey Dzień temu

    A czy on rozumie o czym Ci amerykanie t'rapuja, skoro tak bardzo lubi amerykanska muzyke a rozumiesz angielski albo przynajmniej Co mowia na track'ah

  • Gall Anonim
    Gall Anonim Dzień temu

    Zrób kyoś licznik JAKBY
    Pls

  • super jula
    super jula Dzień temu

    Ja jestem od początku fanka czuuxa i bd nadal. On jest wspaniałym człowiekiem

  • matiko XD
    matiko XD Dzień temu

    7:26 Maciek z klanu xDD

  • SuperRutek
    SuperRutek 2 dni temu

    19:55 Powiedział Dlatego Bo. A tak ogólnie to mądrze gada. Chyba zmienię zdanie na jego temat

  • Marian
    Marian 2 dni temu +1

    Zebo do LNB

  • Omenek
    Omenek 2 dni temu

    o nie Tomek robi daba klikajcie sobie bardzo szybko 5

  • Kazik Burchard
    Kazik Burchard 2 dni temu

    19:38 gimper podłapał "jakby"

  • Hubert
    Hubert 2 dni temu

    Wiesz o co chodzi mordo

  • Greedo
    Greedo 2 dni temu

    Podziwiam gościa za przyznanie się do wiary.

  • Łukasz Kowalczuk
    Łukasz Kowalczuk 2 dni temu

    A co jakby jakby jakby ?

  • TSP OFICCIAL
    TSP OFICCIAL 2 dni temu +1

    Wszyscy go hejtuja bo co bo multi ma dredy a on miał i też rap! No tak oceniają ludzi

  • Malwina Kwiatkowska
    Malwina Kwiatkowska 2 dni temu

    Fajne, dla młodego chłopaka trudna rozmowa, a super mu wyszło

  • Gracz Fortnite
    Gracz Fortnite 2 dni temu +1

    Każdy kto nienawidzi czuuxa odpowie zobaczę ile nas jest

  • Basia Kędziora
    Basia Kędziora 2 dni temu +1

    Piotrek bardzo dobrze mówi. Nie oceniajcie go po tym co robi, jak wygląda i jak się zachowuje. Każdy jest sobą i może robić rzeczy nie tylko dlatego żeby się innym spodobać. Czuux oby tak dalej 🔥👍

  • MeGafi
    MeGafi 2 dni temu

    Nie dążyłeś do celu a śpiewałeś shape of you :/

  • Kinga Dziewczyna
    Kinga Dziewczyna 2 dni temu

    Czuux jest najlepszy

  • Krzysztof Lewandowski

    Fajny, młody i ogarnięty gość. Życzę mu powodzenia!

  • Młodszy Nikolas
    Młodszy Nikolas 2 dni temu +4

    Po tym Programie Czuxx pokazał że się stara i nie jest głupi

  • Pilchu255
    Pilchu255 2 dni temu

    ...no ...no dobrze Piotrek mówi ...szanuje go za otwartość w temacie religijnym ...propsy dla ciebie...

  • Antoni Kołodziej
    Antoni Kołodziej 2 dni temu

    Nie taki głupi ten Piotrek

  • wojtazsss qqq
    wojtazsss qqq 2 dni temu

    Czuxik kiedyś będzie jednym z większych yt, coś tak czuję 😀

  • Justyna Rogulska
    Justyna Rogulska 3 dni temu

    Ale on jest przystojny geez

  • Olysia Olysia
    Olysia Olysia 3 dni temu

    I ja zauważyłam że czuxx jest mądry juz w jego odcinkach na których opowiadał o tej sprawie 😛👌

  • PATRYKk YT
    PATRYKk YT 3 dni temu

    Czux jest spk

  • Olysia Olysia
    Olysia Olysia 3 dni temu

    Powiem wam tylko ze po co wracać do tej sprawy...Nie to ze bronie Piotrka ale poprostu nie wiem czy jest sens pytać Piotrka o tą sprawę kolejny raz gdy ta sprawa wcześniej się uspokoiła o kopiowaniu multiego 😁 ale tak to fajny film jak i reszta filmów 😛 Pozderka

  • Piotr 13
    Piotr 13 3 dni temu +2

    Proszę o otwarte karty z Historią Bez Cenzury. Lajkujcie żeby widzial

  • xKercia
    xKercia 3 dni temu

    6:04 ała moje uszy

  • Adrian Pompa
    Adrian Pompa 3 dni temu

    Jakby CzuuX Jakby Zeamsone

  • Kacper Shultz
    Kacper Shultz 3 dni temu

    Mądrze gada.. 🙂💪

  • Maka Paka
    Maka Paka 3 dni temu

    I tak zrobiłeś progres

  • Maciek Piekarski
    Maciek Piekarski 3 dni temu

    ciuks to suka

  • Pa Ziomka
    Pa Ziomka 3 dni temu

    On i pysia to najlepsza para na świecie!! ❤❤❤❤

  • Szymon Uracz
    Szymon Uracz 3 dni temu

    Niech ktoś zrobi licznik "jakby"

  • natiś
    natiś 3 dni temu

    Ja tam lubie czuxa

  • MrSaveguT
    MrSaveguT 3 dni temu

    Wybił się na śpiewaniu pochelu

  • becykon
    becykon 3 dni temu

    szczerze? totalnie zmieniłam o nim zdanie po tym materiale. chłopak jest naprawdę inteligentny i ma pojęcie o tym co robi, jest świadomym człowiekiem. cieszę się, że pojawił się taki filmik o nim

  • foxi123
    foxi123 3 dni temu

    CZUUX SZCZERZE - przecież trzeba podkreślić, że to nietypowe XD

  • Bezi xD
    Bezi xD 3 dni temu

    dla xayoo 5 czaszek

  • Nie ważne Nie ujawniam się bo będzie lipa

    Czemu został znany bo barat (doknes) go wypromował dlatego obu ich hejtują 😂 Czuux tak na serio to jesteś spoko i nawet cię oglondam

  • Malwa_Games
    Malwa_Games 3 dni temu

    Tak jak ,,doknes"
    Pamiętam jak doknes miał lava a ty do niego zadziwoniłeś i zaczełeś klnoąś a on darł się na ciebie rzebyś przestał i się rozłączył

  • Cookie Sweet
    Cookie Sweet 3 dni temu

    On jest fajny xDDD

  • martyna f.
    martyna f. 3 dni temu +1

    mądry chłopak
    szacun

  • Michał Koksu
    Michał Koksu 3 dni temu

    Wez ty sie pierdoli w łeb łysy Ok?

  • Milena Gray
    Milena Gray 3 dni temu

    Osobiście bardzo lubię Czuuxa jako osobę, ale denerwuje mnie jego kontent i odnoszę wrażenie, że bardzo udaje na swoich filmach. Bardzo chciałabym zobaczyć więcej filmów gdzie Czuux "pokazuje swoją prawdziwa twarz", bo kilka już oglądałam i myślę, że bardzo mądrze się wypowiada i ma ujmujący głos:). A co do piosenek to jest progres i ważne, że robi to co lubi. A poza tym ma śliczny uśmiech. Pozdrawiam❤️

  • Kr0x
    Kr0x 3 dni temu

    To może teraz odcinek z Czuuxem i multum naraz :p

  • Nikola Murawska
    Nikola Murawska 3 dni temu

    Piotrek za dużo mówi ,,jakby”.

  • Wanessa Wedzikowska
    Wanessa Wedzikowska 3 dni temu

    Czuux cały czas mówi „jakby” Heh

  • piroman753 piroman753

    kto policzył ile razy powiedział jakby

  • **N*A*T*K*A* *
    **N*A*T*K*A* * 3 dni temu +1

    Piotrek OMG ja pamiętam ten odcinek z helem to było megaaa !

  • anonim wolfhard
    anonim wolfhard 3 dni temu

    w niektórych momentach rozmowy na tym kanale wygladaja jak i psychologa XDD przynajmniej tak mi sie wydaje. Ale w sumie to dobrze, szanuje

  • Minimal Nation
    Minimal Nation 3 dni temu

    oooo przeszedł modulacje głosu :D włoski na jajkach mu rosną widzę hłehłe

  • xx GramLukiPL xx
    xx GramLukiPL xx 3 dni temu +1

    W następnym odc lekko nie będzie niech weźmie udział lekko nie będzie XD

  • Nadusia XD
    Nadusia XD 3 dni temu

    Czuux w kurtce a Tomek w krótkiej koszulce XD

  • ジュラ。
    ジュラ。 3 dni temu +1

    Dobija mnie to że niektórzy ludzie przed obejrzeniem tego filmiku hejtowali czuxa A po obejrzeniu jak zobaczyli jaki jest nagle ooo on jest spoko ...
    Pokazuje to że większość nawet go nie znając była do niego nastawiona negatywnie no bo w końcu każdy go nie lubi. Chłopak jest naprawdę spoko i wiedziałam to przed obejrzeniem materiału ;)

  • nicol
    nicol 3 dni temu

    Teraz multi albo Vito i Bella xd

  • kkakus kaktus
    kkakus kaktus 4 dni temu

    Tak wsunie czux fajnie się wypowiada ale wybij się przez hejt ale sztos że przez to przeszedłeś

  • Dominika Wiśniewska

    ZeboPL teraz

  • Daniel Heinrich
    Daniel Heinrich 4 dni temu +2

    No nareszcie Piotrek a tak poza tym fajna bluza ☺️

  • Jelo
    Jelo 4 dni temu

    GIMPER SZCZERZE o NIEISTNIEJĄCYM KOLE DO LOSOWANIA!

  • Aleksandra
    Aleksandra 4 dni temu

    Wyprzystojniał.

  • mordex czerwony
    mordex czerwony 4 dni temu +1

    Ten kto lubi cuxa daje łapke w gure a ten kto nie lubi czuxa ten daje komentarz

  • acee ave
    acee ave 4 dni temu +1

    Ile czuxx ma lat ?

  • roksana806
    roksana806 4 dni temu

    doknes w lnb xd

  • FRIN SCABE
    FRIN SCABE 4 dni temu +1

    Czuux to islamista

  • Ewa Mikietyn
    Ewa Mikietyn 4 dni temu

    Like dla czuux a dla ciebie no niewiem bo go zaprosiles

  • BartiX
    BartiX 4 dni temu

    Zaproś lukasatv

  • milunia shih tzu
    milunia shih tzu 4 dni temu

    Zaproś zeba

  • MafiaTomekTeam
    MafiaTomekTeam 4 dni temu

    Czuux jest dobrym typem nie oceniajcie go po jego rapie robi to co lubi

  • lil byku
    lil byku 4 dni temu

    Dawaj zebopl

  • alciaax
    alciaax 4 dni temu

    kto policzy ile razy czuux powiedział "jakby" to nobla dostanie XD

  • Kamerzysta
    Kamerzysta 4 dni temu

    7:26

  • Foref tds
    Foref tds 4 dni temu

    2:52 nie doknes cie wypromował

  • NEUTRALNY
    NEUTRALNY 4 dni temu

    4:02 KaeN tak zaśpiewał w jednej że swoich piosenek

  • riner cat
    riner cat 4 dni temu

    Szedłem nie ,,szłem !"""""""

  • TheRoyal Marcel
    TheRoyal Marcel 4 dni temu

    6:28 CHCE BY MOJA MAMA BYŁA ,,DUMNA!' ' ...

  • Majaxsi
    Majaxsi 4 dni temu

    Tomek a może zaprosisz nanami chan ?

  • Skythe
    Skythe 4 dni temu

    CZUUX SZCZERZE o KOPIOWANIU MULTIEGO!

  • Skythe
    Skythe 4 dni temu

    xD

  • Patrycja Pająk
    Patrycja Pająk 4 dni temu

    Piotrek ma 3 grudnia urodziny? Jeżeli tak to ma 17 lat

  • xWhiplasher
    xWhiplasher 4 dni temu

    Ktoś zrobił przelicznik słowa "Nie" u Czuuxa?

  • Arkadiusz R
    Arkadiusz R 4 dni temu

    jakby XD

  • martyna x
    martyna x 4 dni temu +1

    dopiero ogarnęłam, że on już w średniej jest lol
    edit: 31:22 już cię lubię

  • Ipetero YT
    Ipetero YT 4 dni temu +3

    Kto myśli że stary czuux powraca
    Tak-like
    Nie-komentaż

  • Ipetero YT
    Ipetero YT 4 dni temu +1

    Czuux najlepszy

  • parkur12
    parkur12 4 dni temu

    Sexmasterka następna xD