Przyjaciel chciał mnie okraść | KAMERZYSTA

Udostępnij
Umieść na stronie

Komentarze • 4 360

  • Marysia Caiara
    Marysia Caiara 5 minut temu +1

    Kamerzysta się lepiej ubiera nisz kruszwil

  • Kociłapci kotek
    Kociłapci kotek 7 godzin temu

    Przyjaciel cie okradł

  • Ige W
    Ige W 11 godzin temu

    Kamerzysta powiedz gdzie mieszkasz to ci dam pięniądze

  • Quantic0_
    Quantic0_ 12 godzin temu

    Jakie to jest głupie

  • Patryk Sikora
    Patryk Sikora 12 godzin temu

    KAMEZYSTA POKAZEZ TWAZ PROZE BO ITAK CE WIDAŁEM TWAZ

  • Jacek Śmieć
    Jacek Śmieć 13 godzin temu

    Kamerzysta mieszka w poznaniu a dokładniej na Łazarzu

  • Bunio Mac
    Bunio Mac 14 godzin temu

    😥😥😥 tygłópek

  • Bunio Mac
    Bunio Mac 14 godzin temu

    Nie supskrybujce go do siebie że nie będzie się działo w tym temacie to nie supskrybujce nie będzie już nie supskrybujce nie będzie to możliwe dzięki temu nie będzie to możliwe jest również to że to możliwe dzięki temu nie będzie to możliwe dzięki czemu można znaleźć w tym roku nie supskrybujce go w tym temacie to nie będzie to możliwe jest również bardzo dobrze w tym roku po

  • Bunio Mac
    Bunio Mac 14 godzin temu

    Tak nie będzie to możliwe jest również bardzo dobrze w szkołach i placówkach oświatowych w tym

  • Bunio Mac
    Bunio Mac 14 godzin temu

    Tak nie supskrybujce nie supskrybujce go do domu z poddaszem mieszkalnym przy okazji nie

  • Bunio Mac
    Bunio Mac 14 godzin temu

    E

  • Bunio Mac
    Bunio Mac 14 godzin temu

    Nie subujcie go i krórzwila

  • GOSIA W
    GOSIA W 15 godzin temu +1

    Wybacz mu kamerzysta

  • Bliźniaki pl
    Bliźniaki pl 19 godzin temu

    0:34 na Luzie

  • panienka cytruśa Ignaczak

    Sklep gucci zapłata 1lajk 👑👜👢💣💊📱📀🐕🐑🐃🐂🍺🍷 co kupujesz?

  • Derox
    Derox 20 godzin temu

    Skoro kamerzysta lorda ma kanał to może kamerzysta kamerzysty tez sobie zrobi kanał?

  • DjPiecia
    DjPiecia Dzień temu

    - Co jest kurwa, mam ci Zęby wybić
    - nie już nie masz co wybijać, nie mam zębów
    XDDDD

  • Lech Wałach
    Lech Wałach Dzień temu +1

    TE DRZWI CORAZ LEPSZE XD

  • Stopa Informatyk
    Stopa Informatyk Dzień temu +1

    Widziałem dziurę w tym worku.

  • Stopa Informatyk
    Stopa Informatyk Dzień temu

    Kolejne wyjebane drzwi.

  • Qwerty Qwerty
    Qwerty Qwerty Dzień temu

    I znowu crzwi rosjebane

  • Murawianka tv
    Murawianka tv Dzień temu

    i co zabralic ci przycisk

  • Milosz Lesny
    Milosz Lesny Dzień temu

    te wejście coraz lepsze xD

  • momo
    momo Dzień temu

    Płac płac płac płac

  • Anna Górzkowska
    Anna Górzkowska Dzień temu

    Twoi kolega to zlodzei

  • Wiktoria Czekała
    Wiktoria Czekała Dzień temu +1

    Zrób na Marku prank że został ojcem bo dzwoniła pisała jego ostatnia dziewica ze jest w ciąży pozdrawiam kto za

  • Bartek Trololol
    Bartek Trololol Dzień temu

    Przyjedz do mnie dam ci obiad😎😎😎😋😋😋

  • Alicja Sławeta
    Alicja Sławeta Dzień temu

    I znów wypierdul dżwi

  • power p
    power p Dzień temu

    Polecam wpaść na mój kanał tam jest cała prawda o fame mma 2

  • ZupkA ChaN
    ZupkA ChaN 2 dni temu

    Kom

  • Człowiek gier
    Człowiek gier 2 dni temu

    Ktoś sub za sub?

  • stefcio łapacz mych

    Zdejmij worek

  • laura litwinowicz
    laura litwinowicz 2 dni temu +1

    Dajecie ludzie wysyłamy donejty i kupujemy kamerzyście otwieraczke do piwa xD

  • Alien That's Aliena
    Alien That's Aliena 2 dni temu

    6:26 witamy cień kurszwila :)))

  • krzysiek szymanski
    krzysiek szymanski 2 dni temu

    wywal mu gonga

  • Piotr Panio
    Piotr Panio 2 dni temu

    założyłem się z kolegom że jeśli wbije 15 subów do końca tygodnia daje mi 15 złotych

  • Kapitan TWEELIX
    Kapitan TWEELIX 2 dni temu

    TEST

    pokaż więcej

  • Bożena Dywel
    Bożena Dywel 2 dni temu +1

    4:47 widać jakiś numer!

  • Entera Like
    Entera Like 2 dni temu

    Kamerzysta twoje filmy są coraz fajniejsze :D

  • Monika Romanska
    Monika Romanska 2 dni temu

    Iakkww
    Woa

  • manien kanibal
    manien kanibal 2 dni temu

    2:25 kamera

  • pikacz mokok
    pikacz mokok 3 dni temu

    Chce żebyś mnie wybrał na ścianieprestiżu bo pod każdym filmikiem które oglądałem dałem łapke w górę

  • Karola Queen
    Karola Queen 3 dni temu +1

    Kamerzysta ranking 🖤🗯️

  • Filipo XD
    Filipo XD 3 dni temu

    Xd

  • plus minus
    plus minus 3 dni temu

    ZAPRASZAM NA KANAŁ SUBUJCIE

  • Mateusz Adamus
    Mateusz Adamus 3 dni temu

    łokieto

  • Juneks YouTube
    Juneks YouTube 3 dni temu

    Zagrajmy w ruską ruletke co 5 subów giniesz
    Zgineleś???

  • domcio7 7473
    domcio7 7473 3 dni temu

    Kruszwil to fake kruszwil jest biedny a kamerzysta bogaty jeśli prawda daj ❤️

  • szymen186 pl
    szymen186 pl 3 dni temu

    Aż smutno mi sie zrobiło

  • Lech Wałach
    Lech Wałach 3 dni temu +1

    Nie ufajcie kurierom z maskom

  • Kacper Balczun
    Kacper Balczun 3 dni temu

    Kto lubi kamerzyste

  • ZwykłyGracz 11
    ZwykłyGracz 11 3 dni temu

    2:25 aparat w dzwiach

  • Alan
    Alan 3 dni temu

    hej

  • Magdalena Zachara
    Magdalena Zachara 3 dni temu

    ustawione

  • POCZ123
    POCZ123 3 dni temu

    GŁOS KAMERZYSTY= DEEJAYPALLASIDE !!!!

  • Elyps0 xD
    Elyps0 xD 3 dni temu

    +1

  • Dominik Kosior
    Dominik Kosior 3 dni temu

    Troche przesadzasz kamerzysto było go tylko złapać

  • Nazwix
    Nazwix 3 dni temu

    A cz operator ma swój kanał ?

  • Wojtek kozłowski
    Wojtek kozłowski 3 dni temu

    Jak wszyscy twoji koledzy mają worek gucci co zarobili no nie pewnie ukradli czy marek wam dał.

  • Niko Cieslak
    Niko Cieslak 4 dni temu +1

    Łukasz wawżeniak to kamerzysta i pieniondze krurzwila som Łukasza 🇵🇱🇮🇩🇵🇱🇮🇩🇵🇱🇮🇩🇵🇱🇮🇩🇵🇱🇮🇩🇵🇱🇮🇩🇵🇱

  • Agnieszka Kamieniarz

    Kuźwa

  • Natan Mirek
    Natan Mirek 4 dni temu

    Kamerzysta jesteś zajebisty

  • Sqrux
    Sqrux 4 dni temu

    Co wijasz mi na konoł i mi grozisz

  • JOANNA DYLEWSKA
    JOANNA DYLEWSKA 4 dni temu +1

    Kamerzysta Przyjdź pod ten adres Ludowa 1

  • JOANNA DYLEWSKA
    JOANNA DYLEWSKA 4 dni temu

    Kamerzysta Przyjdź pod ten

  • jalo
    jalo 4 dni temu

    2:25 kamera xd

  • Maslana 009
    Maslana 009 4 dni temu

    Jesteś najlepszy kamerzysta

  • JOANNA DYLEWSKA
    JOANNA DYLEWSKA 4 dni temu

    Kamerzysta Współczuję ci że cię tak Lord potraktował Współczuję Ci maga 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😰😰😰😰😰😭😰😭😰😭😰😭😰😰😭😰😭😰😭😰

  • milena _
    milena _ 4 dni temu

    Zasubuj mi kanał! Zbieram 100 subów! 😌 proszee co ci szkodzi

  • Bez Kontentu
    Bez Kontentu 4 dni temu

    "Masz już fote"
    "Dzięki stary"
    "KURWA!"

  • a ha
    a ha 4 dni temu

    Usuń kanał

  • Kucharski Kucharski
    Kucharski Kucharski 4 dni temu

    Kamerzysta powinieneś zabić kruszwila a potem zamieszkać w jego willi ✊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊💪na szczęście

  • Mikolaj Joschko
    Mikolaj Joschko 4 dni temu

    Xd

  • kuba B
    kuba B 4 dni temu

    kamerzysta worek ci pożółknie od palenia

  • Fifirifi 123
    Fifirifi 123 4 dni temu

    Jeszcze Kruszwila się okradnie xdd

  • KamooFR
    KamooFR 4 dni temu

    Looking for subscriber 👋

  • JACEK Z MILION24
    JACEK Z MILION24 4 dni temu +31

    *💰💰💰 Chciałbyś/a zarabiać online? 💰💰💰*
    *Możesz robić nawet 30k miesiecznie*
    *Wejdz na mój kanał i obejrzyj poradnik*

  • ŁukAshe
    ŁukAshe 4 dni temu

    Co za pajac pisał ten bardzo realistyczny scenariusz?

  • Gg Vv
    Gg Vv 4 dni temu

    czy ktos wie jak to zrobić aby takie filmy mi sie nie pojawiały na kartach?

  • Mariusz
    Mariusz 4 dni temu

    co to za nr ? 798 822 798 ??? 4 min 48 s

  • Maja Pham Minh-Tuz
    Maja Pham Minh-Tuz 4 dni temu

    Początek filmu i juz z buta z buta wjerzżam XDDD

  • Przemek Tkaczyk
    Przemek Tkaczyk 4 dni temu

    Ten kamerzysta to łyka
    Łyk łyk

  • ewa Teskowska
    ewa Teskowska 4 dni temu

    Czy pokarzesz swoją twarz

  • Marcin Janczyk
    Marcin Janczyk 4 dni temu

    Biedny jest

  • Oskar Smolarz
    Oskar Smolarz 4 dni temu

    Pokażesz twarz a ci da parę bilionuf

  • Górski Wędrowiec
    Górski Wędrowiec 4 dni temu

    A co to za numer telefonu w 1:00?

  • Demkuu ! !
    Demkuu ! ! 4 dni temu

    subujcie Kamerzystę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • alesia 1 MSP
    alesia 1 MSP 4 dni temu

    😨😱😩😑

  • Demkuu ! !
    Demkuu ! ! 4 dni temu

    wbijajcie na mój kanał !!!!!!! opłaca się !!!!!!!!!!

  • eskettit
    eskettit 4 dni temu

    Kamerzysta to krył a lord to noob

  • Michau1116
    Michau1116 4 dni temu

    1:02 Ciekawe czyj to num telefonu.

  • Romek Wróblewski
    Romek Wróblewski 4 dni temu

    Zrub odcinek o odnawianiu szopy

  • Matematyka Herete
    Matematyka Herete 4 dni temu

    Ukryta prawda level Kamerzysta

  • Justyna •
    Justyna • 4 dni temu

    Smutne 😓

  • Czister
    Czister 4 dni temu

    Wbijajcie na Keycase kod Isamu pozdro

  • Michał Kopczyński
    Michał Kopczyński 4 dni temu

    NO PRZECIEŻ PRZEPROSIŁ

  • Nadia Kurczoba
    Nadia Kurczoba 4 dni temu

    Super filmik

  • Aya!
    Aya! 4 dni temu

    A to Kamerzysta jeden xD

  • Dreams_ Play
    Dreams_ Play 4 dni temu +2

    6:05 kto nagrywa ?? Kruszwil ?😂